Tai kad neužsidarė Litexpo vakcinacijos centras. Tik rytoj ir šį sekmadienį jis nedirbs. Taigi niekada ir nebuvo jokių specmaršrutų skilties. Visi laikini autobusų maršrutai buvo skelbiami bendrame sąraše.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Litexpo neužsidarė, nors tai ir buvo planuota, jame vis dar galima pasiskiepyti. Vienoje iš FB grupių SĮSP rašė, kad T14 maršruto grąžinimas bus svarstomas po 200 panaikinimo. Plius, minkštai tariant, 100 trasa yra labai nelogiška, kad tai būtų nuolatinis maršrutas.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
O ar tikrai 200 yra laikinas ? Nes Litexpo vakcinavimo centras jau užsidarė, o 100/200 maršrutai išliko, tai gal jie jau važinės nuolatos ? Tuolab kad ir stops.lt svetainėje šie maršrutai jau skelbiami bendrame maršrutų sąraše, o ne kokioje nors specialiųjų maršrutų skiltyje.
Kita vertus, 200 važiuoja tik 8-17.30 valandomis ir tik darbo dienomis, tai T14 grąžinimas turėtų prasmės.
- 5 patinka
Comment
-
33-am net 4 Isuzai bus? Oho, anksčiau 2 būdavo..Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Aišku, keista, kad pvz. Volvo 7700 nr. 755 ar 765 SĮSPo yra laikomi nežemagrindžiais
, bet ko gero tradiciškai būtent jie ten ir dirbs. Dabar liks tik 1 rezervinis Isuzu, nes 5 bus 115 pamainose, o 4 - 33-ame. Ir tai, tas rezervinis labiau 89-am, nes paskutiniai 2 Neoplan ir 6 Fiatai yra "lygis" tik 9.
Comment
-
Kiek teko domėtis, tai Bajorų ir Visorių gyventojai prašė tiesioginio maršruto į Vilniaus Simono Stanevičiaus progimnaziją jau nuo senų laikų. Daugiau informacijos rasite nuorodojeParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąUžuot nesąmoningai žaidus su 69 maršrutu, buvo galimas daug paprastesnis ir mažiau nepatogumų keleiviams sukelsiantis sprendimas - tiesiog tam tikrais reisais pratęsti 75 maršrutą nuo Vaikų ligoninės iki Visorių.
https://www.facebook.com/42356365109...26495890806116
A69 tokia trasa kursuos tik tol kol bus pastatyta Bajorų progimnaziją. Mokiniams gyventiems Bajoruose iki St. Visoriai yra labai toli eiti, o ėjimo kelio sutrumpinti nėra kaip. Geriau būtų iki stotelės Bajorai, o ne iki Visoriai Jūsų siūlomą maršrutą pratęsti.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Jeigu 114 reikia tankinti nes srautai yra, tai ir tinklą ten vesti galima. Problema tame kad važinės autobusai, o ne troleibusai.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
O kur jūs pratęstumėte tą kontaktinį tinklą ? Į Mileišiškių ir Vinciūniškių sodus, kur toliau važiuoja 114 ?
Bendrai paėmus, tai aš net nesuprantu šitos Žirmūnų-Antakalnio susisiekimo diskusijos prasmės. Yra T21, yra 114 (kuriuo nuo rugsėjo važiuos rekordinis skaičius autobusų - net 6. Daugiau net nei prieš karantiną, kuomet važinėdavo 5 autobusai). Tai kur problema ?
Comment
-
KT į pilaitę turėjo būti jau prieš bent 30 metų, bet deje....Parašė Mettal Rodyti pranešimąPradžiai siūlau pasvaigti apie KT į Naująją Vilnią ar Pilaitę, kur srautai yra labiau, nei 114-ame.
Comment
-
Troleibusai irgi. Mettal buvo padaręs labai puikų žemėlapį, paremtą sovietiniais planais, kas, kaip ir kada ten turėjo važiuoti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGreitasis tramvajus ten turėjo būti.
Ir šiaip, nevadinčiau KT į Pilaitę svaigimu, jeigu Vilnius turėtų stabilią poziciją ir normalų požiūrį į troleibusus (o ne besikeičiantį sulig kiekvienais rinkimais), tai jau seniausiai būtų KT ir į Santariškes, ir į Pilaitę.
- 3 patinka
Comment
-
Kas visiškai nekeičia fakto, kad ten KT labiau apsimokėtų, nei siaurose sodų gatvėse, aptarnaujamose midibusais.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
KT į pilaitę turėjo būti jau prieš bent 30 metų, bet deje....
Troleibusai turėjo būti prieš 30 metų, o greituminis tramvajus - tik prieš 15-20.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGreitasis tramvajus ten turėjo būti.
Comment
-
Reikėtu KT į abi vietas (ir dar daug kitų). O VT turi remtis ne vien tuo kas labiau apsimokėtu. Tai yra vieša paslauga kuri turi daug gerų veiksnių miestui be iš bilietų gaunamų pajamų.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Kas visiškai nekeičia fakto, kad ten KT labiau apsimokėtų, nei siaurose sodų gatvėse, aptarnaujamose midibusais.
