Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Na, du persėdimus reikia atlikti nebent važiuojant, pavyzdžiui, iš Vaidotų į Visorius, iš Pagubės į Trakų Vokę. Bet ar daug žmonių tokiom kryptim važinėja? Visai nedaug, todėl čia ir nėra problema tie du persėdimai.
    O dėl vieno persėdimo aš ir neprieštarauju, pats neretai taip važinėju
    Visgi esu prieš tiesoginių maršrutų naikinimą, kol nebus įvestas valandinis bilietas.
    Čia tai aišku, kad nelogiška būtu naikinti tiesioginius maršrutus kol nėra valandinio bilieto. Tramvajus irgi neatsiras anksčiau nei valandinis.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Kalvarijų gatvė šiuo atveju yra puikiai tinkanti visuomeniniam transportui ir jam ten turėtu būti suteikiama kuo daugiau prioriteto. Juk lygiagrečiai yra Geležinio Vilko g., kuria gali važiuoti tie, kurie važiuoja Kalvarijų g.
      Jau ir dabar Geležinio Vilko gatve piko metu eismas vos vos pajuda. Kas bus, jeigu į ją dar ir visos Kalvarijų gatvės srautą sukišti?
      Nors, iš kitos pusės, čia ir bus priežastis pasirinkti visuomeninį transportą...
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Aš gyvenu Pilaitėje ir galiu patvirtinti kad dabar statybu daug:poliklinika,daugiabučiai,gatvių pratesimas(pvz:Nidos).Ir pats rajonas nemažas...Beto,rentinys norėjo pirma linija tiesti Pilaitė-Baltasis tiltas.Kita tema.Kritika.Galima panaudoti geležinkeli.Linija Naujoji Vilnia-Vilniaus pagrindinė geležinkelio stotis.Dažninti 14 maršruta(Arimų g.-Grigaičiai).Vileikai viskas.Trečias tramvajo maršrutas: Pilaitė-Konstitucijos pr.-Šilo/Žirmunų tiltas-Antakalnis.Tramvajus drektusi taip:Karaliaučiaus g.,Pilaitės pr.,T.Narbuto g.(reiketu pakeisti į prospektą),Konstitucijos pr.,Šeiminyškiu g.(negražus pavadinimas),Šilo tiltas,Antakalnio g.Viskas.
        Is pilaites tik vienu momentu (na 15 min intervale pries darbo pradzia) isvaziuoja pilni autobusai. O paskui jie vel vazineja pustusciai. Tai kuom bus pranasesnis tramvajus? Kad temps paskui save daugiau tusciu vagonu?

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Na, du persėdimus reikia atlikti nebent važiuojant, pavyzdžiui, iš Vaidotų į Visorius, iš Pagubės į Trakų Vokę. Bet ar daug žmonių tokiom kryptim važinėja? Visai nedaug, todėl čia ir nėra problema tie du persėdimai.
          O dėl vieno persėdimo aš ir neprieštarauju, pats neretai taip važinėju
          Visgi esu prieš tiesoginių maršrutų naikinimą, kol nebus įvestas valandinis bilietas.
          Ko jus bijote tu persedimu. Paisziurekit kaip gerai organizuotos kai kuriostroleibusu linijos ( 16,19 ir pan) , vaziuoja kas 5 min visa laika ir praktiskai jokio grafiko ziureti nereikia, Kada tik beatejai ,tuoj uz minutes kitos bus troleibusas . Tereikia tik autobusais zmones privezti iki ju liniju.
          Panasiu principiu galima organizuoti ir kitas atsakas.

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Jau ir dabar Geležinio Vilko gatve piko metu eismas vos vos pajuda. Kas bus, jeigu į ją dar ir visos Kalvarijų gatvės srautą sukišti?
            Nors, iš kitos pusės, čia ir bus priežastis pasirinkti visuomeninį transportą...
            Apskritai transporto (ar automobilių, ar viešojo) problemų neišspręsi kažkokiu vienu ėjimu. Reikalingi kompleksiniai sprendimai. GV g. pagrinde kemšasi dėl vadinamos Saltoniškių sankryžos. Taigi kartu (šiaip jau seniai planuojama) reikia išspręsti ir problemas šioje vietoje pastatant estakadas/viadukus.
            Tramvajaus tokio, kaip atskiras vienetas, nutiesimas savaime irgi nieko nepakeistu. Tačiau jeigu kartu bus reformuota visa VT sistema, pertvarkytas maršrutų tinklas ir pan., tai gali duoti nemažai naudos. Atimant eismo juostas gatvėje, reikėtu pokyčių ir eismo organizavime gatvėse. Gal kažkur padaryti vienpusį eismą, gal kokią naują sankryžą su kitokiu pirmumu įvesti ir pan.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Apskritai transporto (ar automobilių, ar viešojo) problemų neišspręsi kažkokiu vienu ėjimu. Reikalingi kompleksiniai sprendimai. GV g. pagrinde kemšasi dėl vadinamos Saltoniškių sankryžos. Taigi kartu (šiaip jau seniai planuojama) reikia išspręsti ir problemas šioje vietoje pastatant estakadas/viadukus.
              Tramvajaus tokio, kaip atskiras vienetas, nutiesimas savaime irgi nieko nepakeistu. Tačiau jeigu kartu bus reformuota visa VT sistema, pertvarkytas maršrutų tinklas ir pan., tai gali duoti nemažai naudos. Atimant eismo juostas gatvėje, reikėtu pokyčių ir eismo organizavime gatvėse. Gal kažkur padaryti vienpusį eismą, gal kokią naują sankryžą su kitokiu pirmumu įvesti ir pan.
              Tu tiktum i politikus. Sneki daug ir nieko konkretaus nepasakai:-)

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Tu tiktum i politikus. Sneki daug ir nieko konkretaus nepasakai:-)
                Nėra prasmės šnekėti tą patį, per tą patį. Gatvių tinklo problemos yra turbūt visiems žinomos ir apšnekėtos kitose infrastruktūros temose.
                Dėl VT ir tramvajaus yra atliktos studijos, kurtos koncepcijos. Taigi čia n-ajį kartą perpasakoti kas kur parašyta nėra prasmės. Jei kažkam įdomu, tai gali pasiskaityti ir sužinoti.
                Dabar visos tokios diskusijos tarsi sukasi ratu ir galiausiai vėl grįžtama prie to: aš gyvenu XXX, dirbu YYY ir mokausi ZZZ. Man nėra kaip nuvažiuoti, reikia tramvajaus, nes reikia būti darbe XX:YY. O bendru požiūrių, srautų skaičiais ir pan. niekas neįdomu. Nes man reikia tiesiogiai nuvažiuoti į darbą iš namų ir pan.

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Is pilaites tik vienu momentu (na 15 min intervale pries darbo pradzia) isvaziuoja pilni autobusai. O paskui jie vel vazineja pustusciai. Tai kuom bus pranasesnis tramvajus? Kad temps paskui save daugiau tusciu vagonu?
                  Dar vienas atsirado...Ne tik vienu momentu,o visada yra nemažai keleivių.Plius,Pilaitėję nemažai statybu,veliau keleivių bus dar daugiau.

                  Comment


                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                    Sutinku. Tačiau niekas valdžioje apie tai neužsimina. Bet yra ir minusas - rytais kai tamsu nelabai norisi trainiotis po geležinkelio stotis (ir miesto, ir Naujosios Vilnios), dėl blogo saugumo užtikrinimo.
                    Tai išsprendžiama. Vilniaus stotyje pakankamai saugu. Taip, bomžų yra, bet jų yra visur. Štia Lenkijoje naktį užėjau į stoties tualetą - bomžai miega ant grindų prieangyje, prie kriauklių... Bobelė, renkanti pinigus, sėdi savo būdelėje, snaudžia...

                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                    Bet kas bandys geležinkelį pritaikyti kaip VT? Vat kur problema. Savivaldybėje dabar tramvajaus vizija ir VT atnaujinimas galvoje. Geležinkelis atrodo mirusi idėja. Tuo tarpu N. Vilnia vienas iš didžiausių Vilniaus mikrorajonų. Bet jeigu ji atokiau nuo miesto centro apie ją galima pamiršti? Kodėl tramvajaus linija būtent Stotis - Santariškės? Kuom ypatingi Santariškės apart ligoninės? Kodėl ne Stotis - Fabijoniškės pvz.?
                    Taip, tai problema. Viena linija nieko neišspręs. Taip, viena iš kitų tramvajaus linijų turėtų eiti į Fabijoniškes.

                    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                    Tai gal įmanoma įsteigti naują privačią įmonę ir vežioti keleivius naudojant LG infrastrukūrą, nusipirkus savų traukinių?
                    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                    Žinau žmonių iš Vokietijos kurie su mielu noru investuotų į tokį projektą. Viename mieste buvo įdiegtas panašus sprendimas išnaudojant esamus bėgius ir įrengiant keletą stotelių. O gyventojų skaičius rajone dar mažesnis nei naujojoje vilnioje.
                    Niekas neinvestuos, nes tai nepelninga. O pelnas galimas tik dotuojant. Valdžiai to nereikia, pinigų ir taip trūksta.
                    Iš esmės tik savivaldybė pati galėtų įsteigti tokią kompaniją. Bet ji turi savo vežėją ir jo problemas. Plius dabar svaigsta apie tramvajų. Čia Lietuva, čia ne Ryga ar Lenkija, kur geležinkeliai integruoti didsmiesčiuose į miesto VT. Iš kitos pusės, reikia pripažinti, kad Vilniuje geležinkelis eina atokiau nuo tankiai apgyvendintų vietų. Todėl Viduje miesto keleivius galima vežti tik dalinai iš N. Vilnios, Pavilnio, Panerių, Vokės, dar Salininkų. Bet sus Salininkais problema - ta linija vos keli traukiniai per dieną. Priešingai, tarp N. Vilnios ir Vilniaus bei Vokės traukinių daug. O skyles tvarkaraštyje esant politinei valiai būtų galima kiek apmažinti.

                    Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                    Jei zeme yra pigi, tada galima daryti "monodirectional"... bet ziurint i visa projekto eiga, tai kainos skirtumas tarp monodirectional ir bidirectional yra toks mizernas, kad net neverta kalbeti..

                    patikek, tas skirtumas zenkliai maziau nei 1%
                    Patikėk, tas dvipusis tramvajus tik dėl galinių stočių. O joms vietos pakanka tiek prie stoties, tiek Santariškėse. Visur kitur nereikia tų centrinių peronų, jie neužima mažiau vietos nei šoniniai peronai.

                    Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                    o turetu buti:
                    atejai netoli namu i stotele. Kas kokias 5 min lakstasntys maitinantieji autikai, susirinko keleivius, nuveze i VT arterija (siuo atveju tarkim kalvariju g-ve), ten, kas 5 minutes vaziuoja tramas. Palaukei ne daugiau 5 minuciu, atvaziavo, ilipai (ir zinai, kad piko metu visada ilipsi, nebus taip kad: atvaziavo per pilnas, neilipu, lauksiu kito, bus uz 15min...), vaziuoji iki kazkurio tasko. Islipi, persedi i kita maitinanti autika, kuris varo kas 5 minutes), nuveze ten kur reikia.

                    ir visur su vienu ir tuo paciu bilietu. greitai.

                    taip yra ir turi buti (vakaruose)... o pas mus... sedi, veza per puse miesto, neskubedamas, paskui dar 4 autikus, pustustis...
                    Tai gal reikia dabartinius autobusus paleisti kas 5 minutes. Nes daugelio maršrutų intervalai apgailėtini - 15-20 min. 10-15 vos kelių maršrutų.

                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                    Aš nesakau, kad man būtinai reikia tramo iš Vileikos į Pilaitę, Pašilaičius ir taip toliau Aš sutinku ir su traukiniu važinėtis, jei užtikrins mano saugumą. Svarbu, kad kas nors atkreiptų dėmesį į sausakimšus autobusus, ypač rytais. O jei nėra alternatyvų - tai statykit ir mums tramą.
                    Alternatyvos yra. Tankinti autobusų eismą. Nes 5 kartai per valandą tai apgailėtinai retai...

                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                    1. Man užtikrina saugumą?
                    2. Įvedžiau per paiešką LG, kad man reiktų važiuoti pvz rytoj nuo 10:00 iki 11:00, tai išmetė, kad 10:28 išvykimas iš Vileikos, atvykimas 10:38. Išeina, kad vienas traukinys per valandą? Ačiū, bet nelabai patogu, jau autobusais greičiau atvažiuosiu.
                    Tokiu metu autobusai nebūna pilni.

                    Comment


                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                      Atvaizdas


                      Net LG infrastruktūros nereikia
                      Tai vienkartinis sou. Beje bilietai kainavo vaikams po 3 litus. Per pamaina parduodvo panasiai uz 500 litu. Beje ar zinote,kodel jie (vairuotojai) buvo su zaliom uniformom ir kepurem ,o ne raudonom kaip senis saltis? Ogi todel,kad jie vaizdavo nykstukus:-)))

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Dar vienas atsirado...Ne tik vienu momentu,o visada yra nemažai keleivių.Plius,Pilaitėję nemažai statybu,veliau keleivių bus dar daugiau.
                        Nesnekek nieku. O tiesiog atsistok stoteleje ir pasiziurek i pravaziuojancius autobusus. Aisku galima ten leisti ir visiskai tuscia tramvaju su kokiais 5-kiais beveik tusciais vagonais:-)

                        Comment


                          Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                          o tai tau tramas ves iki lazdynu?
                          Kai bus sutvarkyta sistema, kurioje bus Magistraliniai ir maitinantys marsrutai - tai greitai ir neskausmingai vaziuosi.

                          Pagalvok, i viena trama ilenda apie 300-400 zmoniu
                          4 PILNI autikai. piko metui.
                          Ne, tramvajaus talpa priklauso nuo sekcijų skaičiaus. Vilniuje galima tikėtis 4 sekcijų. Tai talpa būtų tik apie 300. Jei būtų sumažintas sėdimų vietų skaičius ir sėdynės išfėstytos 1+1 principu, tai gal apie 350 keleivių tilptų. Taigi, paprastame autobuse telpa 100, dvigubame 150 keleivių. 400 žmonių galima pervežti 3 dvigubais autobusais. Ir kas keleiviui geriau - kas 5-7 min. važiujantis autobusas, ar kas 15-20 min. tramvajus?

                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                          Galiu paaiškinti tiems, kas retai būna Vileikoje.
                          1. Man iš namų iki Vileikos stoties 15 min pesčiom (vasara), reikia praeiti visus "Bakaliukus" ir taip toliau.
                          2. Jau atejęs į Stotį ir čia sutiksiu labai nemažus burelius Vileikos "elito"
                          3. Gerai, likau gyvas, įsėdau į traukinį, o ten su manim įlipa "elita".
                          4. Galbūt sėkmingai, be kruvinos nosies atvažiavau iki Vilniaus Stoties.
                          5. Išlipu laimingas, o čia mane pasitinka Stoties "elitas".
                          6. Dėl puikiai išsidėsčiusių žvaigždžių ar planetų aš likau sveikas ir neapvogtas, bet su sugadinta nuotaika.
                          7. Vakaras... Laikas grįžti namo... Tuo pačiu maršrutu
                          Vileikos elitas traukiniais nesivažinėja. Nes autobusu galima už dyką, o traukinyje yra konduktorius. Dar kartą sakau, kad Vilniaus stotis pakankamai saugi. Taip, N. Vilnioje biški problemų yra su "elitu". Bet ten ne tik prie stoties tos problemos egzistuoja.

                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Ukmergės g. yra netinkama tramvajui. Šia gatvę jau sugadino, kai leido visokiems prekybos centrams pasidaryti tiesioginius įvažiavimus iš jos ir atsukti fasadus į šia gatvę. Tačiau galutinai ją, kaip svarbią miesto transporto arteriją, sugriauti įkišant tramvajų - nelogiška. Kalvarijų gatvė šiuo atveju yra puikiai tinkanti visuomeniniam transportui ir jam ten turėtu būti suteikiama kuo daugiau prioriteto. Juk lygiagrečiai yra Geležinio Vilko g., kuria gali važiuoti tie, kurie važiuoja Kalvarijų g.
                          Būtų kaip tik proga sutvarkyti Ukmergės g. nuo Laisvės pr. iki Senukų įvažiavimo. Vietos pakankamai platinimui. Prekybcentrius galima siųsti nachren, žemė po parkingais vis tiek tikriasiai valdiška. Dalį atimti gatvei, o kitoje dalyje tegul statosi daugiaaukštes.

                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Jau ir dabar Geležinio Vilko gatve piko metu eismas vos vos pajuda. Kas bus, jeigu į ją dar ir visos Kalvarijų gatvės srautą sukišti?
                          Nors, iš kitos pusės, čia ir bus priežastis pasirinkti visuomeninį transportą...
                          Tą galima padaryti jau dabar. Viena ar dvi tramvajaus linijos problemos neišspręs.

                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Apskritai transporto (ar automobilių, ar viešojo) problemų neišspręsi kažkokiu vienu ėjimu. Reikalingi kompleksiniai sprendimai. GV g. pagrinde kemšasi dėl vadinamos Saltoniškių sankryžos. Taigi kartu (šiaip jau seniai planuojama) reikia išspręsti ir problemas šioje vietoje pastatant estakadas/viadukus.
                          Tramvajaus tokio, kaip atskiras vienetas, nutiesimas savaime irgi nieko nepakeistu. Tačiau jeigu kartu bus reformuota visa VT sistema, pertvarkytas maršrutų tinklas ir pan., tai gali duoti nemažai naudos. Atimant eismo juostas gatvėje, reikėtu pokyčių ir eismo organizavime gatvėse. Gal kažkur padaryti vienpusį eismą, gal kokią naują sankryžą su kitokiu pirmumu įvesti ir pan.
                          Būtent. Ir dar daugiau, nei paminėjai.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Tai ačiu.....Pilaitė tuščias rajonas??!!Tavo Santariškės tuščios.Į Vileika galima geležinkeli,beto, ten yra net 8 autobusų maršrutai!(18,14,44,31,67,74,4,27)O Pilaitėję vos 4(47,30,54,75),vasara dar kiek gelbėja 63.Beto,ten dažnai trumpi autobusai.O nuo Sietyno st. iki Papilėnų st. autobuse nugriūti neimanoma-autobusas sausakimšas...
                            Tai pakeisk ilgais ir dar gausi atsisesti. 30 is vis tuscias vazineja. Nereikia sneketi nesamoniu. Atsistok ryte stoteleje ir viska pamatysi.kad visi autobusai vaziuoja pustusciai ir tik pora ,kuriems ispuola tuo paciu palankiausiu metu pries darbo pradzia vaziuoja pilni. Tramvajus su keliais vagonais is viso visa para vazinetu pustustis ir generuotu tik nuostolius.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Ne, tramvajaus talpa priklauso nuo sekcijų skaičiaus. Vilniuje galima tikėtis 4 sekcijų. Tai talpa būtų tik apie 300. Jei būtų sumažintas sėdimų vietų skaičius ir sėdynės išfėstytos 1+1 principu, tai gal apie 350 keleivių tilptų. Taigi, paprastame autobuse telpa 100, dvigubame 150 keleivių. 400 žmonių galima pervežti 3 dvigubais autobusais. Ir kas keleiviui geriau - kas 5-7 min. važiujantis autobusas, ar kas 15-20 min. tramvajus?

                              23 metru tramas
                              Width 2.4 m : 36 seats and with 4 standee p./m²total of 137 passengers , and with 6 standee p./m² total of 187 passengers
                              Width 2.65 m : 38 seats and with 4 standee p./m²total of 142 passengers , and with 6 standee p./m² total of 195 passengers



                              32 metru tramas
                              Width 2.4 m : 56 seats and with 4 standee p./m²total of 207 passengers , and with 6 standee p./m² total of 285 passengers
                              Width 2.65 m : 56 seats and with 4 standee p./m²total of 218 passengers , and with 6 standee p./m² total of 300 passengers

                              43 metru tramas
                              Width 2.4 m : 76 seats and with 4 standee p./m²total of 285 passengers , and with 6 standee p./m² total of 395 passengers
                              Width 2.65 m : 76 seats and with 4 standee p./m²total of 300 passengers , and with 6 standee p./m² total of 415 passengers

                              puiikios pletimo galimybes:


                              Del sedyniu
                              Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                              Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                              Comment


                                Taigi, 44 m ilgio tramvajus tapina tik 300 žmonių. Tiek pat perveža ir du 18 metrų ilgio autobusai ar troleibusai. Na nereikalingas Vilniuje ilgesnis nei 4 sekcijų tramvajus. Nes ne piko metu jis važinės pustuštis. Be to ilgesni variantai naudojami tik tose linijose, kurios pilnai atskirtos nuo automobilių eismo ir kerta gatves vos vienoje kitoje vietoje.
                                Paskutinis taisė Al1; 2012.01.03, 20:32.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Yra kaip aš sakiau. Priklauso nuo sekcijų skaičiaus. Na nereikalingas Vilniuje ilgesnis nei 4 sekcijų tramvajus. Nes ne piko metu jis važinės pustuštis. Be to ilgesni variantai naudojami tik tose linijose, kurios pilnai atskirtos nuo automobilių eismo ir kerta gatves vos vienoje kitoje vietoje.
                                  Vilniuje siaip turetu eiti 32 metru.
                                  O ir siaip, is tikro, jei taip pasiziureti, tai nuo santoru iki zalio tilto - ne tiek jau ir daug tu sankryzu
                                  Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                  Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Taigi, 44 m ilgio tramvajus tapina tik 300 žmonių. Tiek pat perveža ir du 18 metrų ilgio autobusai ar troleibusai. Na nereikalingas Vilniuje ilgesnis nei 4 sekcijų tramvajus. Nes ne piko metu jis važinės pustuštis. Be to ilgesni variantai naudojami tik tose linijose, kurios pilnai atskirtos nuo automobilių eismo ir kerta gatves vos vienoje kitoje vietoje.
                                    DU troleibusai (Tiksliau - TRYS)
                                    arba vienas tramas.

                                    vienok pagalvok - 10 nauju troleibusu - 15 milionu litu
                                    Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                    Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                    Comment


                                      Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                      DU troleibusai (Tiksliau - TRYS)
                                      arba vienas tramas.

                                      vienok pagalvok - 10 nauju troleibusu - 15 milionu litu
                                      O tramvajų 10 kiek? Kiek visos linijos įrengimas?

                                      Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                      Vilniuje siaip turetu eiti 32 metru.
                                      O ir siaip, is tikro, jei taip pasiziureti, tai nuo santoru iki zalio tilto - ne tiek jau ir daug tu sankryzu
                                      Daug, o kai kurios ypač apkrautos.

                                      Comment


                                        Zuokas vėl paisto nesąmones. Diegs mat tramvajų ir ilguosius autobusus. Lyg pastarieji būtų naujiena Vilniuje...

                                        Ketinama ieškoti galinčių Vilniaus mieste įdiegti naujų transporto rūšių – tramvajų ir ilguosius autobusus, teigia sostinės meras Artūro Zuokas.

                                        Vienžo, kažkam bandys prakišti maršrutų monopolį su 10 ar 15 eilinių autobusų, kurių turi ir autobusų parkas...

                                        http://www.15min.lt/naujiena/miestas...#axzz1iQXvEdph

                                        Šiap tai straipnis apie "viską".

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Būtų kaip tik proga sutvarkyti Ukmergės g. nuo Laisvės pr. iki Senukų įvažiavimo. Vietos pakankamai platinimui. Prekybcentrius galima siųsti nachren, žemė po parkingais vis tiek tikriasiai valdiška. Dalį atimti gatvei, o kitoje dalyje tegul statosi daugiaaukštes.
                                          Aišku galima ir toks variantas. Tačiau tada reiktu padaryti visus praėjimus, perėjas pėstiesiems skirtingame lygyje. Tik neaišku ar bus "politinės valios" taip pasielgti (apie aikštelių mažinimą). Juk dabar kiekvienam prekybcentriui leidžiama po sankryžą savo patogumui pasistatyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X