Parašė Sklansky
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Dar pridėčiau punktualumą. Kaip taisyklė kur bėginis transportas, ten daug didesnė tikimybė, kad atvažiuos laiku nei ratinis transportas.
- 10 patinka
-
Mano, kad gyventojų tankis Kaune yra pakankamas tramvajui - 2040 žm./kv.km, o Vilniui dar reikia paaugti iki 800 000 gyv.Parašė Edd Rodyti pranešimąKažin ką Benkunskas mano apie tramvajų Kaune?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tuo, kad nereikia didelės talpos elektros akumuliatorių, ilgaamžiškesnė konstrukcija.Parašė Košutas Rodyti pranešimąO be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
O šiaip jau ateitis priklauso pumpurinėm asmeninio ar šeiminio transportavimo kabinoms.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sutinku su viskuo, tiktai kad dvigubi autobusai bei troleibusai ir net trigubi autobusai yra naudojamiParašė Sklansky Rodyti pranešimą-talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. .
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nejuokauk gal su savo skraidančiais autoParašė eigh Rodyti pranešimą
AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.
Komentuoti:
-
AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.Parašė Košutas Rodyti pranešimąO be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
- 16 patinka
Komentuoti:
-
O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Erni, čia be pyzdavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?
Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
-greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
-talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
-patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
-planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
-patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
-ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;
200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.24, 13:07.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Kad JT greičiausiai palaikytų gatvių siaurinimąParašė Stadionas Rodyti pranešimąbet čia genocidas, gausim kokia JT rezoliuciją, o gal net tvarkdarių kontingentą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
bet čia genocidas, gausim kokia JT rezoliuciją, o gal net tvarkdarių kontingentą.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Vienintelė galimybė pagydyti yra drastiškas gatvių siaurinimas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Vienintelė galimybė pagydyti yra drastiškas gatvių siaurinimas.Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Galės dar daugiau laiko praleisti savo SUV sėdėdamas kamščiuose, kuriuos smarkiai padidins šimtai, o gal net tūkstančiai tramvajų, užkimšdami ir taip siauras Kauno gatves.Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Joks. Ne dėl tų beždžionių stato. Joms ir toliau bus aktualu tik su savo SUV važiuoti visur, nesvarbu, kaip aplink gerės viešasis transportasParašė Stadionas Rodyti pranešimą
o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?Parašė eigh Rodyti pranešimą- Greitesnis susisiekimas
- Komfortabilesnis susisiekimas
- Didesnė talpa
- Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
- Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
- Miesto VT įvaizdis
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąTiek daug rašliavos, bet niekas taip ir neparašė rimtų argumentų tramvajaus naudai, neskaitant kažkieno paminėto miesto įvaizdžio ir vos ne esminio estetinio akcento
- Greitesnis susisiekimas
- Komfortabilesnis susisiekimas
- Didesnė talpa
- Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
- Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
- Miesto VT įvaizdis
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Ir pačius kauniečius ištratinsParašė Stadionas Rodyti pranešimą
su tramvajumi dar atvažiuos gėjai norvegai ir atims kauniečių vaikus.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
su tramvajumi dar atvažiuos gėjai norvegai ir atims kauniečių vaikus.Parašė Tomas Rodyti pranešimąBeje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Todėl jį ir reikia kaip įmanoma labiau atskirti nuo esamo automobilinio transporto.Parašė Tomas Rodyti pranešimąBeje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.
Tramvajus važiuos, kol kiti stovės kamščiuose.
Kaune gatvių tinklas tankesnis nei Vilniuje, vietos šiuolaikiniam tramvajui tikrai galima rasti.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Keista,kad visur piešiamas neigiamas vaizdas apie tramvajų. Aišku,Kaune tvarkytinų vietų yra daug,ypač baisi miegamųjų rajonų infrastruktūra…
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: