Taigi, kad savivaldybė, užuot tvarkiusi VT jau antrą dešimtmetį tik mala liežuviu, svaigsta apie metro ar tramvajų. O elementaraus dalyko - pastovaus parkų atnaujinimo kasmet ar ne mažiau nei kas porą metų užperkant po didesnė partiją autobusų ir troleibusų nesugeba padaryti. Jau netgi panaudotus autobusų nupirkti yra problema. Net ir jų nebeperka pastoviai reikiamu kiekiu. Iki ko nusirista...
Kas dėl VT kolapso, jei staiga pusė automobilistų persėstų į VT - nei velnio nebūtų jokio kolapso. Dabar VT tinklas platesnis, VT kursuoja pagrindiniai maršrutais maždaug taip kaip tarybiniais laikais, mieste gyventojų nepadaugėjo. Galiausiai, lyginant su tarybinio laikotarpio transporto piku, tas pusė automobilistų nesudarytų labai daug. Dar vienas niuansas, kad dabar pasikeitė transporto srautų šiek tiek, nebeliko pramoninių rajonų, į kuriuos dešimtys tūkstančių važiuodavo į darbą rytais ir iš darbo vakarais.
Miestas išskydo ir tai reiškia, kad metro tokiame mieste neperspektyvu, nes nebus srauto. Jei miestas "skystas", tai galima vystyti antžeminį transportą - juk yra vietos, o ne lįsti po žeme ar tiesti bėgius per miškus ir laukus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
/\
Man tik įdomu, kaip Vilniaus metro galėtų tapti nacionalinės svarbos objektu
Komentuoti:
-
Kiek metų važinėjo Londone Routmaster'iai? Ir nieko neatsitiko. Vienos durys. Vienos Soliaris gražiai pagamintas, todėl moderniai ir dabar atrodo. O Škoda, leisiu sau nukrypti, savaip žavus - kaip Giraitės VAI pastatas - griežtai kampuoti.
VT Vilniuje bėdos yra - nešvara, nesaugumas, nešildymas/nevėdinimas, lėtas greitis (pvz. nepiko metu leistinas 70 km/h, judama 35 km/h), asocialūs keleiviai (dėl ligų (TBC) ir dėl kabinėjimosi), draudimas vežti rankinę ir laptopą, idijotiška keleivių apskaita (pvz. 10 keleivių per dieną, o 40 reisų ten privalomai stoja). Visa tai aprašyta VVT temoje. Ir čia dėmesio daugiau reikia nei pinigų. Labai juokingai skamba kalbos, kai vairuotojai už maršrutus moka kyšius kyšius už reisą .
Nupirks VVT naujų, daugiau neatsiras keleivių, kol neišspręs šitų bėdų. Ir metro čia ne prie ko. Dar kartą sakau - su VVT turi savivaldybė tvarkytis. O metro jau būtų valstybinis reikalas dėl apimties ir dėl teisinės bazės pokyčių.Paskutinis taisė Fulgur; 2016.10.19, 20:31.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVVT turi būti nuolat atnaujinamas, kas metai po partija. Taip nebus, kad per 5 metus atnaujini ir tada amžinai. 2017 pirkti 2022 jau bus senstelėję, o 2006 pirkti - seni.
Komentuoti:
-
Norientiems dabar ir šiandien yra išeitis - emigracija į miestą su metro sistema. Dar galima pasirinkti pagal linijų skaičių - dvi, trys, dešimtys. Smagių pasivažinėjimų.
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąJei VT nėra pinigų, tai iš kur bus metro? Jei atsiras pinigų miesto transportui, tai jie turėtų eiti pirmiau į VT. Kaip čia pagal tave gaunasi, už milijardus darytume metro, kuris bus po 40 metų ir iki tol toliau važinėsimės šiukšlių konteineriais?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVVT turi būti nuolat atnaujinamas, kas metai po partija. Taip nebus, kad per 5 metus atnaujini ir tada amžinai. 2017 pirkti 2022 jau bus senstelėję, o 2006 pirkti - seni.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVVT turi būti nuolat atnaujinamas, kas metai po partija. Taip nebus, kad per 5 metus atnaujini ir tada amžinai. 2017 pirkti 2022 jau bus senstelėję, o 2006 pirkti - seni.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąArkliui akivaizdu, kad niekas po metų nepradės statyti metro net labiausiai norėdami. Tada visai nebelieka aišku kodėl jūs nuo pat pradžių priešinotės, juoba, kai niekas niekada nesiūlė atimti pinigų iš dabartinio VT ir jo netvarkyti.
Komentuoti:
-
VVT turi būti nuolat atnaujinamas, kas metai po partija. Taip nebus, kad per 5 metus atnaujini ir tada amžinai. 2017 pirkti 2022 jau bus senstelėję, o 2006 pirkti - seni.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIr ne tik tai. Pvz.: beveik kasdien stebiu, kai visada vienu metu atvažiuoja iš karto trys 3G, kartais net keturi. Taip turi būti?
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąSeime niekas to nepastebi, nes jie vairuoja prabangius automobilius.
Komentuoti:
-
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\
Tai manau, kad čia visi tą ir sako.
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ mums reikia dabar, o ne po 40 metų. Dabar ką galima padaryti, tai nupirkti naujus autobusus ir padaryti kiekvienoje gatvėje A juostas.
VT turi būti naujas, švarus ir greitai judėti gatvėse, visi kas tam trukdo turi būti patraukti. Kodėl mažuma su savo automobiliais joja daugumai ant galvos?Parašė andyour Rodyti pranešimąTai kam čia aktualu - dvidešimtmečiams? Nors jie pensijoje būdami turės daug laiko, niekur nereikės skubėti.
Per ateinančius 5 metus atnaujinam dabartinį VT parką. Kas ir yra daroma jau. Per tuos 5 metus pasiruošiam metro statybai. Kai baigiam atnaujinti VT, pradedam metro statybas. Sutinki? Kaip ir nebelieka argumento "reikia dabar", nes "dabar" bus.
Komentuoti:
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąAnekdotas
Tai toks G transportas turi buti??? Cia ne mano vieno nuomone.. keleiviai ta pati replikuoja, G transporte kai tas prie sviesoforu sesta...
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTai kam čia aktualu - dvidešimtmečiams? Nors jie pensijoje būdami turės daug laiko, niekur nereikės skubėti.
Komentuoti:
-
-
Parašė 000 Rodyti pranešimąJau reikia verkiant statyti dabar-po 40 ar netgi 50 m. bus rezultatas.... deja, bet taip greit sie projektai nesivysto, anskciau jau reikejo galvot kazkam.
Komentuoti:
-
https://www.google.com/maps/d/viewer...wJKk9fsF3QINz4 (Update: zemelapis)Paskutinis taisė kasparas.v; 2016.10.20, 14:13.
Komentuoti:
Komentuoti: