Parašė MedinisStrazdas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilnius. Čia Simutis iš JUDU kalba nuo 6:40 min.? Skundžiasi, kad piko metu Antakalnio g. srautas apvažiuoja šviesoforus per naują dviračių gatvę. Teisinasi klaipėdiečiui Pauliui (?) dviratininkų bendrijos pirmininkui, jog nėra teisinio pagrindo trukdyti tranzitą. Darnaus judumo mieste planas ir atrodo BP aiškiai draudžia D kat. gatvėse tranzitą. Tai kaip b* nėra teisinio pagrindo, kai BP teisiškai įpareigoja? Dėl DJMP VMS skirginai vartosi, tai teisiškai privalomas, tai neprivalomas (priklausomai kada jiems reikia)...
Užtenka kelio ženklą uždėt, kuris ten gyvenantiems ir šiukšliavežėms negalioja:Nuo 6:40 min.:303 Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas 
Draudžiamas motorinių transporto priemonių, traktorių ir savaeigių mašinų eismas. 
Video iš olando oficialios viešnagės: https://bicycledutch.wordpress.com/2...ius-lithuania/♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ajajai, velosipedininkus skriaudžia... Antakalnyje nors šiokia tokia alternatyva buvo važiuoto palei Nerį, aplenkiant spūstis. Kai tik tą gatvę uždarė rekonstrukcijai, spūstys gerokai padidėjo. Aš ne už automobilius, bet pirmiau tegul sutvarko normaliai ir persodina žmones į VT, o tada riboja eismą gatvėse. Dviratis - ne alternatyva automobiliui.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Forume pasitaiko publikos kuri ir 300m nusipirkti pieno su batonu lekia automobiliu, ne visi čia tokie protingi kaip jūs. tad su tokiais teiginiais atsargiauParašė Al1 Rodyti pranešimąDviratis - ne alternatyva automobiliui.
							
						
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visaip būna. Tiksliau, niekada niekas nėra 100% t.y. niekada nepakeisi visų kelionių automobiliu į keliones dviračiu, viešuoju transportu ir t.t. Aš asmeniškai kai kurias keliones darau tiek automobiliu, tiek dviračiu, priklausomai nuo visokių fakltorių, pradedant nuotaika ir alkoholio kraujyje lygiu, baigiant orais ir eismo situacija gatvėse. Tai tavo blanket teiginys yra tiesiog neteisingas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDviratis - ne alternatyva automobiliui.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Al1 vizija sumažinti automobilius 50%.Parašė John Rodyti pranešimą
Visaip būna. Tiksliau, niekada niekas nėra 100% t.y. niekada nepakeisi visų kelionių automobiliu į keliones dviračiu, viešuoju transportu ir t.t. Aš asmeniškai kai kurias keliones darau tiek automobiliu, tiek dviračiu, priklausomai nuo visokių fakltorių, pradedant nuotaika ir alkoholio kraujyje lygiu, baigiant orais ir eismo situacija gatvėse. Tai tavo blanket teiginys yra tiesiog neteisingas.
Kas lieka: 30-40% VT ir koks 10-20% dviračiu. Gali varijuoti priklausomai nuo oro ir sezono.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia ne mano vizija, čia objektyvi realybė, kitaip transporto problkemos neišsispręs. Ir nuo to kentės visi, tiek automobiliais važiuojantys, tiek VT, tiek iš viso nevažiuojantys dažnai, bet kvėpuojantys dūmais, dulkėmis, girdintys triukšmą ir jaučiantys vibraciją... Automobilis kaip alkoholis, jei nedaug, tai nieko, kai per daug - tu jau alkoholikas su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Teko girdėti, kad dviračiams buvo padarytas kažkoks pravažiavimas mišku, kai nugriovė esamą taką. Kartą įvažiavau, tai neradau jokių ženklų. Prasibroviau šiaip ne taip trumpoje atkarpoje pro šakas besibraukydamas ir vos neužklimpęs su plentiniu dviračiu. Tada šoviau į gatvę, nors beveik nebeturėjau jėgų minti. Įdomu, jei kas pafotografuotų tą apvažiavimą, jei jis yra. Spėju, naują dvirtakį statys, kai pabaigs mašininę dalį? Bijau, paleis mašinų eismą visu plotu ir dviračiai neturės laikinai jiems atskirtų 2 juostų mašinų kelio kol statysis dvirtakis?Paskutinis taisė dondc; 2024.08.13, 07:50.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dvirtakis yra projekto dalis, taip kad visiems px, kad tau px, galit paverkt su Romu ovaljerkindami už savo dyzelių vairo.Parašė geriantis Rodyti pranešimąO nėra kažkokio atskiro čato dviratininkams? Man spamas kenkia, nes kažkaip man px kur jums ten reikia važiuoti, bet ne px kaip vyksta šitas projektas.Paskutinis taisė Ignalina; 2024.08.13, 10:17.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Dvirtakis yra projekto dalis, taip kad visiems px, kad tau px, galit paverkt su Romu ovaljerkindami už savo dyzelių vairo.
 užkabino pedalistą 
  nieko prieš neturiu tuos tiesiamus dvirtakius, tegu tik asfaltuoja, nes dviratės priemonės yra pavojaus šaltinis kelyje. Man tik kliūna pedalistų pastovus verkimas, kad negali jie matai pravažiuoti rekonstruojamu ruožu. Tai kol negalit pravažiuoti kol vyksta rekonstrukcija, siūlau visiems jums važiuoti žinomu keliu į Peru respublikoje esančią vietą.
							
