Parašė Vilnietizz
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na bet kai kurie autobusai daro juk daro pietų pertraukos atstovas Vaduvos st. ir kažkaip išgyvena vairuotojai. O nuo Aukštųjų Panerių iki Žemųjų Panerių suderinus grafikus viso labo tik 5 minutės. Taip, kad tikrai nematau didelio skirtumo, ar vairuotojas su savo autobusu važiuos iki Stoties ir po to vis tiek savo jėgom tįsis į kokią nors Naująją Vilnią, ar Baltupius, ar paliks autobusą Agrastų gatvėj ir namo važiuos su papildomu 5min. persėdimu. Ir bendrai, kažkodėl pernelyg susirūpinta Naujosios Vilnios ar Fabijoniškių vairuotojais. Neduok dieve kuris nors kitas vairuotojas gyvena Salininkuose arba dar geriau Žemuose Paneriuose - tai nors nusišauk su tokiu dabar siūlomu darbo rėžimu. Galų gale gal jau parkui pigiau atsieis tik papildomai sumokėti vairuotojui už tas laiko sąnaudas, kurias jis patirs važiuodamas namo papietauti (kas vėlgi yra klausimas, ar būtina, kai gyveni kitam miesto gale) ir palikti autobusą Agrastų gatvėj, negu tą autobusą tuščiai nuvaryti iki Stoties ir DAR sumokėti vairuotojui už nulinę ridą.Paskutinis taisė rufas...tr; 2012.11.22, 18:27.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 9-o maršruto Zuikių g. žiedas. Nuotraukos kairėje už stulpo - šiaurinis (rytinis) įėjimas į Panerių tunelį.
 
  
 
 Vaizdas nuo žiedo link kalno, kurį įveikti autobusui nebus lengva:
 
  
 
 Kelio plotis - kaip pačio autobuso. Ir toks kelias tęsiasi iki pat A. Panerių.
 
  
 
  
 
 Pačiuose A. Paneriuose, Juodšilių gatvėje, vietoje 4 stotelių ženklų, stovi tik 2: po vieną kiekvieno pavadinimo stotelei. Vasarotojų st. yra tik link Agrastų g., o Kadugių st. - tik link Zuikių g. Tvarkaraštis iškabintas tik Zuikių st. Neatkreipiau dėmesio į Agrastų st., bet ir ten, atrodo, jo nėra.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar pasirodo reikia patraukti blokus - Kirtimų geležinkelio stotyje – kraupūs po vagonais lendančių žmonių vaizdaiParašė Mettal Rodyti pranešimąJau visai netrukus 1A maršruto užsukimas iki Pašto st. turėtų pailgėti - autobusai važiuos viena stotele toliau, iki Rodūnios sodų stotelės. Naujas žiedas įrengtas jau esančioje aikštelėje. Viskas, ką reikėjo padaryti - įrengti peroną ir pastatyti stotelės ženklą.
 2012-11-25 18:48 Lina Vyšniauskienė | Alfa.lt
 Vilniaus Kirtimų geležinkelio stotyje vyksta gyvas judėjimas. Keturiais bėgių ruožais nuolat juda sąstatai. Pro čia tranzitu vyksta traukiniai iš Baltarusijos, kurie trumpam stabteli patikrinti stabdžių. Tačiau baisiausia, kad vyksta ir kitoks judėjimas. Trumpindami kelią per bėgius nuolat vaikšto žmonės, netgi lenda po stovinčiais vagonais, galinčiais pajudėti bet kurią akimirką. Stotyje jau užfiksuota ne viena nelaimė, kai žmonės žuvo ar buvo sužaloti.
 
 Trumpindami kelią žmonės rizikuoja gyvybe
 
 „Lietuvos geležinkelių“ bendrovės saugos tarnybos UAB „Gelsauga“ vadovai buvo priversti prie bėgių paskirti budėti apsaugininkus. Tačiau jie nepajėgia atbaidyti visų per bėgius einančių ir po sąstatais lendančių žmonių. Ypač padėtį sunkina tai, kad per bėgius į šalia esantį čigonų taborą ir iš jo būriais traukia narkomanai. Kamuojami abstinencijos ar jau apsvaigę nuo narkotikų jie paprasčiausiai nepastebi artėjančių traukinių arba apskritai sudrimba tiesiai ant bėgių.
 
 Atvažiavę prie pavojingosios vietos išvydome trijulę, kuri aiškiai skubėjo į taborą. Jie to net ir neslėpė. „Einame savo dozės“, – sakė neaiškaus amžiaus, Jūrate prisistačiusi moteris. Ji net ir fotografuotis sutiko, tik su sąlyga, kad veido nebus matyti. Paklausėme, ar nebaisu šitaip vaikščioti – juk tai pavojinga gyvybei. „Labai baisu, žinau, kad gali sutraiškyti, bet ką darysi, kad kuo greičiau reikia susileisti. Aplink apeiti labai toli“, – atvirai sakė Jūratė.
 
 Tokių einančių daug. Mat norint saugiai pereiti keturių juostų geležinkelio trasą tektų žygiuoti apie pusę kilometro toliau. O paskui tiek pat – grįžtant. Todėl rizikingą kelią dažnai renkasi ne tik narkomanai. Čia pat yra sodų masyvai, netoliese bendrabutis ir penkiaaukštis gyvenamasis namas. Jų gyventojai irgi neretai šitaip trumpina kelią.
 
 Bendrabutyje gyvenantis Piotras Alfa. Lt teigė, kad irgi einąs per bėgius. „Kai esu blaivas, tai neinu. Bet kartais mėgstu išgerti. Tada einu tiesiai. Tik jūs nepagalvokite, aš daug negeriu“, – aiškino vyriškis. Beje, Piotras netekęs vienos kojos, vaikšto su ramentu. Net pastebėjus artėjantį traukinį jam būtų sunku laiku pasitraukti.
 
 Išsaugoti gyvybėms pakanka smulkmenos – pratęsti autobuso maršrutą
 
 „Gelsaugos“ Vilniaus rinktinės vadas Jonas Lazarenka Alfa.lt sakė, kad norint užtikrinti gyventojų saugumą – bent jau iš dalies – užtenka prailginti čia važiuojančio 1A autobuso maršrutą. „Kreipėmės į Vilniaus miesto savivaldybę prašydami įrengti dar vieną stotelę. Dabar autobusas apsisuka Pušų stotelėje, tačiau pavažiavus toliau irgi yra vieta apsisukti. Iš šios vietos nesunku pasiekti vietą, kur galima saugiai pereiti bėgius“, – pasakojo J. Lazarenka.
 
 Pasak jo, savivaldybės administracija sutiko išspręsti problemą. Juk palyginti nedidelė investicija apsaugotų ne vieną žmogų ir galbūt net ne vieną gyvybę. Savo žodį administracija ištesėjo: stotelė jau kelios savaitės įrengta. Tačiau autobusas iki jos važiuoti vis dėlto negali. Mat apsisukimo aikštelėje riogso betono blokų krūva, tad autobusas tiesiog negali manevruoti. J. Lazarenka teigė, kad su jų savininku buvo kalbėta, tačiau blokų jis iki šiol neišvežė. Neišvežė – tuo įsitikino ten apsilankę Alfa.lt žurnalistai.
 
 Trukdančių eismui statybinių medžiagų savininkas pažadėjo jį išvežti
 
 Alfa.lt išsiaiškino, kad ant miestui priklausančios žemės suverstos statybinės medžiagos priklauso čia pat įsikūrusios UAB „Argenta“ savininkui Aušriui Gedvilui. Jis iš pradžių neigė, kad su juo apie jų pašalinimą buvo kalbėta. Vėliau vis dėlto tai pripažino. „Ak taip, prieš mėnesį ar pusantro čia lankėsi „Gelsaugos“ darbuotojai, apžiūrinėjo vietą, kur bus įrengta aikštelė. Tada jie man sakė, kad blokus reikia pašalinti. Bet po to, kai buvo įrengta aikštelė, man neskambino nei jie, nei kas nors iš savivaldybės. Aš maniau, jūs klausėte, ar jie kalbėjo su manimi jau po aikštelės įrengimo“. – sakė jis. Pasiteiravus, kodėl blokų neišvežė, nors ir buvo įspėtas, „Argentos“ savininkas teigė, kad „viskas taip nutilo, nurimo“ ir jis nemanęs, kad reikia imtis kažkokių veiksmų.
 
 „Aš tuoj pat pašalinsiu tuos blokus. Jūs pasakėte, kad reikia, tai jau pirmadienį viską išvešiu“, – sakė jis Alfa.lt
 
 A.Gedvilo geranoriškumu norisi tikėti. Tačiau nesuprantama viena: kodėl tiek laiko šios problemos nesiėmė spręsti savivaldybės administracija? „Čia kiekvienais metais bent po vieną žmogų žūsta, nemažai ir sužalotų“, – Alfa.lt sakė Kirtimų stoties viršininkas Algirdas Paliukėnas. Reikalai pajudėjo tik dabar, kai tuo susirūpino palyginti neseniai dirbantys „Gelsaugos“ vadovai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai jau nuo šiandienos ten pradėjo važiuoti autobusai. Mano akimis žiūrint, blokai nelabai maišo, nes autobusui apsisukti reikalinga plati, o ne ilga aikštelė.Parašė digital Rodyti pranešimąDar pasirodo reikia patraukti blokus
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Troleibusai visur yra varomi nuolatine srove, kaip ir tramvajai, metro, kaip ir didelė dalis geležinkelių. Tiesiog istoriškai taip susiklostė. O keisti dabar viską kainuoja daug. Jei didelių troleibusų sistemų šiais laikais pasaulyje neįrenginėjama, tai tramvajai dygsta kaip grybai po lietaus, ir vis tiek naujose sistemose naudojama nuolatinė srovė. Gali būti dar ir dėl to, kad mieste kintamos stovės KT generuoja per daug trikdžių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai neaišku kas ten kaip įvyko, tačiau įvykis jau keliamas į viešumą be jokių aiškių detalių.Parašė rat"Malonu", kad recidyvistai integruojami į visuomenę keleivių kontrolės pavidalu.
 
 Du nepilnamečiai Vilniaus kontrolierius kaltina smurtu
 
 Papildyta 13.25 val. 15min.lt skaitytojas Tomas teigia matęs incidentą ir pasidalino jo detalėmis.
 
 „Vienas iš troleibuse buvusių jaunuolių iššoko pro jo langą ir pabėgo. Kitam nepavyko iššokti ir žilas aukštas kontrolierius jį išsivedė iš troleibuso. Vedant vaikiną tikrai nebuvo naudojama jėga. Prie mašinos jis pradėjo maskatuotis alkūnėmis ir bandė smūgiuoti. Tuomet žilas kontrolierius jį sulaikė. Pro langą iššokęs vaikinas iš nugaros pusės kirto kontrolieriui ir jie visi trys nukrito ant žemės. Kontrolierius laikė išvestą „zuikį“ ant žemės užgriuvęs, o antrasis įnirtingai daužė kontrolierių. Daugiau nemačiau, nes važiavau namo“, – pasakojo Tomas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apsaugos firmose dirba kažkokie stebukladariai, o ne paprasti žmonės? Pasamdžius apsaugos firmą greičiausiai joje dirbtų tie patys darbuotojai, arba bent dalis jų. Ar čia reikia suprasti, kad kritus įtarimams apie sumušimą ant apsaugos darbuotojų, viskas būtų normalu ir savaime suprantama?Parašė ratBauda 2x60 Lt. Gydymas ligoninėje ir ikiteisminio tyrimo vykdymas, manau minus keli tūkstančiai Lt? Jeigu vyrai negali vaikų pagauti, tai siūlau branginti bilietus ir samdyti apsaugos firmas.
 
 Jeigu jau imtis skaičiuoti buhalteriškai, tai neapsimokėti užsiimti su bet kokiais pažeidimais, kurių vertė mažesnė nei 500 Lt. Juk parduotuvėje pagavus vagį su dešra užantyje, policijos darbas kainuoja daugiau nei verta ta dešra. Arba eilinio KET pažeidėjo "apiforminimas" gali tarpti gerokai brangesniu už baudą, jei pažeidėjas nesutiks ir apskųs protokolą teismui.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas pats įvykis nušviestas ir vis papildomas kitame naujienų portale:Parašė rat"Malonu", kad recidyvistai integruojami į visuomenę keleivių kontrolės pavidalu.
 
 Du nepilnamečiai Vilniaus kontrolierius kaltina smurtu
 
 
 Į Vilniaus medikų rankas patekę sumušti paaugliai tikino, kad juos užpuolė kontrolieriai. Vienam paaugliui buvo akivaizdžiai į akis papurkšta dujų. Kitam medikai nustatė galvos sumušimus. (...)P.S.: Šiaip tai jie jau nebe vaikai, o paaugliai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė ratDėl apsaugos juokas buvo 
 Nežinau kaip KET, bet manau, kad zuikiai nepadengia gaudymo išlaidų. Gal nauja neprognozuojama bilietų sistema padės. 
 
 Gaudymo išlaidų jie nepadengia bet kokiu atveju, nes pinigai už baudas keliauja į valstybės biudžetą. Tačiau jei niekas negaudytų, tai beveik niekas nepirktų ir bilietų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, buvo 42 maršrute dalimi reisų užsukimas į Agrastų gatvę. Į Pagirius iš šios stotelės nevažiuodavo. Berods 2008.04.23 jau panaikino šį 42 reisą Stotis - Agrastų gatvė.Parašė Tanana Rodyti pranešimąAtrodo čia buvo 42 maršruto stotele.?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 įdomus sprendimas; man rodos pasiteisins, visokius atvykėlius į senamiesčio širdį nuvešParašė autobusas36 Rodyti pranešimą  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dažnai turėjau problemą greitai nusigautį į Stotį iš Senameščio.Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 o intervalas dėl to nenukentės? juk stoty amžinai VT spūstys..Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei jau leidžia tokį patogų maršrutą pro stotį tvarkaraštis turėtų būti dažnesnis.Parašė kalabacharka Rodyti pranešimąo intervalas dėl to nenukentės? juk stoty amžinai VT spūstys..
 Bent jau piko metu ryte ir vakare. Nes jei reikia laukti pusvalandį, nelabai apsimoka juo važiuoti - geičiau nueiti pėsčiomis.Dear Sir,
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia kaip suprantu VVT atstovauja perkant autobusus visiems miestams.
 Informacija iš viešųjų pirkimų dokumento.
 Nuoroda„MAŽAI TARŠIŲ MIESTO AUTOBUSŲ ĮSIGIJIMAS, ATNAUJINANT AUTOBUSŲ PARKŲ TRANSPORTO PRIEMONES“
 ***
 Perkami suspaustomis dujomis (CNG) varomi autobusai (ne mažiau kaip 80 vnt.) ir suspaustomis dujomis (CNG) ir elektra varomi hibridiniai autobusai“ (10 vnt.).
 ***
 Prekių pristatymo vieta
 Lietuvos miestai: Šiauliai, Elektrėnai, Kaunas, Klaipėda, Marijampolė, Panevėžys, Raseiniai, Telšiai, Ukmergė, Vilnius.
 ***
 Transporto priemonės tipas
 Vienaaukštis, žemagrindis (angl. low floor), vieno gamintojo ir vieno modelio miesto tipo autobusas (transporto priemonės kodas M3), pritaikytas dirbti žiemos (iki -30º C) ir vasaros (iki + 30º C) temperatūros sąlygomis, įlipimo/išlipimo aukštis nuo kelio paviršiaus ne didesnis kaip 350 mm.
 Bendras ilgis 12000 ± 500 mmDear Sir,
 Comment













Comment