Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Kaune tragiškas maršrutų tinklas, milžiniškos ridos, pilna tokių kurie važiuoja kartą per valandą ir atkartoja pagrindinių maršrutų trasas. Net ir tokie maršrutai kaip 3 galėtų būti išskaidyti į tris skirtingus maršrutus.
    Nesuprantu argumento skaidyti maršrutus. Paprastumo dėlei:
    Tarkim maršrutas valandos ilgio į vieną pusę. Imam, kad turime 2 autobusus. Vadinasi kiekvienoj stotelėje atvažiuos kas valandą.
    Dabar skaidome maršrutą per pusę. Tie patys 2 autobusai važiuoja savo pusėse. Kiekvienoje stotelėje taip pat autobusas atvažiuoja kas valandą.
    Čia neišlošiama niekas. O pralošiama tas, kad tie keleiviai, kurie važiuodavo be sustojimo tose maršruto dalyse, kurios būdavo tarp maršruto vidurio, dabar turės daryti perlipimą.
    Jokios naudos tiems, kad nevažiuodavo tarp stotelių tarp maršruto vidurio ir nenauda tiems kas važiuodavo.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

    Būtent, statant Tramvajų teks kitus maršrutus retinti dar labiau, tad klausimas ar aplomai VT mieste pagerės( ypač savaitgaliais, kai popiuliariūs maršrutai kaip 37 ar 40 važiuoja tik kas ~30min ), nes abėjoju, kad magiškai atsiras naujų vairuotojų ( nebent atsivežant imigrantų ). Būtu geriau jei Tramvajus važiuotu esamų pagrindinių maršrutų trasomis kur pasiekiama daugiausiai gyventojų ir traukos centrų, nes planuojama trasa didžiają dalį eina pro nelabai tankiai apgyvendintas vietas, arba pačio miesto ( mikrorajonų pakraščiuose ).
    Kaune tragiškas maršrutų tinklas, milžiniškos ridos, pilna tokių kurie važiuoja kartą per valandą ir atkartoja pagrindinių maršrutų trasas. Net ir tokie maršrutai kaip 3 galėtų būti išskaidyti į tris skirtingus maršrutus.
    Šiaip gal ir išmintinga būtų neardyti pagrindinio troleibusų stuburo, nors šitoks tramvajaus maršrutas greičiausiai nuimtų 7, 9, 15 troleibusus ir reiktų koreguoti autobusų maršrutus. Lietuvoje apskritai vengiama persėdimų tarsi tai būtų blogis, nors tik jie gali užtikrinti dažną kursavimą VT koridoriais nevežiojant tuščių transporto priemonių.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Kur galima rasti pilną studiją pasiskaityti?

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Bet pripažinkime, studijos siūloma trasa - tikrai savotiška. Tramvajus sudaro miestuose VT stuburą, o ne šoninį kapiliarą. Tas žiedinis maršrutas nei šis, nei tas, ypač kaip pirmajai linijai.

    Aš jau seniau esu pabraižęs savo pasiūlymų, reiks prie progos įkelti

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Kažkokia diletantė. Prie ko čia Kęstučio g. siaurinimas ir automobilių atsisakymas?

    Žmogus su tokiu prierašu, o tramvajum netiki…

    Click image for larger version  Name:	IMG_1851.jpeg Views:	0 Size:	133,7 kB ID:	2175323

    Komentuoti:


  • transit
    replied
    Savivaldybė dar nepriėmė oficialaus sprendimo, tačiau socialiniame tinkle "Facebook" jau pasirodė pranešimų, kuriuose reiškiama neigiama nuomonė apie tramvajų.


    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250109_002816_Facebook.jpg
Views:	893
Size:	320,2 kB
ID:	2175310

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Aš tai nematau didelio skirtumo tarp autobusų, troleibusų ir tramvajų vairuotojų trūkumo klausimu. Tramvajų juk valdytų ta pati savivaldybė (galbūt net Kauno autobusai), tad ir algos vargu ar smarkiai skirtųsi. Šiuo metu VT grafikai Kaune ir kituose (ne tik Lietuvos) miestuose yra dirbtinai retinami dėl darbuotojų trūkumo. Jeigu būtų statomas tramvajus, personalo trūkumas būtų dar didesnis, nes reiktų užpildyti ne tik dabartines spragas, bet ir rasti, paruošti daug naujų žmonių. Tad tai gali tapti net ir lemiama problema tramvajaus projektui.

    Dar vienas iššūkis tai, kad, vertinant dabartinę planuojamą trasą, nedaug troleibusų/autobusų galima pakeisti tramvajais. Galbūt būtų galima atsisakyti A54 ir T15, galėtų koreguotis ir kelių kitų T ir A trasos (tokių kaip A39 ar A43), bet poreikis lįsti giliau į rajonus (Krėvės, Partizanų, Lukšio, Kovo 11-osios, Kęstučio ir Donelaičio gatves) vis tiek išliktų. Atsiradus tramvajaus jungčiai Centras-Šilainiai jau būtų galima imtis rimtesnių reformų, bet čia dar labai tolimas reikalas. Tad vairuotojų kol kas reikės tik daugiau ir daugiau.
    Būtent, statant Tramvajų teks kitus maršrutus retinti dar labiau, tad klausimas ar aplomai VT mieste pagerės( ypač savaitgaliais, kai popiuliariūs maršrutai kaip 37 ar 40 važiuoja tik kas ~30min ), nes abėjoju, kad magiškai atsiras naujų vairuotojų ( nebent atsivežant imigrantų ). Būtu geriau jei Tramvajus važiuotu esamų pagrindinių maršrutų trasomis kur pasiekiama daugiausiai gyventojų ir traukos centrų, nes planuojama trasa didžiają dalį eina pro nelabai tankiai apgyvendintas vietas, arba pačio miesto ( mikrorajonų pakraščiuose ).
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.01.08, 20:51.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    tikrai neteisingai mastote
    Apie kurią čia dalį ir kodėl?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tai berods 1200eur gauni su mikriuku su minimaliom vakandom ir be kitų priedų.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Aš tai nematau didelio skirtumo tarp autobusų, troleibusų ir tramvajų vairuotojų trūkumo klausimu. Tramvajų juk valdytų ta pati savivaldybė (galbūt net Kauno autobusai), tad ir algos vargu ar smarkiai skirtųsi. Šiuo metu VT grafikai Kaune ir kituose (ne tik Lietuvos) miestuose yra dirbtinai retinami dėl darbuotojų trūkumo. Jeigu būtų statomas tramvajus, personalo trūkumas būtų dar didesnis, nes reiktų užpildyti ne tik dabartines spragas, bet ir rasti, paruošti daug naujų žmonių. Tad tai gali tapti net ir lemiama problema tramvajaus projektui.

    Dar vienas iššūkis tai, kad, vertinant dabartinę planuojamą trasą, nedaug troleibusų/autobusų galima pakeisti tramvajais. Galbūt būtų galima atsisakyti A54 ir T15, galėtų koreguotis ir kelių kitų T ir A trasos (tokių kaip A39 ar A43), bet poreikis lįsti giliau į rajonus (Krėvės, Partizanų, Lukšio, Kovo 11-osios, Kęstučio ir Donelaičio gatves) vis tiek išliktų. Atsiradus tramvajaus jungčiai Centras-Šilainiai jau būtų galima imtis rimtesnių reformų, bet čia dar labai tolimas reikalas. Tad vairuotojų kol kas reikės tik daugiau ir daugiau.
    Pagal dabartines sąlygas tik gali dirbti entuziastai, nes atlyginimai padidėjo tik valandiniu užmokesčiu bet tą padidėjusį skirtumą padengė priedų sąskaita.
    Už tokį darbą 1200 gauti manau mažoka.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Aš tai nematau didelio skirtumo tarp autobusų, troleibusų ir tramvajų vairuotojų trūkumo klausimu. Tramvajų juk valdytų ta pati savivaldybė (galbūt net Kauno autobusai), tad ir algos vargu ar smarkiai skirtųsi. Šiuo metu VT grafikai Kaune ir kituose (ne tik Lietuvos) miestuose yra dirbtinai retinami dėl darbuotojų trūkumo. Jeigu būtų statomas tramvajus, personalo trūkumas būtų dar didesnis, nes reiktų užpildyti ne tik dabartines spragas, bet ir rasti, paruošti daug naujų žmonių. Tad tai gali tapti net ir lemiama problema tramvajaus projektui.

