Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Nepaisant, kad parašėte tiesos, bet kam čia ant tramvajaus užvažiuoti, kai tai palyginti nebrangi transporto priemonė, bet labai efektyvi ir patogi. Tuo labiau, kad Vilniuje yra patogių trasų.
    Tai o kas ką užvažiavo? Kad paminėjo, jog vėl traukiama rinkiminė tramvajaus korta? Gal ir patogi ir efektyvi priemonė, bet apie pigumą nekalbėkime taip, tarsi infrastruktūros įrengimas nieko nekainuotų. Tokio "projektėlio" niekaip neužglaistysi po skolos mažinimo gairėmis. Juo labiau šiais laikais, kai tokią senstelėjusią technologiją beveik baigia išstumti akumuliatorinės transporto priemonės. O jau esamus troleibusų laidus galima racionaliai išnaudoti akumuliatorių pakrovimui "on the go", vietoje investicijų į naktinio krovimo stotis. Bet tai kam čia įdomūs racionalumai, visiems įdomu tik "brangūs" projektai.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      Jūs pasidomėtumėt ne vien savo bet ir kitų nuomone

      https://www.madeinvilnius.lt/naujien...syvus-asmenys/

      Iš viešojo transporto priverčia išlipti: 52% žmonių nurodė, kad asocialūs asmenys, tai daugiau nei pusė apklaustųjų.
      O kaip dažnai priverčia išlipti? Jei 90aisiais kartą teko išlipti dėl girtų marozų - čia jau patenka tarp tų 52%? O gal išvis tai buvo retorinis klausimas "ar išliptumėt jei būtų nešvaru ar pamatytumėt asocialių/neblaivių asmenų"?

      Ir šiaip dėl elgesio ir švaros ir t.t... Teko matyti pensininkus besiskundžiančius iš serijos "koks jaunimas šiais laikais" ir tuo pačiu susidedančius tašes iš sodo ant sėdynių pilnam autobuse Tuo tarpu kiti burba dėl tų tašių ir patys įsijungia muziką iš telefonų O statistikoje viskas atrodo kaip girtas trūkęs bomžas su visa kvapų palete. Bet iškrapščius hipotetinį bomžą nei vienų, nei kitų nepasitenkinimas nedings.

      Comment


        Asocialiai besielgiančių asmenų (benamių, narkomanų, persigėrusių) skaičius labai priklauso nuo maršruto ir net atskirų jo atkarpų. Pvz. bent jau anksčiau dažniau asocialių asmenų pasitaikydavo sutikti atkarpose Kalvarijų turgus - Stotis, Sparta - Stotis, Sparta - Oro uostas. Net jeigu tokių asmenų pasitaiko tik kai kuriuose maršrutuose ir tarkim tik 1 iš 5 reisų, tai vistiek neskatina naudotis VT, nes nežinai, kas lauks kitą kart įlipus, kas sėdėjo prieš tai ant tos pačios sėdynės, kodėl lipnūs turėklai ir pan. Kitaip tariant, problema gali būti labiau psichologinė, negu reali, bet nuo to ji netampa mažesne kliūtimi didesniam VT patrauklumui.

        Comment


          Parašė Creatium

          Nesustojo. Greitu metu atvažiuos nauji troleibusai. Ar ne spalį turėtų?
          Nauji troleibusai pagal sutartį turėjo atvykti rugsėjo 17. Turėjo, bet neatvyko.

          O šiaip, siūlyti tramvajų, kai siūloma atsisakyti troleibusų, yra mažų mažiausiai keista. Tuo labiau, kad plėsti A juostų tinklą (nebūtinai troleibusams) yra žymiai pigiau ir universaliau - kilus poreikiui, galima lengvai tas juostas perpaišyti. O ir pakeisti maršrutą daug lengviau.

          Comment


            Norint nematyti asocialių keleivių problemos VVT, reikia nebent užsimerkti. Nors ir tuomet užuosi, girdėsi...

            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Nors ir tas pats solidus bendrakeleivis turbūt nepatiktų jei įliptų ką tik po treniruotės ar darbo sode.
            Solidus bendrakeleivis po treniruotės ir nevažiuoja varvantis nuo prakaito, o prieš tai nusiprausia po dušu. Tą patį reikėtų padaryti ir po darbo sode, o ne lipti į autobusą tiesiai kaip iš arklidės.

            Comment


              Įkišiu savo trigrašį dar kartą. Nežinau, ar aš laimingas, ar čia sutapimas, bet per metus VT teko pamatyti vos vieną asocialų asmenį. Tiesa, per Naujininkus ir Naująją Vilnią nevažinėjau. 3G visa ta problema efektyviai išsispręstų panaikinus 3G sustojimą Dariaus ir Girėno stotelėje.
              O štai ko daug iš ties pastebėjau - tai kiek suįžulėjusį (nors vienas rusiškas keiksmažodis čia tiktų daug labiau) jaunimėlį, leidžiantį savo šūdmuziką per kolonėles, dedantį kojas ant priešingų sėdynių. Porą kartų teko matyti labai girtų žmonių, kurie kažką murmėjo keleiviams, tiesa, jie buvo ganėtinai padoriai apsirengę.
              Todėl manau, kad ta asocialumo problema yra stipriai išpūsta, jeigu kalbėsime apie visą VT tinklą bendrai. Tikiu, kad kur nors 27 gali jų būti, nes pastarasis važiuoja pro nakvynės namus. Bet tai nereiškia, kad negalima lipti į T4 ar 2G, nes "daug asocialių asmenų".
              Čia kažkas sakė, kad baisu atsisėsti ant sėdynės, nes gal bomžas važiavo. Ką gi, galiu nuraminti. Jeigu sėdynė įtartinai purvina/šlapia/etc., tai 90% kad čia ne bomžas kaltas, o supertėveliai leidžiantys vaikams stovėti su batais ant sėdynių, jaunimėlis, dedantis kojas ant priešingų sėdynių, ar bobutės, iš sodo vežančios purvinus įrankius skylėtame maiše, kurį jos padėjo ant tos nelaimingos sėdynės.
              Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.09.29, 11:11.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Nauji troleibusai pagal sutartį turėjo atvykti rugsėjo 17. Turėjo, bet neatvyko.
                Tikrai? Jeigu taip, tai įdomu kokios priežastys vėlavimo. Per trumpas laiko tarpas pagaminimui? Bet kokiu atveju savivaldybės ne kartą skelbta, kad troleibusai bus.

                Comment


                  Nauji Vilniaus troleibusai: vėluoja, bet jau (keistai) dalijami
                  http://www.troleibusas.lt/?p=4193
                  Jau prieš 10 dienų į Vilnių turėjo būti atvykę pirmieji penki nauji III kartos Solaris Trollino 12 troleibusai (iš viso tokių troleibusų turėtų atvykti 41). Realybė kitokia: jų vis dar nėra. Tačiau galbūt troleibusai jau „tuoj, tuoj“ atvyks, gal į vėlavimą reikėtų nekreipti dėmesio, nes „čia nieko tokio“?

                  Šiame tekste pasiaiškinsime, kokias sankcijas už vėlavimą numato sutartis ir kaip gi ruošiamasi troleibusų atvykimui.

                  Comment


                    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                    Norint nematyti asocialių keleivių problemos VVT, reikia nebent užsimerkti. Nors ir tuomet užuosi, girdėsi...

                    Solidus bendrakeleivis po treniruotės ir nevažiuoja varvantis nuo prakaito, o prieš tai nusiprausia po dušu. Tą patį reikėtų padaryti ir po darbo sode, o ne lipti į autobusą tiesiai kaip iš arklidės.
                    O ką jei solidus bendrakeleivis ne sportavo sporto klube, o ėjo lengvai pasivaikščiot 20km ar pabėgiot miške ir grįžta VT? Ar necivilizuotai leidžiant laiką gamtoj jau esi bomžas ir VT nederėtų važinėt? Dar neduok dieve buvo prie laužo, jei nenuskilo su malkom gali dvokt rimčiau už tikrus bomžus. Gal tada visgi geriau pirkt mašiną ir nedrumsti VT ramybės

                    Su tokiais griežtais standartais nekeista, kad visur matosi asocialūs keleiviai.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      O ką jei solidus bendrakeleivis ne sportavo sporto klube, o ėjo lengvai pasivaikščiot 20km ar pabėgiot miške ir grįžta VT? Ar necivilizuotai leidžiant laiką gamtoj jau esi bomžas ir VT nederėtų važinėt? Dar neduok dieve buvo prie laužo, jei nenuskilo su malkom gali dvokt rimčiau už tikrus bomžus. Gal tada visgi geriau pirkt mašiną ir nedrumsti VT ramybės

                      Su tokiais griežtais standartais nekeista, kad visur matosi asocialūs keleiviai.
                      Jei bėgi 20 km, tai bėk 10 km į priekį ir 10 atgal. O laužų deginimą Vilniuje aš įsivaizduoju tik per Užgavėnes arba Jonines.

                      O tai, kad daugiau nei pusė populiacijos virš 45 m. nenaudoja antiprespirantų, drabužius keičia kas pora dienų, o maudosi kartą į savaitę yra kita tema.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                        Jei bėgi 20 km, tai bėk 10 km į priekį ir 10 atgal. O laužų deginimą Vilniuje aš įsivaizduoju tik per Užgavėnes arba Jonines.
                        Smagu, kad turite reikalavimų svetimiems gyvenimams, ir labai nedaug įsivaizduojate.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          O ką jei solidus bendrakeleivis ne sportavo sporto klube, o ėjo lengvai pasivaikščiot 20km ar pabėgiot miške ir grįžta VT? Ar necivilizuotai leidžiant laiką gamtoj jau esi bomžas ir VT nederėtų važinėt? Dar neduok dieve buvo prie laužo, jei nenuskilo su malkom gali dvokt rimčiau už tikrus bomžus. Gal tada visgi geriau pirkt mašiną ir nedrumsti VT ramybės
                          Nėra skirtumo, ar keleivis maratoną bėgo, ar laužus kūrė. VT yra VIEŠASIS transportas – vieša vieta. Visose viešose vietose reikia gerbti aplinkinius. Vingio parke yra normalu sportuoti, todėl ten galiu drąsiai bėgioti ir taškytis prakaitu, tačiau tai nereiškia, kad po to tiesiai užeisiu į Pacų restoraną pavakarieniauti. Dabar tik reikia nuspręsti, kuriame skalės gale kaip vieša vieta yra VT. Mano nuomone, bent jau ten, kur prasideda elementari higiena ir kultūra.

                          Comment


                            Žodžiu vieni ir toliau nevažinės VT, nes asocialumo sąvoka kilometrinio pločio, o kiti vengs VT, nes nenorės trukdyti pirmųjų.

                            Dar viena istorija iš VT lankstumo. Gražus žiemos rytas, važiuoju trūliku su didele kuprine ir slidėm, trūlikas visiškai tuščias. Kontrolė. Sako kur bilietukai kroviniui. Nepamenu ar neseniai buvo įvedę bilietukus kroviniui, ar tik pradėję realiai tikrinti. Pradėjom vartyt taisykles... Viena vertus, keleivis galėjo vežtis tik vieną mokamą krovinį. Kita vertus, nei vienas krovinys netilpo ir į mokamo bagažo išmatavimus. Net jei būčiau nusipirkęs papildomų bilietukų - vistiek pažeisčiau taisykles Galiausiai paleido be baudos.