						Aš neliūdnas - aš blaivus
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Koks beviltiškas bendravimo lygis.Parašė Ignalina Rodyti pranešimągalit paverkt su Romu ovaljerkindami už savo dyzelių vairo.
Specialiai reikėjo pataisyti pranešimą, kad pridėtum "ovaljerkindami"
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei plentą būtų pilnai uždarę rekonstrukcijai, pats verktum, kad vykdo vairuotojų genocidą ir reikia dardėt aplinkeliais. Jei išardo dvirtakį ir nepalieka alternatyvos, tai dviratininkus reikia siųst nx? Dvigubi standartai kažkaipParašė geriantis Rodyti pranešimą
 užkabino pedalistą 
 nieko prieš neturiu tuos tiesiamus dvirtakius, tegu tik asfaltuoja, nes dviratės priemonės yra pavojaus šaltinis kelyje. Man tik kliūna pedalistų pastovus verkimas, kad negali jie matai pravažiuoti rekonstruojamu ruožu. Tai kol negalit pravažiuoti kol vyksta rekonstrukcija, siūlau visiems jums važiuoti žinomu keliu į Peru respublikoje esančią vietą.
Bent jau ne trint ir perkurt. Jei dedi like'us ant geriančio blėnio, tai panašu, kad toks bendravimo lygis tenkina, kol požiūris sutampa.Parašė Romas Rodyti pranešimąKoks beviltiškas bendravimo lygis.
Specialiai reikėjo pataisyti pranešimą, kad pridėtum "ovaljerkindami"
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Automobiliu 99,99% vairuotojų važiuoja su šiokiais ar anokiais reikalais, kuras kainuoja, eksploatacija kainuoja, laikas kainuoja ir šiaip sau retas kuris išvažiuoja pasivažinėti. Todėl taip, automobilistai piktinasi, kad reikia gaišti laiką ir deginti resursus. Dviratės priemonės, tai 99,99 % važiuoja pasivažinėti, tai koks skirtumas daugumai dviratininkų kur pasivažinėti? Galima juk važiuoti ir priešingą pusę, galima važiuoti kur yra dvirtakiai, galima nespaminti forumuose ir iš karto važiuoti Peru respublikos kryptimi.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJei plentą būtų pilnai uždarę rekonstrukcijai, pats verktum, kad vykdo vairuotojų genocidą ir reikia dardėt aplinkeliais. Jei išardo dvirtakį ir nepalieka alternatyvos, tai dviratininkus reikia siųst nx? Dvigubi standartai kažkaip
Aš neliūdnas - aš blaivus
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nebūtinai tiesa.Parašė geriantis Rodyti pranešimąAutomobiliu 99,99% vairuotojų važiuoja su šiokiais ar anokiais reikalais
Tikrai netiesa. Iš kur tas kvailas įsitikinimas, kad dviratis negali būti transporto priemonė?Dviratės priemonės, tai 99,99 % važiuoja pasivažinėti, tai koks skirtumas daugumai dviratininkų kur pasivažinėti?
- 13 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir šiaip visi mieste su savo automobiliu turi Popiežiaus palaiminimą - aukščiausia kąsta. Jų liesti negalima. Žemiau jų yra motociklai - jie važiuoja mažiau svarbiais reikalais (nes taip savaime aišku). Toliau - dviračiai, pėstieji. Jie nieko svarbaus mieste nedaro. Dėl to ant šaligatvių galima dėt viską - konteinerius, uždaryt kelią, neremontuoti šaligatvių, dažnai užtenka palikt purvyną. Jie patys apeis.Parašė geriantis Rodyti pranešimąAutomobiliu 99,99% vairuotojų važiuoja su šiokiais ar anokiais reikalais, kuras kainuoja, eksploatacija kainuoja, laikas kainuoja ir šiaip sau retas kuris išvažiuoja pasivažinėti. Todėl taip, automobilistai piktinasi, kad reikia gaišti laiką ir deginti resursus. Dviratės priemonės, tai 99,99 % važiuoja pasivažinėti, tai koks skirtumas daugumai dviratininkų kur pasivažinėti? Galima juk važiuoti ir priešingą pusę, galima važiuoti kur yra dvirtakiai, galima nespaminti forumuose ir iš karto važiuoti Peru respublikos kryptimi.
- 22 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kokiu dar adekvaciu minciu gali tiketis is zmogaus kuris random zmomen is oro siulo i Peru vazineti lol Grazi salis bet prie ko cia PeruParašė digital Rodyti pranešimąNebūtinai tiesa.
Tikrai netiesa. Iš kur tas kvailas įsitikinimas, kad dviratis negali būti transporto priemonė?
- 1 patinka
 
Comment
 
			
			
		
Comment