Ir kas, kad po laidais, jei keleivių srautai tokie, kad užtektų dujinių mikrobų. Be to troleibusai turėtų dirbti ten, kur keleivių srautai dideli ir visą dieną, o ne tik piko metu. Vilniuje, deja, troleibusų panaudojimo efektyvumas žemas, po 2013 jis sumažėjo. Jei kalbama apie žalią ekonomiką, tai padėti reikia keisti ne svaigstant apie elektrobusus, o įdarbinant visų pajėgumu troleibusus, uždarant kai kuriuos apkrautus autobusų maršrutus po laidais.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panašu į klaidą, nes šiuo metu minėtų dalykų nebėra.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKaip seniai 88 sustoja Centro poliklinikos stotelėje, o 20 ir 21 troleibusai važinėja visą dieną (net ir vasaros tvarkaraščiais)? Ar čia tiesiog importavimo klaidos?
 
 Drįsiu pastebėti, kad nors maršrutų trasa generuoja srautus geram užpildymui, 69-o pratęsimas į Bajorus labai neigiamai paveikė bendrą jų atkarpą nuo Ateities g. iki Lazdynų ligoninės. Būna, važiuoja traukinuku vienas paskui kitą (pirmas pilnas, antras - tuščias), o po to didžiulė skylė, po kurios važiuoja dar pilnesnis autobusas. Tada už 6 min. važiuoja tuščias, ir vėl viskas kartojasi nuo pradžių.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąKiek pastebiu, tai kaip tik priešingai - 49/69 yra ganėtinai gerai užsipildantys maršrutai
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 To būti negali.Parašė Petr Rodyti pranešimąSkirtumas tas, kad dujinių mikrobų važiavimo savikaina yra vistiek greičiausiai didesnė, nei normalios talpos troleibusų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 T21 gal iš tikrųjų ir nereikalingas, nes panaši trasa pas A114(tik neapima žirmūnų kalno ir šilo tilto). O ne apsimokėtų A114 sutrumpint iki Antakalnio, o T14, kai grąžins, pratęst per Valakampių tiltą į Šiaurės miestelį? Kai T21 nevažiavo žirmūniečiai skundėsi A114 retu grafiku ir maža talpa. Beto yra nemažai žmonių atvažiuojančių į Antakalnio žiedą iš Antakalnio, bėgančių per gatvę į 5G ar T10 ir važiuojančių iki Lizdeikos ar Kareivių stotelės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 T5 tikrai galėtų grąžinti. Mano seneliai gyvena šalia Žirmūnų žiedo T5 visada greit nuveždavo į stotį,o T 20 važiuoja ratais kvadratais ir dar negana to labai retai. Bet T5 panaikinimo priežastis buvo A53 ir 1G, nes jis juos dubliavo. SĮSP misija yra kuo daugiau geresnių persėdimų, nes pensininkams,, juk to tik ir trūksta''.Parašė Al1 Rodyti pranešimą21 maršrutas iš viso nereikalinga nesąmonė. Vietoj jo pilnai pakaktų tik darbo dienomis tuo pačiu grafiku paleisti dujinius mikrobus nuo Antakalnio. Nes į Saulėtekį ir taip perteklinis VT yra nuo Antakalnio. Dalis paskaitų vyks nuotoliniu būdu, todėl studentų srautai bus mažesni. Vietoj 21 geriau atkurtų 5 troleibusą ir nukrautų dalį keleivių nuo 53 ir 1G Kalvarijų g.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai bet čia ne maršruto trasos, o tvarkaraščių problema. Aš ten replikavau į kitą pranešimą - kad atseit “likusioje atkarpoje negeneruos srauto”. Generuos, jei tik nebus prieš porą minučių nuvažiavęs 49. Pats gi rašote, kad “maršrutų trasa generuoja srautus geram užpildymui”.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
 Drįsiu pastebėti, kad nors maršrutų trasa generuoja srautus geram užpildymui, 69-o pratęsimas į Bajorus labai neigiamai paveikė bendrą jų atkarpą nuo Ateities g. iki Lazdynų ligoninės. Būna, važiuoja traukinuku vienas paskui kitą (pirmas pilnas, antras - tuščias), o po to didžiulė skylė, po kurios važiuoja dar pilnesnis autobusas. Tada už 6 min. važiuoja tuščias, ir vėl viskas kartojasi nuo pradžių.
 
