Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Naujausia Vilniaus mokykla Gabijos kainavo apie 15 mln. Eur, plius reikia daug lėšų išlaikymui, darbuotojų apskritai neaišku, ar pavyktų rasti visoms reikiamoms mokykloms, net jei jos būtų pastatytos.Parašė tungustapi Rodyti pranešimą
Jei 10% naujiems keliams skiriamų pinigų būtų skiriama darželiams ir mokykloms, tai šalia namų būtų darželių ir mokyklų ir juose būtų vietų. Pvz vakarinis aplinkelis kainavo 200mln EUR, Liepkalnio sankryžos rekonstrukcija 33 mln. ir t.t. ir pan. Mokykla ar darželis kainuoja 4-5mln. Bet gatvės svarbiau, nes gi kamščiai, nes gi reikia žmonėms vaikus į darželius į mokyklas nuvežti.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet čia tas buvo turbūt iki kokių 2000'ųjų?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąUch tie VU profesoriai. Matyt tokie patys kaip VGTU. Cia atsimenu viena Keliu kadedros destytoja siule po Gostauto / Vilniaus ziedine sankryza pristatyt pozeminiu pereju, nes trukdo eismui pestieji. Turiu pokalbio screenshotus issisaugojes, jei kazkas netiki.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nieko keisto, tie patys dėstytojai į darbą/iš darbo vyksta automobiliu, tai ir situaciją vertina atitinkamai.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąUch tie VU profesoriai. Matyt tokie patys kaip VGTU. Cia atsimenu viena Keliu kadedros destytoja siule po Gostauto / Vilniaus ziedine sankryza pristatyt pozeminiu pereju, nes trukdo eismui pestieji. Turiu pokalbio screenshotus issisaugojes, jei kazkas netiki.
Paskaičius komentarus po straipsniais apie gatvių siaurinimą ar kalbant su vilniečiais draugais, kolegomis tai nuomonės dėl gatvių humanizavimo vieningai neigiamos, net ir iš tų, kurie patys nevairuoja (forumas bene vienintelė vieta kur tenka matyti kitaip galvojančių). Kaip kažkas rašė anksčiau, artėjančiuose mero rinkimuose visas šitas transporto organizavimo Vilniuje reikalas turėtų gauti nemažai dėmesio.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikrai bus viena iš įdomiausių sričių. Neabejoju kad tarp kandidatų bus gatvių platintojų/tiesėjų/estakadų/tunelių pėstiesiems statytojų, gal dar koks vienas bus metro tiesėjas... Asmeniškai tikiuosi kad sekanti valdžia prisimins bent troleibusus ir juos atnaujins, o geriausiu atveju ir rimčiau tvarkys kontaktinį tinklą.Parašė neoplan Rodyti pranešimąKaip kažkas rašė anksčiau, artėjančiuose mero rinkimuose visas šitas transporto organizavimo Vilniuje reikalas turėtų gauti nemažai dėmesio.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Oho, įdomu būtų išgirsti kuo nevairuotjantiems blogai. Jei juos nuolat kažkas vežioja, tai dar suprasčiau.Parašė neoplan Rodyti pranešimą
Nieko keisto, tie patys dėstytojai į darbą/iš darbo vyksta automobiliu, tai ir situaciją vertina atitinkamai.
Paskaičius komentarus po straipsniais apie gatvių siaurinimą ar kalbant su vilniečiais draugais, kolegomis tai nuomonės dėl gatvių humanizavimo vieningai neigiamos, net ir iš tų, kurie patys nevairuoja (forumas bene vienintelė vieta kur tenka matyti kitaip galvojančių). Kaip kažkas rašė anksčiau, artėjančiuose mero rinkimuose visas šitas transporto organizavimo Vilniuje reikalas turėtų gauti nemažai dėmesio.
Gal turėjo omeny tokį, kaip Vladivostoke? Aš nesupykčiau. Nei pėsčiam, nei dviračiu ten laukti irgi nėra sąmonė, kai toks srautas ir tiek juostų. Visad per raudoną bent pėsčias einu. Vladivostokas:Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąUch tie VU profesoriai. Matyt tokie patys kaip VGTU. Cia atsimenu viena Keliu kadedros destytoja siule po Gostauto / Vilniaus ziedine sankryza pristatyt pozeminiu pereju, nes trukdo eismui pestieji. Turiu pokalbio screenshotus issisaugojes, jei kazkas netiki.
