Parašė Fulgur
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar turėkim omeny, kad Vilniaus VT taisymas ir priežiūra vykdoma vietoje dirbančių meistriukų Antano ir Vladislovo, kurie medvaržčiais sutvirtina konstrukcijas ir visada "geriau žino", kaip viską taisyti. Ko rezultate jau po poros metų nauji buvę autobusai atrodo ir veikia taip, lyg jie būtų naudoti Vokietijoje ar Norvegijoje kokius 30 metų.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Verkių depo uždarymas buvo paremtas tuo, kad "remontuoja rangovai, tokių didelių dirbtuvių nebereikia". Bet matyt tik tuos, kur iki 5m senumo.Parašė John Rodyti pranešimą
 Dar turėkim omeny, kad Vilniaus VT taisymas ir priežiūra vykdoma vietoje dirbančių meistriukų Antano ir Vladislovo, kurie medvaržčiais sutvirtina konstrukcijas ir visada "geriau žino", kaip viską taisyti. Ko rezultate jau po poros metų nauji buvę autobusai atrodo ir veikia taip, lyg jie būtų naudoti Vokietijoje ar Norvegijoje kokius 30 metų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na pažiūrėsime ar bent kažkiek bus sureaguota į po dviejų savaičių vyksiančią "Kultūros naktį", ar įmes tuos pačius grafikus, ar visgi bus pirštas pajudintas.
 https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...q3HH4fE2gsuzIA
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Po 25 naujus troleibusus kasmet? Čia turbūt jiems visi varžtai galvoje iššautų tai išgirdus.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
 Kad ilgos Scanios dažai jau nebežvilga. Atnaujinimas turėtų būti nuolatinis, o ne "proginis". Kasmet 10-20 proc. parko.
 2023 m., po savivaldos rinkimų II parke nebus naujesnio kaip 5 m. Volvo7700 jau dabar laiko 15uosius metus. https://fotobus.msk.ru/list.php?did=13182
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O aš šį mėnesį esu kelis kartus važiavęs 7 troleibusu - visą maršrutą buvo sėdimų vietų (tai buvo apie 10-11 ryte darbo dienomis).Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai pabandyk troleibusus. Aš šį mėnesį pergrūstame 7 maršruto esu važiavęs 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Praeitą savaitę važiavau 2603 T7 nuo stoties iki Pašilaičių apie 16h tai sėdimų vietų nebuvo ir stovėt buvo tik prie durų. Šią savaitę tuo pačiu metu atvažiavo pirmas 2127 iš paskos jo 2602. Ties st. centro poliklinika 2127 praleido 2602 nes buvo visiškai perpildytas, o 2602 sėdėjo tik 6 keleiviai. Manau jau srautai tikrai grįžta.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Po FB nuotrauka apie prigrūstą autobusą buvo komentaras "o tu dar noretum kad vairotojai naktimis dar dirbtu uz 750e atliginima?ir taip ju truksta,tuoj isvis iseis visi"
 Šiaip pamąstymui, ar VT tinklui pakanka finansavimo lėšų. Ar vis dar 0,65 Eur už 30 min; 0,90 Eur už 60 min; 29 Eur už mėn. yra adekvati VT kaina... Tiesą pasakius nesuprantu, kodėl negali būti bilietų kaina indeksuojama kas metus ar du, nes iš tiesų spaudimas didinti algą augant kitų darbuotojų DU tik didėja. Ir antra, labai sunku sukaupti kokį nors finansinį rezervą UAB VVT, kad galėtų imtis kokios nors investicinio plano atnaujinant techniką ar infrastruktūrą. Tai va parduos AP teritoriją, ir bus pinigų, praės juos greit neaišku kam, ir po to UAB VVT vėl kaip ubagas ranką išties 
 Jeigu ne iš bilietų kainų, tai iš kažko kito turi pajamų srautas ateiti, pvz. dotacijų, betgi 33,5 mln. Eur savivaldybės dotacijos praėjusiais metais vos vos ištempė į pliusiuką (palyginimui, bilietai ir lengvatos sudarė tik 25,5 mln. Eur). Šie metai tikrai gerai neatrodo, ypač jei dotacijų nebus, tai potencialiai metų pabaigoje galime sulaukti šoko ir "optimizacijos" Tai bet gal nieko tokio, gal mažiau besidubliuojančių maršrutų turėsime Tai bet gal nieko tokio, gal mažiau besidubliuojančių maršrutų turėsime  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 PalyginimuiParašė Rijikas Rodyti pranešimąPo FB nuotrauka apie prigrūstą autobusą buvo komentaras "o tu dar noretum kad vairotojai naktimis dar dirbtu uz 750e atliginima?ir taip ju truksta,tuoj isvis iseis visi"
 Šiaip pamąstymui, ar VT tinklui pakanka finansavimo lėšų. Ar vis dar 0,65 Eur už 30 min; 0,90 Eur už 60 min; 29 Eur už mėn. yra adekvati VT kaina... Tiesą pasakius nesuprantu, kodėl negali būti bilietų kaina indeksuojama kas metus ar du, nes iš tiesų spaudimas didinti algą augant kitų darbuotojų DU tik didėja. Ir antra, labai sunku sukaupti kokį nors finansinį rezervą UAB VVT, kad galėtų imtis kokios nors investicinio plano atnaujinant techniką ar infrastruktūrą. Tai va parduos AP teritoriją, ir bus pinigų, praės juos greit neaišku kam, ir po to UAB VVT vėl kaip ubagas ranką išties 
 Jeigu ne iš bilietų kainų, tai iš kažko kito turi pajamų srautas ateiti, pvz. dotacijų, betgi 33,5 mln. Eur savivaldybės dotacijos praėjusiais metais vos vos ištempė į pliusiuką (palyginimui, bilietai ir lengvatos sudarė tik 25,5 mln. Eur). Šie metai tikrai gerai neatrodo, ypač jei dotacijų nebus, tai potencialiai metų pabaigoje galime sulaukti šoko ir "optimizacijos" Tai bet gal nieko tokio, gal mažiau besidubliuojančių maršrutų turėsime Tai bet gal nieko tokio, gal mažiau besidubliuojančių maršrutų turėsime 
 
 Vilnius - 29€
 Kaunas - 28€
 Klaipėda - 28€
 Šiauliai - 28€
 Panevėžys - 27.8€
 Alytus - 28€
 Druskininkai - 20€
 
 Manau, kad sostinėje, su jų pragyvenimo lygiu seniai mėnesinis galėjo būti kokie 35€.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Du argumentai prieš:Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
 Palyginimui
 
 Vilnius - 29€
 Kaunas - 28€
 Klaipėda - 28€
 Šiauliai - 28€
 Panevėžys - 27.8€
 Alytus - 28€
 Druskininkai - 20€
 
 Manau, kad sostinėje, su jų pragyvenimo lygiu seniai mėnesinis galėjo būti kokie 35€.
 1. Stokholme su metro, tramvajumi ir traukiniais 93 eur. Sakykim ten viskas brangiau 2x. Tai išeitų 47 eur. Bet pas mus net LG traukiniai neįeina. Metro nėra, tramvajaus irgi kol kas.
 2. Minimali alga yra "Nuo šių metų minimali mėnesio alga popieriuje ūgtelėjo 35 eurais ir šiuo metu siekia 642 eurus, o į rankas darbuotojai gauna maždaug 20 eurų daugiau – apie 467 eurus.". T.y. tie, kam tikrai reikia nebepavažiuotų su VT.
 
