Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Taigi, kad savivaldybė, užuot tvarkiusi VT jau antrą dešimtmetį tik mala liežuviu, svaigsta apie metro ar tramvajų. O elementaraus dalyko - pastovaus parkų atnaujinimo kasmet ar ne mažiau nei kas porą metų užperkant po didesnė partiją autobusų ir troleibusų nesugeba padaryti. Jau netgi panaudotus autobusų nupirkti yra problema. Net ir jų nebeperka pastoviai reikiamu kiekiu. Iki ko nusirista...
    Kas dėl VT kolapso, jei staiga pusė automobilistų persėstų į VT - nei velnio nebūtų jokio kolapso. Dabar VT tinklas platesnis, VT kursuoja pagrindiniai maršrutais maždaug taip kaip tarybiniais laikais, mieste gyventojų nepadaugėjo. Galiausiai, lyginant su tarybinio laikotarpio transporto piku, tas pusė automobilistų nesudarytų labai daug. Dar vienas niuansas, kad dabar pasikeitė transporto srautų šiek tiek, nebeliko pramoninių rajonų, į kuriuos dešimtys tūkstančių važiuodavo į darbą rytais ir iš darbo vakarais.
    Miestas išskydo ir tai reiškia, kad metro tokiame mieste neperspektyvu, nes nebus srauto. Jei miestas "skystas", tai galima vystyti antžeminį transportą - juk yra vietos, o ne lįsti po žeme ar tiesti bėgius per miškus ir laukus.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    /\

    Man tik įdomu, kaip Vilniaus metro galėtų tapti nacionalinės svarbos objektu

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Kiek metų važinėjo Londone Routmaster'iai? Ir nieko neatsitiko. Vienos durys. Vienos Soliaris gražiai pagamintas, todėl moderniai ir dabar atrodo. O Škoda, leisiu sau nukrypti, savaip žavus - kaip Giraitės VAI pastatas - griežtai kampuoti.

    VT Vilniuje bėdos yra - nešvara, nesaugumas, nešildymas/nevėdinimas, lėtas greitis (pvz. nepiko metu leistinas 70 km/h, judama 35 km/h), asocialūs keleiviai (dėl ligų (TBC) ir dėl kabinėjimosi), draudimas vežti rankinę ir laptopą, idijotiška keleivių apskaita (pvz. 10 keleivių per dieną, o 40 reisų ten privalomai stoja). Visa tai aprašyta VVT temoje. Ir čia dėmesio daugiau reikia nei pinigų. Labai juokingai skamba kalbos, kai vairuotojai už maršrutus moka kyšius kyšius už reisą .

    Nupirks VVT naujų, daugiau neatsiras keleivių, kol neišspręs šitų bėdų. Ir metro čia ne prie ko. Dar kartą sakau - su VVT turi savivaldybė tvarkytis. O metro jau būtų valstybinis reikalas dėl apimties ir dėl teisinės bazės pokyčių.
    Paskutinis taisė Fulgur; 2016.10.19, 20:31.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    VVT turi būti nuolat atnaujinamas, kas metai po partija. Taip nebus, kad per 5 metus atnaujini ir tada amžinai. 2017 pirkti 2022 jau bus senstelėję, o 2006 pirkti - seni.
    Turbūt juokaujat, Vilniaus VT kontekste tie virš 10 metų senumo Solaris troleibusai atrodo labai nauji ir modernūs, kada visas 40 metų senumo Škodas atnaujins iš vis neaišku, artimiausiu metu nenusimato jokių troleibusų pirkimų, tik simboliškai keli trumpi autobusai nuperkami.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Norientiems dabar ir šiandien yra išeitis - emigracija į miestą su metro sistema. Dar galima pasirinkti pagal linijų skaičių - dvi, trys, dešimtys. Smagių pasivažinėjimų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Jei VT nėra pinigų, tai iš kur bus metro? Jei atsiras pinigų miesto transportui, tai jie turėtų eiti pirmiau į VT. Kaip čia pagal tave gaunasi, už milijardus darytume metro, kuris bus po 40 metų ir iki tol toliau važinėsimės šiukšlių konteineriais?
    O, tu vėl iš pradžių. Tik ką sutarėm, kad per 5 metu atnaujinam pilnai VT, o po to statom metro. Čia dabar vėl sakai, kad VT neatnaujinsim, o pinigus sukišim po žeme.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    VVT turi būti nuolat atnaujinamas, kas metai po partija. Taip nebus, kad per 5 metus atnaujini ir tada amžinai. 2017 pirkti 2022 jau bus senstelėję, o 2006 pirkti - seni.
    Nu bet gi sakėt, kad reikia DABAR ir ŠIANDIEN. Tai po 50 naujų TP pirkimas per metus gi nebus DABAR ir ŠIANDIEN.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    VVT turi būti nuolat atnaujinamas, kas metai po partija. Taip nebus, kad per 5 metus atnaujini ir tada amžinai. 2017 pirkti 2022 jau bus senstelėję, o 2006 pirkti - seni.
    Koks skirtumas kas turi ar neturi būti, esmė kaip YRA.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Arkliui akivaizdu, kad niekas po metų nepradės statyti metro net labiausiai norėdami. Tada visai nebelieka aišku kodėl jūs nuo pat pradžių priešinotės, juoba, kai niekas niekada nesiūlė atimti pinigų iš dabartinio VT ir jo netvarkyti.
    Jei VT nėra pinigų, tai iš kur bus metro? Jei atsiras pinigų miesto transportui, tai jie turėtų eiti pirmiau į VT. Kaip čia pagal tave gaunasi, už milijardus darytume metro, kuris bus po 40 metų ir iki tol toliau važinėsimės šiukšlių konteineriais?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    VVT turi būti nuolat atnaujinamas, kas metai po partija. Taip nebus, kad per 5 metus atnaujini ir tada amžinai. 2017 pirkti 2022 jau bus senstelėję, o 2006 pirkti - seni.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Ir ne tik tai. Pvz.: beveik kasdien stebiu, kai visada vienu metu atvažiuoja iš karto trys 3G, kartais net keturi. Taip turi būti?
    Neturi. Kamščiai, dėl to ir išsimuša iš grafiko. O kamščiai tikrai ne iš VT.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Seime niekas to nepastebi, nes jie vairuoja prabangius automobilius.
    Seime ir neprivalo to pastebėti.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Blogas linkas. Reikalauja logintis

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    /\

    Tai manau, kad čia visi tą ir sako.
    Arkliui akivaizdu, kad niekas po metų nepradės statyti metro net labiausiai norėdami. Tada visai nebelieka aišku kodėl jūs nuo pat pradžių priešinotės, juoba, kai niekas niekada nesiūlė atimti pinigų iš dabartinio VT ir jo netvarkyti.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    /\

    Tai manau, kad čia visi tą ir sako.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    /\ mums reikia dabar, o ne po 40 metų. Dabar ką galima padaryti, tai nupirkti naujus autobusus ir padaryti kiekvienoje gatvėje A juostas.
    VT turi būti naujas, švarus ir greitai judėti gatvėse, visi kas tam trukdo turi būti patraukti. Kodėl mažuma su savo automobiliais joja daugumai ant galvos?
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Tai kam čia aktualu - dvidešimtmečiams? Nors jie pensijoje būdami turės daug laiko, niekur nereikės skubėti.
    Tai ok, darom tada taip.

    Per ateinančius 5 metus atnaujinam dabartinį VT parką. Kas ir yra daroma jau. Per tuos 5 metus pasiruošiam metro statybai. Kai baigiam atnaujinti VT, pradedam metro statybas. Sutinki? Kaip ir nebelieka argumento "reikia dabar", nes "dabar" bus.

    Komentuoti:


  • 000
    replied
    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Anekdotas
    Cia tik "geriantis" taip ir galejo sumastyti G autobusai gal but pradzioje dar kazkiek lakste, dabar jie velkasi kaip vezliai ir G autobuso vardo neverti.... vairuotojai jais vaziuodami krapstosi savo smirdancia nosi ir pensininkai uzdirbineja savo pensija.
    Tai toks G transportas turi buti??? Cia ne mano vieno nuomone.. keleiviai ta pati replikuoja, G transporte kai tas prie sviesoforu sesta...

    Komentuoti:


  • 000
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Tai kam čia aktualu - dvidešimtmečiams? Nors jie pensijoje būdami turės daug laiko, niekur nereikės skubėti.
    Visiem aktualu. Negalvok kaip tas "valdininkas" vien tik apie save... "po manes nors ir tvanas"!

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    ...G autobusai laksto kaip pasiutę...
    Anekdotas

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė 000 Rodyti pranešimą
    Jau reikia verkiant statyti dabar-po 40 ar netgi 50 m. bus rezultatas.... deja, bet taip greit sie projektai nesivysto, anskciau jau reikejo galvot kazkam.
    Tai kam čia aktualu - dvidešimtmečiams? Nors jie pensijoje būdami turės daug laiko, niekur nereikės skubėti.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    https://www.google.com/maps/d/viewer...wJKk9fsF3QINz4 (Update: zemelapis)
    Paskutinis taisė kasparas.v; 2016.10.20, 14:13.

    Komentuoti:

Working...
X