Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Bet taip sakydamas aš pastoviai ir vaikštau tą atstumą, ir VT ten važinėju. Tai nežinau ką dar tau pasakyti...
    Jei tau gerai, tai nereiškia, kad kitiems gerai. Senamiestis turi būti pasiekiams normaliais VT maršrutais, o ne kokiais ten žaisliniai mikrobais, kursuojančiais kas pusvalandį raitytais maršrutais iš niekur į niekur. Kadangi senamiesčio gatvės tokios, kokios yra, VT organizuoti ten iš tikrųjų sunku, todėl kiek tik įmanoma aplink perimetrą turi būti geras VT visose gatvėse, kur galimas normalus ir dažnas jų eismas.

    Comment


      Aš nemanau, kad realistiška yra grąžinti VT į Gedimino prospektą – jis jau spėjo susiformuoti kaip erdvė, kurioje dominuoja pėstieji, ir tik laiko klausimas, kada, vis labiau veržiant automobilių eismą senamiestyje, bus galutinai uždraustas bet koks automobilių eismas nuo Odminų iki Vilniaus g. Tačiau gerinti pasiekiamumą reikia. Manau, kad reiktų peržiūrėti VT stotelių išsidėstymą Vilniaus, Jogailos, Pylimo, Pamėnkalnio gatvėse, galbūt didinti jų skaičių. Taip pat VT pervažiuoti Žygimantų - Goštauto - Vilniaus g. sankryžą užtrunka per ilgai.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Kokia erdvė? Kokie pėstieji? Gedimino pr. važinėja tiek pat automobilių, kaip iki rekonstrukcijos. Bet tik be VT. Dienos, kai uždaryta, nesiskaito. Viską galima padaryti, tik reikia politinės valios. Automobilių eismą galima uždrauti, o VT privalo būti. Dviračiai, paspirtukai - ne išeitis.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kokia erdvė? Kokie pėstieji? Gedimino pr. važinėja tiek pat automobilių, kaip iki rekonstrukcijos.
          Nu Jėzus tu Marija, atvažiuok bet kurį savaitgalį į Kudirkos aikštę ir pasižiūrėk, kiek žmonių eina Gedimino prospektu. Kartais tiek, kad sunku prasilenkti ir jokiu karantinu šalyje net nešviečia.

          Comment


            Šiaip per visus 65-erius metus, kiek Vilniuje važiuoja troleibusai, niekada nebuvo jungties Vinco Kudirkos a. - Naujininkai.

            Ši jungtis apskritai beveik neįmanoma, nes nėra troleibusų laidų posūkių iš Basanavičiaus g. į Švitrigailos g. ir iš Pamėnkalnio g. į Kudirkos g., vienintelė išeitis būtų nepatogiai leisti pro stotį.

            Dėl autobusų maršrutų - nebent išeitų kokį 41 nukreipti ten, bet vis tiek būtų labai nepatogu, o naujo maršruto kurti nelabai apsimokėtų.

            Be to, ar tikrai tiek daug keleivių nori važiuoti iš Kudirkos aikštės į Naujininkus? Ar tikrai taip sunku paeiti iki Operos? Juk nereikia pamiršti, kad toks trumpas paėjimas pėsčiomis irgi yra darnaus judumo dalis.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

              O prie ko čia Naujininkai? Kaip buvo iki Gedimino pr. rekonstrukcijos, taip ir bus. Tada gal blogai buvo? Esmė, kad Gedimino pr. važiuotų keli pagrindiniai troleibusų maršrutai.
              Tai jau sakiau - Gedimino pr., turi Vinco Kudirkos aikštės stotelę, kurioje stoja visi tie patys troleibusai kaip ir Žygimantų gatvėje, nu tai kam tas viešasis transportas prospekte ? Vienintelė jungtis, kur galima tiesiogiai nuvažiuoti iš Žygimantų, bet negalima iš Kudirkos aikštės yra Naujininkai. O visur kitur galima nuvažiuoti ir iš Kudirkos, tad troleibusams Gedimino prospekte prasmės nėra.

              Gal didesnė problema su tuo galu, kuris arčiau Arkikatedros, bet ten galima tiesiog padažninti 10, 33, 89.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Nu Jėzus tu Marija, atvažiuok bet kurį savaitgalį į Kudirkos aikštę ir pasižiūrėk, kiek žmonių eina Gedimino prospektu. Kartais tiek, kad sunku prasilenkti ir jokiu karantinu šalyje net nešviečia.
                Eis šaligatviu. Ir tik nereikia čia pasakų, kad anksčiau, ypač tarybiniais laikais žmonės mažiau vaikščiodavo ir prospekte neužtekdavo šaligatvių pločio...

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                  Tai jau sakiau - Gedimino pr., turi Vinco Kudirkos aikštės stotelę, kurioje stoja visi tie patys troleibusai kaip ir Žygimantų gatvėje, nu tai kam tas viešasis transportas prospekte ? Vienintelė jungtis, kur galima tiesiogiai nuvažiuoti iš Žygimantų, bet negalima iš Kudirkos aikštės yra Naujininkai. O visur kitur galima nuvažiuoti ir iš Kudirkos, tad troleibusams Gedimino prospekte prasmės nėra.

                  Gal didesnė problema su tuo galu, kuris arčiau Arkikatedros, bet ten galima tiesiog padažninti 10, 33, 89.
                  Dar kartą sakau, kad Žygimantų toli. Dar pasiūlyk Žaliąjį tiltą. Ten dar daugiau VT stoja... Prie ko čia tie Naujininkai? Esmė ne į kiekvieną rajoną paleisti tiesioginį maršrutą, o tame, kad visomis gatvėmis senamiestyje, kuriomis tik galima fiziškai, paleisti normaliai kursuojantį VT. O Gedimino prospektas viena iš tokių gatvių, troleibusai - normalus VT, o ne koks ten 88 ar 89, ar 11, ar 33 autobuso maršrutas. Šitie maršrutai, išskyrus autobuso 10, niekada nevažiuos taip dažnai, kaip troleibusai ir be to jie veža į niekur. Be to troleibusai anksčiau važiavo ta prospekto dalimi.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                    Dar kartą sakau, kad Žygimantų toli. Dar pasiūlyk Žaliąjį tiltą. Ten dar daugiau VT stoja...
                    Tu gal skaityt nemoki ? Aiškiai parašiau, kad reikia eiti tik iki Vinco Kudirkos aikštės, o iki Žygimantų eiti nėra prasmės.

                    Comment


                      O aš dar kartą kartoju, kad ir nuo Katedros reikia eiti iki Žygimantų. Eiti reikia - čia svarbiausias dalykas. O būtų VT Gedimino pr. - eiti reikėtų mažiau ir būtų VT arčiau senamiesčio.

                      Comment


                        Aš tai siūlyčiau grąžinti 8 maršruto troleibusą iš Pašilaičių į Paupį. Tik nuo konstitucijos prospekto galėtų važiuoti per žaliąjį tiltą, Kudirkos aikštę, Gedimino prospektą ir toliau savo senąją trasa į Paupį. Manau tai pagerintų susisiekimą tiek su senamiesčiu, tiek su Gedimino prospektu.

                        Comment


                          Ne viskas taip paprasta su tuo Gedimino prospektu. Grąžinkit buvusius maršrutus ir po savaitės iš prospekto gausis karo nuniokotas vieškelis, pažiūrėkit kokia dabar gatvės danga tik esant lengvajam transportui, ko gero rekonstruojant prospektą net nebuvo numatytas "normalaus" dydžio autobusų eismas. Reiktų vėl iš naujo reklonstruot, ir ne dalį, o visą (negi Vilniaus Eliziejaus laukai bus pusiau lupti, pusiau skusti?). Geriau sutvarkytų tą senamiesčio gėdą - apokaliptinę Žygimantų gatvę ir padarytų normalią sankryžą vietoj to nevykusio pusžiedžio.
                          Senamiesčiui, kaip ir Paupiui manau tiktų padažnintas 10 ir kiek pakoreguotas 11 - nuo Subačiaus st. grįžtų į Maironio g. ir važiuotų tokia pat trasa iki Žvėryno.

