Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • donatasa
    replied
    Vyriausybė pritarė Metropoliteno įgyvendinimo įstatymo projektui

    http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34363336

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Nemenčinės pl. rekonstrukcija - tėra metų-dviejų projektėlis. Ne dešimtmečio. LAKD tą įrodė su savo dalimi.

    Ir jei stato ką didesnio, tai nereiškia, kad negali statyti dar kelių mažesnių tuo pačiu metu. Kaip ir dabar - ir Vakarinį stato, ir gatves lopo, ir Žirmūnų žiedą perpaišė.

    Blogiausia, kad nėra jokių siekių ar vizijų. Druskininkai gerai parodė - yra vizija, galima rasti ir finansų. ES fondai, PPP ir pan.

    Puikiai pamenu laikus kai buvo vandens parkas Mikolaikose ir kitas Jūrmaloje. Kiek gražaus pinigo Lietuvos gyventojai ten išleido. Autobusais, klasėmis, pavieniai, per agentūras. Lietuvoje atrodė niekada nebus, nes labai sudėtinga, brangu. Po to pasakė, kad slidžių trasą statys. Atrodė kosmosas. Afera. O veikia.
    Nėra ko lyginti mažų miestų projektų su Vilniumi. Čia tie projektai turi būti arba 10 kartų didesni, arba 10 kartų daugiau, kad matytųsi, jog kažkas daroma.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Vilniaus U-Bahn

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Nemenčinės pl. rekonstrukcija - tėra metų-dviejų projektėlis. Ne dešimtmečio. LAKD tą įrodė su savo dalimi.

    Ir jei stato ką didesnio, tai nereiškia, kad negali statyti dar kelių mažesnių tuo pačiu metu. Kaip ir dabar - ir Vakarinį stato, ir gatves lopo, ir Žirmūnų žiedą perpaišė.

    Blogiausia, kad nėra jokių siekių ar vizijų. Druskininkai gerai parodė - yra vizija, galima rasti ir finansų. ES fondai, PPP ir pan.

    Puikiai pamenu laikus kai buvo vandens parkas Mikolaikose ir kitas Jūrmaloje. Kiek gražaus pinigo Lietuvos gyventojai ten išleido. Autobusais, klasėmis, pavieniai, per agentūras. Lietuvoje atrodė niekada nebus, nes labai sudėtinga, brangu. Po to pasakė, kad slidžių trasą statys. Atrodė kosmosas. Afera. O veikia.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Perkirps juostelę valdžia gruodį ant Vakarinio. Tai bus finalas visų trijų etapų. Nors aš siūlyčiau ne Vakarinį garbinti, o vertinti kompleksiškai, žvelgti plačiau ir laikyti projektą "Tarandė-Minsko pl." užbaigtu. Ir panašu, kad toliau jokių esminių-principinių projektų, panašaus arba didesnio masto, kaip plėsti ir gerinti miestą.

    O be ambicijų nieko nepadarysi. Ambicijoms nereikia pinigų. Metro galėtų būti tokiu projektu.
    Kad dar daug projektų: šiaurinė gatvė, šiaurinis aplinkkelis, Nemenčinės kelio rekonstrukcija, krūva viadukų centre, Šnipiškių infrastruktūros išvystymas, tiltas per Nerį... nebūtinai tai turi būti vienas šimtamilijoninis projektas. Tai gali būti ir šimtas projektų po vieną milijoną - tai duotų ko gero ne mažesnę naudą, negu aplinkkelis.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Perkirps juostelę valdžia gruodį ant Vakarinio. Tai bus finalas visų trijų etapų. Nors aš siūlyčiau ne Vakarinį garbinti, o vertinti kompleksiškai, žvelgti plačiau ir laikyti projektą "Tarandė-Minsko pl." užbaigtu. Ir panašu, kad toliau jokių esminių-principinių projektų, panašaus arba didesnio masto, kaip plėsti ir gerinti miestą.

    O be ambicijų nieko nepadarysi. Ambicijoms nereikia pinigų. Metro galėtų būti tokiu projektu.

