Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • kasparas.v
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Priemiestinis traukinys ir metro yra skirtingi dalykai.
    Ne visur. Oslo T-Banen veikia kaip abu.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Priemiestinis traukinys ir metro yra skirtingi dalykai.

    Komentuoti:


  • Emigraves
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kažkur jau buvo geležinkelių inkorporavimo į miesto susisiekimo sistemą studijos ištraukos net čia, forume.
    Gal kas pakapstytų?
    Nežinau, nuo ko pradėt ieškoti, bet būtų įdomu pamatyti.
    Toks vystymas padėtų spręsti problemas ir kitose vietose: darbo jėga (miegui) imtų judėti iš transportu nepatogių vietų ir ten aprova sumažėtų savaime.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kažkur jau buvo geležinkelių inkorporavimo į miesto susisiekimo sistemą studijos ištraukos net čia, forume.
    Gal kas pakapstytų?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Taip, rodo.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Gal dabar galima? (ZEMELAPIS)

    Tamsesne spalva reiskia tuneli. Ten kur tunelis seka gatviu tinkla, galimas cut and cover, jei linija sviesi ir seka tinkla, reiskia kad begiai pakelti. (Nesikabinekit prie detaliu kaip tarp Lazdynu ligonines ir Savanoriu ziedo... )
    Paskutinis taisė kasparas.v; 2016.10.20, 13:19.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
    As paanalizavau variantus, gal kas gali patart kaip pasidalint savo zemelapiu is google?
    Padaryk jį prieinamą visiems ir tiesiog numesk čia linką.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tai turi būti padaryta. Ir Šimašius yra sakęs, kad link to dirbama. Tačiau tai nėra analogas metro. Pasiekiamumas visiškai kitas. Viena metro linija nuo Santariškių iki Stoties gautų turbūt didesnę apkrovą ir atneštų daugiau naudos miestui, negu tavo minėti ruožai.
    As paanalizavau variantus, gal kas gali patart kaip pasidalint savo zemelapiu is google?

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    N Vilnia, Paneriai, Vokė, VNO ir tt. Miesto plėtra gali vykti ir pagal infrastruktūrą, nebūtinai atvirkštine tvarka.

    Papildau: į NV jau neblogas tankis, bet greitis mažas. Ir būtina kokybiška integracija: atvažiavai traukiniu - tavęs laukia visų krypčių autobusai/troleibusai. P+R aikštelės tuose priemiesčiuose. Žmonės turi matyti aiškią transporto viziją, pasitikėti ilgalaike politika: nesigrūsti gyventi kažkur į laukus, kur jų transportas kainuos kosmosą (ir patiems, ir savivaldai), o rinktis netoli S maršruto. Reikia pradėti išnaudoti tai, kas jau egzistuoja ir nereikalauja milžiniškų investicijų.
    Taip ir auga normalus miestai, del to ir turi veikianti transporta, jis buvo pletros kriterijus. Del to pas mus tramvajus netinka nes miestas jau pastatytas neturint jo omeny.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    N Vilnia, Paneriai, Vokė, VNO ir tt. Miesto plėtra gali vykti ir pagal infrastruktūrą, nebūtinai atvirkštine tvarka.

    Papildau: į NV jau neblogas tankis, bet greitis mažas. Ir būtina kokybiška integracija: atvažiavai traukiniu - tavęs laukia visų krypčių autobusai/troleibusai. P+R aikštelės tuose priemiesčiuose. Žmonės turi matyti aiškią transporto viziją, pasitikėti ilgalaike politika: nesigrūsti gyventi kažkur į laukus, kur jų transportas kainuos kosmosą (ir patiems, ir savivaldai), o rinktis netoli S maršruto. Reikia pradėti išnaudoti tai, kas jau egzistuoja ir nereikalauja milžiniškų investicijų.
    Tai turi būti padaryta. Ir Šimašius yra sakęs, kad link to dirbama. Tačiau tai nėra analogas metro. Pasiekiamumas visiškai kitas. Viena metro linija nuo Santariškių iki Stoties gautų turbūt didesnę apkrovą ir atneštų daugiau naudos miestui, negu tavo minėti ruožai.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    Klausykite, o kodėl ne metro'izuoti jau esančių geležinkelio linijų? T.y., įrengti žmoniškas stotis padoriais atstumais ir paleist stabilų, reguliarų, ilgalaikį ir labai greitą transportą. Padaryti tokį S-Bahn? Gal vertėtų nuo tokio, paprastesnio projekto pradėti ir pasitreniruoti prieš lendant po žeme?
    Naujoji vilnia, pavilnys,is kitos puses paneriai, lentvaris ir trakai. Gal nelabai verta, jau ir dabartinis aptarnavimas uztektinas, bet ideja teisinga.

    Komentuoti:


  • Emigraves
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O kurios čia geležinkelio linijos tam tiktų? Aplink Stotį? Nes aš daugiau nežinau, kurios tęstųsi iki tarkim Šeškinės, Antakalnio, Pilaitės, Lazdynų...
    N Vilnia, Paneriai, Vokė, VNO ir tt. Miesto plėtra gali vykti ir pagal infrastruktūrą, nebūtinai atvirkštine tvarka.

    Papildau: į NV jau neblogas tankis, bet greitis mažas. Ir būtina kokybiška integracija: atvažiavai traukiniu - tavęs laukia visų krypčių autobusai/troleibusai. P+R aikštelės tuose priemiesčiuose. Žmonės turi matyti aiškią transporto viziją, pasitikėti ilgalaike politika: nesigrūsti gyventi kažkur į laukus, kur jų transportas kainuos kosmosą (ir patiems, ir savivaldai), o rinktis netoli S maršruto. Reikia pradėti išnaudoti tai, kas jau egzistuoja ir nereikalauja milžiniškų investicijų.
    Paskutinis taisė Emigraves; 2016.10.20, 12:53.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    Klausykite, o kodėl ne metro'izuoti jau esančių geležinkelio linijų? T.y., įrengti žmoniškas stotis padoriais atstumais ir paleist stabilų, reguliarų, ilgalaikį ir labai greitą transportą. Padaryti tokį S-Bahn? Gal vertėtų nuo tokio, paprastesnio projekto pradėti ir pasitreniruoti prieš lendant po žeme?
    O kurios čia geležinkelio linijos tam tiktų? Aplink Stotį? Nes aš daugiau nežinau, kurios tęstųsi iki tarkim Šeškinės, Antakalnio, Pilaitės, Lazdynų...

    Komentuoti:


  • Emigraves
    replied
    Klausykite, o kodėl ne metro'izuoti jau esančių geležinkelio linijų? T.y., įrengti žmoniškas stotis padoriais atstumais ir paleist stabilų, reguliarų, ilgalaikį ir labai greitą transportą. Padaryti tokį S-Bahn? Gal vertėtų nuo tokio, paprastesnio projekto pradėti ir pasitreniruoti prieš lendant po žeme?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    taip, kaip stadionas
    Yra, sakykime, objektai kur "nori būti" valstybinės svarbos dėl dėmesio (pinigų ir pan.). Bet kuriais laisvai gali užsiimti ir miesto savivaldybė.

    O yra tokių, kur miestas nei per kur nepatemptų. Nes reikia prieš tai pasirengti specialistus, reikia suderinamumo su užsieniu, reikia užsitikrinti labai aukštas nišines technologijas, reikia keisti teisinę bazę.

    Tai metro, dujų terminalas prie pastarųjų, o Gariūnai, stadionas, Vakarinis aplinkkelis tai tie pirmieji. Ta prasme stadionas yra toks nedidelis nykštukas prieš metro.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Taip, su tokiu daugumos likusių gyventojų požiūriu tikrai belieka laukti paskutiniojo oro uosto keleivio, išjungiančio šviesą. Tai būtų patikimiausia "invesiticija".
    Gal Lietuva ir atrodo pesimistiškai, bet Vilniuje kiek kitaip. Nematau šansų, kad Vilniuje smarkiai mažės gyventojų. Labai daug į Vilnių migruoja iš visos Lietuvos, bei kažkiek grįžta iš užsienio. Man įdomu, kaip traktuojami tokie Lietuvos gyventojai, kurie kaip į komandiruotę periodiškai vyksta padirbti į užsienį. Pvz. keliems mėnesiams ir grįžta į Lietuvą kuriam laikui ir t.t. Čia skaitaisi emigrantų ar ne? Labai patogu užsidirbti vakarietiškus atlyginimus ir gyventi Lietuvoje, bei nereikia kartu temptis visos šeimos. Man rodos tokių emigrantų yra gal 50%.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    /\

    Man tik įdomu, kaip Vilniaus metro galėtų tapti nacionalinės svarbos objektu
    taip, kaip stadionas

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visa Lietuva išskydo po visą pasaulį, Vilnius po apylinkes, kiti miestai irgi, nes Lietuvoje visus 25 metus vyksta dezurbanizacija. Jei nematai, kiek išsiplėtė Vilnius pagrindinių magistralių kryptimis, nedidėjant gyventojų skaičiui, tai kad tai? Ne išskydimas?
    Taip, su tokiu daugumos likusių gyventojų požiūriu tikrai belieka laukti paskutiniojo oro uosto keleivio, išjungiančio šviesą. Tai būtų patikimiausia "invesiticija".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
    Varšuva buvo satoma turint omeny tramvaju. Tai, daug kur prarasta praktika. Dabar statom neatsizvelgdami i nieka, laukiam problemu, tada galvosim ir be galo diskutuosim kaip reikia jas spresti. Rezultate nieko nesigauna, viskas stringa ir pradeda smirdet nes rajono pacanai ir pensininkai per didelis autoritetas. Taip neturetu buti, tokius reikalus turi spresti ne valstieciai o tam issilavine specialistai. Niekas juk neaiskina chirurgui kaip reikia operuoti. Nesakau kad nereikia atsizvelgti i zmoniu nuomone, tiesiog sakau kad nuomone (turincia politines reiksmes) turetu galet reiksti tik kvalifikuoti zmones.
    Sutinku dėl pradžios. Tai, kad Lietuvoje vyrauja ekstensyvi plėtra, yra aišku. Tik ją suvaldyti pirmiausia reikia, nes bardakas kerta per visą infrastruktūros plėtrą. Taip besiplečiant niekada deramai nebus sutvarkyta infrastruktūra, nes neužteks resursų. Bet tuo pirmiausiai turi užsiimti valstybės valdžia, o ne savivaldybė. Ji tai mažai kaip gali įtakoti, nes įstatyminė bazė užtikrina ekstensyvią ir mažai planingą plėtrą. Nori ir stato. Nes mano, kas man uždraus. Svarbu tik gauti leidimus, kuriuos praktiškai privaloma išduoti savivaldybei ir kitoms įstaigoms.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.20, 08:13.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visa Lietuva išskydo po visą pasaulį, Vilnius po apylinkes, kiti miestai irgi, nes Lietuvoje visus 25 metus vyksta dezurbanizacija. Jei nematai, kiek išsiplėtė Vilnius pagrindinių magistralių kryptimis, nedidėjant gyventojų skaičiui, tai kas tai? Ne išskydimas?
    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.19, 22:40.

    Komentuoti:

Working...
X