Parašė Palpatine
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Jus taip nepergyvenkit, artimiausiu metu jų neliks. Iki kovo pabaigos turi užbaigti pirmą pirkimą ir visi 91 troleibusai turėtų važinėti Vilniaus gatvėse. 91 Skoda 32TR + 42 Solaris 15AC ir + 41 Solaris 12IV = 174, o jei pridedame tai, kad liks tik Skoda 15TR, kurie tarnauja 7 maršrute piko metu gausime tuos 177 troleibusus. Čia idealioje situacijoje, faktas, kad iki tol kol neatvyks 73 18m troleibusai, seni troleibusai liks, tačiau jų bus žymiai mažiau.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Bet vis tiek važiuoja. Taip pat nepamirškim susigrūdimo kaip silkėm ir bomžų apsimyžusių. Jau Bolt neskamba labai blogai
Comment
-
O ką darysite su pūvančiais Solariais? Durų zonos atrodo baisiai, vietos medvaržčiams PVC dangoje nebeliko.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Jus taip nepergyvenkit, artimiausiu metu jų neliks.
- 2 patinka
Comment
-
O tai nežinote, kad antras pirkimas skirtas būtent pakeisti 2004-2006 metų troleibusus? Nupirks 73 (konkurso rezultatus skelbs pirmąjį šių metų ketvirtį, pirmieji turi atvažiuoti šių metų ketvirtąjį ketvirtį jei neklystu). Jie pakeis visus 44 Solaris 15AC ir dalį likusių Škodų. Nereikalinga dalis rezervo tiesiog nurašoma. Paliekant 10% rezervui (20 troleibusų) išliks 185 troleibusai, kurie galės dirbti.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O ką darysite su pūvančiais Solariais? Durų zonos atrodo baisiai, vietos medvaržčiams PVC dangoje nebeliko.
Priminisiu tai, kad žadėta maršrutų peržiūra, tai gausim naujų ir pratęstų maršrutų na ir gal uždarytų, bet kai kurie tikrai nereikalingi kaip 15, kuris galėtų atrodyti kaip 4,6 ar 12 pratęsimas iki Titnago g. ir persėdimas į 2G, 16 ar 54 Gerosios Vilties st. Apie tai, kad padarys “blogiau” tai priminsiu, kad 13 buvo uždarytas, nes jį 100% dubliavo 18 maršruto trasa ir vietoj 2 retai važiuojančių padarytas 1 dažnai kursuojantis (piko metu kas 6-8 min ir ne piko metu kas 12-15 min, savaitgaliais kas 20 min, bet savaitgaliais nėra tokios didelės paklausos)
- 2 patinka
Comment
-
Man norėjosi išgirsti "remontuosime", bet yra kaip yra.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
O tai nežinote, kad antras pirkimas skirtas būtent pakeisti 2004-2006 metų troleibusus? Nupirks 73 (konkurso rezultatus skelbs pirmąjį šių metų ketvirtį, pirmieji turi atvažiuoti šių metų ketvirtąjį ketvirtį jei neklystu). Jie pakeis visus 44 Solaris 15AC ir dalį likusių Škodų. Nereikalinga dalis rezervo tiesiog nurašoma.
Comment
-
Na Solaris 15AC jau ~ 20 metų, gerai būtų juos pakeisti.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Man norėjosi išgirsti "remontuosime", bet yra kaip yra.
Nes jie neturi autonominės eigos. Montuoti ją būtų brangu gan, nes reikėtų įnešti keitimų į kėbulo konstrukciją, salono išdėstimą bei keisti pasenusius įrenginius. Manau geriau turėti 73 naujus 18m troleibusus. Jie talpesnį, be to ir galės važiuoti ten, kur dabar troleibusai nevažiuoja, nors į Pilaitę ar Santariškes.
Asmeniškai norėčiau, kad kelias vienetas Solaris 15AC paliktų muziejui, nes apart mūsų, šio modelio troleibusai buvo dar tik Ostravoje, bet ten liko tik 1, todėl būtų gerai turėti kelis tokius kaip muziejinius.
Comment
-
1706 jau out, sudraskytas ir nurašytas. Vienas dar turi nežinomą statusą. Pilnai veikia tik 42 iš 44.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Man norėjosi išgirsti "remontuosime", bet yra kaip yra.
Foto autorius: Vilniaus transportas
Comment
-
Na kaip ir buvo kalbėta, kad bus maršrutų keitimas ir dažninimas, kažkaip tai vistiek gali įtakoti važiavimo greitį. Aišku be A juostų plėtros, prioritetą suteikiančių VT šviesoforų neapsieisi, bet kalbėti , kad tik parką atnaujins manau ne visai taisyklinga.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąVilnius yra 17-a Europos mieatas kategorijoje iki 800k pagal 10km nuvažiavimo trukmę. Šaltinis
Aišku galvojama kad nauji autobusai ir laiveliai tai išspręs
Labiau norėtųsi pasvarstyti kur bus pavyzdžiui pratęsiami troleibusų maršrutai, koks naujas greitasis galėtų atsirasti žiūrint į tai, kad kalbama apie kryptį šiaurė - pietai.