    Komentuoti:


  • donatasa
    replied
    Ar Vilniaus metro – tik svajonė?

    http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34353631

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Linksmas piešinys. Gaila not to scale.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kai kurių pasaulio miestų metro sistemų schemos:

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Maskva

    Maskvoje atidaryta nauja, 200 -oji, metro sistemos stotelė Salaryevo. Ši stotelė yra Rusijos sostinės metro sistemos pratęstos (1.9 km.) pirmosios linijos (Nr.1) dalimi. Netoli naujos stotelės bus įkurtas ir depas.


    Šaltinis

    Šaltinis: Ny station öppnar i Moskvas tunnelbana

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Metro Geteborge

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Geteborgas (šv. Göteborg/Gothenburg; [jœteˈbɔrj]) - tai antrasis pagal dydį Švedijos miestas ir didžiausias Švedijos bei Skandinavijos uostas. Pačiame mieste gyvena 513 tūkst. gyventojų, o Geteborgo aglomeracijoje - apie milijoną gyventojų.
    Miesto industrializavimo metu, gyventojų skaičius ėmė augti ir buvo sprendžiamas susisiekimo gerinimo klausimas. Dar 1934 metais buvo parengtas miesto metro sistemos planas, tačiau neužilgo jis buvo pasmerktas žlugti -kadangi Geteborgas įkurtas Jota upės (Göta älv) deltoje, o mieste yra tankus kanalų tinklas, metro įrengimo idėjos buvo atsisakyta dėl geografinių priežasčių (didžiojoje, nekalvotoje, miesto dalyje gruntas pralaidus vandeniui).
    Metro idėja buvo svarstoma ir 1967 metais ir kai kuriose vietose net buvo iškasti tuneliai, tačiau dalis jų buvo patvenkti.
    Vis dėl to, šiame mieste jau nuo 1879 m. buvo pradėtas tankaus tramvajų (didžiausias Šiaurės Europoje), autobusų bei priemiestinių traukinių infrastruktūros tinklo plėtojimas.
    Šiomis dienomis, kai transporto srautai tampa vis didesni, o Geteborgo aglomeracijoje didėja gyventojų skaičius, po truputį vėl gaivinamos idėjos įrengti metro sistemą.
    Naujas organizacijos 'Yimby' narių parengtas preliminarų metro linijų ir stotelių žemėlapis Geteborgo miestui atrodo taip (T - metro stotelės, S - priemiestinių traukinių):

    (c) Yimby.se
    Atvaizdas
    Naujame priortetinių Sverigeförhandlingen paketo projektų sąraše dalinė esamos lengvojo geležinkelio sistemos konversija į metro. Pirmuoju tuneliu planuojama sujungti Linnéplatsen ir Lindholmen.

    Šaltinis: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.....TXFXTgWV.dpuf.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Metro simboliai skirtingų Europos valstybių miestuose:

    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.06, 02:15.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Žiniasklaidoje skelbiama, kad Lietuvos statybininkai šiuo metu dalyvauja naujos metro linijos tarp Suomijos sostinės ir greta esančio miesto Espoo statybų procese. Būsimos metro linijos ilgis - 20 km.


    Šaltinis

    Plačiau: Įspūdingam projektui suomiai pasirinko ir Lietuvos statybininkus

    Tarp Šiaurės Europoes miestų, šiomis dienomis metro sistemų plėtros darbai vyksta Helsinkyje ir Danijos sostinėje Kopenhagoje. Nežinau, ar vyksa kokie darbai Osle. O didžiausios ir labiausiai apkrautos Skandinavijoje Stokholmo metro sistemos plėtros darbai bus pradėti netolimoje ateityje.
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.05, 23:57.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Remiantis nauja bendrovės "MTR Stockholm" 2014 m. ataskaita, Stokholmo metro sistemos (tunnelbana) apkrova pirmą kartą viršijo 1 mln. keleivių per dieną skaičių (vid. 1.2 mln.). Per metus vidutinis keleivių skaičius dienos metu padidėjo kiek daugiau nei 300 tūkst. Metinis keleivių skaičius 330 mln. keleivių arba 1 mln. daugiau negu 2013 m. Stokholmo metro sistema yra labiausiai apkrauta Skandinavijoje, o pagal statistiką panaši į Miuncheno bei po truputį panašėja į Berlyno.

    Plačiau: http://www.miestai.net/forumas/showp...8&postcount=71.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė amber13 Rodyti pranešimą
    ----------
    Šis faktas, kad pati kraštutinė stotis ties kuria užsibaigė Varšuvos metro statybos vadinasi "Dworzec Wilenski" - gali būti labai geru pranašišku ženklu.
    Tai PERKELTINE prasme galėtų reikšti, kad sekantis metro sustojimas bus "Vilniaus stotis" ir dabar jau iš ten vyks tolimesnė metro plėtra. T.y. galėtų PERKELTINE PRASME reikšti, kad lenkai dabar perduoda metro statybos estafetę Vilniui.
    Vadinasi, po kokių 20 metų turėtų metro Vilniuje būti. Tuo metu gal dar nebus pasiekti pilni pajėgumai, tačiau turėtų būti pasiekti bent pirminiai metro pajėgumai.
    Visiškas prasilenkimas su logika... Žinau gerą būrėją, kuri išpranašaus, bus Vilniuj metro ar ne

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilniaus stotimi Varšuvos metro nesibaigs. Plėtra bus. Pagal planus iki 2019 m. bus abiem kryptimis plečiamasi.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.03.23, 07:18.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Parašė amber13 Rodyti pranešimą
    ----------
    PRASME reikšti, kad lenkai dabar perduoda metro statybos estafetę Vilniui.
    Vadinasi, po kokių 20 metų turėtų metro Vilniuje būti. Tuo metu gal dar nebus pasiekti pilni pajėgumai, tačiau turėtų būti pasiekti bent pirminiai metro pajėgumai.
    Lik sveika svajone. Tokia kaip Vilniui nei apie tranvajus nei apie metro net minties neturi būti. Tegul išvysto savo parkus , kad vidutinis amžius autobusų būtų 7 metai , kas yra nerealu .

    Komentuoti:


  • amber13
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Spėju, tamsta, nežinojai kad Varšuvoj yra Wilenska geležinkelio stotis
    ----------
    Šis faktas, kad pati kraštutinė stotis ties kuria užsibaigė Varšuvos metro statybos vadinasi "Dworzec Wilenski" - gali būti labai geru pranašišku ženklu.
    Tai PERKELTINE prasme galėtų reikšti, kad sekantis metro sustojimas bus "Vilniaus stotis" ir dabar jau iš ten vyks tolimesnė metro plėtra. T.y. galėtų PERKELTINE PRASME reikšti, kad lenkai dabar perduoda metro statybos estafetę Vilniui.
    Vadinasi, po kokių 20 metų turėtų metro Vilniuje būti. Tuo metu gal dar nebus pasiekti pilni pajėgumai, tačiau turėtų būti pasiekti bent pirminiai metro pajėgumai.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Peterburge Varšuvos stotį prieš keletą metų išviso uždarė ir dabar ten naktinis klubas. Beje ta Wilenska geležinkelio pažiūriu iš vis keista, kiek žinau iš jos tik vienas priemiestinis maršrutas ir tebuvo, net tada kai važiavo traukinys Vilnius-Varšuva jis atvykdavo į Centrinę Varšuvos stotį ir į Vilniaus stotį net neužsukdavo, beje iš Baltstogės traukiniai (šiuo metu kol geležinkelis prie Varšuvos remontuojamas tai net nėra tiesioginio traukinio Varšuva-Baltstogė) irgi nei į nei iš šios stoties nevažiuodavo, tai pervardinti į Belystocka logikos nedaug.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Imperializmas niekur nedingo. Bet tam yra atskira tema.

    Komentuoti:

Working...
X