Vyriausybė pritarė Metropoliteno įgyvendinimo įstatymo projektui
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34363336
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNemenčinės pl. rekonstrukcija - tėra metų-dviejų projektėlis. Ne dešimtmečio. LAKD tą įrodė su savo dalimi.
Ir jei stato ką didesnio, tai nereiškia, kad negali statyti dar kelių mažesnių tuo pačiu metu. Kaip ir dabar - ir Vakarinį stato, ir gatves lopo, ir Žirmūnų žiedą perpaišė.
Blogiausia, kad nėra jokių siekių ar vizijų. Druskininkai gerai parodė - yra vizija, galima rasti ir finansų. ES fondai, PPP ir pan.
Puikiai pamenu laikus kai buvo vandens parkas Mikolaikose ir kitas Jūrmaloje. Kiek gražaus pinigo Lietuvos gyventojai ten išleido. Autobusais, klasėmis, pavieniai, per agentūras. Lietuvoje atrodė niekada nebus, nes labai sudėtinga, brangu. Po to pasakė, kad slidžių trasą statys. Atrodė kosmosas. Afera. O veikia.
Komentuoti:
-
Nemenčinės pl. rekonstrukcija - tėra metų-dviejų projektėlis. Ne dešimtmečio. LAKD tą įrodė su savo dalimi.
Ir jei stato ką didesnio, tai nereiškia, kad negali statyti dar kelių mažesnių tuo pačiu metu. Kaip ir dabar - ir Vakarinį stato, ir gatves lopo, ir Žirmūnų žiedą perpaišė.
Blogiausia, kad nėra jokių siekių ar vizijų. Druskininkai gerai parodė - yra vizija, galima rasti ir finansų. ES fondai, PPP ir pan.
Puikiai pamenu laikus kai buvo vandens parkas Mikolaikose ir kitas Jūrmaloje. Kiek gražaus pinigo Lietuvos gyventojai ten išleido. Autobusais, klasėmis, pavieniai, per agentūras. Lietuvoje atrodė niekada nebus, nes labai sudėtinga, brangu. Po to pasakė, kad slidžių trasą statys. Atrodė kosmosas. Afera. O veikia.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPerkirps juostelę valdžia gruodį ant Vakarinio. Tai bus finalas visų trijų etapų. Nors aš siūlyčiau ne Vakarinį garbinti, o vertinti kompleksiškai, žvelgti plačiau ir laikyti projektą "Tarandė-Minsko pl." užbaigtu. Ir panašu, kad toliau jokių esminių-principinių projektų, panašaus arba didesnio masto, kaip plėsti ir gerinti miestą.
O be ambicijų nieko nepadarysi. Ambicijoms nereikia pinigų. Metro galėtų būti tokiu projektu.
Komentuoti:
-
Perkirps juostelę valdžia gruodį ant Vakarinio. Tai bus finalas visų trijų etapų. Nors aš siūlyčiau ne Vakarinį garbinti, o vertinti kompleksiškai, žvelgti plačiau ir laikyti projektą "Tarandė-Minsko pl." užbaigtu. Ir panašu, kad toliau jokių esminių-principinių projektų, panašaus arba didesnio masto, kaip plėsti ir gerinti miestą.
O be ambicijų nieko nepadarysi. Ambicijoms nereikia pinigų. Metro galėtų būti tokiu projektu.
Komentuoti:
-
-
Maskva
Maskvoje atidaryta nauja, 200 -oji, metro sistemos stotelė Salaryevo. Ši stotelė yra Rusijos sostinės metro sistemos pratęstos (1.9 km.) pirmosios linijos (Nr.1) dalimi. Netoli naujos stotelės bus įkurtas ir depas.
Šaltinis
Šaltinis: Ny station öppnar i Moskvas tunnelbana
Komentuoti:
-
Metro Geteborge
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąGeteborgas (šv. Göteborg/Gothenburg; [jœteˈbɔrj]) - tai antrasis pagal dydį Švedijos miestas ir didžiausias Švedijos bei Skandinavijos uostas. Pačiame mieste gyvena 513 tūkst. gyventojų, o Geteborgo aglomeracijoje - apie milijoną gyventojų.
Miesto industrializavimo metu, gyventojų skaičius ėmė augti ir buvo sprendžiamas susisiekimo gerinimo klausimas. Dar 1934 metais buvo parengtas miesto metro sistemos planas, tačiau neužilgo jis buvo pasmerktas žlugti -kadangi Geteborgas įkurtas Jota upės (Göta älv) deltoje, o mieste yra tankus kanalų tinklas, metro įrengimo idėjos buvo atsisakyta dėl geografinių priežasčių (didžiojoje, nekalvotoje, miesto dalyje gruntas pralaidus vandeniui).
Metro idėja buvo svarstoma ir 1967 metais ir kai kuriose vietose net buvo iškasti tuneliai, tačiau dalis jų buvo patvenkti.
Vis dėl to, šiame mieste jau nuo 1879 m. buvo pradėtas tankaus tramvajų (didžiausias Šiaurės Europoje), autobusų bei priemiestinių traukinių infrastruktūros tinklo plėtojimas.
Šiomis dienomis, kai transporto srautai tampa vis didesni, o Geteborgo aglomeracijoje didėja gyventojų skaičius, po truputį vėl gaivinamos idėjos įrengti metro sistemą.
Naujas organizacijos 'Yimby' narių parengtas preliminarų metro linijų ir stotelių žemėlapis Geteborgo miestui atrodo taip (T - metro stotelės, S - priemiestinių traukinių):
(c) Yimby.se
Atvaizdas
Šaltinis: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.....TXFXTgWV.dpuf.
Komentuoti:
-
Žiniasklaidoje skelbiama, kad Lietuvos statybininkai šiuo metu dalyvauja naujos metro linijos tarp Suomijos sostinės ir greta esančio miesto Espoo statybų procese. Būsimos metro linijos ilgis - 20 km.
Šaltinis
Plačiau: Įspūdingam projektui suomiai pasirinko ir Lietuvos statybininkus
Tarp Šiaurės Europoes miestų, šiomis dienomis metro sistemų plėtros darbai vyksta Helsinkyje ir Danijos sostinėje Kopenhagoje. Nežinau, ar vyksa kokie darbai Osle. O didžiausios ir labiausiai apkrautos Skandinavijoje Stokholmo metro sistemos plėtros darbai bus pradėti netolimoje ateityje.Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.05, 23:57.
Komentuoti:
-
Remiantis nauja bendrovės "MTR Stockholm" 2014 m. ataskaita, Stokholmo metro sistemos (tunnelbana) apkrova pirmą kartą viršijo 1 mln. keleivių per dieną skaičių (vid. 1.2 mln.). Per metus vidutinis keleivių skaičius dienos metu padidėjo kiek daugiau nei 300 tūkst. Metinis keleivių skaičius 330 mln. keleivių arba 1 mln. daugiau negu 2013 m. Stokholmo metro sistema yra labiausiai apkrauta Skandinavijoje, o pagal statistiką panaši į Miuncheno bei po truputį panašėja į Berlyno.
Plačiau: http://www.miestai.net/forumas/showp...8&postcount=71.
Komentuoti:
-
Parašė amber13 Rodyti pranešimą----------
Šis faktas, kad pati kraštutinė stotis ties kuria užsibaigė Varšuvos metro statybos vadinasi "Dworzec Wilenski" - gali būti labai geru pranašišku ženklu.
Tai PERKELTINE prasme galėtų reikšti, kad sekantis metro sustojimas bus "Vilniaus stotis" ir dabar jau iš ten vyks tolimesnė metro plėtra. T.y. galėtų PERKELTINE PRASME reikšti, kad lenkai dabar perduoda metro statybos estafetę Vilniui.
Vadinasi, po kokių 20 metų turėtų metro Vilniuje būti. Tuo metu gal dar nebus pasiekti pilni pajėgumai, tačiau turėtų būti pasiekti bent pirminiai metro pajėgumai.
Komentuoti:
-
Parašė amber13 Rodyti pranešimą----------
PRASME reikšti, kad lenkai dabar perduoda metro statybos estafetę Vilniui.
Vadinasi, po kokių 20 metų turėtų metro Vilniuje būti. Tuo metu gal dar nebus pasiekti pilni pajėgumai, tačiau turėtų būti pasiekti bent pirminiai metro pajėgumai.
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąSpėju, tamsta, nežinojai kad Varšuvoj yra Wilenska geležinkelio stotis
Šis faktas, kad pati kraštutinė stotis ties kuria užsibaigė Varšuvos metro statybos vadinasi "Dworzec Wilenski" - gali būti labai geru pranašišku ženklu.
Tai PERKELTINE prasme galėtų reikšti, kad sekantis metro sustojimas bus "Vilniaus stotis" ir dabar jau iš ten vyks tolimesnė metro plėtra. T.y. galėtų PERKELTINE PRASME reikšti, kad lenkai dabar perduoda metro statybos estafetę Vilniui.
Vadinasi, po kokių 20 metų turėtų metro Vilniuje būti. Tuo metu gal dar nebus pasiekti pilni pajėgumai, tačiau turėtų būti pasiekti bent pirminiai metro pajėgumai.
Komentuoti:
-
Peterburge Varšuvos stotį prieš keletą metų išviso uždarė ir dabar ten naktinis klubas. Beje ta Wilenska geležinkelio pažiūriu iš vis keista, kiek žinau iš jos tik vienas priemiestinis maršrutas ir tebuvo, net tada kai važiavo traukinys Vilnius-Varšuva jis atvykdavo į Centrinę Varšuvos stotį ir į Vilniaus stotį net neužsukdavo, beje iš Baltstogės traukiniai (šiuo metu kol geležinkelis prie Varšuvos remontuojamas tai net nėra tiesioginio traukinio Varšuva-Baltstogė) irgi nei į nei iš šios stoties nevažiuodavo, tai pervardinti į Belystocka logikos nedaug.
Komentuoti:
Komentuoti: