Parašykite savo nuomonę dėl troleibusu: https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...leibusu-parka/
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keista, kad niekas neįkelė ir šios naujienos:
 
 „Vilniaus viešasis transportas” planuoja nupirkti 8 naujus troleibusus
 
 Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...s-troleibusus/ .
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Truputį pasimečiau. Net nesulaukė studijos rezultatų? Pernai planavo 8, o dabar jau 15. Ar tai reiškia, kad finansavimą padvigubino ar pirks pigesnius? So many questions...Parašė 10.000 Rodyti pranešimąVilniaus miesto savivaldybė facebook’e paskelbė, jog bus perkama ne 8, o 15 naujų troleibusų
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O koks buvo numatytas finansavimas prieš tai?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
 Truputį pasimečiau. Net nesulaukė studijos rezultatų? Pernai planavo 8, o dabar jau 15. Ar tai reiškia, kad finansavimą padvigubino ar pirks pigesnius? So many questions...
 - iš vilnius.ltTroleibusų įsigijimui iš viso numatyta 6 mln. Eur, iš kurių 5 mln. sudaro ES struktūrinių fondų lėšos bei Vilniaus miesto savivaldybės ir UAB „Vilniaus viešasis transportas“ lėšos.
 Taigi gaunasi po 400k už troleibusą, kas yra kiek daugiau palyginus su praėjusiu pirkimu. Galėtų truputį suveržti diržus ir gautųsi 16.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vasarą (vėliausiai - liepos 1) keisis 11 ir 89 maršrutų trasos:
 11 važiuos senąja trasa iki 2006, t.y. Sėlių, Vytauto, Liubarto, J. Jasinskio, Pamėnkalnio, Islandijos, Vilniaus, Liejyklos, L. Stuokos-Gucevičiaus, Šventaragio, B. Radvilaitės, Maironio, Užupio, Polocko, Drujos, Subačiaus, Didžiąja, Vokiečių, Vilniaus, Klaipėdos, Pylimo, Pamėnkalnio ir į Žvėryną. Senamiestyje turės naujas stoteles prieš Pylimo/Pamėnkalnio sankryžą, ties Liejyklos/Šv. Ignoto sankryža, ties Subačiaus 10, prie Basanavičiaus aikštės, prie Vilniaus/Klaipėdos sankryžos ir Klaipėdos/Pylimo (atnaujinama Reformatų stotelė už šviesoforo). Be šių, stos ir prie Rotušės ir Vokiečių/Dominikonų sankryžoje.
 
 89 važiuos: nuo NDG Konstitucijos pr., Šeimyniškių, Rinktinės, T. Vrublevskio, Šventaragio, B. Radvilaitės, Maironio, Rusų, Latako, Bokšto, Didžiąja, Rūdninkų, Pylimo, Gėlių, Sodų iki Stoties. Atgal: Sodų, Pylimo/Bazilijonų, Arklių, Etmonų, Didžiąja, Vokiečių, Dominikonų, Universiteto, Šventaragio ir iki NDG jau minėta trasa. Senamiestyje bus įkurtos naujos stotelės ties Rusų/Latako sankryža, Bokšto/Didžiosios sankryža, Rūdninkų 14 ir Universiteto 3.
 
 Šaltinis: https://senamiestis2030.lt/
 
 Įtariu, kad pastačius Kernavės gatvę, 89 bus vienas pirmųjų ją važiuosiančių maršrutų  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kadangi niekas neimetė nuorodos apie tai, straipsnis: https://ebus.lt/vilniaus-viesasis-tr...ju-troleibusu/Parašė 10.000 Rodyti pranešimąVilniaus miesto savivaldybė facebook’e paskelbė, jog bus perkama ne 8, o 15 naujų troleibusų
 
 
 Kaip visada, autobusų perka daugiau.
 
 Planuojama, jog per 2020 m. sostinės viešojo transporto parką taip pat papildys ir 50 naujų, dujomis varomų MAN autobusų.Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.05.07, 13:42.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Maršrutai keičiami siekiant patogesnio atvažiavimo į Senamiestį be automobilio. Savaime aišku, tiesiogiai kilpinio eismo įvedimas VT neįtakoja, nes kaip jau minėta, plytos viešajam negalioja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodėl turėtų keistis? Prie ko čia tas kilpinis eismas? VT jis gali negalioti, VT gali važiuoti per plytą ir atskira A juosta prieš bendrą eismą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šie MANai jau netrukus bus parke. Jei kas turit daugiau info, netylėkit, pasidalinkit.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Kadangi niekas neimetė nuorodos apie tai, straipsnis: https://ebus.lt/vilniaus-viesasis-tr...ju-troleibusu/
 
 
 Kaip visada, autobusų perka daugiau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Puslapyje https://senamiestis2030.lt/ yra žemėlapis su sluoksniais, kur parodytos planuojamos 11 ir 89 trasos. Šiaip įdomu, kaip ten bus padaryta, kad autobusai galėtų pravažiuoti, o lengvosios mašinos - ne. Mat vien tik ženklais mūsų vairuotojų neatbaidysi.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodėl turėtų keistis? Prie ko čia tas kilpinis eismas? VT jis gali negalioti, VT gali važiuoti per plytą ir atskira A juosta prieš bendrą eismą.
 