 Prieštaraujate pats sau. Iš pradžių teigiate, kad Vilniaus troleibusų panaudojimo efektyvumas žemas. O po to jau siūlote troleibusų maršrutą paversti autobusiniu. Tai dėl šitokių nesąmoningų pasiūlymų troleibusų panaudojimo efektyvumas tik dar labiau sumažėtų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kas, kad po laidais, jei keleivių srautai tokie, kad užtektų dujinių mikrobų. Be to troleibusai turėtų dirbti ten, kur keleivių srautai dideli ir visą dieną, o ne tik piko metu. Vilniuje, deja, troleibusų panaudojimo efektyvumas žemas, po 2013 jis sumažėjo. Jei kalbama apie žalią ekonomiką, tai padėti reikia keisti ne svaigstant apie elektrobusus, o įdarbinant visų pajėgumu troleibusus, uždarant kai kuriuos apkrautus autobusų maršrutus po laidais.Paskutinis taisė 10.000; 2021.08.26, 19:39.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aišku, keista, kad pvz. Volvo 7700 nr. 755 ar 765 SĮSPo yra laikomi nežemagrindžiaisParašė grustnyj Rodyti pranešimą
 Tikėtina, kad 115 maršrutu darbo dienomis piko metu dirbs ir vienas 12 metrų autobusas. , bet ko gero tradiciškai būtent jie ten ir dirbs. Dabar liks tik 1 rezervinis Isuzu, nes 5 bus 115 pamainose, o 4 - 33-ame. Ir tai, tas rezervinis labiau 89-am, nes paskutiniai 2 Neoplan ir 6 Fiatai yra "lygis" tik 9. , bet ko gero tradiciškai būtent jie ten ir dirbs. Dabar liks tik 1 rezervinis Isuzu, nes 5 bus 115 pamainose, o 4 - 33-ame. Ir tai, tas rezervinis labiau 89-am, nes paskutiniai 2 Neoplan ir 6 Fiatai yra "lygis" tik 9.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jokio prieštaravimo nėra. 21 srautai maži ir naudoti troleibusus tokiam maršrutui yra neefektyvu. Būtų troleibusų perteklius, galima būtų žaisti. Dabar gi troleibusų nėra per daug ir jie galėtų būti išnaudoti ne visokiems privežamiems maršrutams, kaip kad 21, o pagrindiniams.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąPrieštaraujate pats sau. Iš pradžių teigiate, kad Vilniaus troleibusų panaudojimo efektyvumas žemas. O po to jau siūlote troleibusų maršrutą paversti autobusiniu. Tai dėl šitokių nesąmoningų pasiūlymų troleibusų panaudojimo efektyvumas tik dar labiau sumažėtų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienas-du troleibusai nepadarys ryškesnio skirtumo, kai prieš pandemiją sistemoje važinėjo 190 troleibusų. Srauto 21 pakanka ir 12m troleibusui, tačiau jie turi būti žemagrindžiai (=patrauklūs senesniems žmonėms), o tvarkaraštis turi būti patrauklus tiek važiuojant į Šiaurės miestelį apsipirkti, tiek važiuojant į Antakalnio polikliniką, tiek į Saulėtekio universitetus. Plius tai turi būti greita, o ne temptis 22 minutes į vieną pusę.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Jokio prieštaravimo nėra. 21 srautai maži ir naudoti troleibusus tokiam maršrutui yra neefektyvu. Būtų troleibusų perteklius, galima būtų žaisti. Dabar gi troleibusų nėra per daug ir jie galėtų būti išnaudoti ne visokiems privežamiems maršrutams, kaip kad 21, o pagrindiniams.
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkaip keistai dėliotos mintys. Jeigu trasa ta pati tai tada A114 nereikia, o ne T21.Parašė 2107 Rodyti pranešimąT21 gal iš tikrųjų ir nereikalingas, nes panaši trasa pas A114(tik neapima žirmūnų kalno ir šilo tilto).
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 21 keleivių minimumas. Tarp Saulėtekio ir Antakalnio važiuoja arba tuščias, arba su vos keliais keleiviais. O į polikliniką pensininkus suvežti pakaktų ir mikrobo. Visi kiti važiuoja su persėdimais iš Žirmūnų. Tai greičiau, nei laukti retai kursuojančio 21. Reikai vieną kartą baigti su tom nesąmonėm kaip tiesioginis susisiekimas ten, kur srautai maži. Tiesioginis susisiekimas turi būti ten, kur srautai dideli.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąVienas-du troleibusai nepadarys ryškesnio skirtumo, kai prieš pandemiją sistemoje važinėjo 190 troleibusų. Srauto 21 pakanka ir 12m troleibusui, tačiau jie turi būti žemagrindžiai (=patrauklūs senesniems žmonėms), o tvarkaraštis turi būti patrauklus tiek važiuojant į Šiaurės miestelį apsipirkti, tiek važiuojant į Antakalnio polikliniką, tiek į Saulėtekio universitetus. Plius tai turi būti greita, o ne temptis 22 minutes į vieną pusę.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Srautai būtų dideli, jeigu važiuotu ne kas 40 minučių ir visi važiuotu kitais maršrutais dėl to.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 21 keleivių minimumas. Tarp Saulėtekio ir Antakalnio važiuoja arba tuščias, arba su vos keliais keleiviais. O į polikliniką pensininkus suvežti pakaktų ir mikrobo. Visi kiti važiuoja su persėdimais iš Žirmūnų. Tai greičiau, nei laukti retai kursuojančio 21. Reikai vieną kartą baigti su tom nesąmonėm kaip tiesioginis susisiekimas ten, kur srautai maži. Tiesioginis susisiekimas turi būti ten, kur srautai dideli.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A114 nuo rudens yra žymiai dažninamas ir tikrai puikiai atstoja T21, nes padengia ne vien tik rajonus, kur yra kontaktinis tinklas ir yra galybė lygiagrečių maršrutų reisų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKažkaip keistai dėliotos mintys. Jeigu trasa ta pati tai tada A114 nereikia, o ne T21.
 