 Šaltiniai:- https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ausiu-europoje
- https://mitt.sl.se/biljetter/kop-biljett#/periodbiljett
 
 Kas galėtų keistis - dingti 30 ir 60 min bilietai. Tada daugiau pirktų mėnesinius bilietus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tada tie keleiviai, kurie VT naudojasi kelis kartus/mėn ne pirktų mėnesinius bilietus, o daugiau važinėtų nuopsavais automobiliais.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKas galėtų keistis - dingti 30 ir 60 min bilietai. Tada daugiau pirktų mėnesinius bilietus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei tai 5 kartai per mėnesį, na tai neturi įtakos lyginant su vidutiniu "4 autobusai per dieną".Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTada tie keleiviai, kurie VT naudojasi kelis kartus/mėn ne pirktų mėnesinius bilietus, o daugiau važinėtų nuopsavais automobiliais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jūs čia šituos skaičius iš lempos susigalvojot. Vilniaus ir Stokholmo kainų lygio skirtumas tikrai yra mažesnis negu 2 kartai.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
 Du argumentai prieš:
 1. Stokholme su metro, tramvajumi ir traukiniais 93 eur. Sakykim ten viskas brangiau 2x. Tai išeitų 47 eur. Bet pas mus net LG traukiniai neįeina. Metro nėra, tramvajaus irgi kol kas.
 
 Dabartinės Vilniaus VT kainos buvo įvestos 2012-2013m. (na, neskaičiuoju tų poros naujų bilietų, kurie buvo įvesti 2017m.). Tuo metu minimali mėnesinė alga Lietuvoje buvo 1000 litų (290 eurų). Taigi, nuo to laiko atlyginimų lygis padidėjo daugiau nei dvigubai, o VT kainos nesikeitė.2. Minimali alga yra "Nuo šių metų minimali mėnesio alga popieriuje ūgtelėjo 35 eurais ir šiuo metu siekia 642 eurus, o į rankas darbuotojai gauna maždaug 20 eurų daugiau – apie 467 eurus.". T.y. tie, kam tikrai reikia nebepavažiuotų su VT.
 
 Nesąmonė. Naivu tikėtis, kad panaikinus €0.65 kainuojančius bilietus, žmonės ims pirkti €29 kainuojančius bilietus. Tie kam reikia (t.y. tie kas VT važinėja pastoviai) ir taip perka tuos mėnesinius bilietus. O vienkartiniai bilietai yra skirti vienkartiniams atvejams - kas nors atvažiuoja iš kito miesto kur nors į Santariškes, kas nors važiuoja baliavot į Centrą ir nenori imt automobilio etc etc. Tad panaikindami vienkartinius bilietus mes elementariai prarastumėm tokius keleivius, nes jie rinktųsi ne pirkti keliariopai brangesnius bilietus, o apskritai VT nebesinaudoti. Tad šitos bilietų panaikinimo idėjos trūkumai labai aiškūs. O privalumai kokie ?Kas galėtų keistis - dingti 30 ir 60 min bilietai. Tada daugiau pirktų mėnesinius bilietus.
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 10-11 ryte- t.y. kai yra turbūt mažiausi srautai. Kitą kartą pabandyk 7-8 ryte. 17-18 nesiūlau, dar pavėluosi nes nebus vietos kur įlipti ir liksi už durų.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO aš šį mėnesį esu kelis kartus važiavęs 7 troleibusu - visą maršrutą buvo sėdimų vietų (tai buvo apie 10-11 ryte darbo dienomis).
 
 Normaliuose šalyse VT yra subsidijuojamas (o ne vien gyvena iš bilietų) nes tai yra laikoma socialine paslauga. O kad finansavimas per mažas tai faktas jau seniai.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąPo FB nuotrauka apie prigrūstą autobusą buvo komentaras "o tu dar noretum kad vairotojai naktimis dar dirbtu uz 750e atliginima?ir taip ju truksta,tuoj isvis iseis visi"
 Šiaip pamąstymui, ar VT tinklui pakanka finansavimo lėšų. Ar vis dar 0,65 Eur už 30 min; 0,90 Eur už 60 min; 29 Eur už mėn. yra adekvati VT kaina... Tiesą pasakius nesuprantu, kodėl negali būti bilietų kaina indeksuojama kas metus ar du, nes iš tiesų spaudimas didinti algą augant kitų darbuotojų DU tik didėja. Ir antra, labai sunku sukaupti kokį nors finansinį rezervą UAB VVT, kad galėtų imtis kokios nors investicinio plano atnaujinant techniką ar infrastruktūrą. Tai va parduos AP teritoriją, ir bus pinigų, praės juos greit neaišku kam, ir po to UAB VVT vėl kaip ubagas ranką išties 
 Jeigu ne iš bilietų kainų, tai iš kažko kito turi pajamų srautas ateiti, pvz. dotacijų, betgi 33,5 mln. Eur savivaldybės dotacijos praėjusiais metais vos vos ištempė į pliusiuką (palyginimui, bilietai ir lengvatos sudarė tik 25,5 mln. Eur). Šie metai tikrai gerai neatrodo, ypač jei dotacijų nebus, tai potencialiai metų pabaigoje galime sulaukti šoko ir "optimizacijos" Tai bet gal nieko tokio, gal mažiau besidubliuojančių maršrutų turėsime Tai bet gal nieko tokio, gal mažiau besidubliuojančių maršrutų turėsime 
 
