Parašė Nikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąOk, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ok, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Kaip Putinas, vos išsižiojat, ir susišaudot sau į kojas. 2025 metai. Pildomi POPIERINIAI kelialapiai? Wtf? Ar A juostos skirtos stovėti, ar judėti?
O per vienus vartus 18m technika nepravažiuoja? Plotis vartų gi standartinis, tik kodėl jie turi būti dveji ir pėstieji turi kirsti keliasdešimt metrų eismo juostų.
Aš nekenčių ne VVT, o kiek atsilikusi ir apsileidusi ši kontora yra. Nuo vadovų, gyvenime nevažiavusių viešuoju, iki legendinių Janinų ir kreivarankių meistrelių. Tas depas atrodo kaip metalo laužo sąvartynas, tiek technika, tiek statiniai, vartai, tvoros ir kt.
Asmeniškai nematau jokių problemų su tuo, kad yra 2 vartai. Vistiek tuo laiku, kai vaikšto dauguma, ten niekas nevažiuoja ir jokios grėsmės pėstiesiems tai nekelia.
Taip pat nesuprantu kas jūs stebina? Taip, popieriniai kelialapiai, kurie priduodami grįžus į parką. O ką siūlote vietoj popierinių? Kokia sistema skaitmeninė tai pakeistų?
Komentuoti:
-
Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą
Berods buvo ankščiau info apie popierinius talonėlius?
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąInfo apie bilietus pakeista. Gal kas atpažins kas pasikeitė apart kainų?
Komentuoti:
-
Štai, kaip gali būti. Nieko ypatingo, bet kaip viskas tvarkinga. Pažiūrėkit vien kiek kolonėlių pačiam parke, o ne viena kitapus gatvės kaip Viršilų g.
https://maps.app.goo.gl/oAMbhx3vywBh6mq2A
Mūsų, ypatingu keliu einantis VVT. Nei ženklinimo, aslfatas iš mėnulio, senos technikos šrotas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Už ką jūs VVT nekenčiat? Ten stotelės zona, kur išlaipinami keleiviai ir vykdomi kai kurie reikiami darbai (pildomas kelialapis, o būtent info apie reisą iki parko ir jeigu kažkur praleista, pildoma ir tas). Jeigu nebūtų tos fiktyvios A juostos jūs keistumėte viską, kad pravažiuoti neduoda.
Dėl įvažiavimo ir išvažiavimo iš parko tai jų dydis atitinka ir viskas su tuo gerai, nepamirškite, kad yra 18m technika, kuriai reikia daugiau vietos.
O per vienus vartus 18m technika nepravažiuoja? Plotis vartų gi standartinis, tik kodėl jie turi būti dveji ir pėstieji turi kirsti keliasdešimt metrų eismo juostų.
Aš nekenčių ne VVT, o kiek atsilikusi ir apsileidusi ši kontora yra. Nuo vadovų, gyvenime nevažiavusių viešuoju, iki legendinių Janinų ir kreivarankių meistrelių. Tas depas atrodo kaip metalo laužo sąvartynas, tiek technika, tiek statiniai, vartai, tvoros ir kt.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Pločio dviračiams ten buvo per akis, o ir gatvė nėra labai naudojama pesčiųjų. Taip, dabar kiek tvarkingiau, bet nei jaukumo, nei saugumo tokioje gatvėje nėra. Pagrinde, ačiū VVT už nenaudojamą A juostą, didžiulio pločio DVIGUBUS įvažiavimus ir surūdijusias tvoras per visą kvartalą.
Dėl įvažiavimo ir išvažiavimo iš parko tai jų dydis atitinka ir viskas su tuo gerai, nepamirškite, kad yra 18m technika, kuriai reikia daugiau vietos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąSu ta aktyvacija.. eini į stotelę matai, kad atvažiuoja tau reikalingo maršruto autobusas, kitas po 20-30 min. Į autobusą spėtum, bet aktyvuoti bilieto prieš įlipimą niekaip, nes jei net pradėtum aktyvuoti tai nespėtum pribėgti. Kokie veiksmai? Prisiveji ir aktyvuoji autobuse ar lauki 30 min. stotelėje?
Komentuoti:
-
Su ta aktyvacija.. eini į stotelę matai, kad atvažiuoja tau reikalingo maršruto autobusas, kitas po 20-30 min. Į autobusą spėtum, bet aktyvuoti bilieto prieš įlipimą niekaip, nes jei net pradėtum aktyvuoti tai nespėtum pribėgti. Kokie veiksmai? Prisiveji ir aktyvuoji autobuse ar lauki 30 min. stotelėje?
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Šiaip jei turi kuprinę, tai ją reiktų nusiimt prieš įlipant, o ne daužyt kitus keleivius su savo tašėm. Bet nematau prasmės toliau ką diskutuot, kai prisigalvoji ko aš niekur nerašiau.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Bet šiaip tas požiūris kad aš praaktyvuose bilietą tik tada kai įlipsiu, susirasiu sėdimą vietą, nusiimsiu kuprinę, atsisėsiu, išsitrauksiu ir atsirakinsiu telefoną, susirasiu meniu programėlę, susivesiu joje PIN kodą, susirasiu norimą bilietą ir tik tada jį praaktyvuosiu, man keistas.
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Manau tai tik pablogintų situaciją. Jau buvo čia diskusija, kad reiktų žymėti bilietą prieš atvažiuojant VT, bet aš iš principo nesutinku. Tada reiktų visur švieslenčių su sekundžių tikslumu ir validatorių stotelėse, nes ne visi naudoja appsus. Plius mokslų metų sezonu niekada nežinai ar tilpsi į atvažiuojantį VT.
Nu ok, galima ne 90 sekundžių padaryti o 30 sekundžių. To užteks praaktyvuoti bilietą jau matant kaip privažiuoja transporto priemonė, o konfliktų su kontrole bus mažiau. Bet šiaip tas požiūris kad aš praaktyvuose bilietą tik tada kai įlipsiu, susirasiu sėdimą vietą, nusiimsiu kuprinę, atsisėsiu, išsitrauksiu ir atsirakinsiu telefoną, susirasiu meniu programėlę, susivesiu joje PIN kodą, susirasiu norimą bilietą ir tik tada jį praaktyvuosiu, man keistas. Aš bilietą aktyvuoju arba kelias sekundes prieš privažiuojant TP, arba kritiniu atveju jau įlipant rankoje turiu telefoną su atidarytu m.Ticket ir per visą laiką problemų su kontrole nesu turėjęs. Gal tai yra sprendimo būdas?
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Gal tuomet reikėtų pailginti bilieto aktyvavimo laiką, kaip kokioje Prahoje (90 sekundžių)? Kiek konfliktinių situacijų išsispręstų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Pačiam neteko užsirauti, bet iš ne vienų pažįstamu teko girdėti apie situacijas, kai įlipus aktyvuojamas bilietas, atvažiuojama prie kitos artimos stotelės su kontrole, ir kontrolieriai aiškina, kad bilietas aktyvuotas jau kontrolės metu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Tai yra, beje, vienintelis momentas kur aš bijau kontrolės, kad turėsiu aiškintis ir neaišku ant ko užsirausi. Visais kitais atvejais nieko blogo apie juos pasakyti negaliu (skirtingai nei kai kurie forumiečiai). Kontrolė kaip kontrolė, tas pats kas kokiame Paryžiuje - uniformuoti, mandagūs, viską filmuojantys su registratoriais, jei yra konfliktas.
Kitas dalykas, kur pačiam teko matyti daug kartų, kai sėdi koks apsimyžęs prasmirdęs bomžas, tai kontrolieriai tiesiog praignuoroja, nors aišku, kad be bilieto važiuoja.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Nėra ten takto, yra kaip tik po 3 reisus per 10 minučių ir tada 20 minučių tarpas. Jei sutvarkytų išvykimo laikus, žinoma, tas taktas būtų. Bet čia atvejis, kai statoma dar pakankamai neblogai VT aptarnaujamoje zonoje. O kaip visokie Naujieji Antakalniai, BP leidžia statyti daugiabučius, o VT šiaip sau. Be abejo VT yra miesto atsakomybė, tik man atrodo kad nėra sąsajų su miesto plėtra, nes nėra jokių normatyvų ir t.t.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip. Yra buve atvejų kai galiojimas pasibaigė, nes autobusas vėlavo. Pasakiau kontrolieriui kokia situacija, jis kažką savo aparate pasižiūrėjo ir sako "Gerai, eik". Ką jis mato tame aparate nežinau.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: