Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
    tai paprasčiausiai elementarus nusišnekėjimas tų, kurie be automobilio negali nė pajudėti. jie visuomet suranda priežastį kodėl ne. tikrai ne visi automobilistai turi požemines saugojimas vietas daugiabučiuose. kokią agoniją jie turi iškęsti, kuomet reik atsikasti nuo sniego mašiną.
    O kam atkasinėti? - atsisėdai į mašiną, nuvalei langus nuo sniego ir nuvažiavai. Lietuvoje labai retai būna taip, kad mašiną reikia "atkasinėti".
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Kaip ką tik matėme šioje temoje, jie užtikrintu tonu aiškina visiems
      Palygink kiek važinėjančių vasarą ir kiek dabar ? Neturiu tikslių skaičių, bet prie namų praeinančiame dviračių take (Palei vieną pagrindinių Kauno gatvių) vasara kas nors ne rečiau kaip kas minutę pravažiuoja. Dabar - į valandą keletas (ir tie patys dažniau panašus į rekreacinius pasivažinėtojus nei i commuterius) Tie kas gyvena savo burbule, važinėja žiemą dviračiu, galvoja kad trūksta tik geresnės infrastruktūros ir padaugės metančių mašinas ir važinėjančių dviračiais kiaurus metus. Tu tarpu matau kaip su ta pačia infrastruktūra pasikeičia važiuojančių kiekis atšalus orams. Dabar net lapais neapibyrėję dauguma dviračių takų, o ir temperatūra dar apie +10+12 dienom būna. Aš kaip pavyzdį įvardinau savo priežastis, ant kiek aš netoleruoju vėjo, drėgmes ir kito š. Jeigu turit kitą teoriją kodėl atšalus orams drastiškai sumažėja dviratininkų - papasakokit

      Comment


        Parašė liutass Rodyti pranešimą
        Idomu, jie vaikus i/is mokyklu/darzeliu/bureliu per lietu/salti ant dviraciu rėmų vezioja?
        "jie" tai čia kas? Šiaip dauguma žmonių darželius / mokyklas renkasi prie namų, į kuriuos vaikų vežioti nereikia, nei dviračiu nei automobiliu, nes puikiausiai nuveda pėsčiomis. Į būrelius kartais tenka, bet vėlgi, tinkamai apsirengus bet kokiu oru galima puikiausiai ir vaiką vežti, tik ne ant rėmo, o spec. kėdutėje / priekaboje / tandemu. Aš savo aplinkoje matau tokių žmonių ne taip ir mažai.

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          Idomu, jie vaikus i/is mokyklu/darzeliu/bureliu per lietu/salti ant dviraciu rėmų vezioja?
          Yra gi priekaba vaikams arba rogės.

          Comment


            Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

            "jie" tai čia kas? Šiaip dauguma žmonių darželius / mokyklas renkasi prie namų, į kuriuos vaikų vežioti nereikia, nei dviračiu nei automobiliu, nes puikiausiai nuveda pėsčiomis. Į būrelius kartais tenka, bet vėlgi, tinkamai apsirengus bet kokiu oru galima puikiausiai ir vaiką vežti, tik ne ant rėmo, o spec. kėdutėje / priekaboje / tandemu. Aš savo aplinkoje matau tokių žmonių ne taip ir mažai.
            turiu kaminą su viršsvorių kuris 3 aukštus žemyn leidžiasi liftų, kiekvienas pagal savo galimybės žiūri.

            Comment


              Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

              "jie" tai čia kas? Šiaip dauguma žmonių darželius / mokyklas renkasi prie namų, į kuriuos vaikų vežioti nereikia, nei dviračiu nei automobiliu, nes puikiausiai nuveda pėsčiomis. Į būrelius kartais tenka, bet vėlgi, tinkamai apsirengus bet kokiu oru galima puikiausiai ir vaiką vežti, tik ne ant rėmo, o spec. kėdutėje / priekaboje / tandemu. Aš savo aplinkoje matau tokių žmonių ne taip ir mažai.
              Čia taip būdavo tarybiniais laikais, dabar darželius, mokyklas renkasi pagal gerumą. Plius bent Vilniuje dažnai šalia namų net nebūna laisvų vietų mokyklose/darželiuose.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Čia taip būdavo tarybiniais laikais, dabar darželius, mokyklas renkasi pagal gerumą. Plius bent Vilniuje dažnai šalia namų net nebūna laisvų vietų mokyklose/darželiuose.
                Jei 10% naujiems keliams skiriamų pinigų būtų skiriama darželiams ir mokykloms, tai šalia namų būtų darželių ir mokyklų ir juose būtų vietų. Pvz vakarinis aplinkelis kainavo 200mln EUR, Liepkalnio sankryžos rekonstrukcija 33 mln. ir t.t. ir pan. Mokykla ar darželis kainuoja 4-5mln. Bet gatvės svarbiau, nes gi kamščiai, nes gi reikia žmonėms vaikus į darželius į mokyklas nuvežti.

                Comment


                  Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                  turiu kaminą su viršsvorių kuris 3 aukštus žemyn leidžiasi liftų,



                  Comment


                    Uch tie VU profesoriai. Matyt tokie patys kaip VGTU. Cia atsimenu viena Keliu kadedros destytoja siule po Gostauto / Vilniaus ziedine sankryza pristatyt pozeminiu pereju, nes trukdo eismui pestieji. Turiu pokalbio screenshotus issisaugojes, jei kazkas netiki.

                    Comment


                      Parašė tungustapi Rodyti pranešimą

                      Jei 10% naujiems keliams skiriamų pinigų būtų skiriama darželiams ir mokykloms, tai šalia namų būtų darželių ir mokyklų ir juose būtų vietų. Pvz vakarinis aplinkelis kainavo 200mln EUR, Liepkalnio sankryžos rekonstrukcija 33 mln. ir t.t. ir pan. Mokykla ar darželis kainuoja 4-5mln. Bet gatvės svarbiau, nes gi kamščiai, nes gi reikia žmonėms vaikus į darželius į mokyklas nuvežti.
                      Naujausia Vilniaus mokykla Gabijos kainavo apie 15 mln. Eur, plius reikia daug lėšų išlaikymui, darbuotojų apskritai neaišku, ar pavyktų rasti visoms reikiamoms mokykloms, net jei jos būtų pastatytos.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        Uch tie VU profesoriai. Matyt tokie patys kaip VGTU. Cia atsimenu viena Keliu kadedros destytoja siule po Gostauto / Vilniaus ziedine sankryza pristatyt pozeminiu pereju, nes trukdo eismui pestieji. Turiu pokalbio screenshotus issisaugojes, jei kazkas netiki.
                        Bet čia tas buvo turbūt iki kokių 2000'ųjų?
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                          Uch tie VU profesoriai. Matyt tokie patys kaip VGTU. Cia atsimenu viena Keliu kadedros destytoja siule po Gostauto / Vilniaus ziedine sankryza pristatyt pozeminiu pereju, nes trukdo eismui pestieji. Turiu pokalbio screenshotus issisaugojes, jei kazkas netiki.
                          Nieko keisto, tie patys dėstytojai į darbą/iš darbo vyksta automobiliu, tai ir situaciją vertina atitinkamai.
                          Paskaičius komentarus po straipsniais apie gatvių siaurinimą ar kalbant su vilniečiais draugais, kolegomis tai nuomonės dėl gatvių humanizavimo vieningai neigiamos, net ir iš tų, kurie patys nevairuoja (forumas bene vienintelė vieta kur tenka matyti kitaip galvojančių). Kaip kažkas rašė anksčiau, artėjančiuose mero rinkimuose visas šitas transporto organizavimo Vilniuje reikalas turėtų gauti nemažai dėmesio.
                          ​​​​​

                          Comment


                            Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                            Kaip kažkas rašė anksčiau, artėjančiuose mero rinkimuose visas šitas transporto organizavimo Vilniuje reikalas turėtų gauti nemažai dėmesio.​​​​​
                            Tikrai bus viena iš įdomiausių sričių. Neabejoju kad tarp kandidatų bus gatvių platintojų/tiesėjų/estakadų/tunelių pėstiesiems statytojų, gal dar koks vienas bus metro tiesėjas... Asmeniškai tikiuosi kad sekanti valdžia prisimins bent troleibusus ir juos atnaujins, o geriausiu atveju ir rimčiau tvarkys kontaktinį tinklą.

                            Comment


                              Parašė neoplan Rodyti pranešimą

                              Nieko keisto, tie patys dėstytojai į darbą/iš darbo vyksta automobiliu, tai ir situaciją vertina atitinkamai.
                              Paskaičius komentarus po straipsniais apie gatvių siaurinimą ar kalbant su vilniečiais draugais, kolegomis tai nuomonės dėl gatvių humanizavimo vieningai neigiamos, net ir iš tų, kurie patys nevairuoja (forumas bene vienintelė vieta kur tenka matyti kitaip galvojančių). Kaip kažkas rašė anksčiau, artėjančiuose mero rinkimuose visas šitas transporto organizavimo Vilniuje reikalas turėtų gauti nemažai dėmesio.
                              ​​​​​
                              Oho, įdomu būtų išgirsti kuo nevairuotjantiems blogai. Jei juos nuolat kažkas vežioja, tai dar suprasčiau.

                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Uch tie VU profesoriai. Matyt tokie patys kaip VGTU. Cia atsimenu viena Keliu kadedros destytoja siule po Gostauto / Vilniaus ziedine sankryza pristatyt pozeminiu pereju, nes trukdo eismui pestieji. Turiu pokalbio screenshotus issisaugojes, jei kazkas netiki.
                              Gal turėjo omeny tokį, kaip Vladivostoke? Aš nesupykčiau. Nei pėsčiam, nei dviračiu ten laukti irgi nėra sąmonė, kai toks srautas ir tiek juostų. Visad per raudoną bent pėsčias einu. Vladivostokas:
                              https://www.google.com/maps/@43.1180...!7i4000!8i2000
                              Click image for larger version  Name:	download (1).png Views:	0 Size:	1,78 MB ID:	1920836

                              https://www.google.com/maps/@43.1181...v2V8BwHB728AyG U-sbax_OTd323m!2e10!3e11!6shttps:%2F%2Flh5.googleuse rcontent.com%2Fp%2FAF1QipM_TkytEUrhv2V8BwHB728AyGU-sbax_OTd323m%3Dw203-h100-k-no-pi-0-ya216.91696-ro-0-fo100!7i4000!8i2000
                              Click image for larger version  Name:	download.png Views:	0 Size:	1,58 MB ID:	1920835

                              Aišku, reiktų bent dvigubai plačiau ir visiškai tiesiai // https://tavi-motto.com/en/vladivostok-wintertrip-2
                              Click image for larger version  Name:	DSC00633b.jpg Views:	0 Size:	49,4 kB ID:	1920834

                              Video: https://ak.picdn.net/shutterstock/vi...ial-drone.webm


                              Dar norisi paliesti Savanorių pr. žiedą. Citify.eu numestas planas statyti Eurovelo11 per Panerius, bet esminės žiedo prieigos nėra sprendžiamos. Vis atsirasdavo pasakymai, jog takai iš niekur į niekur yra blogis, tokie nebus statomi, tinklas bus jungiamas į vieningą stuburą... Tai koks tolkas sukišt pinigus į taką, į kurį nėra kaip nusigauti dviračiu? Būkčių tiltas uždarytas, rekonstruoti / statyti naujo neplanuoja, nors Bendrąjame plane toks yra, o taką be proto ilgą projektuoja, bet be žiedo prieigų. Ne geriau nutiesti trečdalį planuojamo tako, o už likusius pinigus sutvarkyti sklandų eismą žiede?

                              Savanorių pr. // https://www.google.com/maps/@54.6690...7i13312!8i6656
                              Click image for larger version  Name:	download (2).png Views:	0 Size:	2,55 MB ID:	1920837

                              Click image for larger version  Name:	download (3).png Views:	0 Size:	3,03 MB ID:	1920838
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                Uch tie VU profesoriai. Matyt tokie patys kaip VGTU. Cia atsimenu viena Keliu kadedros destytoja siule po Gostauto / Vilniaus ziedine sankryza pristatyt pozeminiu pereju, nes trukdo eismui pestieji. Turiu pokalbio screenshotus issisaugojes, jei kazkas netiki.
                                Ta pati, pasak kurios troleibusai yra 20 amžiaus reliktas, Vakarų Europos miestai jų sparčiai atsisako ir parduoda "biednoms" Pietų Amerikos šalims?

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Gal turėjo omeny tokį, kaip Vladivostoke? Aš nesupykčiau. Nei pėsčiam, nei dviračiu ten laukti irgi nėra sąmonė, kai toks srautas ir tiek juostų. Visad per raudoną bent pėsčias einu. Vladivostokas:
                                  https://www.google.com/maps/@43.1180...!7i4000!8i2000
                                  Yra artimesnių pavyzdžių. Garsioji Klaipėdos "gaudyklė", kurią jau greit planuojama naikinti
                                  ttps://goo.gl/maps/CBv2kKcpMNstNEscA

                                  https://klaipeda.diena.lt/sites/defa.../img653341.jpg

                                  Comment


                                    Aišku, čia radikalu būtų skirtingi lygiai centre, bet galima daryti juos iš dalies, kad bent dviračiu pravažiuot, o esama padėtis irgi nėra normali – atėmus mašinų bamperius ir tech. stulpus lieka lygiai minimalaus pločio 4-ių plytelių pločio šaligatvis, žmonės eina per raudoną, o tuo tarpu gatvė jau dabar „iškelta į viršų“ nei gratimų pastatų įėjimai // https://www.google.com/maps/@54.6898...7i13312!8i6656
                                    Click image for larger version

Name:	download (4).png
Views:	296
Size:	1,76 MB
ID:	1920844
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Yra artimesnių pavyzdžių. Garsioji Klaipėdos "gaudyklė", kurią jau greit planuojama naikinti
                                      Dėl centro aišku neužsipulkit, bet daug kas nežino, jog toje pačioje Olandijoje pilna mini tuneliukų ir pan. Centras lieka centru, galim palikt, bet ką dėl Savanorių pr.? Ten realiai 4 eismo lygiai, neįmanoma, kad ten kada nors jie išnyks.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Įdomu ar kas nors vaikšto tais tiltais Savanorių žiede, nes tie praėjimai, na jie niekur neveda, nelabai yra įstaigų į vakarus nuo žiedo, į kurias gyventojai iš Krasnūchos eitų. Bet pvz. jeigu į tuos praėjimus būtų sujungti dviračių takai nuo Lazdynų tilto link Savanorių pr. , dar perspektyvoje numatant Vilkpedės pramoninio rajono transformaciją, tai ta erdvė nebūtų tokia mirusi, nes pvz. važiuojantys iš Lazdynų centro link galimai užsuktų ten.

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                          Dėl centro aišku neužsipulkit, bet daug kas nežino, jog toje pačioje Olandijoje pilna mini tuneliukų ir pan. Centras lieka centru, galim palikt, bet ką dėl Savanorių pr.? Ten realiai 4 eismo lygiai, neįmanoma, kad ten kada nors jie išnyks.
                                          Tragiška ta gaudyklė, nes labai apsunkina dviračių judėjimą. Dviratininkai mieliau renkasi daryti kelių šimtų metrų lanką iki artimiausios reguliuojamos perėjos Baltijos pr. Beje dabar net prie trijų šio žiedo išvažiavimo bus įrengtos reguliuojamos perėjos. Taigi požeminės pėsčiųjų perėjos tame žiede neturi jokios įtakos pralaidumui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X