https://www.google.com/maps/@43.1180...!7i4000!8i2000
https://www.google.com/maps/@43.1181...v2V8BwHB728AyG U-sbax_OTd323m!2e10!3e11!6shttps:%2F%2Flh5.googleuse rcontent.com%2Fp%2FAF1QipM_TkytEUrhv2V8BwHB728AyGU-sbax_OTd323m%3Dw203-h100-k-no-pi-0-ya216.91696-ro-0-fo100!7i4000!8i2000
Aišku, reiktų bent dvigubai plačiau ir visiškai tiesiai // https://tavi-motto.com/en/vladivostok-wintertrip-2
Video: https://ak.picdn.net/shutterstock/vi...ial-drone.webm
Dar norisi paliesti Savanorių pr. žiedą. Citify.eu numestas planas statyti Eurovelo11 per Panerius, bet esminės žiedo prieigos nėra sprendžiamos. Vis atsirasdavo pasakymai, jog takai iš niekur į niekur yra blogis, tokie nebus statomi, tinklas bus jungiamas į vieningą stuburą... Tai koks tolkas sukišt pinigus į taką, į kurį nėra kaip nusigauti dviračiu? Būkčių tiltas uždarytas, rekonstruoti / statyti naujo neplanuoja, nors Bendrąjame plane toks yra, o taką be proto ilgą projektuoja, bet be žiedo prieigų. Ne geriau nutiesti trečdalį planuojamo tako, o už likusius pinigus sutvarkyti sklandų eismą žiede?
Savanorių pr. // https://www.google.com/maps/@54.6690...7i13312!8i6656
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ta pati, pasak kurios troleibusai yra 20 amžiaus reliktas, Vakarų Europos miestai jų sparčiai atsisako ir parduoda "biednoms" Pietų Amerikos šalims?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąUch tie VU profesoriai. Matyt tokie patys kaip VGTU. Cia atsimenu viena Keliu kadedros destytoja siule po Gostauto / Vilniaus ziedine sankryza pristatyt pozeminiu pereju, nes trukdo eismui pestieji. Turiu pokalbio screenshotus issisaugojes, jei kazkas netiki.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Yra artimesnių pavyzdžių. Garsioji Klaipėdos "gaudyklė", kurią jau greit planuojama naikintiParašė dondc Rodyti pranešimąGal turėjo omeny tokį, kaip Vladivostoke? Aš nesupykčiau. Nei pėsčiam, nei dviračiu ten laukti irgi nėra sąmonė, kai toks srautas ir tiek juostų. Visad per raudoną bent pėsčias einu. Vladivostokas:
https://www.google.com/maps/@43.1180...!7i4000!8i2000
ttps://goo.gl/maps/CBv2kKcpMNstNEscA

https://klaipeda.diena.lt/sites/defa.../img653341.jpg
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aišku, čia radikalu būtų skirtingi lygiai centre, bet galima daryti juos iš dalies, kad bent dviračiu pravažiuot, o esama padėtis irgi nėra normali – atėmus mašinų bamperius ir tech. stulpus lieka lygiai minimalaus pločio 4-ių plytelių pločio šaligatvis, žmonės eina per raudoną, o tuo tarpu gatvė jau dabar „iškelta į viršų“ nei gratimų pastatų įėjimai // https://www.google.com/maps/@54.6898...7i13312!8i6656
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėl centro aišku neužsipulkit, bet daug kas nežino, jog toje pačioje Olandijoje pilna mini tuneliukų ir pan. Centras lieka centru, galim palikt, bet ką dėl Savanorių pr.? Ten realiai 4 eismo lygiai, neįmanoma, kad ten kada nors jie išnyks.Parašė Briedis Rodyti pranešimąYra artimesnių pavyzdžių. Garsioji Klaipėdos "gaudyklė", kurią jau greit planuojama naikinti♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įdomu ar kas nors vaikšto tais tiltais Savanorių žiede, nes tie praėjimai, na jie niekur neveda, nelabai yra įstaigų į vakarus nuo žiedo, į kurias gyventojai iš Krasnūchos eitų. Bet pvz. jeigu į tuos praėjimus būtų sujungti dviračių takai nuo Lazdynų tilto link Savanorių pr. , dar perspektyvoje numatant Vilkpedės pramoninio rajono transformaciją, tai ta erdvė nebūtų tokia mirusi, nes pvz. važiuojantys iš Lazdynų centro link galimai užsuktų ten.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tragiška ta gaudyklė, nes labai apsunkina dviračių judėjimą. Dviratininkai mieliau renkasi daryti kelių šimtų metrų lanką iki artimiausios reguliuojamos perėjos Baltijos pr. Beje dabar net prie trijų šio žiedo išvažiavimo bus įrengtos reguliuojamos perėjos. Taigi požeminės pėsčiųjų perėjos tame žiede neturi jokios įtakos pralaidumui.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Dėl centro aišku neužsipulkit, bet daug kas nežino, jog toje pačioje Olandijoje pilna mini tuneliukų ir pan. Centras lieka centru, galim palikt, bet ką dėl Savanorių pr.? Ten realiai 4 eismo lygiai, neįmanoma, kad ten kada nors jie išnyks.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikėtina jog nesirinktų jeigu būtų normalios nuovažos, keista kad jų neįrengė, juk Klaipėdoje visuomet buvo daugiau dviratininkų, o ir vietos joms buvo pilna.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Tragiška ta gaudyklė, nes labai apsunkina dviračių judėjimą. Dviratininkai mieliau renkasi daryti kelių šimtų metrų lanką iki artimiausios reguliuojamos perėjos Baltijos pr. Beje dabar net prie trijų šio žiedo išvažiavimo bus įrengtos reguliuojamos perėjos. Taigi požeminės pėsčiųjų perėjos tame žiede neturi jokios įtakos pralaidumui.