 Būtent todėl 21 šiuo metu važiuoja tik iki Antakalnio.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarp Saulėtekio ir Antakalnio važiuoja arba tuščias, arba su vos keliais keleiviais.
 
 Nesant T14 ir T21 savaitgaliais, pastebimai dažniau važiuos 2 ir 4 maršrutai: 12 ir 6+2 troleibusų vietoje 10 ir 5+1 pernai (10 ir 5+2 prieš pandemiją).Tiesioginis susisiekimas turi būti ten, kur srautai dideli.
 
 Mąstymas teisingas, bet T21 atveju tai netinka.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąSrautai būtų dideli, jeigu važiuotu ne kas 40 minučių ir visi važiuotu kitais maršrutais dėl to.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai problema yra neeksplotuojamas tinklas kuris nėra pratiesiamas pagal realius keliautojų poreikius?Parašė Mettal Rodyti pranešimą
 A114 nuo rudens yra žymiai dažninamas ir tikrai puikiai atstoja T21, nes padengia ne vien tik rajonus, kur yra kontaktinis tinklas ir yra galybė lygiagrečių maršrutų reisų.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne visur tokia logika tinka. Nėra tų srautų tiek tarp Žirmūnų ir Antakalnio, kad galėtų 21 važiuoti dažniau. Esmė tame, kad daliai keleivių iš Žirmūnų galo paprasčiau persėsti Kareivių st. į 10, ar 5G. Kitai daliais Žirmūnų pradžioje yra 4G ir 19 troleibusai. Tas pats ir su Antakalnio gyventojais. Dar kartą kartoju, kad reikia atpratinėti nuo noro visur turėti tiesioginį susisiekimą. Seni miegamieji rajonai ir taip turi gerą VT, ko nepasakyti apie naujus.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Srautai būtų dideli, jeigu važiuotu ne kas 40 minučių ir visi važiuotu kitais maršrutais dėl to.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kur jūs pratęstumėte tą kontaktinį tinklą ? Į Mileišiškių ir Vinciūniškių sodus, kur toliau važiuoja 114 ?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai problema yra neeksplotuojamas tinklas kuris nėra pratiesiamas pagal realius keliautojų poreikius? 
 
 Bendrai paėmus, tai aš net nesuprantu šitos Žirmūnų-Antakalnio susisiekimo diskusijos prasmės. Yra T21, yra 114 (kuriuo nuo rugsėjo važiuos rekordinis skaičius autobusų - net 6. Daugiau net nei prieš karantiną, kuomet važinėdavo 5 autobusai). Tai kur problema ?
 
 O T14 tikrai grąžins ? Kažkaip visus kitus karantino metu panaikintus maršrutus jau grąžino, tai aš asmeniškai spėju, kad jeigu T14 vis dar negrąžino, tai ko gero jo ir nebebus. Šiaip ar taip, dabar kiek padažnino T4, be to yra 200 autobusas, dalinai atkartojantis buvusią T14 trasą (tik patrumpintas iš abiejų galų - važiuoja tik iki Antakalnio, o ne iki Saulėtekio, bei tik iki Litexpo, o ne iki Karoliniškių. Na, Saulėtekyje šiemet tai bus tikrai mažiau transporto lyginant su priešpandeminiais laikais, o Karoliniškėse menkas praradimas - T14 dalinai dubliavo tiek T3, tiek T9)Parašė 2107 Rodyti pranešimąO ne apsimokėtų A114 sutrumpint iki Antakalnio, o T14, kai grąžins, pratęst per Valakampių tiltą į Šiaurės miestelį? Kai T21 nevažiavo žirmūniečiai skundėsi A114 retu grafiku ir maža talpa. Beto yra nemažai žmonių atvažiuojančių į Antakalnio žiedą iš Antakalnio, bėgančių per gatvę į 5G ar T10 ir važiuojančių iki Lizdeikos ar Kareivių stotelės.Paskutinis taisė 10.000; 2021.08.27, 13:34.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Saulėtekyje ir nereikėjo to transporto, nes buvo karantinas ir atostogos. 14 reikėtų atkurti tiesiai per Antakalnį, kaip ir buvo iš pradžių, o ne per Šilo ir Šeimyniškių gatves. 200 yra laikinas ir amžinai nevažinės. Nors kaip alternatyva 14 tai yra. Bent jau kol 200 važinėja, 14 nelabai ir reikalingas.
 Comment



 O ar tikrai 200 yra laikinas ? Nes Litexpo vakcinavimo centras jau užsidarė, o 100/200 maršrutai išliko, tai gal jie jau važinės nuolatos ? Tuolab kad ir stops.lt svetainėje šie maršrutai jau skelbiami bendrame maršrutų sąraše, o ne kokioje nors specialiųjų maršrutų skiltyje.
 O ar tikrai 200 yra laikinas ? Nes Litexpo vakcinavimo centras jau užsidarė, o 100/200 maršrutai išliko, tai gal jie jau važinės nuolatos ? Tuolab kad ir stops.lt svetainėje šie maršrutai jau skelbiami bendrame maršrutų sąraše, o ne kokioje nors specialiųjų maršrutų skiltyje. 
							
						
Comment