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip tai VT tikslas savaime nėra sumažinti eismo kamščius automobilių vairuotojams. VT tikslas yra sukurti galimybę nepageidaujantiems dalyvauti kamščių reikaluose, greit, patogiai ir efektyviai nukeliauti į kelionės tikslą. Vilnius visiškai feilina su šita užduotimi.
Koks Miunchenas, Viena ar tas pats Paryžius/Londonas turi belenkokius kamščius, kurie yra n kartų didesni už Vilniaus, bet tai mažai kam įdomu ir apie tai čia net nekalbam, nes ten yra puikios galimybės po miestą judėti puikiu VT, visiškai ignoruojant kamščių problemą. Vilniuje tokios galimybės nėra, o VT, neskaitant kai kurių maršrutų, VT stovi tuose pačiuose kamščiuose.
- 15 patinka
Comment
-
neregėtas tai čia kiek? Nes branginta jau buvo taip seniai, kad net neatsimenu kada - ar tik ne nuo euro įvedimo?Parašė Nikas Rodyti pranešimąŠiandien suvokiau ironiją - "Vilniaus - žalioji sostinė 2025" ir tuo pačiu, neregėtas VT bilietų branginimas,
Na kokybė yra kažkiek gerinama - perkami nauji troleibusai, o autobusai atnaujinti jau seniau. Ir kur naikinamas troleibusų tinklas?iš esmės negerinant to VT kokybės. O dar ir naikinant troleibusų tinklą. Sick.
- 2 patinka
Comment
-
O ką ten veikia nauji KT stulpai? Berods jau turėjo įbetonuoti.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNaikinamas bus daug kur. Net Žygimantų gatvės dviračių tako nebaigė, nes dar nėra pakankamai naujų Škodų ir negali nuimt KT iš ten.
- 1 patinka
Comment
-
Jei pakeltų pvz nuo 0,65 iki 1, o nuo 0,9 iki 1,5 vienkartinius, tai nemanau, kad tai iš viso svarbu. Bet kokia kava sukilo ženkliai labiau per 10 metų ir kainuoja brangiau nei Italijoje,...Parašė Nikas Rodyti pranešimąŠiandien suvokiau ironiją - "Vilniaus - žalioji sostinė 2025" ir tuo pačiu, neregėtas VT bilietų branginimas, iš esmės negerinant to VT kokybės. O dar ir naikinant troleibusų tinklą. Sick.
Man svarbiau pilnai išnaikinti senus bomžinius trūlus pakeičiant naujais ir kad maksimaliai kiek įmanoma VVT važiuotų A juostomis ir ne kas 20-60 min.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Šaltiniai: Vilniaus savivaldybė planuoja didinti viešojo transporto bilietų kainas
...siūlymuose pateiktas gana ženklus kainų pakeitimas. Trumpalaikių, t. y. 30 minučių ir 60 minučių trukmės, bilietų kainos pagal administracijos siūlymus kiltų kone dvigubai. Ilgalaikių, t. y. 30 dienų ir 12 mėnesių, bilietų kainos didėtų apie 50 procentų. Per pusę pabrangtų ir terminuoti (1 dienos ir 3 dienų) bilietai.
Įtariu, kad 30 min. bilietukas kainuos 1 Eur, o 60 min. - 1,50.
Įdomu, kaip tai paveiks VVT keleivių srautus. Tikiuosi, nesumažins?
Su nostalgija galima bus prisiminti laikus, kai buvo siūlomas nemokamas keliavimas, kaip kai kuriose kitose savivaldybėse.Paskutinis taisė Sula; 2025.01.20, 08:29.
- 1 patinka
Comment
-
Taip, yra stulpai. Niekas kontaktinio tinklo ten nenaikina.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O ką ten veikia nauji KT stulpai? Berods jau turėjo įbetonuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu įmanoma greitai pabranginti bilietus tai surely turėtų būti įmanoma paimti kibirą baltų dažų ir nupaišyti tas juostas. Ir nereikia čia knisti proto, kad čia kažką labai reikia brangaus su infrastruktūra daryti - tereikia apsispręsti ar VT svarbesnis už privatų transportą ar ne. Vilnius su savo klounu meru panašu, kad apsisprendė, kad ne. Taigi VT pabrangs dabar (nes bbd ant jo), bet A juostos galbūt kažkada atsiras iki 2030. Tiesiog magiškas skaičius kažkoks - ir Rail Baltica važiuosim, ir A juostos atsiras, ir tarša magiškai sumažės nieko nedarant, tikrai tikrai.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJei pakeltų pvz nuo 0,65 iki 1, o nuo 0,9 iki 1,5 vienkartinius, tai nemanau, kad tai iš viso svarbu. Bet kokia kava sukilo ženkliai labiau per 10 metų ir kainuoja brangiau nei Italijoje,...
Man svarbiau pilnai išnaikinti senus bomžinius trūlus pakeičiant naujais ir kad maksimaliai kiek įmanoma VVT važiuotų A juostomis ir ne kas 20-60 min.
- 11 patinka
Comment

Comment