Vilniaus Savanorių pr žiede vietos joms mažiau bet įmanoma tai tikiuosi tai ir bus padaryta. Tik ten dar reikia žiedo viduje palyginti vienoje pusėje reljefą ir turbūt net suvingiuoti taką, bet irgi viskas įmanoma.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia klausimas kiek leidžia STR normos. Arenos pusėje niekaip nesigautu, ten tiesiog per mažai vietos. Kolegijos ir Baltijos stotelės/ daugiabučių pusėje vietos yra, bet nuolydis nuo pat stotelės ir kolegijos pastato ten taip pat jau yra. Norėtusi, kad nuovaža būtu be jokių vingių. Ar tai būtu galima pasiekti su tokiu STR. Plius reikia ir pačius tunelius platinti.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Tikėtina jog nesirinktų jeigu būtų normalios nuovažos, keista kad jų neįrengė, juk Klaipėdoje visuomet buvo daugiau dviratininkų, o ir vietos joms buvo pilna.
Vilniaus Savanorių pr žiede vietos joms mažiau bet įmanoma tai tikiuosi tai ir bus padaryta. Tik ten dar reikia žiedo viduje palyginti vienoje pusėje reljefą ir turbūt net suvingiuoti taką, bet irgi viskas įmanoma.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiame straipsnyje yra atsakymų į jūsų įžvalgas ir keliamus klausimus. Atsakymai tiesiai iš Šimašiaus ir Pakalnio lūpų. Ne patys konkrečiausi dalykai, bet vistiek kažkas mąstoma.
https://www.delfi.lt/bustas/rajonai/....d?id=88376995
„Bendrajame plane užkoduota Vilkpėdės konversija iš gamybos ir sandėliavimo į visavertį gyvybingą miesto rajoną. Viskas prasideda jau artimiausiu metu – kitais metais sukuriant pėsčiųjų taką nuo Vingio parko iki elektrinės, ir nuo Lazdynėlių per atgaivinamą senąjį tiltą pro elektrinę Naugarduko gatvės link“, – komentuoja R. Šimašius.Parašė dondc Rodyti pranešimąBūkčių tiltas uždarytas, rekonstruoti / statyti naujo neplanuoja, nors Bendrąjame plane toks yra, o taką be proto ilgą projektuoja, bet be žiedo prieigų. Ne geriau nutiesti trečdalį planuojamo tako, o už likusius pinigus sutvarkyti sklandų eismą žiede?
„Siūlau nusistatyti pagrindines teritorijos vystymo gaires ir jomis vadovautis – perimetrinis užstatymas, gyvos gatvės, miesto centrinei daliai būdingas kvartalų dydis, funkcijų įvairovė, 24/7 gyvybingos teritorijos, upės bei greta esančių miškų integravimas į teritoriją ir visa tai su industrijos prieskoniu.“, – teigia M. Pakalnis.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąBet pvz. jeigu į tuos praėjimus būtų sujungti dviračių takai nuo Lazdynų tilto link Savanorių pr. , dar perspektyvoje numatant Vilkpedės pramoninio rajono transformaciją, tai ta erdvė nebūtų tokia mirusi, nes pvz. važiuojantys iš Lazdynų centro link galimai užsuktų ten.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lrytas.lt 2021.10.19
Kelių tiesimo specialistas į šuns dienas išdėjo R. Šimašiaus pertvarkas: šie sumanymai – sunkiai suvokiami protu
Sostinės gatvių siaurintojų apetitas kyla akyse. Netrukus bus susiaurintas ir Konstitucijos prospektas, eilėje – V.Kudirkos gatvė. Esą bus saugiau pėstiesiems, nors kai buvo susiaurinta Naugarduko gatvė, čia jau buvo sužaloti trys pėstieji, o vienas mirtinai.
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...protu-21084153
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"Automobilistai" kaip antivakseriai - kokius argumentus jiems bepateiktum, jie vis tiek savo.Parašė Romas Rodyti pranešimąLrytas.lt 2021.10.19
Kelių tiesimo specialistas į šuns dienas išdėjo R. Šimašiaus pertvarkas: šie sumanymai – sunkiai suvokiami protu
- 17 patinka
 
Comment
 


 Stebina medijų kokybės lygis, net žurnalisto vardas niekur nenurodytas.
							
						
Comment