nei vienas varg0lis dar nenumirė dėl to kad palaukė prie šviesoforo vidutiniškai 1,5 min. (nuo 0 iki 3).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Remiamasi geriausiomis pasaulinėmis praktikomis kaip ir priklausoParašė Briedis Rodyti pranešimąDarnus judumas Klaipėdietiškai
Identiškos sistemos veikia daugelyje pasaulio šalių. Teko pačiam įsitikinti, kad ten, kur intensyvus transporto eismas, pėstiesiems išties tenka pastovėti laukiant galimybės pereiti gatvę ir 5 minutes, ir dar ilgiau.
Liūdesys visiškas su Klaipėda.
- 2 patinka
Comment
-
Tai taip pat turės įtaka automobilių skaičiui, nes Lietuvoje jo nėra (registracijos mokestis nesiskaito)Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kiek žinau yra jau seniai.
Kiek būtent, neturiu laiko kapstyti.
Čia skatina mankštintis tuos kurie 15 minučių paeiti negali?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Ne pagal portalą.
"Lietuva be 15min judrumo - Lietuva be ateities!"
Kodėl man turi rūpėti planetos ateities kartų interesai?Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Tai ar mes iškeliam ekonominę sistemą ar na, kiek įmanoma planetos ir ateities kartų interesus?
Sakykim ne grupinė bausmė, o tarptautinis solidarumas
nes sukurta pridėtinė vertė iš dykai išnaudotos darbo jėgos ir resursų net neįsivaizduoju kiek siektų.
Na o galiausiai dalintis rasistiniais epitetais labai skanu, net ir šitame forume
O kokia sukurta vertė padarant infrastruktūrą, išmokant vietinius ir t.t.? Bendrai sudėjus kolonijos gavo daugiau naudos nei žalos. Ypač anglosaksiškos.
P.S. negras nėra rasistinis epitetas ir tą yra patvirtinę teismai Lietuvoje.
- 1 patinka
Comment
-
Užtat kasmet registruojama šimtai mirčių uždusus automobilyje dėl kondicionieriaus gedimo belaukiant šviesoforoParašė gerietis Rodyti pranešimąnei vienas varg0lis dar nenumirė dėl to kad palaukė prie šviesoforo vidutiniškai 1,5 min. (nuo 0 iki 3).
- 4 patinka
Comment
-
Panašu JAV irgi turėtų pradėti mažėti automobilizacija, kažkur buvo skelbta, kad jaunimas turi vis mažiau automobilių nei prieš tai ankstesnė karta savo laiku.
Nauji automobiliai tampa turtingųjų amerikiečių privilegija
Comment
-
Nėra ką apie tuos automobilizmo silpnuolius šnekėti, mes dar 2012 buvome JAV aplenkę pagal automobilių skaičių ant galvos.Parašė Lettered Rodyti pranešimąPanašu JAV irgi turėtų pradėti mažėti automobilizacija, kažkur buvo skelbta, kad jaunimas turi vis mažiau automobilių nei prieš tai ankstesnė karta savo laiku.
P.S. šaltinis gal kreivokas, Wikipedia meluoja gerokai kitokius skaičius šiai dienai.
Šaltinis: https://www.autoguide.com/auto-news/...ita-study.htmlPaskutinis taisė gerietis; 2023.03.01, 11:52.-
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu pas mus būtų normali techninė apžiūra, uždrausti garažiniai servisai, o policija gaudytų ne tik greičio viršytojus, bet ir dūmijančius kaminus, tai automobilių irgi stipriai apmažėtų, liktų tik nauji tvarkingai prižiūrimi.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nėra ką apie tuos automobilizmo silpnuolius šnekėti, mes dar 2012 buvome JAV aplenkę pagal automobilių skaičių ant galvos.
Šaltinis: https://www.autoguide.com/auto-news/...ita-study.html
- 5 patinka
Comment
-
Prilausomai nuo vietos. Kai kur yra kažkokia apžiūra, bet dažniausiai tikrina tik išmetimą.Parašė digital Rodyti pranešimąKad US visai nėra tech. apžiūros kiek pamenu?
Comment
-
Yra, bet kiekviena valstija reguliuoja savaip. Be to ten nėra automatinio TA patikrinimo, t.y. nei draudžiantis, nei gatvės kameromis netikrina, taigi gali tiesiog užsiklijuoti lipduką ir tikėtis kad policininkas nenorės knistis.Parašė digital Rodyti pranešimąKad US visai nėra tech. apžiūros kiek pamenu?
Comment
-
USA turi dazniausiai tik emissions testing. Bet ten lengva ta testa apgauti nes gali pats tiesiog isvalyti ECU kodus pagal kuriuos testavimo padaliniai sprendzia ar tavo automobilis tinkamas ar ne.Parašė digital Rodyti pranešimąKad US visai nėra tech. apžiūros kiek pamenu?
Comment
-
Primena man Chicagos priemiesti kuriame as anksciau gyvenau...ir cia tikrai ne koks komplimentas.Parašė John Rodyti pranešimąČia šiaip priminimas, kaip atrodo tai, ką VMS vadina "pačiu Vilniaus centru". "Reikia placinci gatvias". "Nėra kur parkoci mašina". "Reikia statiti iastakadas"

- 3 patinka
Comment
-
Nelabai panašu.Parašė Kecal Rodyti pranešimąStebėtinai panašu į kokį vidutinio dydžio Teksaso miestą iš paukščio skrydžio. Telieka dar kelis pastatus nugriauti, kad būtų daugiau vietos parkingui.
Comment
-
Aš gal labiau Dalasą turėjau omenyje, bet OK, Ostinas mažesnis, labiau tinka pagal apibrėžimą. Tik tiek, kad vietiniai parkingą centre kiek kitu kampu mato.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nelabai panašu.
Comment
-
"Not just bikes" išleido naują video. Kalba apie Oslo dviračių takus ir miesto transportą, urbanistiką. Įdomi dalis tai, kad pasidalino Oslo miesto gatvių dizaino instrukcija. Kadangi nebuvo jokio valstybinio lygio gairių, miestas susikūrė savo. Manau geras pavyzdys Vilniuj, žinant naujausias aktualijas.
Nuoroda į failą
https://www.oslo.kommune.no/getfile....manual_ENG.pdf
- 5 patinka
Comment
-
Tai Vilnius irgi parengė ir naudoja Gatvių standartą: https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf
Comment
Comment