    Dar vienas iššūkis tai, kad, vertinant dabartinę planuojamą trasą, nedaug troleibusų/autobusų galima pakeisti tramvajais. Galbūt būtų galima atsisakyti A54 ir T15, galėtų koreguotis ir kelių kitų T ir A trasos (tokių kaip A39 ar A43), bet poreikis lįsti giliau į rajonus (Krėvės, Partizanų, Lukšio, Kovo 11-osios, Kęstučio ir Donelaičio gatves) vis tiek išliktų. Atsiradus tramvajaus jungčiai Centras-Šilainiai jau būtų galima imtis rimtesnių reformų, bet čia dar labai tolimas reikalas. Tad vairuotojų kol kas reikės tik daugiau ir daugiau.
    tikrai neteisingai mastote

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Aš tai nematau didelio skirtumo tarp autobusų, troleibusų ir tramvajų vairuotojų trūkumo klausimu. Tramvajų juk valdytų ta pati savivaldybė (galbūt net Kauno autobusai), tad ir algos vargu ar smarkiai skirtųsi. Šiuo metu VT grafikai Kaune ir kituose (ne tik Lietuvos) miestuose yra dirbtinai retinami dėl darbuotojų trūkumo. Jeigu būtų statomas tramvajus, personalo trūkumas būtų dar didesnis, nes reiktų užpildyti ne tik dabartines spragas, bet ir rasti, paruošti daug naujų žmonių. Tad tai gali tapti net ir lemiama problema tramvajaus projektui.

    Dar vienas iššūkis tai, kad, vertinant dabartinę planuojamą trasą, nedaug troleibusų/autobusų galima pakeisti tramvajais. Galbūt būtų galima atsisakyti A54 ir T15, galėtų koreguotis ir kelių kitų T ir A trasos (tokių kaip A39 ar A43), bet poreikis lįsti giliau į rajonus (Krėvės, Partizanų, Lukšio, Kovo 11-osios, Kęstučio ir Donelaičio gatves) vis tiek išliktų. Atsiradus tramvajaus jungčiai Centras-Šilainiai jau būtų galima imtis rimtesnių reformų, bet čia dar labai tolimas reikalas. Tad vairuotojų kol kas reikės tik daugiau ir daugiau.
    Paskutinis taisė eigh; 2025.01.08, 17:59.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Kad yra trūkūmas baranką sukiot visą dieną tai sutinku, pats nepavydžiu vairuotojam, ypač kai piko metu turi taisykles pažeidinėt ir su keleiviais kurie nemoka stop mygtuko paspaust dorotis. Bet reik turėt omenyje, kad tramvajus važiuos kur yra bėgiai, reiškia reikia tik pedalu ir mygtukais naudotis, atrodo kaip pakankamai chill darbas + Lietuvoje egzotika su komandiruotėmis užsienyje, dėl ko manau su trūkumu neturėtų susidurti tramvajų vairuotojai kai streso bent 50% mažiau.
    Abejoju, kad valdyti transporto priemonę negalinčia apvažiuoti net menkiausios kliūties yra mažesnis stresas. Troleibuse blogiausiu atveju lazdos nušoks nuo kontaktinio tinklo, arba jas visada galima permesti ant kitų laidų jeigu ne taip pravažiuosi iešmą. Tramvajumi jeigu iešmą ne taip pervažiuosi jau taip paprastai neišsisuksi. Be to jeigu nuo troleibuso nesunkiai galima persiorentuoti į autobuso vairavimą, tai su tramvajumi ne taip paprasta. Ar daug bus norinčių mokytis labai ribotos specialybės? Tai jeigu trūksta vairuotojų kitame VT, tai tramvajus nebus išimtis.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Troleibusų nesiūliau, nors ir troleibusą nesunku pastumti nuo bėgių. Kiti kažkaip sutelpa.

    Click image for larger version

Name:	antwerp_tram.png
Views:	668
Size:	2,07 MB
ID:	2175188

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Mano žiniomis savivaldybė yra pradėjusi derybas ir kalbas dėl projektavimo, tačiau pirma reiktų teisinės bazės, ką manau ir iššauks Kauno stiprūs žingsniai link bėginio VT
    Kaži kas projektuos. Lietuvių įmonės neturi patirties tokio tipo projektavime, gal į užsienį žvalgysis?

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tiesa, yra daug iššūkių. Tiek pinigų, tiek žmogiškųjų resursų, tiek teisės aktų, tiek depo ir kas be ko visuomenės bei žurnalistų.
    Kad yra trūkūmas baranką sukiot visą dieną tai sutinku, pats nepavydžiu vairuotojam, ypač kai piko metu turi taisykles pažeidinėt ir su keleiviais kurie nemoka stop mygtuko paspaust dorotis. Bet reik turėt omenyje, kad tramvajus važiuos kur yra bėgiai, reiškia reikia tik pedalu ir mygtukais naudotis, atrodo kaip pakankamai chill darbas + Lietuvoje egzotika su komandiruotėmis užsienyje, dėl ko manau su trūkumu neturėtų susidurti tramvajų vairuotojai kai streso bent 50% mažiau.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Dar komentarai apie kitas linijas:

    Studentų g. pravesti liniją patinka, vietoje planuojamos gatvės ir sankryžos su Baršausko g. Tik dėl trasos pravedimo per Žukausko g. kyla klausimų ar linija būtų populiari, nes didelėje dalyje atkarpos nėra maršrutų. Manau geriau eitų toliau Studentų g. link Klinikų ir Vilijampolės tik reiktų kažką sugalvot su parkovkėmis ties gyvenamais namais. Sukilėlių pr. ir Žukausko g. geriau A juostos ir šviesoforais sureguliuotas pirmumas autobusams (ir troleibusams).

    Aleksote tai būtų neblogai liniją pravesti pro Garliavą ir sujungti su Rinkūnų gel. stotimi. Formuoti vietinį persėdimo hub'ą, važiuojantiems link Varšuvos.

    Dėl Brastos g. galinės tai atrodo per daug garbės Piliamiesčiui light rail'ą tiest, kažkaip vis tiek norisi kažkokio varianto link Raudondvario, gal tiesti palei Nemuno pakrantę, nereiktų "gadinti" ir taip siauro Raudondvario plento. Trasa eitų per Lampėdžių mišką, toliau nuo gyvenamų namų, ir suformuot kokį hub'ą ties Šilelio-Raudondvario sankryža.

    Visa kita kaip ir viskas ok.
    Per Žukausko g. ir galvoju, kad reiktų maršruto nes dabar jo nėra, o tokia Šiaurė-Pietūs ašis manau būt naudinga, pats ne kartą naudojausi peškamobiliu ir matau kitus išlipančius prie ortopedijos ir pėdinančius link Studentų g., nes vienintelė alternatyva važiuoti per Girstutį.

    Kas dėl Kaniūkų, nu niekaip neatrodo kad ten troleibusai niekaip nesusitvarkytų su keleiviais, Tramvajus geriau kur dabar nėra jokio elektrinio transporto tiesti. O link Kaniūkų įsivaizduočiau daugiau dvigubū troleibusų su autonomine eiga, juos pratęsiant nuo žiedo bent iki Girininkų g. ten įrengiant žiedą, o kai kuriais reisais paleidžiant iki Raudondvario.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    Pagal Kaid įkeltas iliustracijas tai lygtais depas numatomas Islandijos pl. 201-203 (vietoje esančios auto aikštelės) šalia troleibusų parko?
    Visiškai tą patį galvočiau, net nežiūrėdamas į grafiką.

    Komentuoti:


  • Krepsht
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Galima sutalpinti Taxi/Bus/Tram į vieną juostą.
    O taip. Kai nutiks eilinis kontaktinio tinklo gedimas, nevaziuos ne tik troleibusai bet ir tramvajus

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Galima sutalpinti Taxi/Bus/Tram į vieną juostą.
    Tai žinoma, kad galima. Bet tik jau ne taksi, jis čia ne prie ko.

    Žiūrint į dabartinę trasą, sudėtingiau su vieta tik Kauno pilies prieigose, bet ir ten galima siaurinti, ypač atsiradus Kėdainių tiltui.

    Komentuoti:

Working...
X