 MAN gamykla buvo sustabdžiusi darbą ir neaišku, ar jau atnaujino ar ne. Iš kur tokia info, kad tiekimas nevėluos dar bent mėnesį-du?Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
 Šie MANai jau netrukus bus parke. Jei kas turit daugiau info, netylėkit, pasidalinkit.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VVT savo FB po postu apie naujus troleibusus komentare vienam atsakė patys, jog artimiausiu metu.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
 
 MAN gamykla buvo sustabdžiusi darbą ir neaišku, ar jau atnaujino ar ne. Iš kur tokia info, kad tiekimas nevėluos dar bent mėnesį-du?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Poreikis VT senamiestyje yra, tik VT turi būti adekvatus. O porą kartų per valandą važiuojantis autobusas ar elektrinis mikrobas yra tik VT imitacija. VT į senamiestį turi vežti nuo (per) stambių VT mazgų, kur galimas persėdimas - stotis, Žaliasis tiltas (Vilniaus g.), Katedra, Pylimo g.Parašė liootas Rodyti pranešimąBet man vis dar klausimas su tuo poreikiu tiems autobusų maršrutams po senamiestį. Ar tikrai reikia tų stotelių ir retai kursuojančių, net jei ir mažų, net jei ir elektrinių, autobusų?
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nelabai jie gali tai padaryti, nes sutartis buvo sudaryta 7 metams visam maršrutų paketui... Tuo labiau, kad Karsanų dar ir 11 maršrutui nepakaks.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGal atkals iš Transrevio 11maršrutą, nelabai jų tie garsūs dyzeliai siauruose gatvelėse tinka.
 
 Konkrečiai dabar jie važinėja kaip tarnybiniai, jais vežami tikrintojai, tikrinantys gyventojus ar tie laikosi saviizoliacijosP.S. kaip reikalai su Karsan eksplotacija, gal kas pakomentuos? 
 
 Kalbant bendrai apie eksploataciją, galiu priminti savo seną postą iš kitos temos:
 Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDėl Vilniaus midielektrobusų.
 
 Nežinau, koks ten buvo planas ir pan. Faktas, kad šis mikriukas su veikiančiu šildymu/kondicionavimu gali važiuoti tik pusę dienos, nes nepakanka baterijų talpos. 89 maršruto poreikis yra 3 midikai. Ryte 3 iš 5 turimų išvažiuoja į maršrutą, vėliau vienas iš jų palyginti anksti (apie 9 val.; kiti du važiuoja maždaug 13-14) grįžta į parką pasikrauti vakarui. Apie 13 iš parko išvažiuoja likę du iš 5 midikai, kurie pakeičia du ryte išvažiavusius. Ir tik apie 17 valandą į maršrutą grįžta pirmasis, jau pasikrovęs midibusas. Labai dažnai šiame maršrute tenka matyti 1-2 dyzelinius Isuzu, kurie matyt, pakeičia nepasikrovusius midielektrobusus.
 
 Rezultate turime dvigubą transporto priemonių poreikį, dvigubą nulinę ridą ir dvigubą vairuotojų skaičių, jau nekalbant kad tokia mikruškė kainavo tiek, kiek normalaus dydžio 12m troleibusas.
 (...)Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.05.08, 12:51.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sutartis sudaryta, bet keisti maršrutus galima, svarbu išlaikyti ridą, kurią irgi galima keisti tam tikrose ribose. Gal nepavykęs eksperimentas su Karsanais atšaldys kai kurių veikėjų karštas galvas dėl elektrobusų ir bus perkami troleibusai. Planas turėtų būti labai aiškus - per 2-3 metus, pakeisti visas Škodas. Nes kaip minimum prieš Kauną gėda...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien buvo pakeisti dar kelių maršrutų grafikai, tačiau jie nebuvo įkelti nei į stops.lt nei į Trafi.. Žiūrint į realaus laiko sistemą straipsny minėtuose autobusų maršrutuose (10,18,26,31) pridėta po 1 autobusą, troleibusų minėtų maršrutų nežiūrėjau.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąKeičiami grafikai, miestas atsigauna.
 >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1438
 Comment






Comment