Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Palpatine
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tiesa, yra daug iššūkių. Tiek pinigų, tiek žmogiškųjų resursų, tiek teisės aktų, tiek depo ir kas be ko visuomenės bei žurnalistų.
    Kad yra trūkūmas baranką sukiot visą dieną tai sutinku, pats nepavydžiu vairuotojam, ypač kai piko metu turi taisykles pažeidinėt ir su keleiviais kurie nemoka stop mygtuko paspaust dorotis. Bet reik turėt omenyje, kad tramvajus važiuos kur yra bėgiai, reiškia reikia tik pedalu ir mygtukais naudotis, atrodo kaip pakankamai chill darbas + Lietuvoje egzotika su komandiruotėmis užsienyje, dėl ko manau su trūkumu neturėtų susidurti tramvajų vairuotojai kai streso bent 50% mažiau.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Dar komentarai apie kitas linijas:

    Studentų g. pravesti liniją patinka, vietoje planuojamos gatvės ir sankryžos su Baršausko g. Tik dėl trasos pravedimo per Žukausko g. kyla klausimų ar linija būtų populiari, nes didelėje dalyje atkarpos nėra maršrutų. Manau geriau eitų toliau Studentų g. link Klinikų ir Vilijampolės tik reiktų kažką sugalvot su parkovkėmis ties gyvenamais namais. Sukilėlių pr. ir Žukausko g. geriau A juostos ir šviesoforais sureguliuotas pirmumas autobusams (ir troleibusams).

    Aleksote tai būtų neblogai liniją pravesti pro Garliavą ir sujungti su Rinkūnų gel. stotimi. Formuoti vietinį persėdimo hub'ą, važiuojantiems link Varšuvos.

    Dėl Brastos g. galinės tai atrodo per daug garbės Piliamiesčiui light rail'ą tiest, kažkaip vis tiek norisi kažkokio varianto link Raudondvario, gal tiesti palei Nemuno pakrantę, nereiktų "gadinti" ir taip siauro Raudondvario plento. Trasa eitų per Lampėdžių mišką, toliau nuo gyvenamų namų, ir suformuot kokį hub'ą ties Šilelio-Raudondvario sankryža.

    Visa kita kaip ir viskas ok.
    Per Žukausko g. ir galvoju, kad reiktų maršruto nes dabar jo nėra, o tokia Šiaurė-Pietūs ašis manau būt naudinga, pats ne kartą naudojausi peškamobiliu ir matau kitus išlipančius prie ortopedijos ir pėdinančius link Studentų g., nes vienintelė alternatyva važiuoti per Girstutį.

    Kas dėl Kaniūkų, nu niekaip neatrodo kad ten troleibusai niekaip nesusitvarkytų su keleiviais, Tramvajus geriau kur dabar nėra jokio elektrinio transporto tiesti. O link Kaniūkų įsivaizduočiau daugiau dvigubū troleibusų su autonomine eiga, juos pratęsiant nuo žiedo bent iki Girininkų g. ten įrengiant žiedą, o kai kuriais reisais paleidžiant iki Raudondvario.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    Pagal Kaid įkeltas iliustracijas tai lygtais depas numatomas Islandijos pl. 201-203 (vietoje esančios auto aikštelės) šalia troleibusų parko?
    Visiškai tą patį galvočiau, net nežiūrėdamas į grafiką.

    Komentuoti:


  • Krepsht
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Galima sutalpinti Taxi/Bus/Tram į vieną juostą.
    O taip. Kai nutiks eilinis kontaktinio tinklo gedimas, nevaziuos ne tik troleibusai bet ir tramvajus

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Galima sutalpinti Taxi/Bus/Tram į vieną juostą.
    Tai žinoma, kad galima. Bet tik jau ne taksi, jis čia ne prie ko.

    Žiūrint į dabartinę trasą, sudėtingiau su vieta tik Kauno pilies prieigose, bet ir ten galima siaurinti, ypač atsiradus Kėdainių tiltui.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied

    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    O kaip Kaune su vairuotojais? Vilniuje lyg ir trūkumas. Ar pastačius tramvajų bus kas jais vežios jeigu autobusams ir troleibusams trūksta?


    Sakai tramvajai bus papildomi nemažinant jokių troleibusų ir autobusų maršrutų ar grafikų?
    Aš sakyčiau, kad vienas tramvajus nuims mažiausiai vieną troleibusą arba autobusą. O įvertinus didesnį dydį tai gal ir daugiau.
    Kas reikštų arba tokį patį, arba net mažesnį kiekį vairuotojų.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Dar depo-parko vieta ko gero ne paskutinėje vietoje būtų planuojant trasas.
    Pagal Kaid įkeltas iliustracijas tai lygtais depas numatomas Islandijos pl. 201-203 (vietoje esančios auto aikštelės) šalia troleibusų parko?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Na ne, sunku įsivaizduoti, kad kažkas šiais laikais statytų tramvajų, kuris maltųsi kartu su automobiliais.
    Galima sutalpinti Taxi/Bus/Tram į vieną juostą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Su tramų mašinistais galimai problemų būtų mažiau. Rygoj teko matyti jų vietinės Rigas Satiksme reklamas: ieško įvarių remontininkų, vairuotojų, net inžinierių, bet va tramų mašinistų, tame liste’e nebuvo. O sako ten problemos su trulikų ir autobusų vairuotojais- dar didesnės.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    O kaip Kaune su vairuotojais? Vilniuje lyg ir trūkumas. Ar pastačius tramvajų bus kas jais vežios jeigu autobusams ir troleibusams trūksta?
    Tiesa, yra daug iššūkių. Tiek pinigų, tiek žmogiškųjų resursų, tiek teisės aktų, tiek depo ir kas be ko visuomenės bei žurnalistų.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Sekantis žingsnis koks? Projektavimo darbų pirkimas? Mano akimis didiesiems projektas Kaune reikia 10 metų (stadionas, Mokslo sala), prognozuoti bũtų galima apie 2035m.
    Mano žiniomis savivaldybė yra pradėjusi derybas ir kalbas dėl projektavimo, tačiau pirma reiktų teisinės bazės, ką manau ir iššauks Kauno stiprūs žingsniai link bėginio VT

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    O kaip Kaune su vairuotojais? Vilniuje lyg ir trūkumas. Ar pastačius tramvajų bus kas jais vežios jeigu autobusams ir troleibusams trūksta?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Na ne, sunku įsivaizduoti, kad kažkas šiais laikais statytų tramvajų, kuris maltųsi kartu su automobiliais.
    Tik Centre galima suprasti eismą bendrame sraute, nes pats Centras yra "visų" zona, o ne tik automobilių tranzitas.
    Kitur reikia light rail varianto, kur nutiesiamas geležinkelis, kur traukinys beveik visur turi pirmumą, tai ir srautas neturi maišytis.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O kodėl visi automatiškai priima, kad siaurinti gatvės reikia, kai daugelyje miestų mačiau kaip automobiliai ir tramvajus važiuoja ta pačia juosta?
    Suprantu, kad naudingiau atskira juosta, kalbu apie mažas dalis kur galėtų kartu eiti, vardan to, kad pasiektų kokį tankesnį rajoną.
    Na ne, sunku įsivaizduoti, kad kažkas šiais laikais statytų tramvajų, kuris maltųsi kartu su automobiliais.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dar depo-parko vieta ko gero ne paskutinėje vietoje būtų planuojant trasas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Štai kaip įsivaizduočiau tramvajų Kaune:

    Click image for larger version Name:	Kaunas_T.png Views:	0 Size:	848,3 kB ID:	2174765
    Dar komentarai apie kitas linijas:

    Studentų g. pravesti liniją patinka, vietoje planuojamos gatvės ir sankryžos su Baršausko g. Tik dėl trasos pravedimo per Žukausko g. kyla klausimų ar linija būtų populiari, nes didelėje dalyje atkarpos nėra maršrutų. Manau geriau eitų toliau Studentų g. link Klinikų ir Vilijampolės tik reiktų kažką sugalvot su parkovkėmis ties gyvenamais namais. Sukilėlių pr. ir Žukausko g. geriau A juostos ir šviesoforais sureguliuotas pirmumas autobusams (ir troleibusams).

    Aleksote tai būtų neblogai liniją pravesti pro Garliavą ir sujungti su Rinkūnų gel. stotimi. Formuoti vietinį persėdimo hub'ą, važiuojantiems link Varšuvos.

    Dėl Brastos g. galinės tai atrodo per daug garbės Piliamiesčiui light rail'ą tiest, kažkaip vis tiek norisi kažkokio varianto link Raudondvario, gal tiesti palei Nemuno pakrantę, nereiktų "gadinti" ir taip siauro Raudondvario plento. Trasa eitų per Lampėdžių mišką, toliau nuo gyvenamų namų, ir suformuot kokį hub'ą ties Šilelio-Raudondvario sankryža.

    Visa kita kaip ir viskas ok.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O kodėl visi automatiškai priima, kad siaurinti gatvės reikia, kai daugelyje miestų mačiau kaip automobiliai ir tramvajus važiuoja ta pačia juosta?
    Suprantu, kad naudingiau atskira juosta, kalbu apie mažas dalis kur galėtų kartu eiti, vardan to, kad pasiektų kokį tankesnį rajoną.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Daug kam klausimų sukėlė trasa KM prospektu, bet man kaip tik atrodo gana logiškas žingsnis - prijungiamas Akropolis, Žalgirio arena, Mokslo sala ir baseinas, kitoje upės pusėje statomi daugiabučiai, taip pat KM ofisai (kurių ten šiaip labai nemažai). Plius tai puiki proga humanizuoti prospektą.

    Man užkliuvo šiaurinė trasos dalis - Šiaurės pr. principe yra dykynė, kurios vienoje pusėje yra tik garažiukai ir automobilių plovyklos. Taip, kitoje pusėje yra daugiabučiai, bet net ir jie atitraukti Lukšio g. link. Tas pats ir su Pramonės prospektu, ypač į pietus nuo Draugystės g.

    Antra vertus, miesto vidury susisiekimas ir taip neblogas - Lukšio, Savanorių, Kovo 11-osios, Sukilėlių ir panašiomis gatvėmis ir taip gana tankiai važiuoja troleibusai, kuriais realiai per 20 minučių galima pasiekti centrą. Tad galbūt ir nėra didelės prasmės siaurinti šias gatves, kai jose susisiekimas ir taip patenkinamas.

    Naują tramvajaus trasą galima labiau matyti kaip 2G (populiariausio Vilniaus maršruto) atitikmenį, kai maršrutas skirtas keliauti ne nuo jo pradžios iki pabaigos, bet trumpesnėms kelionėms.

    Puiku, kad Kaunas šioje srityje juda į priekį. Atėjus laikui, manau, ir Šilainiai neblogai prisijungtų.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Padarytas rimtas pirmas žingsnis. Kaunas yra priekyje Vilniaus šiame VT pertvarkymo procese, o dar žinant kaip
    Vilniui sekasi su didžiaisiais projektais, Kaunas turi puikius šansus nušluostyti nosį ir taip vainikuotį visą šią ‘Kaunas tvarkosi’ erą.

    Trasa eina šiek tiek iš nugarinės pusės esamom arterijom (KM vs Kęstučio/Donelaičio, Šiaurės pr. vs Lukšio g.), bet srautai yra linkę persiorientuoti. Turimas plačių magistralinių gatvių tinklas įgautų prasmę, KM puiki vieta centrinei arterijai, dar pridėkime RB, visus kitus didžiuosius projektus einančius palei trasą ir viskas gražiai sukrenta į vieną mostį.

    Sekantis žingsnis koks? Projektavimo darbų pirkimas? Mano akimis didiesiems projektas Kaune reikia 10 metų (stadionas, Mokslo sala), prognozuoti bũtų galima apie 2035m.

    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.07, 18:56.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Čia kažkas jau buvo taip paspėliojęs:
    Rengiant Kaunui skirtą studiją ieškota kuo paprastesnių variantų, kad nereikėtų imtis sunkių inžinerinių sprendimų.

    Komentuoti:

Working...
X