                            Aišku galima šnekėt, kad nekultūringa lipti į VT su daug daiktų (piko metu su slidėm tikrai nesigrūsčiau) ir reikia važiuoti taksi (toli gražu ne kiekvienas paims + kaina).

                            Nuosavas auto gerai Automobilizacija neatsiranda iš niekur...

                            Comment


                              Antrajai pusei tenka kartais pasinaudoti VT, tai ivykis is vakar: sedo i troleibusa Traku g. stoteleje. Tai pats centras. Kartu iejo moteris su vaiku ir maisu obuoliu. Dar kai stovejo stotelej mates kad apsvaigus. Kol vaziavo absoliuciai visa kelione ziurejo tiesiai ir kasesi galva. Obuoliai iskrito ir issibarste po salona, net nepajudejo ju susirinkt, i zmoniu prasymus nereagavo. Is isvaizdos cigone, is elgesio matyt narkomane. Islipo taip ir palikusi obuolius. Po kiek laiko kazkoks diedas - kitas keleivis surinko juos i savo maisa ir pasiieme. Saunuolis, turbut anukams padovanos.

                              Taip ivyksta kas antra karta besinaudojant VT. As nezinau kokia jusu asocialumo savoka, matyt musu kitokia.

                              Comment


                                O man tai patinka VT. Kas antrą kartą važiuodamas prisirenku obuolių troleibusuose, va šįryt važiuodamas į darbą pririnkau visą maišą ir kolegas pavaišinau.

                                Comment


                                  Siandien kaip tik ta tema kalbejau su viena giminaite. Ji sake, kad is Pasilaiciu(Ukmerges gatve) nusigauna iki Antakalnio piko metu greiciau nei savo automobiliu ir sutaupo apie 20min. Cia su persedimu Konstitucijos prospekte. Sake, mielai vazinetu su auto, taciau - neapsimoka nei laiko nei finansu prasme.

                                  Comment


                                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                    Siandien kaip tik ta tema kalbejau su viena giminaite. Ji sake, kad is Pasilaiciu(Ukmerges gatve) nusigauna iki Antakalnio piko metu greiciau nei savo automobiliu ir sutaupo apie 20min. Cia su persedimu Konstitucijos prospekte. Sake, mielai vazinetu su auto, taciau - neapsimoka nei laiko nei finansu prasme.
                                    Ir pagalvok kaip greitai VT taptu patrauklesnis visiem jeigu visos pagrindines gatves turetu po A juosta.

                                    Comment


                                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                      Ir pagalvok kaip greitai VT taptu patrauklesnis visiem jeigu visos pagrindines gatves turetu po A juosta.
                                      As tik uz. Visais frontais, ne tik irenginejant A juostas.

                                      Comment


                                        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                                        As tik uz. Visais frontais, ne tik irenginejant A juostas.
                                        As taip pat. Bet A juostu irengimas yra pats lengviausias dalykas kuris galetu dideli kieki zmoniu persodinti is nuosavu automobiliu i VT, ir tai galetu buti padaryti per nakti. (Nekalbant apie papildoma kieki autobusu ir troleibusu kuris butu reikalingas padaugejus keleiviu)

                                        Comment


                                          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                                          As tik uz. Visais frontais, ne tik irenginejant A juostas.
                                          Kažkas iš Antakalnio bendruomenės pasakė, kad A juosta Antakalnyje, tik didins automobilizmą. Idėja, kad jei VT turės savo juosta, automobiliai gaus net dvi !!

                                          O savivaldybė tuo naudodamasi, kad "atsižvelgia" į miestiečių poreikius, o iš tiesų, greičiausiai taupydama skatikus paliko Antakalnį be A juostos.

                                          Ir važiuoja dabar troleibusai nuo Antakalnio žiedo iki Olandų žiedo 25-30 min. piko metu.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X