Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkur jau buvo geležinkelių inkorporavimo į miesto susisiekimo sistemą studijos ištraukos net čia, forume.
Gal kas pakapstytų?
Toks vystymas padėtų spręsti problemas ir kitose vietose: darbo jėga (miegui) imtų judėti iš transportu nepatogių vietų ir ten aprova sumažėtų savaime.
Komentuoti:
-
Kažkur jau buvo geležinkelių inkorporavimo į miesto susisiekimo sistemą studijos ištraukos net čia, forume.
Gal kas pakapstytų?
Komentuoti:
-
Gal dabar galima? (ZEMELAPIS)
Tamsesne spalva reiskia tuneli. Ten kur tunelis seka gatviu tinkla, galimas cut and cover, jei linija sviesi ir seka tinkla, reiskia kad begiai pakelti. (Nesikabinekit prie detaliu kaip tarp Lazdynu ligonines ir Savanoriu ziedo... )Paskutinis taisė kasparas.v; 2016.10.20, 13:19.
Komentuoti:
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąAs paanalizavau variantus, gal kas gali patart kaip pasidalint savo zemelapiu is google?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai turi būti padaryta. Ir Šimašius yra sakęs, kad link to dirbama. Tačiau tai nėra analogas metro. Pasiekiamumas visiškai kitas. Viena metro linija nuo Santariškių iki Stoties gautų turbūt didesnę apkrovą ir atneštų daugiau naudos miestui, negu tavo minėti ruožai.
Komentuoti:
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąN Vilnia, Paneriai, Vokė, VNO ir tt. Miesto plėtra gali vykti ir pagal infrastruktūrą, nebūtinai atvirkštine tvarka.
Papildau: į NV jau neblogas tankis, bet greitis mažas. Ir būtina kokybiška integracija: atvažiavai traukiniu - tavęs laukia visų krypčių autobusai/troleibusai. P+R aikštelės tuose priemiesčiuose. Žmonės turi matyti aiškią transporto viziją, pasitikėti ilgalaike politika: nesigrūsti gyventi kažkur į laukus, kur jų transportas kainuos kosmosą (ir patiems, ir savivaldai), o rinktis netoli S maršruto. Reikia pradėti išnaudoti tai, kas jau egzistuoja ir nereikalauja milžiniškų investicijų.
Komentuoti:
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąN Vilnia, Paneriai, Vokė, VNO ir tt. Miesto plėtra gali vykti ir pagal infrastruktūrą, nebūtinai atvirkštine tvarka.
Papildau: į NV jau neblogas tankis, bet greitis mažas. Ir būtina kokybiška integracija: atvažiavai traukiniu - tavęs laukia visų krypčių autobusai/troleibusai. P+R aikštelės tuose priemiesčiuose. Žmonės turi matyti aiškią transporto viziją, pasitikėti ilgalaike politika: nesigrūsti gyventi kažkur į laukus, kur jų transportas kainuos kosmosą (ir patiems, ir savivaldai), o rinktis netoli S maršruto. Reikia pradėti išnaudoti tai, kas jau egzistuoja ir nereikalauja milžiniškų investicijų.
Komentuoti:
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąKlausykite, o kodėl ne metro'izuoti jau esančių geležinkelio linijų? T.y., įrengti žmoniškas stotis padoriais atstumais ir paleist stabilų, reguliarų, ilgalaikį ir labai greitą transportą. Padaryti tokį S-Bahn? Gal vertėtų nuo tokio, paprastesnio projekto pradėti ir pasitreniruoti prieš lendant po žeme?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kurios čia geležinkelio linijos tam tiktų? Aplink Stotį? Nes aš daugiau nežinau, kurios tęstųsi iki tarkim Šeškinės, Antakalnio, Pilaitės, Lazdynų...