                          Comment


                            Prie lenkų tvarkant prospektą irgi nebuvo numatytas sunkaus transporto eismas. Ir nieko, atlaikė daugiau nei pusę amžiaus įskaitant karą. Taip ir dabar. Atlaikys. O kad padaryta blogai ir reikės rekonstruoti po poros dešimtmečių, tai faktas. Net ir be troleibusų.

                            Comment


                              Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                              Ne viskas taip paprasta su tuo Gedimino prospektu. Grąžinkit buvusius maršrutus ir po savaitės iš prospekto gausis karo nuniokotas vieškelis, pažiūrėkit kokia dabar gatvės danga tik esant lengvajam transportui, ko gero rekonstruojant prospektą net nebuvo numatytas "normalaus" dydžio autobusų eismas. Reiktų vėl iš naujo reklonstruot, ir ne dalį, o visą (negi Vilniaus Eliziejaus laukai bus pusiau lupti, pusiau skusti?). Geriau sutvarkytų tą senamiesčio gėdą - apokaliptinę Žygimantų gatvę ir padarytų normalią sankryžą vietoj to nevykusio pusžiedžio.
                              Senamiesčiui, kaip ir Paupiui manau tiktų padažnintas 10 ir kiek pakoreguotas 11 - nuo Subačiaus st. grįžtų į Maironio g. ir važiuotų tokia pat trasa iki Žvėryno.
                              Bet ne tik lengvasis transportas ten. Darbo dienomis pastoviai važinėja ir stovi fūros (ypač mėgsta užstatyti dviračių takus) atvežančios prekes į visas aplinkines parduotuves. Ir ne maži kurjerių mašiniukai o normalūs sunkvežimiai važinėja.

                              O rekonstruoti iš naujo vis tiek reikės. Zuoko kokybė jau byra.

                              Kažkaip visi čia į ta Gedimino propspektą nusikreipė, bet paupio/užupio transporto situacija yra labiau reikalinga spręsti.



                              Comment


                                Man atrodo kad Paupio VT problemą geriau spręstų ne kažkoks trumpas ir turbūt dar retai važiuojantis autobusas per Senamiestį, o normalus maršrutas Drujos g. nuo stoties link Konstitucijos pr. per Olandų ir Žirmūnų žiedus. Taip būtų prijungtas ne tik Paupio bet ir Markučių pusėje naujai statomi kvartalai ir atsirastų patogus greitas susisiekimas be persėdimų tiek su centrine stotim (dabar važiuojantys autobusai link stoties suka į Senamiestį ir stoja bent 5 stotelėse, kai naujasis galėtų iškart važiuoti Drujos g. tiesiai link stoties), tiek su NMC (34 važiuoja retai ir nepatogu persėsti iš jo Tuskulėnų -> Šeimyniškių st). Tik aišku kol dar vyksta statybos keleivių skaičius nebūtų pakankamas naujam maršrutui, nors Užupio gyventojams toks maršrutas irgi būtų naudingas, nes 6g kaip ir kiti autobusai tik kabina Konstitucijos pr, bet tiesiogiai nepriveža ir jei reikia kažkur į NMC gilumą ar Saltoniškių ofisus - vis tiek tenka daryti persėdimą.

                                Comment


                                  Būtinai reikia sutvarkyti Maironio-Aukštaičių sankryžą. Šiuo metu ten nėra perėjos nei iš vienos iš trijų gatvės pusių, nors poreikis didžiulis, savaitgaliais tiesiog minios žmonių vaikšto. Pačią gatvę reiktų susiaurinti ir tai jau duotų priėjimą prie Užupio stotelės, nes dabar jo kaip ir nėra, nebent ratais-kvadratais. Nuo Paupio fontano iki Užupio st. - 700m. Galima būtų dar sumažinti perkėlus stoteles arčiau Aukštaičių gatvės. Iki Subačiaus st. nuo Paupio fontano einant Krivūlės gatve ir laiptais viso labo 400m. Iki Drujos st. 450m. Tad, atstumai nėra jau tokie dideli, kad būtinai reiktų maršruto, kuris tiesiogiai įvažiuotų į Paupį, tačiau reikia užtikrinti dažnai kursuojantį VT aplinkinėse gatvėse.

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                    Man atrodo kad Paupio VT problemą geriau spręstų ne kažkoks trumpas ir turbūt dar retai važiuojantis autobusas per Senamiestį, o normalus maršrutas Drujos g. nuo stoties link Konstitucijos pr. per Olandų ir Žirmūnų žiedus. Taip būtų prijungtas ne tik Paupio bet ir Markučių pusėje naujai statomi kvartalai ir atsirastų patogus greitas susisiekimas be persėdimų tiek su centrine stotim (dabar važiuojantys autobusai link stoties suka į Senamiestį ir stoja bent 5 stotelėse, kai naujasis galėtų iškart važiuoti Drujos g. tiesiai link stoties), tiek su NMC (34 važiuoja retai ir nepatogu persėsti iš jo Tuskulėnų -> Šeimyniškių st). Tik aišku kol dar vyksta statybos keleivių skaičius nebūtų pakankamas naujam maršrutui, nors Užupio gyventojams toks maršrutas irgi būtų naudingas, nes 6g kaip ir kiti autobusai tik kabina Konstitucijos pr, bet tiesiogiai nepriveža ir jei reikia kažkur į NMC gilumą ar Saltoniškių ofisus - vis tiek tenka daryti persėdimą.
                                    Būtų neprošal tokia trasa pratęsti kuri nors jau esantį maršrutą. Pvz., 43, kuriuo važinėja dvigubi autobusai, kursuoja gan neblogai. Nevažiavimą pro Žaliąjį tiltą kompensuotų naujosios stotelės Kalvarijų/Šeimyniškių/Konstitucijos pr. sankryžoje.
                                    Beje, sukinėjimasis pro Senamiestį nėra jau toks blogas dalykas, nes viena iš Paupį juosiančių stotelių - Subačiaus - yra kaip tik tame lankste.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                      Būtų neprošal tokia trasa pratęsti kuri nors jau esantį maršrutą. Pvz., 43, kuriuo važinėja dvigubi autobusai, kursuoja gan neblogai. Nevažiavimą pro Žaliąjį tiltą kompensuotų naujosios stotelės Kalvarijų/Šeimyniškių/Konstitucijos pr. sankryžoje.
                                      Beje, sukinėjimasis pro Senamiestį nėra jau toks blogas dalykas, nes viena iš Paupį juosiančių stotelių - Subačiaus - yra kaip tik tame lankste.
                                      Taip, 43 prailginus tokia trasa manau gautųsi visai stiprus maršrutas. Paupio, Paplaujos (ar kaip tą pusę pavadinti prie Manufaktūrų g.) ir Užupio gyventojams ateityje būtų pasiekiamas ir stadionas be persėdimų, va dar ir LMTA taptų pasiekiamesnis iš Vilniaus šiaurės vakarų dalies.

                                      Dėl sukinėjimosi Senamiestyje turėjau omeny tai kad šitai jau yra padengta esamais maršrutais ir norėtųsi nors vieno maršruto kuris nuvežtų iki stoties per kuo trumpesnį laiką.
                                      Paskutinis taisė themanual; 2021.05.18, 20:07.

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                        Taip, 43 prailginus tokia trasa manau gautųsi visai stiprus maršrutas. Paupio, Paplaujos (ar kaip tą pusę pavadinti prie Manufaktūrų g.) ir Užupio gyventojams ateityje būtų pasiekiamas ir stadionas be persėdimų, va dar ir LMTA taptų pasiekiamesnis iš Vilniaus šiaurės vakarų dalies.

                                        Dėl sukinėjimosi Senamiestyje turėjau omeny tai kad šitai jau yra padengta esamais maršrutais ir norėtųsi nors vieno maršruto kuris nuvežtų iki stoties per kuo trumpesnį laiką.
                                        Jei dar užgriebtų Pavilnį/Kalnėnus išvis būtų geras traukos traukos centras Užupio rajonas

                                        Comment


                                          43 važinėja dvigubi autobusai, o tai senamiestyje, Paupyje ir pan. sudarytų problemų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X