"Stadler Rail" paviešino pirmąsias naujų Stokholmo priemiesčio siaurojo geležinkelio sistemos Roslagsbanan riedmenų vizualizacijas:
X15p sąstatai

Šaltinis

Šaltinis
Bendrovei patikėta 22 naujų sąstatų gamyba bei papildomų 45 vienetų gamyba esant poreikiui. Šiomis dienomis atnaujinama Roslagsbanan lengvojo geležinkelio sistemos infrastruktūra, o tuo pačiu atnaujinami ir riedmenys. Stokholmo regiono viešojo transporto bendrovės "SL" tikslas yra didesnė keleivių talpa, patogesnis bei greitesnis susisiekimas šiame istoriniame lengvojo geležinkelio ruože, todėl naujų ridmenų gamintojui pateikti specifiniai pageidavimui - keleivių talpa sąstatuose iki 300 žmonių, pokyčiams jautrus mikroklimato reguliavimas, daugiau komforto neįgaliesiems ir kt.
Roslagsbanan yra unikali 891 mm pločio, 65 km ilgio lengvojo geležinkelio linija tarp Stokholmo centro ir kelių gyvenviečių šiaurinėje sostinės regiono dalyje, todėl "Stadler Rail" bus gaminami būtent šiam ruožui tinkami sąstatai.
Pažymėtina, kad bendrovei patikėta ir naujų dviaukščių regioninių traukinių gamyba (užsakovas: Mälardalen regiono (Stokholmas ir keli kiti miestai Mälaren ežero slėnyje) viešojo transporto įmonė "Mälab").
Šaltinis: Further success in Sweden: Stadler is delivering 22 customised electric multiple units to Stockholm


















Komentuoti: