Ši tema pavirto kaliausėmis apie Kauną, automobilius, troleibusus ir gatvės, užuot būti tema apie VVT.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai cia iseina moketi reiketu 2LTL, nesvarbu kiek vaziuotum? ar galima bus su menesiniu vaziuoti?Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąPriemiestiniai maršrutai keleivius mieste gali įlaipinti ir vežti juos už 2 Lt. plius važiavimo lengvatos.
 Atvaizdas
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Priemiestiniuose autobusuose negalioja miesto bilietai ir nuolatiniai. Priemiestiniuose autobusuose bilietų kainos miesto ribose yra tokios:Parašė Resutas Rodyti pranešimąTai cia iseina moketi reiketu 2LTL, nesvarbu kiek vaziuotum? ar galima bus su menesiniu vaziuoti?
 Pilna kaina 2 Lt.
 su 50% 1 Lt.
 su 80% 0.44 ct.
 Taip pat lengvatos taikomos neįgaliesiems, pensininkams bei moksleiviams. Nors ir vieną stotelę važiuojant pirksi bilietą miesto riboje, kaip važiuodamas visą maršrutą.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lyg ir nemačiau čia nuorodos į šį straipsnelį:
 Kuo važiuosime — tramvajumi ar metro?
 Žinoma, tai yra metro šalininkų informacijos pateikimas - visgi, pateikiama įdomios informacijos:
 Turbūt nebereikia stebėtis, kodėl laimi tramvajaus idėja, kuri buldozeriu gali šluoti net egzistuojančią troleibusų sistemą, jei ta "Ūkio subjektų grupė", finansiškai suinteresuota tramvajaus atsiradimu Vilniuje, įsišaknijusi savivaldybėje?Varžosi dvi idėjos - metropolitenas, siūlomas pilietinės organizacijos „Metro sąjūdis“ ir tramvajus, kurio planus kuria „Ūkio subjektų grupė“, vadovaujama miesto administracijos.
 O štai ir aišku, kodėl atliekamų tyrimų rezultatai yra būtent tokie, o ne kitokie„Metro sąjūdžio“ specialistai nuolat paneigia vis naujus tramvajaus šalininkų argumentus, dosniai žeriamus Vilniaus plano“ tarnautojų.
 Jiems uoliai talkina visa armija kitų akademinių, valstybinių ir visuomeninių organizacijų specialistų, susibūrusių į vadinamąją „Ūkio subjektų grupę“.
 Šios armijos vėliavnešė – akademiniuose sluoksniuose plačiai žinoma profesorė Marija Burinskienė, vadovaujanti VGTU Miestų statybos katedrai ir kartu užimanti Teritorinio planavimo mokslo instituto direktorės pareigas. Už Vilnių be tramvajų! Už Vilnių be tramvajų!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Išties, dabartines linijos idėja tiesti ant žemės Pylimo g. yra bloga, manau niekas nesiginčis. Tačiau yra tokių vietų, kur daug laisvu vietų ir tramvajui ten kaip tik. Tai Kauno/V.Šopeno/Žemaitės g., Ukmergės, Upės/Žvejų, Kalvarijų, Laisvės pr., Ateities gatvės. O senamiestyje VT turi būti po žemė. Tačiau nereikia tikro metro, užteks Volgogrado pavyždžio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai greičiausiai vairuotojas nežino kelio į Fabijoniškių žiedą, nes eismo tvarkaraščiai rodo, kad jis važiuoja iki St. Fabijoniškių žiedasParašė Mettal Rodyti pranešimąNuo šiandienos 062 privatus maršrutas važiuoja iki Mykolo Lietuvio žiedo už BIGo. Į Fabijoniškių žiedą jau neužsuka.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Abejoju, kad vairuotojas savivaliautų. Eilinį kartą eismo tvarkaraščiai nespėja pagal naujausius pakeitimus. Jei jau reikia kažką dėl to kaltinti, tai ne vairuotoją.Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąTai greičiausiai vairuotojas nežino kelio į Fabijoniškių žiedą, nes eismo tvarkaraščiai rodo, kad jis važiuoja iki St. Fabijoniškių žiedasI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 062 niekada nevažiavo pagal internetinį grafiką ir jiems dzin kas ten yra rašoma. Vairuotojai puikiai žino tą kelią ir jau spėjo jį prakeikti: užstatyta mašinomis gatvė ir autobusų žiedas. Iš pastarojo šiandien ryte išvažiuoti galima buvo tik užvažiavus ant bordiūro, o aną savaitę kažkurią dieną nebuvo paskutinių dviejų 40-o reisų, nes dėl 1 bet kaip numestos mašinos 2 autobusai negalėjo apsisukti ir įstrigo ten beveik iki vidurnakčio.
 P.S. dar pridursiu, kad per pietų pertrauką ten išvis dabar baisu - 6 autobusai suvažiuoja, kai ten tik 3 autobusai gali stovėti netrukdydami vienas kitam.Paskutinis taisė Mettal; 2012.10.01, 14:08.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kitąmet 36 Vilniaus vietose bus galima naudotis 300 oranžinių dviračių
 
 Pagaliau kažkas juda su dviračiais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 /\ Nu liuks. O kas keleivius vežios? Taksi? Mikrobai?
 
 
 
 --------
 Manau, tvarkytojai nepyks, jeigu čia pateiksiu keleta atsakymų iš Vilniaus tramvajaus temos.
 1. LBP rašė ,,Tai palauk, tu sakei, kad esi už troleibusų išsaugojimą. Taip išeina,kad tau nerūpi troleibusai? Nuvylei...`` (kalba netaisyta). Aš esu už centro tinklo išsaugojimą. Nes ten bus visiškas troleibusų sistemos naikinimas. O dabar panagrinėkime vakarus:
 svarbus maršrutai:16,19,7,1,3,9.
 Automatiškai 16 pasinaikina. 7,1,3,9 su tramvajaus trasa beveik neliečiasi.
 Lieka 19, kuris važiuoja iki Mados. 18,18A mažaverčiai maršrutai. Jie nukreipiami į Architektų g. žiedu, į vieną krypti.
 Comment








Comment