Parašė Mettal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi aiškiai parašyta autobuso numerisParašė Al1 Rodyti pranešimąO gal Citaro turėjo omenyje. Jau irgi seni, palyginus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, keis, tik ne visų autobusų. Tik jei teisingai supratau SĮSP atsakymą facebook'e, tai vasariniai grafikai įsigalios birželio 16Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąAr nuo birželio bus keičiami visų troleibusų ir autobusų tvarkaraščiai į vasarinius?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Patikslinimas nuo birželio mėn.16 d. keisis tik kairių autobusų tvarkaraščiai, o troleibusų keisdavo visus tvarkaraščius.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTaip, keis, tik ne visų autobusų. Tik jei teisingai supratau SĮSP atsakymą facebook'e, tai vasariniai grafikai įsigalios birželio 16Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atsakymas iš SĮSP komentaro facebook'e:Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąPatikslinimas nuo birželio mėn.16 d. keisis tik kairių autobusų tvarkaraščiai, o troleibusų keisdavo visus tvarkaraščius.
 
 Taigi, šiomis dienomis nesimato naujų Vilniaus tvarkaraščių, paprastai patalpintų porą savaičių prieš (+-). Tad tikrai nauji tvarkaraščiai įsigalios nuo birželio 16, kadangi nuo šios dienos moksleiviai atostogaus.Šiuo metu peržiūrime 16 maršruto troleibusų važiavimo laikus, greičius bei vėlavimus, atsižvelgiant į tai atliksime tvarkaraščių korekcijas.
 
 Artimiausi pakeitimai įsigalios nuo š.m. birželio 16 d.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip gan retai važinėju VT, kadangi toks darbas kad reikia sukti dauk KM, bet šendien šiek tiek prasivažiavau. Pirmą kartą su ispanu 981. Važiavau 3 stoteles, bet tas plastmasių, stiklų girgždėjimas... primena 10+ mercedesą bet ne naują autobusą. Bet šiaip viduj viskas gražu. Galą be stiklo pamačius iškarto pagalvojau, kad puiki vieta reklamai.
 Dar teko važiuoti 116 autobusu ir paskuj 21 kone paskutiniais reisais. 116 NOGE vairavo kokių 24-25 metų čiuvelis, be manęs buvo dar vienas keleivis, tai mynė gazas dugnas, primena kai vadybininkai ir visokie kurjeriai spaudžia nuo sankryžos iki sankryžos, taip pat neveikė durys normaliai (atsidarinėjo tik viena duru pusė). Ir ant skydelio kažkuri lemputė užklijuota lipduku, kad nesimatytų 
 Įdomiausia buvo 21 autobuse, važiavau vienas ir vairuotojas, matyt, su kažkokiu giminaičiu, kalbėjo apie tvakaraštį, kad ištemptas iki tiek, kad praktiškai kone neimanoma pagal jį važiuoti. Diena, ar piko metu dar dar, bet kai eismas +- normalus, net norint sunku taip stabdyti, ar stovėti stotelėse, kad pagal jį važiuoti. Jei stovi ilgiau stotelėje iškarto keleiviai skundžiasi, kad stovi.Paskutinis taisė k0fis; 2014.05.29, 23:03.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiame maršrute net niekur nestojant ir lekiant lengvąja mašina yra neįmanoma per 3 minutes nuo Erfurto st. užsukti į Gudelius ir atvažiuoti iki Oslo st. Visiems kitiems maršrutams nuo Lazdynų Seniūnijos / Erfurto st. duodamos 2 minutės be užsukimo į Gudelius. Kur logika? Nėra jos čia.Parašė k0fis Rodyti pranešimątai mynė gazas dugnas, primena kai vadybininkai ir visokie kurjeriai spaudžia nuo sankryžos iki sankryžos, taip pat neveikė durys normaliai (atsidarinėjo tik viena duru pusė).
 
 Lygiai tas pats yra su 40 ir dar keletu kitų maršrutų. Bet anot SĮSPo, viskas čia visur yra gerai.Įdomiausia buvo 21 autobuse, važiavau vienas ir vairuotojas, matyt, su kažkokiu giminaičiu, kalbėjo apie tvakaraštį, kad ištemptas iki tiek, kad praktiškai kone neimanoma pagal jį važiuoti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na jis mynė nuo erfurto st. link akacijų į kalną.Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠiame maršrute net niekur nestojant ir lekiant lengvąja mašina yra neįmanoma per 3 minutes nuo Erfurto st. užsukti į Gudelius ir atvažiuoti iki Oslo st. Visiems kitiems maršrutams nuo Lazdynų Seniūnijos / Erfurto st. duodamos 2 minutės be užsukimo į Gudelius. Kur logika? Nėra jos čia.
 .
 
 Klausimas dar, ar pas visus ispanus vidinės švieslentes neveikia, ar čia man vakar taip tik papuolė?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar nei vieno nemačiau, kur veiktų.Parašė k0fis Rodyti pranešimąKlausimas dar, ar pas visus ispanus vidinės švieslentes neveikia, ar čia man vakar taip tik papuolė?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tos 3 minutės duodamos į abi puses, tai lėkti tenka taip ar taipParašė k0fis Rodyti pranešimąNa jis mynė nuo erfurto st. link akacijų į kalną. . .
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Praeita vasara teko pasivazineti troleibusais tai irgi pastebejau kad ilgai stovi tusciose stotelese ir siaip vaziuoja ant kokiu 15km/h. Tikrai pasipiktinima kelia ypac kai skubi kur nors. Idomu kodel taip durnai padaryta? Kad tik greiciau ta tramvaju idiegtu.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTos 3 minutės duodamos į abi puses, tai lėkti tenka taip ar taip . .
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Baikit dėl šito tramvajaus ginčus. Visų pirma yra tam skirta tema, o visų antra Zuokas per radiją sakė, kad tramvajaus jau nereikia (bet pikta, išleisti kažkur 1,5 milijono visoms studijoms(čia šiaip būtų maždaug du Amberiai), o dabar jau viskas).
 Dėl troleibusų greičio. Čia SĮSP nemoka kurti tvarkaraščių. Pamastykit, kam yra 3 minutės nuo Šilo tilto iki Minties st. troleibusui, o greitasis važiuoja 5 minutes? O grynai dėl troleibusų - sėskit į 10 minučių vėluojanti troleibusą, jis jums ir greitajį aplenks, ir važiuos laabai greitai.
 
 Atsiprašau už emocionalumą, tik deja man labai keista, kad kai kurie žmonės tiki savivaldybe - tarkim važiuodamas nuo Spaudos rūmų iki Lazdynų greitasis "sutaupo", palyginus su 16 troleibusu, tik porą minučių, bet jeigu atvažiuoja troleibusas, žmonės rinksis greitajį, nors jis dar stovės porą minučių prie šviesoforo, o atvažiavę į Lazdynus greitojo keleiviai pamatys, kad 16 jau išvažiuoja iš stotelės kišenės. Beje, šis faktorius veikia ir kai greitasis sausakimšas, o troleibusas tuščias.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet ar gi neapgailetina kad tenka tokiu taktiku griebtis? Kodel zmones apsieina ir dar stengiasi prisitaikyti, juk problema taip neissispres. Kartais lietuvos zmoniu konformizmas stabdo tobulejima. :/Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBaikit dėl šito tramvajaus ginčus. Visų pirma yra tam skirta tema, o visų antra Zuokas per radiją sakė, kad tramvajaus jau nereikia (bet pikta, išleisti kažkur 1,5 milijono visoms studijoms(čia šiaip būtų maždaug du Amberiai), o dabar jau viskas).
 Dėl troleibusų greičio. Čia SĮSP nemoka kurti tvarkaraščių. Pamastykit, kam yra 3 minutės nuo Šilo tilto iki Minties st. troleibusui, o greitasis važiuoja 5 minutes? O grynai dėl troleibusų - sėskit į 10 minučių vėluojanti troleibusą, jis jums ir greitajį aplenks, ir važiuos laabai greitai.
 
 Atsiprašau už emocionalumą, tik deja man labai keista, kad kai kurie žmonės tiki savivaldybe - tarkim važiuodamas nuo Spaudos rūmų iki Lazdynų greitasis "sutaupo", palyginus su 16 troleibusu, tik porą minučių, bet jeigu atvažiuoja troleibusas, žmonės rinksis greitajį, nors jis dar stovės porą minučių prie šviesoforo, o atvažiavę į Lazdynus greitojo keleiviai pamatys, kad 16 jau išvažiuoja iš stotelės kišenės. Beje, šis faktorius veikia ir kai greitasis sausakimšas, o troleibusas tuščias.
 Comment








Comment