Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Vaikai negali vairuoti. O jei tai būtų kokia nors vakarinė suaugusiųjų mokykla, tai tačkėmis būtų užstatyti visi šaligatviai. Tokį vaizdą, kol tokia mokykla veikė, buvo galima pamatyti, pavyzdžiui, Kauno g. 37.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNesutinku, kad nepakeis.
Nuo tų dviejų linijų papiešk po kilometrą į šoną. Jie bus smarkiai paliesti. Išmesk žalius plotus (t.y. metro gali eiti po Vingio parku, bet gali ir neiti).
Dėl dezurbanizacijos. Valdžia yra tokia kokia visuomenė. Jei visuomenės nariai turi Vilniaus r. auksinių sklypų, tai natūralu, kad jie to neatsisakys. Ir valdžią rinks tik tokią, kuri to nedraus.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTie, kas pakeitė butą į nuosavą namą, autobusais, tikriausiai, nevažinės net jeigu sustojimas būtų visai šalių jų namo.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTie, kas pakeitė butą į nuosavą namą, autobusais, tikriausiai, nevažinės net jeigu sustojimas būtų visai šalių jų namo.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTaigi be naujos transporto rūšies, VVT nepasieks proveržio - masinio persėdimo iš l.a. į VVT. T.y. keleivių augimas vyks, bet jis bus panašus į gyventojų skaičiaus didėjimą. Gyventojų padaugėjo 2 proc., ir VVT keleivių padaugėjo 2 proc. (bet ne visi gyventojai yra keleiviai).
Komentuoti:
-
Nesutinku, kad nepakeis.
Nuo tų dviejų linijų papiešk po kilometrą į šoną. Jie bus smarkiai paliesti. Išmesk žalius plotus (t.y. metro gali eiti po Vingio parku, bet gali ir neiti).
Dėl dezurbanizacijos. Valdžia yra tokia kokia visuomenė. Jei visuomenės nariai turi Vilniaus r. auksinių sklypų, tai natūralu, kad jie to neatsisakys. Ir valdžią rinks tik tokią, kuri to nedraus.
Komentuoti:
-
Pakaks. Viena ar dvi metro linijos kaip nauja transporto rūšis NIEKO iš esmės nekeis, nes apims tik nedidelę dalį miesto. O kaip kitos miesto dalys? Todėl pakaks čia gražių ir skambių frazių apie proveržius ir t.t. Dezurbanizacijos stabdymas ne utopinis, tačiau tokiai valdžiai, kurią turime, kuri vadovaujasi lineralizmo principais, aišku, tai neįgyvendinamas uždavinys. Bet jai net esamo VT palaikymas deramame lygyje yra sunkus uždavinys...
Komentuoti:
-
Tai kaip vežti miestiečius ir svečius?
Al1 siūlymai stabdyti "dezurbanizaciją" labai utopiniai. Ne todėl, kad būtų blogi, bet todėl, kad sunkiai įgyvendinami. Reiktų riboti privačią nuosavybę, būtų daug teismų (jei kas nusipirko 10 ha sklypą, kad išdalintų po 6 arus, atliko visas procedūras, atvedė dujas, elektrą, ir pardavinėja iš lėto ir dabar jam sako - sodink bulves - kas kompensuos nuostolius? Neringoje nugriovė lygiai vieną namą ir užspringo 5 metams su skolomis).
Taigi be naujos transporto rūšies, VVT nepasieks proveržio - masinio persėdimo iš l.a. į VVT. T.y. keleivių augimas vyks, bet jis bus panašus į gyventojų skaičiaus didėjimą. Gyventojų padaugėjo 2 proc., ir VVT keleivių padaugėjo 2 proc. (bet ne visi gyventojai yra keleiviai).Paskutinis taisė Fulgur; 2016.11.03, 10:02.
Komentuoti:
-
Aš galiu pakomentuoti, bet ne čia.. Taigi, gal jau laikas baigti šią beprasmę "diskusiją".
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAtsiprašau, kad ne į temą, tiesiog nenoriu palikti nepaneigtos kvailos tavo propagandos.
Ėsti neturėjo už ką, kitaip kodėl vyko tokie dalykai - 1962-ųjų tragedija Novočerkaske: duonos ir mėsos prašę darbininkai krito nuo sovietų karių kulkų?
Komentuoti:
-
Propaganda straipsnyje, kaip ir visada, realūs faktai apipinami mitais ir pramanais, ypač daug jų tiražuojama paskutinius porą metų. Reikia temą laikinai rakinti, nes metro tema išsisėmė.
Komentuoti:
-
Atsiprašau, kad ne į temą, tiesiog nenoriu palikti nepaneigtos kvailos tavo propagandos.
Ėsti neturėjo už ką, kitaip kodėl vyko tokie dalykai - 1962-ųjų tragedija Novočerkaske: duonos ir mėsos prašę darbininkai krito nuo sovietų karių kulkų?
Komentuoti:
-
Ėst turėjo už ką, mažiau pseudoistorinių pasakų klausyk. Tema ne apie tai. Aplamai ją reikia uždaryti, nes jau kelinta savaitė vien tik paistalų rašymas.
Komentuoti:
-
Dar kartą - ėst elementariai neturėjo už ką, o jis aiškina "Geras maistas, rūbai, elementari buitis". Alternatyvaus intelekto.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKokį tūpą vartojimą, ką tu čia nusišneki, žmonės vos paėst nusipirkdavo.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąObligacijos, pelnas, finansavimas - viskas taip suvelta.
Apie pelną niekas ir nešneka. Obligacija - būdas pasiskolinti iš privačių asmenų pigiau nei bankų. Kai vyriausybė išleidžia vertybinius popierius/obligacijas, tai visi supranta, kad valstybė nėra pelno schema. Tiesiog valstybė pigiau pasiskolina iš tiesioginių pinigų turėtojų.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.01, 07:59.
Komentuoti:
-
Obligacijos, pelnas, finansavimas - viskas taip suvelta.
Apie pelną niekas ir nešneka. Obligacija - būdas pasiskolinti iš privačių asmenų pigiau nei bankų. Kai vyriausybė išleidžia vertybinius popierius/obligacijas, tai visi supranta, kad valstybė nėra pelno schema. Tiesiog valstybė pigiau pasiskolina iš tiesioginių pinigų turėtojų.
Komentuoti:
-
Kokį tūpą vartojimą, ką tu čia nusišneki, žmonės vos paėst nusipirkdavo.
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTaigi sakau priverstiniu būdu tiems kas sovietmečio ilgisi, tegul prisimena kaip ten gera buvo. O grąžins irgi kai pinigų bus, juk patenkinant nuostalgiją jaučiančius, išpirkimą bus galima nuolat nukėlinėti.
Nes kaip matome elektrifikacija už obligacijas irgi nebuvo pelninga.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTuri pinigų? Pasidėk indėlį, juk puikias palūkanas moka.
O jei rimtai, žmogus turi ne tik finansinę-buhalterinę pusę. T.y. jei palūkanos bus kaip kitur, bet čia "už metro". Tai tas moralinis argumentas bus kam nusvers.
Bet dar kartą sakau, čia tik vienas, o ne vienintelis iš būdų. Dar ES, valstybės finansavimas, savivaldybės finansavimas, privatus kapitalas, kiti fondai ir t.t.
Komentuoti:
Komentuoti: