Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
- 6 patinka
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Dar komentarai apie kitas linijas:
Studentų g. pravesti liniją patinka, vietoje planuojamos gatvės ir sankryžos su Baršausko g. Tik dėl trasos pravedimo per Žukausko g. kyla klausimų ar linija būtų populiari, nes didelėje dalyje atkarpos nėra maršrutų. Manau geriau eitų toliau Studentų g. link Klinikų ir Vilijampolės tik reiktų kažką sugalvot su parkovkėmis ties gyvenamais namais. Sukilėlių pr. ir Žukausko g. geriau A juostos ir šviesoforais sureguliuotas pirmumas autobusams (ir troleibusams).
Aleksote tai būtų neblogai liniją pravesti pro Garliavą ir sujungti su Rinkūnų gel. stotimi. Formuoti vietinį persėdimo hub'ą, važiuojantiems link Varšuvos.
Dėl Brastos g. galinės tai atrodo per daug garbės Piliamiesčiui light rail'ą tiest, kažkaip vis tiek norisi kažkokio varianto link Raudondvario, gal tiesti palei Nemuno pakrantę, nereiktų "gadinti" ir taip siauro Raudondvario plento. Trasa eitų per Lampėdžių mišką, toliau nuo gyvenamų namų, ir suformuot kokį hub'ą ties Šilelio-Raudondvario sankryža.
Visa kita kaip ir viskas ok.
Kas dėl Kaniūkų, nu niekaip neatrodo kad ten troleibusai niekaip nesusitvarkytų su keleiviais, Tramvajus geriau kur dabar nėra jokio elektrinio transporto tiesti. O link Kaniūkų įsivaizduočiau daugiau dvigubū troleibusų su autonomine eiga, juos pratęsiant nuo žiedo bent iki Girininkų g. ten įrengiant žiedą, o kai kuriais reisais paleidžiant iki Raudondvario.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimąPagal Kaid įkeltas iliustracijas tai lygtais depas numatomas Islandijos pl. 201-203 (vietoje esančios auto aikštelės) šalia troleibusų parko?
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Galima sutalpinti Taxi/Bus/Tram į vieną juostą.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Galima sutalpinti Taxi/Bus/Tram į vieną juostą.
Žiūrint į dabartinę trasą, sudėtingiau su vieta tik Kauno pilies prieigose, bet ir ten galima siaurinti, ypač atsiradus Kėdainių tiltui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąO kaip Kaune su vairuotojais? Vilniuje lyg ir trūkumas. Ar pastačius tramvajų bus kas jais vežios jeigu autobusams ir troleibusams trūksta?
Sakai tramvajai bus papildomi nemažinant jokių troleibusų ir autobusų maršrutų ar grafikų?
Aš sakyčiau, kad vienas tramvajus nuims mažiausiai vieną troleibusą arba autobusą. O įvertinus didesnį dydį tai gal ir daugiau.
Kas reikštų arba tokį patį, arba net mažesnį kiekį vairuotojų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDar depo-parko vieta ko gero ne paskutinėje vietoje būtų planuojant trasas.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Na ne, sunku įsivaizduoti, kad kažkas šiais laikais statytų tramvajų, kuris maltųsi kartu su automobiliais.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Su tramų mašinistais galimai problemų būtų mažiau. Rygoj teko matyti jų vietinės Rigas Satiksme reklamas: ieško įvarių remontininkų, vairuotojų, net inžinierių, bet va tramų mašinistų, tame liste’e nebuvo. O sako ten problemos su trulikų ir autobusų vairuotojais- dar didesnės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąO kaip Kaune su vairuotojais? Vilniuje lyg ir trūkumas. Ar pastačius tramvajų bus kas jais vežios jeigu autobusams ir troleibusams trūksta?
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąSekantis žingsnis koks? Projektavimo darbų pirkimas? Mano akimis didiesiems projektas Kaune reikia 10 metų (stadionas, Mokslo sala), prognozuoti bũtų galima apie 2035m.
Komentuoti:
-
O kaip Kaune su vairuotojais? Vilniuje lyg ir trūkumas. Ar pastačius tramvajų bus kas jais vežios jeigu autobusams ir troleibusams trūksta?
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Na ne, sunku įsivaizduoti, kad kažkas šiais laikais statytų tramvajų, kuris maltųsi kartu su automobiliais.
Kitur reikia light rail varianto, kur nutiesiamas geležinkelis, kur traukinys beveik visur turi pirmumą, tai ir srautas neturi maišytis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kodėl visi automatiškai priima, kad siaurinti gatvės reikia, kai daugelyje miestų mačiau kaip automobiliai ir tramvajus važiuoja ta pačia juosta?
Suprantu, kad naudingiau atskira juosta, kalbu apie mažas dalis kur galėtų kartu eiti, vardan to, kad pasiektų kokį tankesnį rajoną.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Dar depo-parko vieta ko gero ne paskutinėje vietoje būtų planuojant trasas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąŠtai kaip įsivaizduočiau tramvajų Kaune:
Studentų g. pravesti liniją patinka, vietoje planuojamos gatvės ir sankryžos su Baršausko g. Tik dėl trasos pravedimo per Žukausko g. kyla klausimų ar linija būtų populiari, nes didelėje dalyje atkarpos nėra maršrutų. Manau geriau eitų toliau Studentų g. link Klinikų ir Vilijampolės tik reiktų kažką sugalvot su parkovkėmis ties gyvenamais namais. Sukilėlių pr. ir Žukausko g. geriau A juostos ir šviesoforais sureguliuotas pirmumas autobusams (ir troleibusams).
Aleksote tai būtų neblogai liniją pravesti pro Garliavą ir sujungti su Rinkūnų gel. stotimi. Formuoti vietinį persėdimo hub'ą, važiuojantiems link Varšuvos.
Dėl Brastos g. galinės tai atrodo per daug garbės Piliamiesčiui light rail'ą tiest, kažkaip vis tiek norisi kažkokio varianto link Raudondvario, gal tiesti palei Nemuno pakrantę, nereiktų "gadinti" ir taip siauro Raudondvario plento. Trasa eitų per Lampėdžių mišką, toliau nuo gyvenamų namų, ir suformuot kokį hub'ą ties Šilelio-Raudondvario sankryža.
Visa kita kaip ir viskas ok.
Komentuoti:
-
O kodėl visi automatiškai priima, kad siaurinti gatvės reikia, kai daugelyje miestų mačiau kaip automobiliai ir tramvajus važiuoja ta pačia juosta?
Suprantu, kad naudingiau atskira juosta, kalbu apie mažas dalis kur galėtų kartu eiti, vardan to, kad pasiektų kokį tankesnį rajoną.
Komentuoti:
-
Daug kam klausimų sukėlė trasa KM prospektu, bet man kaip tik atrodo gana logiškas žingsnis - prijungiamas Akropolis, Žalgirio arena, Mokslo sala ir baseinas, kitoje upės pusėje statomi daugiabučiai, taip pat KM ofisai (kurių ten šiaip labai nemažai). Plius tai puiki proga humanizuoti prospektą.
Man užkliuvo šiaurinė trasos dalis - Šiaurės pr. principe yra dykynė, kurios vienoje pusėje yra tik garažiukai ir automobilių plovyklos. Taip, kitoje pusėje yra daugiabučiai, bet net ir jie atitraukti Lukšio g. link. Tas pats ir su Pramonės prospektu, ypač į pietus nuo Draugystės g.
Antra vertus, miesto vidury susisiekimas ir taip neblogas - Lukšio, Savanorių, Kovo 11-osios, Sukilėlių ir panašiomis gatvėmis ir taip gana tankiai važiuoja troleibusai, kuriais realiai per 20 minučių galima pasiekti centrą. Tad galbūt ir nėra didelės prasmės siaurinti šias gatves, kai jose susisiekimas ir taip patenkinamas.
Naują tramvajaus trasą galima labiau matyti kaip 2G (populiariausio Vilniaus maršruto) atitikmenį, kai maršrutas skirtas keliauti ne nuo jo pradžios iki pabaigos, bet trumpesnėms kelionėms.
Puiku, kad Kaunas šioje srityje juda į priekį. Atėjus laikui, manau, ir Šilainiai neblogai prisijungtų.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Padarytas rimtas pirmas žingsnis. Kaunas yra priekyje Vilniaus šiame VT pertvarkymo procese, o dar žinant kaip
Vilniui sekasi su didžiaisiais projektais, Kaunas turi puikius šansus nušluostyti nosį ir taip vainikuotį visą šią ‘Kaunas tvarkosi’ erą.
Trasa eina šiek tiek iš nugarinės pusės esamom arterijom (KM vs Kęstučio/Donelaičio, Šiaurės pr. vs Lukšio g.), bet srautai yra linkę persiorientuoti. Turimas plačių magistralinių gatvių tinklas įgautų prasmę, KM puiki vieta centrinei arterijai, dar pridėkime RB, visus kitus didžiuosius projektus einančius palei trasą ir viskas gražiai sukrenta į vieną mostį.
Sekantis žingsnis koks? Projektavimo darbų pirkimas? Mano akimis didiesiems projektas Kaune reikia 10 metų (stadionas, Mokslo sala), prognozuoti bũtų galima apie 2035m.
Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.07, 18:56.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Čia kažkas jau buvo taip paspėliojęs:
Rengiant Kaunui skirtą studiją ieškota kuo paprastesnių variantų, kad nereikėtų imtis sunkių inžinerinių sprendimų.
Komentuoti:
Komentuoti: