Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    1) Vien dėl to, kad tai nauja transporto rūšis (tramvajus), keleivių srautai nepadidės. Sumažinti autobusų ir troleibusų skaičių galima padažninus kursavimą.

    2) Autobusams ir troleibusams lygiai taip pat galima suteikti visišką pirmenybę gatvėse, kaip ir tramvajui.

    3) Dabartinio VT susidėvėjimas irgi nėra priežastis diegti tramvajaus. Už tuos pinigus, kurie bus skirti nutiesti vos vieną tramvajaus liniją (kuri bus naudinga tik nedidelei daliai miesto), galima iš pagrindų atnaujinti ir autobusų, ir troleibusų parkus.

    4) Tramvajaus infrastruktūra ir riedmenys irgi reikalauja kruopščios priežiūros, kuri nėra pigesnė nei autobusų ar troleibusų priežiūra. Be to, bėgius juk irgi reikia prižiūrėti, kas nėra pigu.

    5) Kai kurie forumiečiai baiminasi, kad paleidus autobusus ir troleibusus ypač dažnai, sankryžose eismas sustos. O dėl ko gi pagrinde tos sankryžos yra taip apkrautos? Teisingai, dėl lengvųjų automobilių. Jeigu vienas trumpas autobusas nuo sankryžos nuims bent 6-7 automobilius (ilgas 9-10 automobilių), eismas kaip tik turėtų būti laisvesnis.
    1) tai kad pasauline praktika rodo, kad idiegus nauja sistema (Tramvaju), srautai butent jame padideja ir buna didesni nei tiketasi. ir tai yra faktai. pvz Notingemas...
    2) KAIP?! kad pasiekti 1 tramo galimybes reikia 4 troliku jei ne daugiau..
    3) o galima is vis nieko nedaryti ir sutaupyti dar daugiau pinigu.
    4) Kaip bebutu keista, bet tai yra PIGIAU nei autobusai/troleibusai. pvz tramo riedmenu gyvenimo ciklas berods 25 metai...
    5) Lengvuju automobiliu is gatviu neisguisi. tokiu daznumu autiku/truliku pas mus nepaleisi (kad sukurti stuburine didelio apkrovimo linija), nes tiesiog sviesoforai veiks... idomiai, sakykime taip.
    Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
    Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tokia žiema tramvajui ne didesnė problema nei autobusams ar troleibusams. Problema tik utopiniam maitinimui "iš gatvės".
      Nera techniniu problemu kuriu negalima isspresti.
      pasiziurekit, kiek dienu buvo sniego ant gatviu? visa viena? netgi maziau.. daugiau - tiesiog sausas ar siek tiek dregnas asfaltas.
      Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
      Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

      Comment


        Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
        Nueikit pažiūrėkit kaip Katedros aikštė atrodo normalią žiemą, šaligatvei- tranvajai
        nu ir kas is tos katedros aikstes? i ka ten ziureti?
        o kaip ziema atrodo gatves?
        va, 2 diena snigo, snigo... o gatves slapios, be sniego. beda.
        Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
        Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

        Comment


          Parašė yessuz Rodyti pranešimą
          nu ir kas is tos katedros aikstes? i ka ten ziureti?
          o kaip ziema atrodo gatves?
          va, 2 diena snigo, snigo... o gatves slapios, be sniego. beda.
          Centrinė aikštė visai nevalita. Tai kas tau bėgius prižiūrės? Apsnigs juos ir stovės tavo žaisliniai tranvajai depe.
          Nebent tu sakai, bėgiai fiziškai, kliutimis NEBUS atskirti nuo kito transporto ir būtent jis pravažinės sniego košę, bet tada kom čia tas tranvajus gereu už troleibusą? O jeigu bus atskirta, gal pats kas 30 min. ten su kastuvu iš darbovietės bėgsi valiti, sniegą nukasinėti?
          Nebent iš Rusijos pirksi vagonus, kur viskas pritaikita mūsų mentalitetui, klimatui, o ne prancūzų kur pagamina ne metalinę transporto priemonę, o kažkokį akcesuarą, kur gali tik garaže laikiti, poliruoti ir dulkes šluostiti.

          Comment


            Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
            Centrinė aikštė visai nevalita. Tai kas tau bėgius prižiūrės? Apsnigs juos ir stovės tavo žaisliniai tranvajai depe.
            Nebent tu sakai, bėgiai fiziškai, kliutimis NEBUS atskirti nuo kito transporto ir būtent jis pravažinės sniego košę, bet tada kom čia tas tranvajus gereu už troleibusą? O jeigu bus atskirta, gal pats kas 30 min. ten su kastuvu iš darbovietės bėgsi valiti, sniegą nukasinėti?
            Nebent iš Rusijos pirksi vagonus, kur viskas pritaikita mūsų mentalitetui, klimatui, o ne prancūzų kur pagamina ne metalinę transporto priemonę, o kažkokį akcesuarą, kur gali tik garaže laikiti, poliruoti ir dulkes šluostiti.
            ValIti, laikIti ir kaip nors taikIti nieko nesiruosiu... Man idomu - kaip tada trama visoje skandinavijoje veikia???
            Kuo cia aikstes nevalymas susijes su tramo linijos valymu?? Dar galetum analogijE isvesti tarp to, jog brangus kuras todel niekas gatviu nevalIs...
            Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
            Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

            Comment


              Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
              Centrinė aikštė visai nevalita. Tai kas tau bėgius prižiūrės? Apsnigs juos ir stovės tavo žaisliniai tranvajai depe.
              Nebent tu sakai, bėgiai fiziškai, kliutimis NEBUS atskirti nuo kito transporto ir būtent jis pravažinės sniego košę, bet tada kom čia tas tranvajus gereu už troleibusą? O jeigu bus atskirta, gal pats kas 30 min. ten su kastuvu iš darbovietės bėgsi valiti, sniegą nukasinėti?
              Nebent iš Rusijos pirksi vagonus, kur viskas pritaikita mūsų mentalitetui, klimatui, o ne prancūzų kur pagamina ne metalinę transporto priemonę, o kažkokį akcesuarą, kur gali tik garaže laikiti, poliruoti ir dulkes šluostiti.
              ar nebent esi buves Pranzuzijoje nors karta , jei niekus rasai?

              Comment


                Fr , beveik kiekvienas miestas turi savo Tamwajus ir naktimis tais begiais butent ir vazineja specialus sunkvezimiai , kurie viska isvalo: Be to sniego ir FR buna gana daznokai o tas butent ir netrukdo Tramu judejimui!

                Comment


                  Parašė NIDA Rodyti pranešimą
                  Fr , beveik kiekvienas miestas turi savo Tamwajus ir naktimis tais begiais butent ir vazineja specialus sunkvezimiai , kurie viska isvalo: Be to sniego ir FR buna gana daznokai o tas butent ir netrukdo Tramu judejimui!
                  Taip, papasakok dar pasakas. Kada Paryžiuj paskutinį kartą buvo sniegas ar Lione? Gal kokiais 1998. Kiek gyvenau Prancūzijoj žiemą pas gimines, NIEKADA nemačiau sniego, tik šalnas keliskart. Į kalnus tramvajais šiaip nevažiuoja.
                  Naktimis. O jei snigs dieną? Sustapdis tranvajus valandai, sakis jus palaukit pastovėkit mes čia sunkvežimiais pavažinėsim pavalysim ir keleivei irgi palaukit valandą. O jei sninga visą dieną? Kas mokės sunkvežimiams algas ir kiek jų reikės samdyti?

                  Comment


                    Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                    ValIti, laikIti ir kaip nors taikIti nieko nesiruosiu... Man idomu - kaip tada trama visoje skandinavijoje veikia???
                    Kuo cia aikstes nevalymas susijes su tramo linijos valymu?? Dar galetum analogijE isvesti tarp to, jog brangus kuras todel niekas gatviu nevalIs...
                    Tai gal dar paligink dar kaip atrodo centrinė aikštė ir šaligatvei žiemą Stokholme ar Helsinky ir kaip Vilniuj?????? Ar aš veltui tai rašiau, kaip tau atrodo? Skandinavas atsirado

                    Comment


                      Aš irgi manau, kad geriausiai žiemai Vilniuj užpirk tuziną arkliais traukiamų rogių ir lakstytų vežikai Stotis-Santariškės, gatvės juk vistiek nevalytos...

                      Comment


                        Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                        Tai gal dar paligink dar kaip atrodo centrinė aikštė ir šaligatvei žiemą Stokholme ar Helsinky ir kaip Vilniuj?????? Ar aš veltui tai rašiau, kaip tau atrodo? Skandinavas atsirado
                        O gal paziurim kaip atrodo gatves ziema kokiam norrkoppinge? Ar dar kur?
                        Vel klausiu - prie ko cia centrine aiskte?

                        Kas del kalnu - tramas gali laisvai I 9 proc ikalnes kopti...
                        Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                        Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                        Comment


                          Man tai įdomiausia, kaip pas mus vienas žmogus užsipuola kitą, nukrypdamas nuo problemos... Kam Jūs lyginate Prancūziją, Skandinavijos šalis su Lietuva? Pažiūrėkime paprasčiausią pavyzdį- Ryga. Daugelį metų sėkmingai rieda Tatros, naujos Škodos, ir neatrodo kad būtų bėdų dėl nevalytų aikščių (čia nelabai suprantu, prie ko toks pavyzdys), ar panašių problemų. Yra specialūs bėgių priežiūros vagonai, jų darbas ir yra palaikyti bėgių sistemą darbinėje būklėje.

                          Comment


                            Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
                            Daugelį metų sėkmingai rieda Tatros, naujos Škodos, ir neatrodo kad būtų bėdų dėl nevalytų aikščių (čia nelabai suprantu, prie ko toks pavyzdys), ar panašių problemų. Yra specialūs bėgių priežiūros vagonai, jų darbas ir yra palaikyti bėgių sistemą darbinėje būklėje.
                            Kiek kainuoja tokie specialūs vagonai? Kiek troleibusų galima nupirkti už specialaus vagono kainą?
                            Kiek tam reikia papildomų etatų?
                            Rygoje jos rieda kartu su mašinom. Bėgiai nėra atskirti. Tai tragiška sistema, moraliai pasenusi. Kam to reikia Vilniuje????

                            Comment


                              Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
                              Man tai įdomiausia, kaip pas mus vienas žmogus užsipuola kitą, nukrypdamas nuo problemos...
                              Išties juokingas tas ironizavimas dėl sniego , kai aplink dešimtys miestų su tuo visiškai susitvarko.

                              Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                              Rygoje jos rieda kartu su mašinom. Bėgiai nėra atskirti. Tai tragiška sistema, moraliai pasenusi. Kam to reikia Vilniuje????
                              Kai kas čia, atvirščiai, - giria
                              Paskutinis taisė Sula; 2012.01.28, 14:39.

                              Comment


                                Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                                Taip, papasakok dar pasakas. Kada Paryžiuj paskutinį kartą buvo sniegas ar Lione? Gal kokiais 1998. Kiek gyvenau Prancūzijoj žiemą pas gimines, NIEKADA nemačiau sniego, tik šalnas keliskart. Į kalnus tramvajais šiaip nevažiuoja.
                                Naktimis. O jei snigs dieną? Sustapdis tranvajus valandai, sakis jus palaukit pastovėkit mes čia sunkvežimiais pavažinėsim pavalysim ir keleivei irgi palaukit valandą. O jei sninga visą dieną? Kas mokės sunkvežimiams algas ir kiek jų reikės samdyti?
                                Keista, Helsinky važinėjai tramvajai žiemą ir į kalnus ir neužstriga, ir negirdėjau, kad avarijų būtų, o Vilniuje jų nebūna? Ir dabar atsiranda idiotų, kurie troleibusų laidus nutraukia arba srovė visame ruože dingsta ir kas? Nieko. Kad dėl tokių dalykų būtų riaušės, neteko girdėti niekur

                                Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                                Kiek kainuoja tokie specialūs vagonai? Kiek troleibusų galima nupirkti už specialaus vagono kainą?
                                Kiek tam reikia papildomų etatų?
                                Rygoje jos rieda kartu su mašinom. Bėgiai nėra atskirti. Tai tragiška sistema, moraliai pasenusi. Kam to reikia Vilniuje????
                                Kad Rygos sistema pasenusi, čia ir asilui aišku. O kad tokią pat kaip Rygos darys Vilniuje, niekur neradau. Beje, Krokuvoje tramvajai centre irgi bendrame sraute važiuoja ir kas? Nieko, nes jų bėgiai specialiai gatvėje atskirti, transportui paliekant po 1-ą juostą abiem kryptimis, tą labai lengvai galima padaryti ir Vilniuje
                                Paskutinis taisė Kosovo; 2012.01.28, 14:45.
                                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                Comment


                                  Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                                  Kiek kainuoja tokie specialūs vagonai? Kiek troleibusų galima nupirkti už specialaus vagono kainą?
                                  Kiek tam reikia papildomų etatų?
                                  Rygoje jos rieda kartu su mašinom. Bėgiai nėra atskirti. Tai tragiška sistema, moraliai pasenusi. Kam to reikia Vilniuje????
                                  Nesu Vilnietis, todėl negaliu diskutuot, kokia viešojo transporto sistema priimtiniausia Dėl specialių vagonų-nebūtinai reikia pirkt naują, galima gaut ir dėvėtą (nors tada prisidėtų remonto išlaidos).

                                  Jeigu kalbėt apie atskirtą nuo kito transporto trasą- tada kyla klausimas, ar apskritai tramvajus reikalingas? Yra pigesni variantai: autobusai (galbūt elektriniai). Manau pirmiausia reikėtų apsispręsti dėl visų faktorių- kur būtent važinės, kokie prioritetai (greitis, ar įrengimo/aptarnavimo pigumas), bei galiausiai, kiek lėšų galima skirti prijektų įgyvendinimui.

                                  Comment


                                    Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                                    Kiek kainuoja tokie specialūs vagonai? Kiek troleibusų galima nupirkti už specialaus vagono kainą?
                                    Kažin ar už tokio priežiūros vagono kainą išeitu bent vienas troleibusas. Šiaip jį pasigaminti galima ir vietoje. Tereiktu tik vežimėlių su traukos varikliais, o visą kitą sukonstruoti nėra kažkoks raketų mokslas.

                                    Comment


                                      Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
                                      Jeigu kalbėt apie atskirtą nuo kito transporto trasą- tada kyla klausimas, ar apskritai tramvajus reikalingas? Yra pigesni variantai: autobusai (galbūt elektriniai). Manau pirmiausia reikėtų apsispręsti dėl visų faktorių- kur būtent važinės, kokie prioritetai (greitis, ar įrengimo/aptarnavimo pigumas), bei galiausiai, kiek lėšų galima skirti prijektų įgyvendinimui.
                                      Visiškai teisingai. Priešingu atveju- koks tikslas kišti MILIJARDĄ ar net daugiau pinigų į kažkokį brudą ant bėgių?
                                      Kuris važiuos kaip troleibusas, stovės prie šviesaforų ir tarp mašinų, o keleivei bėgios po gatves kur papola, o atskirtam yra pigesnių variantų.

                                      Comment


                                        Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                        Beje, Krokuvoje tramvajai centre irgi bendrame sraute važiuoja ir kas? Nieko, nes jų bėgiai specialiai gatvėje atskirti, transportui paliekant po 1-ą juostą abiem kryptimis, tą labai lengvai galima padaryti ir Vilniuje
                                        Važinėja, nes įdiegta prieš gal 100 metų ir niekas nepanaikino, o kitokio transporto ten nėra, nes miestas mažas.
                                        Berlyne teko būt? Tramvajai tik taribinėj daly, Vakarų Berlyne jų NĖRA.
                                        Vilnius metro per mažas, o traNvajaus čia nėra, tai kam jis čia, jei yra troleibusai, kurių Krokuvoj nėra?

                                        Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                        Kad Rygos sistema pasenusi, čia ir asilui aišku. O kad tokią pat kaip Rygos darys Vilniuje, niekur neradau.
                                        O ar paviko rast informacijos, kad skelbta būtų, kad bus atskirtas? Jei ne, tada kuom skirsis nuo Rygos? Niekuo.

                                        Comment


                                          Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                                          Visiškai teisingai. Priešingu atveju- koks tikslas kišti MILIJARDĄ ar net daugiau pinigų į kažkokį brudą ant bėgių?
                                          Kuris važiuos kaip troleibusas, stovės prie šviesaforų ir tarp mašinų, o keleivei bėgios po gatves kur papola, o atskirtam yra pigesnių variantų.
                                          Tave tramvajus vaikysteje nuskriaude kad tu taip kliedi?
                                          Apie koki lakstyma po gatves kur papuola, stovejima prie sviesoforu ir vaziavimus kaip troleibusas sneki? Is kur tu cia istraukei???

                                          Suprantu, galima nekesti, bei jei kazka menkinti, tai argumentuotai bei zinant to priezastis.
                                          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X