Troleibusai turėjo būti prieš 30 metų, o greituminis tramvajus - tik prieš 15-20.
- 1 patinka
Comment
-
Sveikas protas yra autobusus keisti troleibusais, o ne atvirkščiai.Parašė Mettal Rodyti pranešimąVT turi remtis sveiku protu, o ne žmogaus, kuris nenori pripažinti klydęs užsispyrimu.
- 3 patinka
Comment
-
Sveikas protas yra nepaisyti nesąmonių apie troleibusų kontaktinį tinklą į Mileišiškių sodusParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Sveikas protas yra autobusus keisti troleibusais, o ne atvirkščiai.
- 3 patinka
Comment
-
Nesuprantate esmės. Kontaktinis tinklas turi būti visur kur važiuoja viešasis transportas ir visus autobusus reikia pakeisti troleibusais. Taip pat kontaktinis tinkas turi būti ir visuose pagrindiniuose tarpmiestiniuose keliuose kur juo naudotusi ne tik autobusai bet ir elektrinis krovininis transportas.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Sveikas protas yra nepaisyti nesąmonių apie troleibusų kontaktinį tinklą į Mileišiškių sodus
Dėl prioritetų (Pilaitė svarbiau už Mileišiškes) sutinku.
Comment
-
Pigiau, ekologiškiau (KT įrengimas ir priežiūra irgi eikvoja energiją) ir realiau turėti kontaktinį tinklą tik miesto gatvėse kur važiuoja bent keli maršrutai. Jau anksčiau šitoje temoje išsakytas pasiūlymas naudoti IMC elektrobusus/troleibusus kurie gali važiuoti tiek nuo tinklo (ir tuo pat metu krauti bateriją), tiek nuo baterijos. Miesto gatvėse jie važiuotų kaip troleibusai ir krautųsi (jeigu būtų poreikis), pasiekę priemiestį važiuotų ant baterijos. Nereiktų jokių brangių greitos įkrovos stotelių ir elektrobusai kraudamiesi ne stovėtų, o važiuotų. Transporto priemonės, kurios naudojamos tik priemiesčiuose kur KT nebūtų, galėtų būti rotuojamos su važiuojančiomis ten kur KT yra ir taip pamainomis krautis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nesuprantate esmės. Kontaktinis tinklas turi būti visur kur važiuoja viešasis transportas ir visus autobusus reikia pakeisti troleibusais. Taip pat kontaktinis tinkas turi būti ir visuose pagrindiniuose tarpmiestiniuose keliuose kur juo naudotusi ne tik autobusai bet ir elektrinis krovininis transportas.
Dėl prioritetų (Pilaitė svarbiau už Mileišiškes) sutinku.
Faktas kad Vilniuje galima būtų plėsti kontaktinį tinklą, įsivaizduoju jog visų greitųjų autobusų trasose būtų laidai ir vietoje autobusų galėtų ten važiuoti nors ir troleibusai be baterijų, bet kontaktinio tinklo į sodus, kur pravažiuoja pora autobusų į valandą, tikrai nereikia.
- 6 patinka
Comment
-
Na reikėtu paskaičiuoti pigiau būtų baterijos ar KT pratesimas, bet taip IMC troleibusai taip pat yra geras sprendimas. Tuo tarpu dabartinis sprendimas yra dyzelinis autobusas.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Pigiau, ekologiškiau (KT įrengimas ir priežiūra irgi eikvoja energiją) ir realiau turėti kontaktinį tinklą tik miesto gatvėse kur važiuoja bent keli maršrutai. Jau anksčiau šitoje temoje išsakytas pasiūlymas naudoti IMC elektrobusus/troleibusus kurie gali važiuoti tiek nuo tinklo (ir tuo pat metu krauti bateriją), tiek nuo baterijos. Miesto gatvėse jie važiuotų kaip troleibusai ir krautųsi (jeigu būtų poreikis), pasiekę priemiestį važiuotų ant baterijos. Nereiktų jokių brangių greitos įkrovos stotelių ir elektrobusai kraudamiesi ne stovėtų, o važiuotų. Transporto priemonės, kurios naudojamos tik priemiesčiuose kur KT nebūtų, galėtų būti rotuojamos su važiuojančiomis ten kur KT yra ir taip pamainomis krautis.
Faktas kad Vilniuje galima būtų plėsti kontaktinį tinklą, įsivaizduoju jog visų greitųjų autobusų trasose būtų laidai ir vietoje autobusų galėtų ten važiuoti nors ir troleibusai be baterijų, bet kontaktinio tinklo į sodus, kur pravažiuoja pora autobusų į valandą, tikrai nereikia.
Krautis pamainomis nesigautų, nes kaip matėme iš tų 10 elektrobusų Vilniuje, jie vos atlaiko puse dienos*, ir tai net ne pilno dydžio autobusai.
* - o kartais ir autobusais tenka keisti.
Comment
Comment