Parašė Stigas1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
autobusas tarnauja 5-7 metus, traukinys apie 30 metų.. už aikštelės saugojimą reikia mokėt sargui, šlagbaumui, ESO, Igničiui.. per 30 metų bus kosminė suma. Bėgiai tiesiami kartą per 100-150 metų.. tik šiek tiek prižiūrimi ir galima jais leist tiek krovinius tiek keleivius (tie patys kroviniai tik gyvi).
- 3 patinka
-
Kokioje utopijoje autobusas tarnauja tik 7 metus? Nebent pirktas dėvėtas ties mirties riba.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
autobusas tarnauja 5-7 metus, traukinys apie 30 metų.. už aikštelės saugojimą reikia mokėt sargui, šlagbaumui, ESO, Igničiui.. per 30 metų bus kosminė suma. Bėgiai tiesiami kartą per 100-150 metų.. tik šiek tiek prižiūrimi ir galima jais leist tiek krovinius tiek keleivius (tie patys kroviniai tik gyvi).
- 2 patinka
Comment
-
lyginate privažiavima iki stoties autobusu ir traukiniu (jei būtų pastatyta atšaka).Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą
Ne, nelyginam, kažką sumaišei. Lyginam privažiavimus iki traukinio. Paskaityk daugiau, ne tik paskutinį komentarą.
Autobuso variklis visisškai susidrožia per 10 metus. Po 5 metų jau reikia planuoti keitimą nes kol nupirkti atvažiuos senasis jau nebevažiuos. Arba kapitalini remontą. Todėl vakarai dažniausiai ir parduoda autobusus po 8-10 metų. Čia tik pas mus sugeba 20 metų važinėti su dūmų uždanga.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Kokioje utopijoje autobusas tarnauja tik 7 metus? Nebent pirktas dėvėtas ties mirties riba.
Comment
-
Šitie priekaištai – ne „valdymo sistemai“. Jie skirti mums, piliečiams. Jei toleruojam betvarkę, betvarkę ir turim.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąPrieś 15 metų Panevėžys nebūtų pasistatęs jokio tramvajaus, nes tuometinė valdžia buvo visiški obuoliai, kuriems niekas nerūpėjo. Buvo nemažai gatvių, kurias su mašina tiesiog reikdavo praskristi, paspirtuku daug šaligatvių ir gatvių iki šiol nėra pravažiuojami.
Lietuvos problema yra ne ta, kad nėra ambicingų žmonių. Jų kaip tik yra daug. Problema yra idiotiška valdymo sistema, nėra jokios konkrečios vizijos, nėra jokio pastovumo, jokių ilgalaikių susitarimų. Kas 4 metus vis pasikeičia valdžios, kas 4 metus vis keičiasi prioritetai. Tai kaip gali valstybė turėti kažkokią viziją ir ambicijas, jeigu vienas pilietis 4-is metus gatves siaurina, naujas pilietis 4-is metus jas platina. Apie visokias reformas, įstatymus ir kitokius reikalus, kintančius kas metus, turbūt net neverta ir kalbėti.
- 2 patinka
Comment
-
https://www.facebook.com/vilnius.lt/...rw6qmw5FezK9cl
Dabar, kai Vilnius oficialiai tapo Europos Žaliąja Sostine (kad ir ką tai reiškia) pati geriausia proga kažką daryti viešai dėl kaimo lygio VT ir jau tarptautinių įsipareigojimų žaliojo vystymosi srityje.
- 8 patinka
Comment
-
Pradžiai reiktų kaip Kaune, perdažyt VT priemones žaliai, nes pakolkas, pas mus žalumas suprantamas literaliai - medžiai ir žolė.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąhttps://www.facebook.com/vilnius.lt/...rw6qmw5FezK9cl
Dabar, kai Vilnius oficialiai tapo Europos Žaliąja Sostine (kad ir ką tai reiškia) pati geriausia proga kažką daryti viešai dėl kaimo lygio VT ir jau tarptautinių įsipareigojimų žaliojo vystymosi srityje.
- 1 patinka
Comment
-
Reikia mažiau lakti ir bus ne porai valandųParašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
3 bačkos normaliam restoranui yra alus porai valandų penktadienio vakarą. Kaip pats kažkada dirbęs bare sakau
Šiaip leisiu sau pastebėti - jūs labai dažnai nueinate į kraštutinimus. Ir be jokių įrodymų, nors įsitikinti kad jūsų samprotavimai yra klaidingi labai nesudėtinga - užtenka poros minučių google.
Jūs esate teisus, aš dažnai imu kraštutinę nuomuonę, link kurios reikia daug padirbėti. Kad kažkur kitur taip pat yra problemų, nereškia kad nereikai siekti jų sutvarkyti. Va čia ir yra problema "galvose", kai žmonės net negalvoja kad gali būti geriau. VT srityje tas labai populiaru pas mus.
Comment
-
Kuo „geriau“ yra daryt išvežiojimą dviračiais po tris alaus ir du duonos kepalus nei leist aptarnaujantį transportą rytais?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Reikia mažiau lakti ir bus ne porai valandų
Jūs esate teisus, aš dažnai imu kraštutinę nuomuonę, link kurios reikia daug padirbėti. Kad kažkur kitur taip pat yra problemų, nereškia kad nereikai siekti jų sutvarkyti. Va čia ir yra problema "galvose", kai žmonės net negalvoja kad gali būti geriau. VT srityje tas labai populiaru pas mus.