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų paros bilietas 5 eur, 3 parų bilietai ir pan.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Nesąmonė. Naivu tikėtis, kad panaikinus €0.65 kainuojančius bilietus, žmonės ims pirkti €29 kainuojančius bilietus. Tie kam reikia (t.y. tie kas VT važinėja pastoviai) ir taip perka tuos mėnesinius bilietus. O vienkartiniai bilietai yra skirti vienkartiniams atvejams - kas nors atvažiuoja iš kito miesto kur nors į Santariškes, kas nors važiuoja baliavot į Centrą ir nenori imt automobilio etc etc. Tad panaikindami vienkartinius bilietus mes elementariai prarastumėm tokius keleivius, nes jie rinktųsi ne pirkti keliariopai brangesnius bilietus, o apskritai VT nebesinaudoti. Tad šitos bilietų panaikinimo idėjos trūkumai labai aiškūs. O privalumai kokie ?
 
 Dabar 30 min bilietas su 80 proc. nuolaida 13 centų. Tai nėra normalu.
 Kioskas ima už pardavimą, bankas už transakciją.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei iš kiosko perki vieną bilietą už 13 centų ir moki kortele, tai kioskas bankui už pavedimą sumoka daugiau nei tu kioskui ^^Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDabar 30 min bilietas su 80 proc. nuolaida 13 centų. Tai nėra normalu.
 Kioskas ima už pardavimą, bankas už transakciją.
 
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar vienas dalykas - sparta.
 Ar kas gali permetęs akimis autobusų sąrašą pasakyti - ar dar liko autobusų, kurie neturėtų "stop" mygtuko sustojimui artimiausioje stotelėje?
 
 Tai padidintų spartą, ypač savaitgaliais ir ne piko metu. Nėra ko stabčioti, jei nėra norinčių išlipti ir stotelėje laukiančių.
 
 Manau tokį pokytį galima įvesti tik tada, kai visas parkas bus paruoštas.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai jeigu bilieto kaina yra neadekvačiai maža lyginant su aptarnavimo kaštais, tai reikia bilietą branginti, o ne naikinti išvisParašė Fulgur Rodyti pranešimą
 Būtų paros bilietas 5 eur, 3 parų bilietai ir pan.
 
 Dabar 30 min bilietas su 80 proc. nuolaida 13 centų. Tai nėra normalu.
 Kioskas ima už pardavimą, bankas už transakciją.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai imanoma tik tokiuose miestuose, kaip Londonas, kur autobusai vaziuoja intervalais, ne pagal tvarkarastiParašė Fulgur Rodyti pranešimąDar vienas dalykas - sparta.
 Ar kas gali permetęs akimis autobusų sąrašą pasakyti - ar dar liko autobusų, kurie neturėtų "stop" mygtuko sustojimui artimiausioje stotelėje?
 
 Tai padidintų spartą, ypač savaitgaliais ir ne piko metu. Nėra ko stabčioti, jei nėra norinčių išlipti ir stotelėje laukiančių.
 
 Manau tokį pokytį galima įvesti tik tada, kai visas parkas bus paruoštas.
 Comment







Comment