Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Tikrai ne dauguma. Sakyčiau mažuma.Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimąNu bet gaila, kad dauguma forumo diskursų baigiasi išvada "galėtų būti x, bet jiems px"...
Comment
-
Yra baisiai atrodančių vietų su sutvarkytu kt kituose EU miestuose. Pvz: Pilsen, Americká. Bet vis dėl to galima ir gerai susitvarkyti estetiškai, kad nelabai trukdytų.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKai duobėti šaligatviai, tai niekas nemato tų laidų, nes eina nuleidę akis ir ieškodami duobių, kad tik kojos neišsisukt
- 1 patinka
Comment
-
Gal voratinkliai namie irgi patinka? Nes gi LABAI gražu, pažvelgus į viršų (o ir panašu)!Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąŠiandien kai ką supratau: troleibusų laidai gadina miesto vaizdą tiems, kurie nenori matyti duobėtų gatvių ir šaligatvių.
Ai jo, bus standartinis atsakymas: "taigi Austrija, Šveicarija turi" 
Paskutinis taisė liudasbar; 2025.01.15, 23:49.
- 2 patinka
Comment
-
Tai yra miesto inžinerinė sistema. Kodėl tuomet nekliūna tinklų liukai šaligatviuose ar stulpai šviestuvams?Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Gal voratinkliai namie irgi patinka? Nes gi LABAI gražu, pažvelgus į viršų (o ir panašu)!
Ai jo, bus standartinis atsakymas: "taigi Austrija, Šveicarija turi" 
- 25 patinka
Comment
-
O kodėl nekliūva griūvantys balkonai ir aptrupėję pastatų fasadai? Gal apvarytas tualetas namie patinka?Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Gal voratinkliai namie irgi patinka? Nes gi LABAI gražu, pažvelgus į viršų (o ir panašu)!
Ai jo, bus standartinis atsakymas: "taigi Austrija, Šveicarija turi" 
Jei čia yra esminė problema miesto estetikoj, tai kaip minimum, kažkas su galva yra negerai.
- 17 patinka
Comment
-
Pateikiau tik pora pavyzdžių būtent šia tema. Vizualais galima atsakyti ir į tavąjį klausimą - kiek stulpai sukelia vizualinės taršos, ir kiek laidai.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai yra miesto inžinerinė sistema. Kodėl tuomet nekliūna tinklų liukai šaligatviuose ar stulpai šviestuvams?
Mes lyg ir esame VVT grupėje, o ne kalbame apie senamiesčio architektūros sutvarkymo problemas?Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
O kodėl nekliūva griūvantys balkonai ir aptrupėję pastatų fasadai? Gal apvarytas tualetas namie patinka?
Jei čia yra esminė problema miesto estetikoj, tai kaip minimum, kažkas su galva yra negerai.
O šiaip, niekur nesakiau, kad tai - esminė problema, tačiau mane suvimdo troleibusų gynėjai gindami, jog tai gražu. Kontraargumentuodami, jie visada pateikia kitus miestus ir, jog tai dalis viešojo susisiekimo. Nu jo, gal ir normalu, nes tai yra kitose šalyse. Taip - tai dalis infros.
Bet dėl vizualinės taršos nematymo - tai iškabinkime laidus ir likusiose miesto dalyse, gal Katedra su varpine laidų esybėje gražiau atrodys žiūrint nuo Gedimino pr.?
Yra kitų alternatyvų, kurios, kiek žinau, nebus brangiau nei troleibusai, o ir panaikina tą vizualinę taršą.
Reziume, pagrindinis kvestionuotinas teiginys buvo:
O mano atsakymas toks, jog tai negadina miesto vaizdo tiems, kas nori sutapatinti skirtingus miesto elementus nesuvokdami jų skirtumųtroleibusų laidai gadina miesto vaizdą tiems
- 2 patinka
Comment
-
demontuoti pastatus. uin/uin - ir gražu, ir papildomų juostų galima priasvalduoti.Parašė eigh Rodyti pranešimąSavivaldybė turėtų būti suinteresuota nenukabinti troleibusų laidų, nes juos panaikinus, pasimatys tinklais aptraukti balkonai ir apsilupusios pastatų sienos - reiks kažką daryti.
- 1 patinka
Comment
-
Kam remontuoti tai, kas atsidurs metalo lauže? Jie vistiek juos beveik plikus parduoda.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąnuo sausio men nevazineja sios Skodos ( nurasytos) 1587 1633 1662 Pernai grodi patyres avarija 1585 bus vis gi remontuojamas, ir parduodamas aukcione.
- 1 patinka
Comment
-
Kaip išmatuoti? Tūriu į km2? Metrais kilometrui? Spalvos intensyvumo gradientu?Parašė liudasbar Rodyti pranešimąPateikiau tik pora pavyzdžių būtent šia tema. Vizualais galima atsakyti ir į tavąjį klausimą - kiek stulpai sukelia vizualinės taršos, ir kiek laidai.
'Man atrodo' nėra rodoklis, reikia objektyvių skaičių ir palyginimo metodų.
Tą vaizdą vis dar galima išsitraukti iš atminties. O kas nepamena - yra nuotraukos.Parašė liudasbar Rodyti pranešimąBet dėl vizualinės taršos nematymo - tai iškabinkime laidus ir likusiose miesto dalyse, gal Katedra su varpine laidų esybėje gražiau atrodys žiūrint nuo Gedimino pr.?
)
Man, kaip girių gyventojui, didžiausią vizualinę taršą kelia miestas. Griaunam miestą?Parašė liudasbar Rodyti pranešimąO mano atsakymas toks, jog tai negadina miesto vaizdo tiems, kas nori sutapatinti skirtingus miesto elementus nesuvokdami jų skirtumų
O dabar nudažau kontekstą: tą pranešimą aš rašiau nauju blizgančiu SOR'u kildamas į Basanavičiaus įkalnę.
Klausimai: kas greičiau nusibaigs: ši įkalnė ar šių troleibusų pakaba? Ar tikrai negalim nieko padaryti, kad nent jau VT naudojamos gatvės ir eismo juostos būtų padorios kokybės?
- 2 patinka
Comment
-
Tavo tiesa, jog tokio dalyko skaičiais neišmatuosi. Bet "išmatuoti" galima palyginimu prieš ir po. JUDU gi irgi mėgsta pasipuikuoti generalizuotais pasiekimais nepateikdami konkrečių duomenų, bet gi "svarbu, įvyko pokytis"! Tai čia taipogi užteks "prieš ir po"Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKaip išmatuoti? Tūriu į km2? Metrais kilometrui? Spalvos intensyvumo gradientu?
'Man atrodo' nėra rodoklis, reikia objektyvių skaičių ir palyginimo metodų.
Comment
-
"Vizualinė tarša" nėra transporto terminas, todėl JUDU čia nėra ką veikti. O išmatuoti galima, svarbu suprasti ką matuojame ir kaip bei kam naudosime išmatuotus rodiklius.Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Tavo tiesa, jog tokio dalyko skaičiais neišmatuosi. Bet "išmatuoti" galima palyginimu prieš ir po. JUDU gi irgi mėgsta pasipuikuoti generalizuotais pasiekimais nepateikdami konkrečių duomenų, bet gi "svarbu, įvyko pokytis"! Tai čia taipogi užteks "prieš ir po"
Svarbu neužsiimti NOP ciklų optimizacija.
Comment
-
Ar tikrai laikote vizualinę taršą tokia didele miesto viešojo transporto problema? Suprasčiau, jei tie patys šveicarai ar austrai apie tai diskutuotų, kai kitos problemos daugiau mažiau išspręstos. Suprasčiau, jei būtume turtingi ir galėtume prisipirkti krūvą elektrobusų (kokius 1,5 karto daugiau nei dabar yra troleibusų, kad užtikrintume, jog jie neliks stovėti krautis pravažinėjus pusę dienos), kad pakeistume visus troleibusus. Bet kol negalime sau to leisti, gal pirma spręskime kur kas aktualesnes problemas? Nes tai, ką siūlote, realiai yra troleibusų keitimas dyzeliais ir taršos didinimas.Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Gal voratinkliai namie irgi patinka? Nes gi LABAI gražu, pažvelgus į viršų (o ir panašu)!
Ai jo, bus standartinis atsakymas: "taigi Austrija, Šveicarija turi"
Lietuva visiems.
- 6 patinka
Comment
-
ES jau nustatė terminus atsisakyti neekologiško transporto, tai kas čia per idėja naikinti jau beveik 70 metų veikiančią ekologišką viešojo transporto rūšį? Už kokius pinigais? Ką, reikės nurašyti naujutėlaičius troleibusus (nepamirškim ir neautonominių Solarių, pirktų dar prieš 6 m.!), arba brangiai juos visus patiems konvertuoti į elektrobusus?? Vilniaus VT ir taip yra tikrai ne europietiško standarto, tad nereikia visiškai iki mirties jo privesti. Laiko švaistymas, jei toks mentalitetas egzistuoja ir savivaldybėje, suprantu iš kur kyla visas neveiksnumas.
- 13 patinka
Comment
-
And what about....Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai yra miesto inžinerinė sistema. Kodėl tuomet nekliūna tinklų liukai šaligatviuose ar stulpai šviestuvams?
Inžinerinė sistema, tai inžinerinė, bet tai nereiškai, kad negalima svarstyti kitų šios inžinerinės sistemos integravimo į urbanistinį audinį variantų.
Čia tas pats pasakyti, kad elektros stulpai (aukštos ar žemos įtampos) gamtinėje panoramoje yra inžinerinė sistema, bet visi puikiai suprantame, kad yra sprendimų, kaip tas elektros linijas pakišti po žeme ir, kad tai iš esmės keičia gamtinės panoramos kokybę.
Troleibusų atveju irgi galima ieškoti kažkokių kompromisių techninių sprendimų kontaktiniam tinklui. Vilniaus naujai įsigyjami troleibusai su autonomine eiga kaip ir patvirtina, kad ištisinis kontaktinis tinklas nėra būtinybė. Ir tai gali būti sprendimas.Paskutinis taisė Perfect; 2025.01.17, 11:57.
- 2 patinka
Comment
Comment