Parašė 10.000
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eiliniu stiliumi, nes šimašius jau dag kartų yra sakęs, kad nori pakeisti troleibusus elektriniais autobusais ir išvis nori kad neliktų troleibusų.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąEiliniu stiliumi ? Dar kolkas nei vienas troleibusas nebuvo pakeistas autobusu
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pacituok, prašau, tikslius žodžius.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Eiliniu stiliumi, nes šimašius jau dag kartų yra sakęs, kad nori pakeisti troleibusus elektriniais autobusais ir išvis nori kad neliktų troleibusų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai gal galima būtų gaut kokį straipsnio linką ar vaizdo įrašą, kur Šimašius paima ir tiesiogiai pasako šitą frazę ? Ar tamsta vėl grįžtate prie savo pomėgio skleisti pigią dezinformaciją ?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Eiliniu stiliumi, nes šimašius jau dag kartų yra sakęs, kad nori pakeisti troleibusus elektriniais autobusais ir išvis nori kad neliktų troleibusų.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nauji pokyčiai nuo sausio 25 dienos. Vaidotams dar vienas maršrutas - pratęsiama 25 autobuso trasa. Taip pat gerinamas susisiekimas ir su Pagiriais, iki ten pratęsiamas 51 autobusas.
 >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1393
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O ar prie dabartinių sąlygų bus jam kur apsisukti? Klausimas ar 8-as dabar bus reikalingas, kai 25-as pratęstas iki Vaidotų (dalimi reisų)? Dar vienas klausimas, ar bus sukoordinuoti tarpusavyje reisai tarp 8-o ir 25-o?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą8 maršrutas greičiausiai neužilgo bus trumpinamas iki Juodšilių stotelės.
 Tuomet 8-ą galima nukreipti nuo Baltosios Vokės į Salininkus - tada kaip ir neliktų prasmės 3-ą varyt iki Vaidotų, o trumpinti iki Dilgynės - kaip ir anksčiau, iki reformos.Paskutinis taisė ssnaiperis; 2020.01.21, 19:16.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad šiuo metu 3 yra vienintelis maršrutas, užtikrinantis Vaidotų susisiekimą su pagrindiniu Vilniaus VT mazgu - Stotimi. O tokie pasiūlymai susisiekimo nepagerintų išvis niekaipParašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
 Tuomet 8-ą galima nukreipti nuo Baltosios Vokės į Salininkus - tada kaip ir neliktų prasmės 3-ą varyt iki Vaidotų, o trumpinti iki Dilgynės - kaip ir anksčiau, iki reformos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galite pasižiurėti priešrinkiminius debatus, jis kelis kartus yra tai kartojęs, kad jo vizija yra ateityje pakeisti visą VT eletrobusais. Neturiu nei noro nei laiko peržiūrinėti valandas debatų kur jis tai teigė.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Tai gal galima būtų gaut kokį straipsnio linką ar vaizdo įrašą, kur Šimašius paima ir tiesiogiai pasako šitą frazę ? Ar tamsta vėl grįžtate prie savo pomėgio skleisti pigią dezinformaciją ? 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai čia jo "progresyvistinis" populizmas. Naujieji Vasiukai... Tik gal kiek realesni nei Zuoko. Bet šiaip tai su troleibusais liūdna. Tiek pinigų sukišta į autobusus, o troleibusams liko tik trupiniai. Kai dėl autobusų stoties tai ardėsi kaip isterikuojantis vaikas,kai Kaune atidarė naują stotį. O kai Kaunas vienu ypu Škodas pakeitė naujais troleibusais, tai kodėl Vilnius blogesnis? Kodėl nesiardo dėl to? Na, aišku, dėl stoties tai supermegaprojektas būtų, didelių otkatų galima tikėtis. O su troleibusais tik kapeikos... Juk kaip tik yra proga atnaujinti troleibusus ir KT. Gi Lietuva įsipareigojo per 10 metų skirti 14 milijardų ekologijai. Dalį duotų ES. Įprasti autobusai, dujiniai tikrai, o gal net ir hibridai jau nepraeis. Tik elektrotransportas. Troleibusų sistemai atnaujinti kaip tik. Elektrobusai - dar per anksti ir jie turėtų keisti autobusus, o ne troleibusus.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Galite pasižiurėti priešrinkiminius debatus, jis kelis kartus yra tai kartojęs, kad jo vizija yra ateityje pakeisti visą VT eletrobusais. Neturiu nei noro nei laiko peržiūrinėti valandas debatų kur jis tai teigė.Paskutinis taisė Al1; 2020.01.22, 10:53.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad elektrobusai pakeis autobusus tai čia aišku 100proc., tik aišku kad apie terminus niekas nešneka
 Kas dėl Vilniaus VT autobusų pertvarkos, tai autobusai buvo tokios sumautos būklės, kad net tas 250vnt ar kiek ten atnaujinimas nepakeitė visų laužų. O Vilniaus Škodos lyginant su tomis, kurios važinėjo Kaune, atrodo kaip nesenai nuo konvėjerio nuriedėjusios.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal klystu, bet lyg ir šiame etape ES lėšos negalės būti naudojamos parkui naujinti? Todėl ir pirko tuos 6 troleibusus už paskutines ES lėšas.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Tai čia jo "progresyvistinis" populizmas. Naujieji Vasiukai... Tik gal kiek realesni nei Zuoko. Bet šiaip tai su troleibusais liūdna. Tiek pinigų sukišta į autobusus, o troleibusams liko tik trupiniai. Kai dėl autobusų stoties tai ardėsi kaip isterikuojantis vaikas,kai Kaune atidarė naują stotį. O kai Kaunas vienu ypu Škodas pakeitė naujais troleibusais, tai kodėl Vilnius blogesnis? Kodėl nesiardo dėl to? Na, aišku, dėl stoties tai supermegaprojektas būtų, didelių otkatų galima tikėtis. O su troleibusais tik kapeikos... Juk kaip tik yra proga atnaujinti troleibusus ir KT. Gi Lietuva įsipareigojo per 10 metų skirti 14 milijardų ekologijai. Dalį duotų ES. Įprasti autobusai, dujiniai tikrai, o gal net ir hibridai jau nepraeis. Tik elektrotransportas. Troleibusų sistemai atnaujinti kaip tik. Elektrobusai - dar per anksti ir jie turėtų keisti autobusus, o ne troleibusus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten žiedas tebėra netoliese, tai gal ten perkels?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
 O ar prie dabartinių sąlygų bus jam kur apsisukti? .
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tai kaip ES už ekologiją kovos? Tik propaganda ir dviračiais? Ar elektromobiliais, kuriais aprūpins valdiškas įstaigas ir kontoras? Aplamai su asmenine automobilizacija reikia baigti, nesvarbu, kaip varomi automobiliai, jei jau taip prieš klimato kaitą kovojama...Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Gal klystu, bet lyg ir šiame etape ES lėšos negalės būti naudojamos parkui naujinti? Todėl ir pirko tuos 6 troleibusus už paskutines ES lėšas.
 
 Tuos kelis troleibusus perka už likučius besibaigiančio etapo. Todėl bus kitas etapas ir nemanau, kad būtų neskiriamos lėšis VT parkų atnaujinimui. Kaip tik gal tik sugriežtins reikalavimus ir dujinių ar hibridinių autobusų jau nebefinansuos, tik grynai elektrinį transportą.Paskutinis taisė Al1; 2020.01.22, 12:54.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei gerai atsimenu kaip skaičiau tai tie pinigai bus orientuoti į elektros gamyba labiau nei į transporto priemones + mažesnę pramonės taršą. Propagandai pinigų visada buvo ir bus.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 O tai kaip ES už ekologiją kovos? Tik propaganda ir dviračiais? Ar elektromobiliais, kuriais aprūpins valdiškas įstaigas ir kontoras? Aplamai su asmenine automobilizacija reikia baigti, nesvarbu, kaip varomi automobiliai, jei jau taip prieš klimato kaitą kovojama...
 
 Tuos kelis troleibusus perka už likučius besibaigiančio etapo. Todėl bus kitas etapas ir nemanau, kad būtų neskiriamos lėšis VT parkų atnaujinimui. Kaip tik gal tik sugriežtins reikalavimus ir dujinių ar hibridinių autobusų jau nebefinansuos, tik grynai elektrinį transportą.
 
 Manau, kad gali būti jog iki 2030 išvis nebeleis pirkti (ne tik nefinansuos) dyzelinių autobusų (ką mes perkame dabar).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ties viaduku, kur susilieja pagrindinė ir lygiagreti Kirtimų gatvės yra šio mazgo rekonstrukcijos metu įrengtas žiedas. Apskritai, jeigu 25 maršrutas iki Vaidotų važiuotų visais reisais, atkristų 8 maršruto reikalingumas savaitgaliais ir, ko gero, darbo dienomis ne piko metu. Šiuo metu savaitgaliais "elektrinė pokazūcha" nr. 89 perveža daugiau keleivių, nei didelis 8 maršruto autobusas.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO ar prie dabartinių sąlygų bus jam kur apsisukti?
 
 Šiaip džiugu, kad maršrutų tinklas plečiasi, bet būtų įdomu sužinoti:
 1) Kodėl Vaidotuose bus 4 maršrutai, bet visi veža į niekur arba ekskursijomis, tuo pačiu paliekant tiesioginį ir greitą susisiekimą su miestu priemiestiniam mikriukui su nelanksčia kainodara?
 2) Kodėl 25 sekmadieniais iki Vaidotų važiuos dažniau, nei šeštadieniais?
 3) Kas trukdo bent stotelių stulpus pastatyti 51 maršrutui ties Jaunystės ir Kunigiškių gatvių sankryža? Ten Vilniaus miestas, todėl neturi būti biurokratinių kliūčių. Tikrai bus prašoma vairuotojų toje vietoje išleisti keleivius, kaip dabar yra su 57 Bukiškyje (reikia stotelių Bičiulių g. prieš sukant į Sodų g. ir ties Draugystės ir Mokyklos g. sankryža) ir 26 Did. Riešėje (reikia Alyvų st. link Gulbinų, prieš sankryžą su Molėtų pl. bei nepamaišytų stotelė ties Mokyklos ir Žvėrališkių g. sankryža)
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neleis pirkti tada, kai bus pilnavertė alternatyva. Kol kas jos nėra. Elektrobusai dar pilni vaikiškų ligų. Europoje ir taip pramonės sumažėjo, pabėgo į Aziją. Dar tegul paspaudžia, tai dar mažiau liks. O vartoti tai vartos. Ar ir įvežti "nešvariai" Azijoje pagamintas prekes uždraus? Na, bet jei toks gamtamylių tikslas... Tik niekas Europoje už skatikus neis į gamyklas dirbti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Jei gerai atsimenu kaip skaičiau tai tie pinigai bus orientuoti į elektros gamyba labiau nei į transporto priemones + mažesnę pramonės taršą. Propagandai pinigų visada buvo ir bus.
 
 Manau, kad gali būti jog iki 2030 išvis nebeleis pirkti (ne tik nefinansuos) dyzelinių autobusų (ką mes perkame dabar).
 Todėl transportas vis tiek lieka vienas iš trijų didžiausių teršėjų, o kai kuriose šalyse, ypač Rytų Europoje, tai bene pagrindinis teršėjas, ypač miestuose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panaši situacija ir su 14 maršrutu, kur keleiviai, važiuojantis į Naująją Vilnią, dažnai prašo vairuotojų sustoti kol kas neegzistuojančioje stotelėje "Naujosios Vilnios sankryža". Vairuotojai sustoja ir daug kam atsako, kad dar praeitais metais buvo pranešta apie tai SĮSP'ui, po kažkiek laiko turi atsirasti stotelė.Parašė Mettal Rodyti pranešimą3) Kas trukdo bent stotelių stulpus pastatyti 51 maršrutui ties Jaunystės ir Kunigiškių gatvių sankryža? Ten Vilniaus miestas, todėl neturi būti biurokratinių kliūčių. Tikrai bus prašoma vairuotojų toje vietoje išleisti keleivius, kaip dabar yra su 57 Bukiškyje (reikia stotelių Bičiulių g. prieš sukant į Sodų g. ir ties Draugystės ir Mokyklos g. sankryža) ir 26 Did. Riešėje (reikia Alyvų st. link Gulbinų, prieš sankryžą su Molėtų pl. bei nepamaišytų stotelė ties Mokyklos ir Žvėrališkių g. sankryža)
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rajoninis autobusas yra prasta alternatyva, kadangi negalioja Vilniečio kortelė, tad naudotis tokiu autobusu finansiškai neapsimoka. Tada jau protingiau būtų 3 maršrutą “ištiesinti”. Salininkai ir taip turi 42, o pro Meistrų st. būtų galima leisti 41.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąLaiko atžvilgiu yra paprasčiau daryti persėdimą į 78-ą Baltoj Vokėj, negu tiesiogiai daryti ekskursiją su 3-u per Salininkus ir Dilgynę. Plius Vaidotai turi ir rajoninį autobusą
 
 Man tai keisčiausiai atrodo 9 maršruto egzistencija Vaidotuose. Kokia jo ten prasmė ? Privežti iki Baltosios Vokės st., kur galima persėsti į greičiausiai Stotį pasiekiantį 78 ? Bet tada būtų protingiau optimizuoti 3, kaip kad rašiau aukščiau, o ne sudaryti keleiviams bereikalingo persėdimo būtinybęParašė Mettal Rodyti pranešimą
 Kodėl Vaidotuose bus 4 maršrutai, bet visi veža į niekur arba ekskursijomis, tuo pačiu paliekant tiesioginį ir greitą susisiekimą su miestu priemiestiniam mikriukui su nelanksčia kainodara?Paskutinis taisė 10.000; 2020.01.22, 23:45.
 Comment








Comment