Šiandien, dieną, važiuodamas Savanorių žiedu, pamačiau Tūkstantmečio g. estakada važiuojantį naują triašį Vilniaus MAN'ą.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus gatvėmis nuo šiandien iki pat liepos 12 dienos 10 maršrutu važinės svečias iš Kinijos - elektrinis Yutong U12 .
 >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1454 (straipsnio apačioje esančioje nuorodoje daug nuotraukų)
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Siauresnės durys pas Dancer'į, nei įprastame? Maniau pas Castrosua siauresnės, kas tikrai matosi akyse.Parašė Mettal Rodyti pranešimąDancer yra pagamintas pagal Klaipėdos valdininkų požiūrį: "pusantrų" durų, daugybė sėdimų vietų. Vilniuje toks modelis netinka.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek yra žinoma, Klaipėda sausį pasirašė sutartį dėl autobusų pirkimo. Straipsnyje buvo paminėta, jog jeigu būtų palaukta dar pusmetį, būtų buvę naujo dizaino. Vilnius, išgirdęs šią naujieną, pusmetį ir palaukė.Parašė Mettal Rodyti pranešimąVizualizacijose buvo naujo dizaino Turbūt kaip ir Klaipėda - paėmė "paskutinius" A23 modelio egzempliorius. Turbūt kaip ir Klaipėda - paėmė "paskutinius" A23 modelio egzempliorius.
 Aišku naujais autobusais reikia džiaugtis, bet tik ne šiuo atveju: kondicionierius pusei autobuso (tik galinėje dalyje), kas naujame 18C variante ištaisyta. Jeigu palyginti šiuos Man su jau turimais solariais, pastarieji geresni.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Radau latvių darytą viešojo transporto palyginimą Baltijos šalių sostinėse. Kelia klausimų kai kurie duomenys (Taline ir Rygoje pervežama beveik tiek pat keleivių; Vilniaus troleibusų elektrai išleidžiama itin nedaug lyginant ne tik su Ryga ir Talinu bet ir kuru Vilniaus autobusams). Jeigu dalis apie subsidijas tiksli ir tikrai Vilniui tiek mažai palyginus kainuoja viešasis transportas, galbūt būtų galima spartinti troleibusų parko atnaujinimą, naujinti kontaktinį tinklą ir pagalvoti apie didesnius atlyginimus vairuotojams? Aišku geriau, kad kuo mažiau reiktų subsidijuoti, bet man atrodo, jog didesnes išlaidas galima pateisinti.
 
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2018 turėtų būti, čia seniau truputį buvo pasidalinę, bet čia nėra kažkoks oficialus tyrimas, tiesiog megėjų surinkta statistika, todėl ir parašiau, jog kai kurie duomenys kelia klausimų ir neaišku kiek galima jais pilnai pasitikėti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokių metų?
 
 Dar keli grafikai, kur vakar pražiopsojau.
 
 Taip pat dar mane šiek tiek nustebino, jog keleivių skaičius Vilniuje mažėja, o anksčiau jų buvo pervežama ženkliai daugiau. Procesas labai inercinis, tai matyt klaidų, kodėl tai vyksta, reikia ieškoti šiek tiek seniau. Reikia tikėtis, jog pavyks apsukti šią tendenciją, nors pandemija tikrai nepagelbės to padaryti.
 
 
 Paskutinis taisė stop.this.train; 2020.06.15, 11:56.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal tas mažesnis elektros suvartojimas kažkaip susijęs su tuo, kad Rygoje ir Taline tiek troleibusų, tiek tramvajų elektros suvartojimas buvo sumestas į bendrą katilą? Nes tramvajai suvartoja daug daugiau elektros energijos negu troleibusai (bet gali pervežti žymiai daugiau keleivių), o kadangi jų pas mus nėra, tai ir suvartojimas sąlyginai nedidelis.
 Comment



 
							
						

 
							
						

Comment