Papildau: į NV jau neblogas tankis, bet greitis mažas. Ir būtina kokybiška integracija: atvažiavai traukiniu - tavęs laukia visų krypčių autobusai/troleibusai. P+R aikštelės tuose priemiesčiuose. Žmonės turi matyti aiškią transporto viziją, pasitikėti ilgalaike politika: nesigrūsti gyventi kažkur į laukus, kur jų transportas kainuos kosmosą (ir patiems, ir savivaldai), o rinktis netoli S maršruto. Reikia pradėti išnaudoti tai, kas jau egzistuoja ir nereikalauja milžiniškų investicijų.Paskutinis taisė Emigraves; 2016.10.20, 12:53.
Komentuoti:
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąKlausykite, o kodėl ne metro'izuoti jau esančių geležinkelio linijų? T.y., įrengti žmoniškas stotis padoriais atstumais ir paleist stabilų, reguliarų, ilgalaikį ir labai greitą transportą. Padaryti tokį S-Bahn? Gal vertėtų nuo tokio, paprastesnio projekto pradėti ir pasitreniruoti prieš lendant po žeme?
Komentuoti:
-
Klausykite, o kodėl ne metro'izuoti jau esančių geležinkelio linijų? T.y., įrengti žmoniškas stotis padoriais atstumais ir paleist stabilų, reguliarų, ilgalaikį ir labai greitą transportą. Padaryti tokį S-Bahn? Gal vertėtų nuo tokio, paprastesnio projekto pradėti ir pasitreniruoti prieš lendant po žeme?
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimątaip, kaip stadionas
O yra tokių, kur miestas nei per kur nepatemptų. Nes reikia prieš tai pasirengti specialistus, reikia suderinamumo su užsieniu, reikia užsitikrinti labai aukštas nišines technologijas, reikia keisti teisinę bazę.
Tai metro, dujų terminalas prie pastarųjų, o Gariūnai, stadionas, Vakarinis aplinkkelis tai tie pirmieji. Ta prasme stadionas yra toks nedidelis nykštukas prieš metro.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTaip, su tokiu daugumos likusių gyventojų požiūriu tikrai belieka laukti paskutiniojo oro uosto keleivio, išjungiančio šviesą. Tai būtų patikimiausia "invesiticija".
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\
Man tik įdomu, kaip Vilniaus metro galėtų tapti nacionalinės svarbos objektu
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisa Lietuva išskydo po visą pasaulį, Vilnius po apylinkes, kiti miestai irgi, nes Lietuvoje visus 25 metus vyksta dezurbanizacija. Jei nematai, kiek išsiplėtė Vilnius pagrindinių magistralių kryptimis, nedidėjant gyventojų skaičiui, tai kad tai? Ne išskydimas?
Komentuoti:
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąVaršuva buvo satoma turint omeny tramvaju. Tai, daug kur prarasta praktika. Dabar statom neatsizvelgdami i nieka, laukiam problemu, tada galvosim ir be galo diskutuosim kaip reikia jas spresti. Rezultate nieko nesigauna, viskas stringa ir pradeda smirdet nes rajono pacanai ir pensininkai per didelis autoritetas. Taip neturetu buti, tokius reikalus turi spresti ne valstieciai o tam issilavine specialistai. Niekas juk neaiskina chirurgui kaip reikia operuoti. Nesakau kad nereikia atsizvelgti i zmoniu nuomone, tiesiog sakau kad nuomone (turincia politines reiksmes) turetu galet reiksti tik kvalifikuoti zmones.Paskutinis taisė Al1; 2016.10.20, 08:13.
Komentuoti:
-
Visa Lietuva išskydo po visą pasaulį, Vilnius po apylinkes, kiti miestai irgi, nes Lietuvoje visus 25 metus vyksta dezurbanizacija. Jei nematai, kiek išsiplėtė Vilnius pagrindinių magistralių kryptimis, nedidėjant gyventojų skaičiui, tai kas tai? Ne išskydimas?Paskutinis taisė Al1; 2016.10.19, 22:40.
Komentuoti:
Komentuoti: