Gal kas žino, kodėl panaikinti rajono 240 ir 103 maršrutai. Ačiū.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl per mažo keleivių skaičiaus. 240 išvis esu tik 1 kartą matęs ir tai - tuščią. Abiem maršrutais prieš pat panaikinimą važiavo mikroautobusai.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGal kas žino, kodėl panaikinti rajono 240 ir 103 maršrutai. Ačiū.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kada juos panaikino ir atidare?Parašė Mettal Rodyti pranešimąDėl per mažo keleivių skaičiaus. 240 išvis esu tik 1 kartą matęs ir tai - tuščią. Abiem maršrutais prieš pat panaikinimą važiavo mikroautobusai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Į Elektrinę maršruto autobusai nebeužsuks, bet dėl to jau niekas tikrai nepajus jokių nepatogumų.
 Įdomesnis momentas- stipriai prailginamas maršruto darbo laikas. Iš Lazdynų į Ž. Panerius paskutinis autobusas išvyks 22:37 val. Įdomu, dėl ko? Negi gamyba po truputį grįžta į ikikrizinį lygį ir keleivių paskutiniais reisais daugėja?  
 20-ojo maršruto autobusai vėl užsuks į Aukštųjų Panerių stotelę. Dabar ten užsuks net trijų maršrutų autobusai- 8, 20 ir 51 (bent pagal dabartinę informaciją, 8 maršruto trasa nesikeičia). Natūraliai kyla klausimas- ar reikia jų ten tiek?
 Ir įdomiausias faktas- maršruto autobusai jau abiejomis kryptimis stos naujai įrengtoje "Kauno plento" stotelėje po Savanorių pr. viaduku. Link Grigiškių joje laisvai galėtų stoti ir 28 maršruto autobusai, o link Lazdynų- ir 29/55 maršrutų autobusai. Kodėl jie ten nestos- man asmeniškai kiek keista, bet gal ten daug keleivių ir nebūtų, nes prie stotelės net nėra galimybės pereiti į kitą gatvės pusę . .
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 29/55 nėra prasmės ten stot. Kam labai jau reikės į miestą paeis kelis metrus link Gariūnų stotelės. Juolab Kauno plento st stos 20. Bet gal ir sustos 55/29. Čia laiko klausimas. Pagyvensim, pamatysim.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮ Elektrinę maršruto autobusai nebeužsuks, bet dėl to jau niekas tikrai nepajus jokių nepatogumų.
 Įdomesnis momentas- stipriai prailginamas maršruto darbo laikas. Iš Lazdynų į Ž. Panerius paskutinis autobusas išvyks 22:37 val. Įdomu, dėl ko? Negi gamyba po truputį grįžta į ikikrizinį lygį ir keleivių paskutiniais reisais daugėja?  
 20-ojo maršruto autobusai vėl užsuks į Aukštųjų Panerių stotelę. Dabar ten užsuks net trijų maršrutų autobusai- 8, 20 ir 51 (bent pagal dabartinę informaciją, 8 maršruto trasa nesikeičia). Natūraliai kyla klausimas- ar reikia jų ten tiek?
 Ir įdomiausias faktas- maršruto autobusai jau abiejomis kryptimis stos naujai įrengtoje "Kauno plento" stotelėje po Savanorių pr. viaduku. Link Grigiškių joje laisvai galėtų stoti ir 28 maršruto autobusai, o link Lazdynų- ir 29/55 maršrutų autobusai. Kodėl jie ten nestos- man asmeniškai kiek keista, bet gal ten daug keleivių ir nebūtų, nes prie stotelės net nėra galimybės pereiti į kitą gatvės pusę . .
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip pamasčius: n metų diegiamas niekam tikęs elektroninis bilietas, prasta finansinė situacija ir šiaip pas mus Lietuvoje VT atrodo baisiai, gal apart tik didžiųjų miestų, kur dar VT iš bėdos pakenčiamas. Yra pilna pavyzdžių, pradedant netgi ta pačia Lenkija, tik pas mus kažkodėl viskas daroma n metų, išplaunama n milijonų o rezultate turime absoliutų 0 + mikrobus. Šiaip manau, kad laikas į Lietuvą įsileisti užsienio VT operatorius, gal bent jau normalų VT ir e-bilietą turėsim, nes kitaip su tokiais tempais ir etc. prisieisime prie Rusijos/Ukrainos VT lygio"I killed the Bank" - Andrew Jackson
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turiu omeny miesto VT, valdomą vieno/dviejų privačių operatoriųParašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKaune tokiam viskas gerai, tik mikroautobusų atsikratyt tetrūksta."I killed the Bank" - Andrew Jackson
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiauliai gal arčiausiai to, be mikrobų išvis būtų pavyzdys, Klaipėda irgi dar nieko, bet... Reikia vieno e-bilieto visos šalies mastu visam VT transportui, bilietų automatų, uždaryti nereikalingas traukinių bilietų kasas (geriausias pavyzdys - Trakų GS, kam jin reikalinga, neįsivaizuoju) reorganizuoti traukinių kursavimą arba VT priderinti prie traukinių visos šalies mastu, A juostų, atitvertų nuo gatvės, Kaune ir Vilniuje centre išvis keletą gatvių palikčiau tik VT ir niekam kitam ir pan ir pan.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąHm, Klaipėda? Šiauliai?"I killed the Bank" - Andrew Jackson
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaune, manyčiau, reiktų pagal Phileas licenziją įdiegti greituosiuos autobusus maršrutu "Traukinių stotis - Oro uostas", t.y. 29-ą maršrutą paversti PHILEAS analogu Lietuvoje, Savanorių prospekte tam vietos yra sočiai, o ir kainuotų apie 100 mln eurų, gal ir mažiau, Lietuvoj keliai brangiau kainuoja, ir dar praretinti troleibusų ir autobusų eismą Savanorių prospekte (Kaune), nes db autobusai važiuoja ta atkarpą beveik valandą, Eidhovene - nepilnas 25 min, nors atstumas panašus (ir svarbiausia - važiuoja ne tušti, nors Kauno Oro uostas keleivių skradina daugiau)Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKurias Kaune? Paskutinis taisė Kosovo; 2012.09.28, 15:23."I killed the Bank" - Andrew Jackson Paskutinis taisė Kosovo; 2012.09.28, 15:23."I killed the Bank" - Andrew Jackson
 Comment




 
							
						 
							
						

 
							
						
Comment