2G visiškai nereikalingas, jei būtų troleibusų eismas sutvarkytas. Dvigubi 16 maršruto troleibusai kas 3-4 minutes. Vis tiek niekas iš stoties į Santariškes taip nevažiuoja. O 55 sustiprinus, jis pakeistų 2G Fabijoniškėse ir Santariškėse.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reikėjo trijų savaičių, kol saivialdybė SĮ Susiekimo paslaugos kažkaip sureagavo į beprasmišką oro vežiojimą savaitgaliais.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąVilniuje (...) šįkart gan drastiškai karpomi savaitgalio tvarkaraščiai, kai kurie greitieji vos 2-4 reisai į valandą
 >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1428
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nauja savaitė - naujas tvarkaraščių keitimas.
 >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1429
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilnius suplanavo dar 11 „A juostų“: paskelbė, kuriose gatvėse jos atsiras
 
 Įdomi detalė: maršrutams, vykstantiems tiesiai Kalvarijų gatve, bus įrengta nauja Lvovo stotelė:„A juostų“ plėtra numatyta šiose gatvių atkarpose:
 1. T. Narbuto g. tarp Laisvės pr. ir Erelių g. (Konstitucijos pr.)
 2. Ozo g. tarp Gelvonų g. ir Kernavės g.
 3. Kareivių g. tarp Verkių g. ir Kalvarijų g.
 4. Kalvarijų g. tarp Šeimyniškių g. ir Žalgirio g. (Trimitų g.)
 5. Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. (Trimitų g.) ir Konstitucijos pr.
 6. Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. ir J. Treinio g.
 7. Pilaitės pr. tarp V. Pociūno g. ir Sietyno g.
 8. Šeimyniškių g. tarp Kalvarijų g. ir Tuskulėnų g.
 9. Šeimyniškių g. tarp Tuskulėnų g. ir Kalvarijų g.
 10. Buivydiškių g. tarp Dūkštų g. ir Ozo g.
 11. V. Kudirkos g. tarp J. Basanavičiaus g. ir J. Jasinskio g.
  
 Be to, analizuojant būsimos „A juostos“ veiksmingumą Kalvarijų g., šalia Konstitucijos pr., suplanuota dar viena viešojo transporto stotelė tam, kad būtų pagerintos persėdimo galimybės ir centro prieigų pasiekiamumas. Numatoma ir Konstitucijos, Šeimyniškių, Kalvarijų g. sankryžos rekonstrukcija, kad atsiradus „A juostoms“ būtų sklandžiai sureguliuotas visų srautų judėjimas.
 
 
 
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ką tik Šimašiui jo facebook live uždavė klausimą "Kada bus atsisakyta troleibusų tinklo ir pereita prie el. autobusų?", Šimašius iš esmės patvirtino, kad troleibusų tinklo bus atsisakyta, nes maždaug "troleibusai tai sovietinė ar postsovietinė transporto rūšis" ir kadangi el. autobusai tampa vis pigesni, palaipsniui taip bus daroma.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na o kol Vilnius čia darys savo ''know-how'', Berlynas ketina dalinai elektrifikuoti kai kuriuos autobusų maršrutus ir naudoti In-Motion charging technologiją:Parašė ttttt Rodyti pranešimąKą tik Šimašiui jo facebook live uždavė klausimą "Kada bus atsisakyta troleibusų tinklo ir pereita prie el. autobusų?", Šimašius iš esmės patvirtino, kad troleibusų tinklo bus atsisakyta, nes maždaug "troleibusai tai sovietinė ar postsovietinė transporto rūšis" ir kadangi el. autobusai tampa vis pigesni, palaipsniui taip bus daroma.
 https://www.urban-transport-magazine...-trolleybuses/As Berlin’s public transport operator BVG is preparing to electrify its bus fleet until 2030, the partial installation of trolleybus overhead lines is planned for the trunk lines of the network in Spandau. Under the slogan “as much as necessary and as much as possible”, the partial electrification with catenary represents the economical optimum between re-charging infrastructure and batteries. The plan is that battery-hybrid-trolleybuses will run under catenary 50 – 65 % of the respective routes in order to re-charge the traction batteries. The rest of the line will be operated in battery mode. This principle is also called “In Motion Charging” (IMC) in other cities. Apart from economical benefits, the catenary allows to charge while driving and therefore has no impact on timetable or the fleet size due to long recharging times at the terminus. The combination of catenary and batteries also allow for higher ranges and larger bus units such as bi-articulated buses.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na tai ko iš jų norėt, atsilikęs postsovietinis miestas...Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 Na o kol Vilnius čia darys savo ''know-how'', Berlynas ketina dalinai elektrifikuoti kai kuriuos autobusų maršrutus ir naudoti In-Motion charging technologiją:
 
 https://www.urban-transport-magazine...-trolleybuses/  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kvailiausia, kad net Laisvės pr. nuo bažnyčios iki Viršuliškių g. link stoties, kur važiuoja 2G ne tik nėra ir neplanuoja A juostos, bet netgi VT įvažos nėra stotelėje Šaulių sąjunga. Absurdas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 1 patinka
 Comment- 
	
	
	
 Negi ten kyla dideli kamščiai, kad reikėtų A juostos? Įvaža tai savaime aišku būtų reikalinga.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKvailiausia, kad net Laisvės pr. nuo bažnyčios iki Viršuliškių g. link stoties, kur važiuoja 2G ne tik nėra ir neplanuoja A juostos, bet netgi VT įvažos nėra stotelėje Šaulių sąjunga. Absurdas.
 
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip žiūrėti. Per Vilnius.lt buvau nukreiptas į Susisiekimo paslaugas. Gavau tokį labai dalinį atsakymą, cituoju:Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNegi ten kyla dideli kamščiai, kad reikėtų A juostos? Įvaža tai savaime aišku būtų reikalinga.
 bet nei žodžio apie stotelę. Užklausiau o kaip dėl įvažos stotelėje, atrašėPreliminariais skaičiavimais, įrengus A juostą Rygos–Viršuliškių stotelių atkarpoje, 2G maršruto autobusų keleiviai rytinio piko metu sutaupytų apie 0,7 min., o vakarinio piko metu – 1 min.
 Tai susumavus abu gaunasi virš 1 minutės, kai pvz 2G stovi kamštyje ypač jei trulikas priešais stotelėje. Greito maršruto stovėjimas vienos stotelės ribose dėl tokios kvailystės manau yra nepateisinama. Susisumuoja tokie atvejai per visą maršrutą ir gaunasi taip, kad VVT tampa mažiau patrauklus keleiviams.viešojo transporto priemonės stotelėse vidutiniškai užtrunka iki 20 sekundžių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl to ne įvažas reikia daryti, o A juostas. Kai visas VT judės sklandžiai, tai neliks ir poreikio imituoti greitį, stojant ne visose stotelėse. Jei norit tikrai greito maršruto - leiskit Geležiniu vilku.Parašė Creatium Rodyti pranešimąLaisvės pr., šiaip, dažnai tenka matyt apskritai viešojo transporto eiles prie stotelių. Kai suvažiuoja ilgieji autobusai, troleibusai ir pan., tai nebetelpa į įvažas.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokia prasmė būtų iš VT kuris važiuoja dykyne nuo Baltupių iki Žalgirio?Parašė Ginthus Rodyti pranešimąDėl to ne įvažas reikia daryti, o A juostas. Kai visas VT judės sklandžiai, tai neliks ir poreikio imituoti greitį, stojant ne visose stotelėse. Jei norit tikrai greito maršruto - leiskit Geležiniu vilku.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokia pati, kaip ir nestoti didesnėje dalyje stotelių ir po to aiškinti, kad čia ir čia taip negalima, nes čia gi greitasis važinėja...Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKokia prasmė būtų iš VT kuris važiuoja dykyne nuo Baltupių iki Žalgirio?
 Yra absurdas, kad keli greitieji trukdo būti greitesniais visiems kitiems maršrutams. Greitųjų funkcija turi būti greitas nuvykimas į kitame miesto gale esantį persėdimo mazgą, o ne tiesiog atkartoti tuos pačius maršrutus ir dar su jais konkuruojant.Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.10, 21:17.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar būtina mėtytis į kraštutinumus? Tarpiniai variantai neįmanomi? Yra tam pačiame maršrute stotelių, kur keleivių x, o yra kur 20x. Tai nejaugi negali būti greiti maršrutai, kurie stoja kur minimum 5x? Pvz Šaulių sąjunga vs Spaudos rūmai.Paskutinis taisė Arunasx; 2020.04.10, 23:11.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Spaudos rūmai ir yra vienas iš minėtų persėdimo mazgųParašė Arunasx Rodyti pranešimąAr būtina mėtytis į kraštutinumus? Tarpiniai variantai neįmanomi? Yra tam pačiame maršrute stotelių, kur keleivių x, o yra kur 20x. Tai nejaugi negali būti greiti maršrutai, kurie stoja kur minimum 5x? Pvz Šaulių sąjunga vs Spaudos rūmai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O aš manau, kad protingesnis variantas tą stotelę tiesiog panaikinti. Iki Pal. Jurgio Matulionio bažnyčios stotelės - 310 metrų, iki Viršuliškių - 240 metrų. O realiai stotelė skirta tik LK sausumos pajėgų štabui ir kt. įstaigoms (nežinau ar kas ten dar įsikūrę) tame pastate. O daugiabučių namų gyventojams prisidėtų iki 100 metrų iki stotelės.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKvailiausia, kad net Laisvės pr. nuo bažnyčios iki Viršuliškių g. link stoties, kur važiuoja 2G ne tik nėra ir neplanuoja A juostos, bet netgi VT įvažos nėra stotelėje Šaulių sąjunga. Absurdas.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Irgi geras variantas, svarbu hemarojinės vietos kad nebūtų. Kariškiams ne problema ir prasivaikščioti.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Ginthus Rodyti pranešimąJei norit tikrai greito maršruto - leiskit Geležiniu vilku.Turbūt kaip malūnsparnis turėtų 2G nuo Santariškių atsidurti prie Spaudos rūmų ar daryti kilpą nusileidęs GV nuo kalno iki Narbuto?Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSpaudos rūmai ir yra vienas iš minėtų persėdimo mazgų
 
 Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2G galėtų šaut iš Santariškių tiesiai į Ateities gatvę. Daugiau naudos būtų su 1G. Sakykim Santariškės -> Ozo viadukas -> Pedagoginio žiedas -> Tunelis -> Žemaitės gatvė.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
 Turbūt kaip malūnsparnis turėtų 2G nuo Santariškių atsidurti prie Spaudos rūmų ar daryti kilpą nusileidęs GV nuo kalno iki Narbuto?
 Comment






Comment