- 2 patinka
Comment
-
Būtent. Dabar gi siūloma bet kokia alternatyva - mažiau vartoti (mažiau lakti), kelti prekių savikainą (prekių savikaina restoranui priklauso ir nuo jų atvežimo būdo, daugiau kurjerių - brangesnė kaina), kad tik nesinaudoti civilizacijos laimėjimais. Kažkoks ludizmas, žodžiu, betrūko dar pasiūlymo išvežioti arkliais. Tada būtų visai be taršos ir ekologiška.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kuo „geriau“ yra daryt išvežiojimą dviračiais po tris alaus ir du duonos kepalus nei leist aptarnaujantį transportą rytais?
Bet jau ne kartą jums įrodžiau, kad jūsų nuomonė neatlaiko kritikos. Pradžiai tai buvo dėl viešojo transporto, kuris "normaliuose miestuose" atveža greičiau nei mašina (ką įrodžiau netgi to miesto, kuriame jūs gyvenote, pavyzdžiu), dabar gi ta pati diskusija vyksta dėl kito kraštutinumo. Nenoriu nueiti į asmeniškumus, bet gal jums vertėtų pasidaryti išvadas ir keisti savo poziciją link mažiau radikalios? Nes ji akivaizdžiai neatitinka realaus pasaulio, kuriame gyvename.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jūs esate teisus, aš dažnai imu kraštutinę nuomuonę, link kurios reikia daug padirbėti.
- 2 patinka
Comment
-
Ir dar žiemąParašė Maalinauskas Rodyti pranešimąJau taip ir įsivaizduoju kaip 10 tokių alaus bačkų kažkas veš dviračiu.
Nereikia kraštutinimų, žodžiu.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Ir dar tris vaikučius pakeliui į skirtingus darželius veždami.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąIr dar žiemą
Comment
-
Šitas excuse'as - žanro klasika. Kodėl reikia vaikus į skirtingus darželius vežti? Kodėl išviso juos reikia kažkur vežti, jeigu tiek darželis tiek mokykla pagal gyvenamą vietą priskiriami? Jeigu ir reikia važiuoti tas atstumas turėtų būtų įveikiamas ir rogėm ir dviračiu ir riedučiais ir tuo pačiu autobusu ar troleibusu. Jeigu yra kitaip tai susiorganizavote jūs patys ir tai jūsų asmeninė problema. Tokiu atveju neapykanta jūsų atžvilgiu kaip asmens, kuris bereikalingai užkemša gatves savo važinėjimu yra visiškai pateisinama.Parašė rmss Rodyti pranešimą
Ir dar tris vaikučius pakeliui į skirtingus darželius veždami.
- 5 patinka
Comment
-
teršia beveik tiek pat kaip normalus furgonas, o veža 5 kart mažiau.Parašė ALV77 Rodyti pranešimąpradziai labai didele pazanga jau butu jei butu naudojamos tokios transporto priemones
-
Comment
-
Literaliai žaliasis kursasParašė rmss Rodyti pranešimą
Pradžiai reiktų kaip Kaune, perdažyt VT priemones žaliai, nes pakolkas, pas mus žalumas suprantamas literaliai - medžiai ir žolė.
-
- 2 patinka
Comment
-
Ne patys, o VMS taip suorganizuoja. Žinau labai įdomių kombinacijų. Kartais keli tėvai susiorganizuoja ir pasioptimizuoja apsikeisdami vietomis. O kartais nesigauna ir važinėja kokius metus per pusę miesto.Parašė felar Rodyti pranešimą
Šitas excuse'as - žanro klasika. Kodėl reikia vaikus į skirtingus darželius vežti? Kodėl išviso juos reikia kažkur vežti, jeigu tiek darželis tiek mokykla pagal gyvenamą vietą priskiriami? Jeigu ir reikia važiuoti tas atstumas turėtų būtų įveikiamas ir rogėm ir dviračiu ir riedučiais ir tuo pačiu autobusu ar troleibusu. Jeigu yra kitaip tai susiorganizavote jūs patys ir tai jūsų asmeninė problema. Tokiu atveju neapykanta jūsų atžvilgiu kaip asmens, kuris bereikalingai užkemša gatves savo važinėjimu yra visiškai pateisinama.
Comment
-
VMS priskyrė darželį toliau nuo namų vietoj arčiau esančio ar VMS privertė juos apsigyventi su vaikais kur arti nėra darželių?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ne patys, o VMS taip suorganizuoja.
- 1 patinka
Comment
-
VMS nevertė gimdyti!Parašė felar Rodyti pranešimą
VMS priskyrė darželį toliau nuo namų vietoj arčiau esančio ar VMS privertė juos apsigyventi su vaikais kur arti nėra darželių?-
Comment
-
Čia biški ironija buvo, nes kažkaip nueinam į kraštutinimus, ar tai alaus bačkas su dviračiu vežiot, arba kaip neįmanoma dviračiu važiuot nes kartais būna šaltas vėjas.Parašė felar Rodyti pranešimą
Šitas excuse'as - žanro klasika. Kodėl reikia vaikus į skirtingus darželius vežti? Kodėl išviso juos reikia kažkur vežti, jeigu tiek darželis tiek mokykla pagal gyvenamą vietą priskiriami? Jeigu ir reikia važiuoti tas atstumas turėtų būtų įveikiamas ir rogėm ir dviračiu ir riedučiais ir tuo pačiu autobusu ar troleibusu. Jeigu yra kitaip tai susiorganizavote jūs patys ir tai jūsų asmeninė problema. Tokiu atveju neapykanta jūsų atžvilgiu kaip asmens, kuris bereikalingai užkemša gatves savo važinėjimu yra visiškai pateisinama.
Comment
Comment