Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Kad ilgos Scanios dažai jau nebežvilga. Atnaujinimas turėtų būti nuolatinis, o ne "proginis". Kasmet 10-20 proc. parko.
    2023 m., po savivaldos rinkimų II parke nebus naujesnio kaip 5 m. Volvo7700 jau dabar laiko 15uosius metus. https://fotobus.msk.ru/list.php?did=13182
    Dar turėkim omeny, kad Vilniaus VT taisymas ir priežiūra vykdoma vietoje dirbančių meistriukų Antano ir Vladislovo, kurie medvaržčiais sutvirtina konstrukcijas ir visada "geriau žino", kaip viską taisyti. Ko rezultate jau po poros metų nauji buvę autobusai atrodo ir veikia taip, lyg jie būtų naudoti Vokietijoje ar Norvegijoje kokius 30 metų.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Dar turėkim omeny, kad Vilniaus VT taisymas ir priežiūra vykdoma vietoje dirbančių meistriukų Antano ir Vladislovo, kurie medvaržčiais sutvirtina konstrukcijas ir visada "geriau žino", kaip viską taisyti. Ko rezultate jau po poros metų nauji buvę autobusai atrodo ir veikia taip, lyg jie būtų naudoti Vokietijoje ar Norvegijoje kokius 30 metų.
      Verkių depo uždarymas buvo paremtas tuo, kad "remontuoja rangovai, tokių didelių dirbtuvių nebereikia". Bet matyt tik tuos, kur iki 5m senumo.

      Comment


        Na pažiūrėsime ar bent kažkiek bus sureaguota į po dviejų savaičių vyksiančią "Kultūros naktį", ar įmes tuos pačius grafikus, ar visgi bus pirštas pajudintas.
        https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...q3HH4fE2gsuzIA

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Kad ilgos Scanios dažai jau nebežvilga. Atnaujinimas turėtų būti nuolatinis, o ne "proginis". Kasmet 10-20 proc. parko.
          2023 m., po savivaldos rinkimų II parke nebus naujesnio kaip 5 m. Volvo7700 jau dabar laiko 15uosius metus. https://fotobus.msk.ru/list.php?did=13182
          Po 25 naujus troleibusus kasmet? Čia turbūt jiems visi varžtai galvoje iššautų tai išgirdus.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Tai pabandyk troleibusus. Aš šį mėnesį pergrūstame 7 maršruto esu važiavęs
            O aš šį mėnesį esu kelis kartus važiavęs 7 troleibusu - visą maršrutą buvo sėdimų vietų (tai buvo apie 10-11 ryte darbo dienomis).
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Praeitą savaitę važiavau 2603 T7 nuo stoties iki Pašilaičių apie 16h tai sėdimų vietų nebuvo ir stovėt buvo tik prie durų. Šią savaitę tuo pačiu metu atvažiavo pirmas 2127 iš paskos jo 2602. Ties st. centro poliklinika 2127 praleido 2602 nes buvo visiškai perpildytas, o 2602 sėdėjo tik 6 keleiviai. Manau jau srautai tikrai grįžta.

              Comment


                Visų pirma reikėtų pradėt nuo naikinimo ydingos praktikos skirstyti troleibusus pagal vairuotojus: pirmiausia į T2 ir T7 suvaryt ilgus Solaris iš visokių oro vežiojimo maršrutų kaip T1 ir T3, nes nieko keisto kad netelpa į trumpas Škodas.

                Comment


                  Po FB nuotrauka apie prigrūstą autobusą buvo komentaras "o tu dar noretum kad vairotojai naktimis dar dirbtu uz 750e atliginima?ir taip ju truksta,tuoj isvis iseis visi"
                  Šiaip pamąstymui, ar VT tinklui pakanka finansavimo lėšų. Ar vis dar 0,65 Eur už 30 min; 0,90 Eur už 60 min; 29 Eur už mėn. yra adekvati VT kaina... Tiesą pasakius nesuprantu, kodėl negali būti bilietų kaina indeksuojama kas metus ar du, nes iš tiesų spaudimas didinti algą augant kitų darbuotojų DU tik didėja. Ir antra, labai sunku sukaupti kokį nors finansinį rezervą UAB VVT, kad galėtų imtis kokios nors investicinio plano atnaujinant techniką ar infrastruktūrą. Tai va parduos AP teritoriją, ir bus pinigų, praės juos greit neaišku kam, ir po to UAB VVT vėl kaip ubagas ranką išties
                  Jeigu ne iš bilietų kainų, tai iš kažko kito turi pajamų srautas ateiti, pvz. dotacijų, betgi 33,5 mln. Eur savivaldybės dotacijos praėjusiais metais vos vos ištempė į pliusiuką (palyginimui, bilietai ir lengvatos sudarė tik 25,5 mln. Eur). Šie metai tikrai gerai neatrodo, ypač jei dotacijų nebus, tai potencialiai metų pabaigoje galime sulaukti šoko ir "optimizacijos" Tai bet gal nieko tokio, gal mažiau besidubliuojančių maršrutų turėsime

                  Comment


                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                    Po FB nuotrauka apie prigrūstą autobusą buvo komentaras "o tu dar noretum kad vairotojai naktimis dar dirbtu uz 750e atliginima?ir taip ju truksta,tuoj isvis iseis visi"
                    Šiaip pamąstymui, ar VT tinklui pakanka finansavimo lėšų. Ar vis dar 0,65 Eur už 30 min; 0,90 Eur už 60 min; 29 Eur už mėn. yra adekvati VT kaina... Tiesą pasakius nesuprantu, kodėl negali būti bilietų kaina indeksuojama kas metus ar du, nes iš tiesų spaudimas didinti algą augant kitų darbuotojų DU tik didėja. Ir antra, labai sunku sukaupti kokį nors finansinį rezervą UAB VVT, kad galėtų imtis kokios nors investicinio plano atnaujinant techniką ar infrastruktūrą. Tai va parduos AP teritoriją, ir bus pinigų, praės juos greit neaišku kam, ir po to UAB VVT vėl kaip ubagas ranką išties
                    Jeigu ne iš bilietų kainų, tai iš kažko kito turi pajamų srautas ateiti, pvz. dotacijų, betgi 33,5 mln. Eur savivaldybės dotacijos praėjusiais metais vos vos ištempė į pliusiuką (palyginimui, bilietai ir lengvatos sudarė tik 25,5 mln. Eur). Šie metai tikrai gerai neatrodo, ypač jei dotacijų nebus, tai potencialiai metų pabaigoje galime sulaukti šoko ir "optimizacijos" Tai bet gal nieko tokio, gal mažiau besidubliuojančių maršrutų turėsime
                    Palyginimui

                    Vilnius - 29€
                    Kaunas - 28€
                    Klaipėda - 28€
                    Šiauliai - 28€
                    Panevėžys - 27.8€
                    Alytus - 28€
                    Druskininkai - 20€

                    Manau, kad sostinėje, su jų pragyvenimo lygiu seniai mėnesinis galėjo būti kokie 35€.

                    Comment


                      Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą

                      Palyginimui

                      Vilnius - 29€
                      Kaunas - 28€
                      Klaipėda - 28€
                      Šiauliai - 28€
                      Panevėžys - 27.8€
                      Alytus - 28€
                      Druskininkai - 20€

                      Manau, kad sostinėje, su jų pragyvenimo lygiu seniai mėnesinis galėjo būti kokie 35€.
                      Du argumentai prieš:
                      1. Stokholme su metro, tramvajumi ir traukiniais 93 eur. Sakykim ten viskas brangiau 2x. Tai išeitų 47 eur. Bet pas mus net LG traukiniai neįeina. Metro nėra, tramvajaus irgi kol kas.
                      2. Minimali alga yra "Nuo šių metų minimali mėnesio alga popieriuje ūgtelėjo 35 eurais ir šiuo metu siekia 642 eurus, o į rankas darbuotojai gauna maždaug 20 eurų daugiau – apie 467 eurus.". T.y. tie, kam tikrai reikia nebepavažiuotų su VT.

                      Šaltiniai:
                      1. https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ausiu-europoje
                      2. https://mitt.sl.se/biljetter/kop-biljett#/periodbiljett

                      Kas galėtų keistis - dingti 30 ir 60 min bilietai. Tada daugiau pirktų mėnesinius bilietus.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Kas galėtų keistis - dingti 30 ir 60 min bilietai. Tada daugiau pirktų mėnesinius bilietus.
                        Tada tie keleiviai, kurie VT naudojasi kelis kartus/mėn ne pirktų mėnesinius bilietus, o daugiau važinėtų nuopsavais automobiliais.
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Tada tie keleiviai, kurie VT naudojasi kelis kartus/mėn ne pirktų mėnesinius bilietus, o daugiau važinėtų nuopsavais automobiliais.
                          Jei tai 5 kartai per mėnesį, na tai neturi įtakos lyginant su vidutiniu "4 autobusai per dieną".

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                            Du argumentai prieš:
                            1. Stokholme su metro, tramvajumi ir traukiniais 93 eur. Sakykim ten viskas brangiau 2x. Tai išeitų 47 eur. Bet pas mus net LG traukiniai neįeina. Metro nėra, tramvajaus irgi kol kas.
                            Jūs čia šituos skaičius iš lempos susigalvojot. Vilniaus ir Stokholmo kainų lygio skirtumas tikrai yra mažesnis negu 2 kartai.

                            2. Minimali alga yra "Nuo šių metų minimali mėnesio alga popieriuje ūgtelėjo 35 eurais ir šiuo metu siekia 642 eurus, o į rankas darbuotojai gauna maždaug 20 eurų daugiau – apie 467 eurus.". T.y. tie, kam tikrai reikia nebepavažiuotų su VT.
                            Dabartinės Vilniaus VT kainos buvo įvestos 2012-2013m. (na, neskaičiuoju tų poros naujų bilietų, kurie buvo įvesti 2017m.). Tuo metu minimali mėnesinė alga Lietuvoje buvo 1000 litų (290 eurų). Taigi, nuo to laiko atlyginimų lygis padidėjo daugiau nei dvigubai, o VT kainos nesikeitė.

                            Kas galėtų keistis - dingti 30 ir 60 min bilietai. Tada daugiau pirktų mėnesinius bilietus.
                            Nesąmonė. Naivu tikėtis, kad panaikinus €0.65 kainuojančius bilietus, žmonės ims pirkti €29 kainuojančius bilietus. Tie kam reikia (t.y. tie kas VT važinėja pastoviai) ir taip perka tuos mėnesinius bilietus. O vienkartiniai bilietai yra skirti vienkartiniams atvejams - kas nors atvažiuoja iš kito miesto kur nors į Santariškes, kas nors važiuoja baliavot į Centrą ir nenori imt automobilio etc etc. Tad panaikindami vienkartinius bilietus mes elementariai prarastumėm tokius keleivius, nes jie rinktųsi ne pirkti keliariopai brangesnius bilietus, o apskritai VT nebesinaudoti. Tad šitos bilietų panaikinimo idėjos trūkumai labai aiškūs. O privalumai kokie ?

                            Comment


                              Nepamirškit, kad su didesnėmis bilietų kainomis atitinkamai didėja lengvatų kompensacijos. Ne veltui buvo įvesta šitiek specialių bilietų, kad už kiekvienus moksleivio išleistus 7 eurus, miestui nereikėtų primokėti dar 22.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                O aš šį mėnesį esu kelis kartus važiavęs 7 troleibusu - visą maršrutą buvo sėdimų vietų (tai buvo apie 10-11 ryte darbo dienomis).
                                10-11 ryte- t.y. kai yra turbūt mažiausi srautai. Kitą kartą pabandyk 7-8 ryte. 17-18 nesiūlau, dar pavėluosi nes nebus vietos kur įlipti ir liksi už durų.

                                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                Po FB nuotrauka apie prigrūstą autobusą buvo komentaras "o tu dar noretum kad vairotojai naktimis dar dirbtu uz 750e atliginima?ir taip ju truksta,tuoj isvis iseis visi"
                                Šiaip pamąstymui, ar VT tinklui pakanka finansavimo lėšų. Ar vis dar 0,65 Eur už 30 min; 0,90 Eur už 60 min; 29 Eur už mėn. yra adekvati VT kaina... Tiesą pasakius nesuprantu, kodėl negali būti bilietų kaina indeksuojama kas metus ar du, nes iš tiesų spaudimas didinti algą augant kitų darbuotojų DU tik didėja. Ir antra, labai sunku sukaupti kokį nors finansinį rezervą UAB VVT, kad galėtų imtis kokios nors investicinio plano atnaujinant techniką ar infrastruktūrą. Tai va parduos AP teritoriją, ir bus pinigų, praės juos greit neaišku kam, ir po to UAB VVT vėl kaip ubagas ranką išties
                                Jeigu ne iš bilietų kainų, tai iš kažko kito turi pajamų srautas ateiti, pvz. dotacijų, betgi 33,5 mln. Eur savivaldybės dotacijos praėjusiais metais vos vos ištempė į pliusiuką (palyginimui, bilietai ir lengvatos sudarė tik 25,5 mln. Eur). Šie metai tikrai gerai neatrodo, ypač jei dotacijų nebus, tai potencialiai metų pabaigoje galime sulaukti šoko ir "optimizacijos" Tai bet gal nieko tokio, gal mažiau besidubliuojančių maršrutų turėsime
                                Normaliuose šalyse VT yra subsidijuojamas (o ne vien gyvena iš bilietų) nes tai yra laikoma socialine paslauga. O kad finansavimas per mažas tai faktas jau seniai.


                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                  Nesąmonė. Naivu tikėtis, kad panaikinus €0.65 kainuojančius bilietus, žmonės ims pirkti €29 kainuojančius bilietus. Tie kam reikia (t.y. tie kas VT važinėja pastoviai) ir taip perka tuos mėnesinius bilietus. O vienkartiniai bilietai yra skirti vienkartiniams atvejams - kas nors atvažiuoja iš kito miesto kur nors į Santariškes, kas nors važiuoja baliavot į Centrą ir nenori imt automobilio etc etc. Tad panaikindami vienkartinius bilietus mes elementariai prarastumėm tokius keleivius, nes jie rinktųsi ne pirkti keliariopai brangesnius bilietus, o apskritai VT nebesinaudoti. Tad šitos bilietų panaikinimo idėjos trūkumai labai aiškūs. O privalumai kokie ?
                                  Būtų paros bilietas 5 eur, 3 parų bilietai ir pan.

                                  Dabar 30 min bilietas su 80 proc. nuolaida 13 centų. Tai nėra normalu.
                                  Kioskas ima už pardavimą, bankas už transakciją.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Dabar 30 min bilietas su 80 proc. nuolaida 13 centų. Tai nėra normalu.
                                    Kioskas ima už pardavimą, bankas už transakciją.
                                    Jei iš kiosko perki vieną bilietą už 13 centų ir moki kortele, tai kioskas bankui už pavedimą sumoka daugiau nei tu kioskui ^^

                                    Comment


                                      Dar vienas dalykas - sparta.
                                      Ar kas gali permetęs akimis autobusų sąrašą pasakyti - ar dar liko autobusų, kurie neturėtų "stop" mygtuko sustojimui artimiausioje stotelėje?

                                      Tai padidintų spartą, ypač savaitgaliais ir ne piko metu. Nėra ko stabčioti, jei nėra norinčių išlipti ir stotelėje laukiančių.

                                      Manau tokį pokytį galima įvesti tik tada, kai visas parkas bus paruoštas.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Būtų paros bilietas 5 eur, 3 parų bilietai ir pan.

                                        Dabar 30 min bilietas su 80 proc. nuolaida 13 centų. Tai nėra normalu.
                                        Kioskas ima už pardavimą, bankas už transakciją.
                                        Tai jeigu bilieto kaina yra neadekvačiai maža lyginant su aptarnavimo kaštais, tai reikia bilietą branginti, o ne naikinti išvis

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Dar vienas dalykas - sparta.
                                          Ar kas gali permetęs akimis autobusų sąrašą pasakyti - ar dar liko autobusų, kurie neturėtų "stop" mygtuko sustojimui artimiausioje stotelėje?

                                          Tai padidintų spartą, ypač savaitgaliais ir ne piko metu. Nėra ko stabčioti, jei nėra norinčių išlipti ir stotelėje laukiančių.

                                          Manau tokį pokytį galima įvesti tik tada, kai visas parkas bus paruoštas.
                                          Tai imanoma tik tokiuose miestuose, kaip Londonas, kur autobusai vaziuoja intervalais, ne pagal tvarkarasti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X