Parašė Mørtã
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Pasakysiu tiesiai, Vilniuj kol kas nereikia nei tramvajaus, nei metro, nes tramvajai efektyvūs tik kai tinklas apima didelę miesto dalį. Metro visai racionalu statyti milijoniniuose miestuose, nes netgi Prahoje metro nėra pilnas žmonių.Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Va čia tai daiktas, gėdos nedaro. Kažkaip net įsivaizduoju, kad Niko nuotraukoje matome Jogailos/Gedimino/Vilniaus gatvių sankryžą. Bet tada tikriausiai jau amen troleibusams?
Žinoma, būtų malonu pamatyti naujas transporto priemones savo mieste, bet racionalus mąstymas kol kas nugali. Karts nuo karto, matau tuščias Prahos centro gatves. Čia reikia žmonių smegenis sutvarkyti, priversti palikti auto už miesto, ir keliauti viešuoju transportu(kuris, beje, tikrai nėra blogas). Pvz.: Šiomis dienomis Prahoje apie 30C šilumos, ne viename trame ar aute nėra AC. Ir tai ne juokinga
Vilniuje Volvo per tokius karščius galima gaudyti kaifą
Comment
-
Taip, kurie turi seną ir išvystytą tramvajų tinklą. Be to, mano pagrindiniu argumentu lieka tas, kad mūsų žmonės nepersės net į metro. Visi gi ponai, tik savo ratais...Parašė music Rodyti pranešimąTai kad Prahoje to metro trys linijos ir jie dar ketvirtą pasiryžę statyti!
Prahoje 56 metro stotys (58 km), o tai- labaaai daug tokio dydžio miestui ir netrukus bus dar daugiau, gal todėl ir atrodo nedaug žmonių. Palyginimui Maskvoje, kur gyventojų lygiai 10 kartų daugiau, tėra 179 metro stotys
O metro yra tobula VT sistema, lieka tik finansų/atsiperkamumo klausimas..
Vilniuje nebūtina statyti 100 stočių sistemos, užtektų kokių 10-15, na ar 20 optimaliam funkcionavimui.
Tramvajus- taip pat puiki transporto priemonė- greita, talpi, patogi,..
Tuo teko ne kartą įsitikinti Vilniaus dydžio ar net gerokai mažesniuose Vakarų Europos miestuose
Vien tik naujos transporto priemonės atsiradimas situacijos nepakeis. Be to, tramvajų vairavimas yra atskira tema, jie vairuoja įžūliai ir autoritetingai. Plius, tramvajaus atsiradimas, bus tragedija auto mėgėjams. Pirma tramvajų dešimtuką galima pirkti seną, kad nebūtų gaila išmetinėti po avarijų
Comment
-
Net nebūtinai seną:Parašė Nikas Rodyti pranešimąTaip, kurie turi seną ir išvystytą tramvajų tinklą. Be to, mano pagrindiniu argumentu lieka tas, kad mūsų žmonės nepersės net į metro. Visi gi ponai, tik savo ratais...
Vien tik naujos transporto priemonės atsiradimas situacijos nepakeis. Be to, tramvajų vairavimas yra atskira tema, jie vairuoja įžūliai ir autoritetingai. Plius, tramvajaus atsiradimas, bus tragedija auto mėgėjams. Pirma tramvajų dešimtuką galima pirkti seną, kad nebūtų gaila išmetinėti po avarijų
O vairuotojai šiaip ar taip vairuoti nemoka- avarijų per daug nepadaugėtų. Gal keliems klevo lapams tektų draudimui sumokėti už tramvajaus taranavimą ir to pasekmes. Tramvajus visada teisus, kaip buvo sakoma Vilnius 2020 filmuke dar prieš 8 metusParašė Sovijus Rodyti pranešimąLankantis Prancūzijos pajūrio mieste Montpelje teko pasivažinėti miesto tramvajais. Jų yra 3 linijos, kiekviena linija nudažyta skirtinga spalva. Miesto bilietai su autobusais nėra integruoti. Tramvajus pastatytas visai neseniai - prieš keletą metų. Apie tokį savojo Vilniaus meras A. Zuokas. Kol mūsiškiai kalbėjo prancūzai tokį pasistaė.
Keletas nuotraukų.
Linija Nr. 3
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Šioje linija dailiai sutvarkyta, auga žolė
Atvaizdas
Linija Nr. 2
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Comment
-
Man to taksisto žodžiai kasdieną skamba ausyse važiuojant tramuParašė music Rodyti pranešimąNet nebūtinai seną:
O vairuotojai šiaip ar taip vairuoti nemoka- avarijų per daug nepadaugėtų. Gal keliems klevo lapams tektų draudimui sumokėti už tramvajaus taranavimą ir to pasekmes. Tramvajus visada teisus, kaip buvo sakoma Vilnius 2020 filmuke dar prieš 8 metus

Ech...būtų liberalai su Zuoku priešaky...
Comment
-
Man vis dar niekas neatsakėte į klausimą: ar gali techniškai ta pačia gatve ir ta pačia kryptimi važiuoti tramvajus ir troleibusas?Parašė Nikas Rodyti pranešimąMan to taksisto žodžiai kasdieną skamba ausyse važiuojant tramu
Ech...būtų liberalai su Zuoku priešaky...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tie patys. Troleibusas turi du "ūsus", o tramvajus vieną. Gali ant tų pačių laidų važiuoti, pats mačiau realiai San Fransiske ir Rygoje.Parašė Nikas Rodyti pranešimąTik jiems reikalingi skirtingi laidai
Comment
-
Jei su ūsais, tada taip. Tačiau kiek yra tekę matyti visi naujesni tramvajai turi pantografus ir tada reik atskirų laidų.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTie patys. Troleibusas turi du "ūsus", o tramvajus vieną. Gali ant tų pačių laidų važiuoti, pats mačiau realiai San Fransiske ir Rygoje.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTu pavažinėk po užsienį ir pasižiūrėk kaip naujoviškas tramvajus atrodo, nes vadindamas jį geležiniu monstru, dabar kalbi tik kaip iš kaimiečio pozicijos.
nesvarbu kaip jis atrodo ir koks jo dizainas,vietos gatveje jis uzima tiek pat kiek ir anksciau.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąMan vis dar niekas neatsakėte į klausimą: ar gali techniškai ta pačia gatve ir ta pačia kryptimi važiuoti tramvajus ir troleibusas?
Negali,nes tramvajaus begiais vaziuoti yra labai nekomfortabilu, isbyrws visi dantys nuo vibracijos:-))
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTie patys. Troleibusas turi du "ūsus", o tramvajus vieną. Gali ant tų pačių laidų važiuoti, pats mačiau realiai San Fransiske ir Rygoje.
taip taip ...:-)) troleibuso du laidaiplius ir minus,o tramvajus brauktu per abu iskart ir viskas butu OK:-))) pasimokykit fizikos .
Comment
-
Em, gal pats pasimokyk, sako kad vieną ūsą turės, reiškia tik vieną laidą grauš, ims pliusą nuo laido ir minusą bėgiais atiduos. Arba, tramas ir du gali turėti, tada būtų lygiai tas pat kas trūlas tik ant bėgių.Parašė praeivis Rodyti pranešimątaip taip ...:-)) troleibuso du laidaiplius ir minus,o tramvajus brauktu per abu iskart ir viskas butu OK:-))) pasimokykit fizikos .
Comment
-
Kas nori pasiskaityti apie Vilniaus greitąjį tramvajų (internete ieškojau apie jį ir radau!):
http://www.grant.lt/ltsr/2009/09/07/...ramvajus-1988/
Manau, labai įdomus straipsnis. Gaila, kad nespėjo įgyvendint
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
"Systra" pasiūlė beveik nepakitusią liniją Stotis - Santariškės tiesti dar 2005 m., vadinas nelabai kas pasikeitė, išskyrus tai, kad atsirado Vilniaus metroufonautų...Parašė taccido Rodyti pranešimąKas nori pasiskaityti apie Vilniaus greitąjį tramvajų (internete ieškojau apie jį ir radau!):
http://www.grant.lt/ltsr/2009/09/07/...ramvajus-1988/
Manau, labai įdomus straipsnis. Gaila, kad nespėjo įgyvendint
P.S. Tą straipsnį esu skaites ~1992 m.,tame pačiame 1988 m. sausio mėn. "Mokslas ir gyvenimas" žurnale, ten net schema planuojamų tramvajaus trasų buvo su pažymėtomis požeminėmis dalimis, tuomet atkreipiau vieną įdomią detalę: Iš Lentvario ateinanti tramvajaus trasa iš Lentvario gatvės neturėjo sukti į Savanorių prospektą, o eiti tiesiai pro Fizikos institutą, toliau per mišką iki maždaug dabartinės Jankiškių stotelėsPaskutinis taisė Kosovo; 2009.11.29, 15:44."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Bet straipsnyje minima linija "Stotis - santariškės" buvo siūloma tiesti visiškai kitokia trasa (ne per Pylimo - Kalvarijų gatves, o per Savanorių pr., Lazdynus, Karoliniškes, Viršuliškes, Pašilaičius). Tarp šitos linijos ir "Systros" linijos bendri tik pradinis ir galinis taškas.Parašė Kosovo Rodyti pranešimą"Systra" pasiūlė beveik nepakitusią liniją Stotis - Santariškės tiesti dar 2005 m., vadinas nelabai kas pasikeitė, išskyrus tai, kad atsirado Vilniaus metroufonautų...
Taip pat straipsnyje šita linija įvardijama kaip "trečioji" - iš teksto neaišku, ar numeracija reiškia tiesimo eiliškumą, ar nereiškia nieko.
Įdomu, koks buvo tikslas 1988 metais siūlyti tiesti tramvajų į Lentvarį, juk tarp Vilniaus ir Lentvario yra puikus tiesus elektrifikuotas geležinkelis? Ar šiame tekste "Lentvaris" reiškia kažką kita?P.S. Tą straipsnį esu skaites ~1992 m.,tame pačiame 1988 m. sausio mėn. "Mokslas ir gyvenimas" žurnale, ten net schema planuojamų tramvajaus trasų buvo su pažymėtomis požeminėmis dalimis, tuomet atkreipiau vieną įdomią detalę: Iš Lentvario ateinanti tramvajaus trasa iš Lentvario gatvės neturėjo sukti į Savanorių prospektą, o eiti tiesiai pro Fizikos institutą, toliau per mišką iki maždaug dabartinės Jankiškių stotelės
Comment
-
-
Tieisog pagal planus iki to laiko buvo planuojama Lentvarį padaryti Vilniaus miesto dalimi, kaip dabar Grigiškės, o jeigu jau miesto dalis tai turi būti ir visuomeninis miesto transportas. Į Naująją Vilnią irgi troleibusų liniją tiesti norėjo, nors yra susisiekimas traukiniais.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąĮdomu, koks buvo tikslas 1988 metais siūlyti tiesti tramvajų į Lentvarį, juk tarp Vilniaus ir Lentvario yra puikus tiesus elektrifikuotas geležinkelis? Ar šiame tekste "Lentvaris" reiškia kažką kita?
Comment
-
O Grigiškės yra miestas Vilniaus miesto savivaldybėjParašė lietus Rodyti pranešimąTieisog pagal planus iki to laiko buvo planuojama Lentvarį padaryti Vilniaus miesto dalimi, kaip dabar Grigiškės, o jeigu jau miesto dalis tai turi būti ir visuomeninis miesto transportas. Į Naująją Vilnią irgi troleibusų liniją tiesti norėjo, nors yra susisiekimas traukiniais.
Comment
Comment