Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
turbut likusi Svedija neprotestuoja, juk ir taip pragyvenimo lygis vienodas visoje Svedijoje, ir investiciju didinimas Stokholme, teikiamai atsiliepia likusios Svedijos gerovei.
-
Prie to paties galima paminėti, jog Švedijos Vyriausybė vien infrastruktūros projektams gyvendinti 2014-2015 m. skirs virš 50 mlrd. EUR.
Plačiau: http://vz.lt/article/2013/11/12/sved...#ixzz2kZSbwufq
Komentuoti:
-
Donorė tai reiškia, kad daugiau duoda, nei gauna. Bet gi vis tiek gauna. Tačiau principas ir taip aiškus - ES nefinansuoja visiškai naujų VT sistemų statybų, nors esamoms atnaujinti ar plėsti kartais nukrenta.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr už ES pinigus ties? Nemanau. O mūsiškiai peza nesąmones apie privačius investuotojus, kurie ties už ES lėšas. Iš esmės tai garantuota afera. Ką, valstybė pati negali tų ES lėšų panaudoti? Reikia būtinai kažkokio tarpininko iš užsienio?
Kita vertus, Švedija yra viena iš lėšų donorių ES, todėl nedaug bendruomenės lėšų panaudojama įgyvendinant reikšmingiausius projektus.
Komentuoti:
-
Ar už ES pinigus ties? Nemanau. O mūsiškiai peza nesąmones apie privačius investuotojus, kurie ties už ES lėšas. Iš esmės tai garantuota afera. Ką, valstybė pati negali tų ES lėšų panaudoti? Reikia būtinai kažkokio tarpininko iš užsienio?
Komentuoti:
-
Puiki naujiena! Švedijos sostinės Stokholmo metro (tunnelbana) sistema bus praplėsta. Paskutinį kartą naujos metro atšakos buvo įrengtos 1994 m., o šiuo metu vyksta priemiestių traukinių eismui ksirto tunelio po miesto centru įrengimo (projektas "Citybanan") bei lengvojo geležinkelio ir tramvajų tinklo plėtros darbai.
http://www.railwaygazette.com/news/n...expansion.html
Stockholm agrees metro expansion
12 Nov 2013
SWEDEN: The Swedish government, Stockholm municipality, Greater Stockholm and the councils of Solna, Nacka and Järfälla have agreed on a 19 km expansion of the Stockholm metro network. The parties will take joint responsibility for the 19.5 bn SEK project.
The Blue Line is to be extended southeast to Nacka Forum and southwest to Hagsätra via Gullmarsplan — a realignment of earlier plans for a branch to Hagsätra. In the northwest the line would be extended from Akalla to Barkarby in order to provide interchange with commuter services. A new housing development in Barkarby will be built. A branch from Odenplan to Arenastaden via Hagastaden is also to be built, to serve a rapidly growing area of the city.
Work is estimated to begin in 2016, with the first extensions opening in 2020, for completion by the mid-2020s. As part of the programme, 78 000 houses are to be constructed along the new routes.Paskutinis taisė Silber418; 2013.11.15, 17:24.
Komentuoti:
-
Roma
Nekažkokios bet vistiek:
Vatikano stotelė (Linija A):
Linija B:
Termini stotis. Šiais metais baigta renovacija:
Komentuoti:
-
Parašė ZorroČia kurių metų?
Londonas 2013 metų - £4.50 arba 6.98 USD.
Komentuoti:
-
Kaip ir numatyta Malmės miesto transporto sistemos plėtros plane (iki 2030 m.), Eresundo regionas (Öresund) ateityje turėtų būti dar labiau integruotas bendrų infrastruktūros projektų dėka. Vienas jų yra Kopenhagos metro sistemos plėtra į Malmės miestą. Remiantis pirminiu planu, naujosios metro linijos sujungtų miestų centrus bei svarbiausius traukos objektus (žr. žemėlapį).
(c) sydsvenskan.se
Žemėlapyje geltona linija pažymėta būsimo metro tunelio po Baltijos jūros Eresundo sąsiauriu vieta.
Detalesnis metro sistemos planas bus parengtas iki šių metų spalio mėnesio, kai bus atlikta 1 mln. eurų kainuosianti galimybių studija.
Šaltinis: www.sydsvenskan.se/malmo/snart-racker-inte-bron.
Verta paminėti, jog šiuo metu vyksta paruošiamieji darbai lengvojo geležinkelio sistemos Skonės grafystėje tarp Malmės, Helsingborgo ir Lundo miestų diegimui (projektas 'Spårvagnar i Skåne'). Šis projektas turėtų būti įgyvendintas iki 2020 metų.
Komentuoti:
-
Hamburge atidaryta metro linija į dar nebaigtą įrengti miesto teritoriją
Beje nuotraukos iš šio forumo, be autoriaus leidimo.
Komentuoti:
-
Hamburge, Vokietijoje, pradėjo veikti nauja U4 linija.
Dabar važiavimas ją yra visiškai nemokamas. Linija bus uždaryta tolesniems darbams, dabar tai yra tiesiog parodomieji važiavimai, nes tiesiog kolkas stotys yra vietose kur iš esmės nieko nėra, t.y. dar statomas gyvenamasis ir turistinis rajonas prie uosto "Hafen city", išvertus "Uostamiestis".
Hafen city niverstiteto stotelė. Tie kubai viršuje šviečia skirtingomis spalvomis, keičiasi kas minute.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąGeteborgas (šv. Göteborg/Gothenburg; [jœteˈbɔrj]) - tai antrasis pagal dydį Švedijos miestas ir didžiausias Švedijos bei Skandinavijos uostas. Pačiame mieste gyvena 513 tūkst. gyventojų, o Geteborgo aglomeracijoje - apie milijoną gyventojų.
Miesto industrializavimo metu, gyventojų skaičius ėmė augti ir buvo sprendžiamas susisiekimo gerinimo klausimas. Dar 1934 metais buvo parengtas miesto metro sistemos planas, tačiau neužilgo jis buvo pasmerktas žlugti -kadangi Geteborgas įkurtas Jota upės (Göta älv) deltoje, o mieste yra tankus kanalų tinklas, metro įrengimo idėjos buvo atsisakyta dėl geografinių priežasčių (didžiojoje, nekalvotoje, miesto dalyje gruntas pralaidus vandeniui).
Metro idėja buvo svarstoma ir 1967 metais ir kai kuriose vietose net buvo iškasti tuneliai, tačiau dalis jų buvo patvenkti.
Vis dėl to, šiame mieste jau nuo 1879 m. buvo pradėtas tankaus tramvajų (didžiausias Šiaurės Europoje), autobusų bei priemiestinių traukinių infrastruktūros tinklo plėtojimas.
Šiomis dienomis, kai transporto srautai tampa vis didesni, o Geteborgo aglomeracijoje didėja gyventojų skaičius, po truputį vėl gaivinamos idėjos įrengti metro sistemą.
Naujas organizacijos 'Yimby' narių parengtas preliminarų metro linijų ir stotelių žemėlapis Geteborgo miestui atrodo taip (T - metro stotelės, S - priemiestinių traukinių):
(c) Yimby.se
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Amsterdamo metro
2011 05
Galinė stotelė miesto pakraštyje
Centrinė stotis
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMetro (ir kitų viešojo transporto tipų) paskirtis - nuvežti keleivį iš taško A į tašką B. Pirmose vietose turi būti: sauga, komfortas, kaina, greitis. Viskas kita, tame tarpe ir stočių meninis vaizdas yra n-oje vietoje.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMetro (ir kitų viešojo transporto tipų) paskirtis - nuvežti keleivį iš taško A į tašką B. Pirmose vietose turi būti: sauga, komfortas, kaina, greitis. Viskas kita, tame tarpe ir stočių meninis vaizdas yra n-oje vietoje.
Komentuoti:
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąPilnai pritariu, nes pirmos statytos stotys vienodai nuobodžios...
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKas liečia šias 3 naująsias stotis, jos yra stiliaus ir skonio viršūnė, lyginant su kitomis. Galiu tik pasidžiaugti už Minsko gyventojus, kad pagaliau sulaukė metro iki didžiausių miesto rajonų.
O su pasisakymu viskame - atsargiau. Čia ne tas forumas, kur galima įžeidinėti kitataučius.
Atleisk, bet aš ir realiam gyvenime pavargstu nuo durnų žmonių, tai geriau mano post'ų nekomentuot, nes nenoriu veltis į diskusijas su tais, kurie ieško pranešimuose už ko užsikabinti.
Komentuoti:
Komentuoti: