Kaip Paryziuje... su prancuzais gi derybos vyko...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Na, su prancūzais vyko derybos ir dėl Kauno arenos... (nepriimti už rimtą)Parašė x21 Rodyti pranešimąKaip Paryziuje... su prancuzais gi derybos vyko...
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ar buvo kalba apie Vilniaus tramvajaus vezes ploti? O be to koks skirtumas, koks tas plotis bus? kad ir du metrai...Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąHm... Vilniuj 1520 mm vėžės tramvajus?...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą
Toks trumpas tramvajus neturi jokio pranasumo prie sudvigubinta troleibusa ar autobusa. Vien tik minusai: begiai ,uzimama vieta ir t.t.
Comment
-
Tai gal griaukim viską, leiskim autobusus važinėti?Parašė praeivis Rodyti pranešimąToks trumpas tramvajus neturi jokio pranasumo prie sudvigubinta troleibusa ar autobusa. Vien tik minusai: begiai ,uzimama vieta ir t.t.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTai gal griaukim viską, leiskim autobusus važinėti?
Keista tavo ironija. Tikrai toks trumputis tramvajus neperveza keleiviu daugiau nei autobusas. Tramvajus pranasesnis bus tik tada ,kai sujungtas is keliu vagonu ir gali aptanauti didelius keleiviu srautus. Bet tam dar reikia,kad ir tiek keleiviu butu:-))
Comment
-
Jei būtų reikalinga - jie būtų prailginti keliskart. Naudojama yra sena infrastruktūra, kuri galbūt nėra pati racionaliausia, todėl nėra tiek keleivių. Pažiūrėk, kur yra paklausa, tramvajai ne tokio ilgio važinėja. Vis tiek yra ribos. Tramvajus ir miesto geležinkelis ne tas pats.Parašė praeivis Rodyti pranešimąKeista tavo ironija. Tikrai toks trumputis tramvajus neperveza keleiviu daugiau nei autobusas. Tramvajus pranasesnis bus tik tada ,kai sujungtas is keliu vagonu ir gali aptanauti didelius keleiviu srautus. Bet tam dar reikia,kad ir tiek keleiviu butu:-))
Comment
-
Butent! jeigu nuo seno ten yra yrengti tramo begiai tai kam islaidos juos ardyti ir islaidos yrengti troleibusu kontaktini tinkla, pirkti troleibusus? Juolab kad padidejus keleiviu srautui ateity galima paleisti 3kart ilgesni tramvaju, o su troleibusais tokiu atveju jau kur kas sudetingiau!Paskutinis taisė evvt; 2009.03.03, 20:57.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąGali būti, kad dalis linijų yra senos, bet minėjau, kad jos visos dažniausiai sueina į centrą, kur spūstis didžiausia. Tačiau nejaugi viską reikia griauti?
Pvz. Rygoje tramvajus visiškai pasitvirtina - jo linijos nutiestos tomis gatvėmis, kuriomis automobilių eismas gana ribotas. Kitomis lygiagrečiomis gatvėmis kursuoja autobusai ir troleibusai - laisva teisė rinktis. Taip buvo suprojektuotas miestas prieš 100 m.
Rygoje esu pragyvenęs apie 2,5 m. - naudojausi tik tramvajumi. Ir jo pranašumas pasitvirtino tramvajais Nr. 7 ir Nr. 4, 5. Latviai taip pat mieliau renkasi šią transporto priemonę.
Beje, jei tamstai neįtinka nei tramvajus, nei troleibusas tai gal siūlote, kad miestai visai paskęstų dulkių, teršalų, dūmų smoge?
As sutikciau ,kad butu tiesiamos tramvajaus linijos,ten kur nesusitvarko VT. Tada prikabini po kelis vagonus,nera spusciu ,keleiviai pervezti i pan. Bet jei uztenka VT,tai nebutina metyti pinigu,tiesti begius ir darkyti miesta.
O del tarsos,tai viskas labai priklauso nuo technikos prieziuros. Sustok kokia saltesne diena prie gatves,kai labai gerai matosi is masinu duslintuvu besiverciantys silti dumai ir palygink. Garantuoju kad koks senas golfas ar audine vers daug didesnius dumu kamuolius,nei salia stovintis poros metu vilkikas ,tempiantis 40 tonu svorio ,bet atitinkantis EURO 3 ir aukstesnes normas.
Comment
-
Ir tuomet virš Vilniaus sėkmingai vasarą kai nėra vėjo kabo smogas. Ir labai sveika gyventi kaip kurorte - nesergame nei plaučių ir nei kitomis ligomis.Parašė praeivis Rodyti pranešimąAs sutikciau ,kad butu tiesiamos tramvajaus linijos,ten kur nesusitvarko VT. Tada prikabini po kelis vagonus,nera spusciu ,keleiviai pervezti i pan. Bet jei uztenka VT,tai nebutina metyti pinigu,tiesti begius ir darkyti miesta.
O del tarsos,tai viskas labai priklauso nuo technikos prieziuros. Sustok kokia saltesne diena prie gatves,kai labai gerai matosi is masinu duslintuvu besiverciantys silti dumai ir palygink. Garantuoju kad koks senas golfas ar audine vers daug didesnius dumu kamuolius,nei salia stovintis poros metu vilkikas ,tempiantis 40 tonu svorio ,bet atitinkantis EURO 3 ir aukstesnes normas.
Žinoma tramvajų linijos turi eiti ten kur srautai didžiausi, o autobusai - ten kur maižau, nes jų maršrutus reikalui esant yra pakeisti žymiai lengviau. Ir aišku jeigu tempia daugiau vagonų - mažiau algų reikia mokėti vairuotojams.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.22, 11:50.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąIr tuomet virš Vilniaus sėkmingai vasarą kai nėra vėjo kabo smogas. Ir labai sveika gyventi kaip kurorte - nesergame nei plaučių ir nei kitomis ligomis.
Žinma tramvajų linijos turi eiti ten kur srautai didžiausi, o autobusai - ten kur maižau, nes jų maršrutus reikalui esant yra pakeisti žymiai lengviau.
Kada tu vilniuje matei smoga,nors daugybe tokiu kaip tu vazinejate senais kibiriukais? As tau juk sakiau,pabandyk tu siuolaikiniame vilkike ,su katalizatoriais pamatyti kokius dumus jiems vaziuojant. Aisku jie tersia aplinka ,bet ne daugiau nei tavo sena lengvoji masinyte.
O jei snekant konkreciai ,tai kur tu pats asmeniskai siulytum tiesti tramvajaus linijas? Kur randi tiek laisvos vietos siam malonumui?
Comment
-
Sory. Na žinote ir įžulumas tamstos - su "kibiriukais" nesivažinėju ir ne apie juos Forume kalba eina. Informuoju į Vilnių atvažiuoju elektriniu arba paprastu traukiniu, o mieste važinėjuosi troleibusu. Kai atvažiuoji į Vilnių nuo Žemųjų Panerių gražiai oras parudavęs nuo teršalų ir kietujų dalelių - ypač vasarą per LRT net rodė ne kartą. Siūlau pasižvalgyt atidžiau ir "marazmų" neskleisti, pasiskaitinėt spaudą ir dažniau žiūrėti TV.Parašė praeivis Rodyti pranešimąKada tu vilniuje matei smoga,nors daugybe tokiu kaip tu vazinejate senais kibiriukais? As tau juk sakiau,pabandyk tu siuolaikiniame vilkike ,su katalizatoriais pamatyti kokius dumus jiems vaziuojant. Aisku jie tersia aplinka ,bet ne daugiau nei tavo sena lengvoji masinyte.
O jei snekant konkreciai ,tai kur tu pats asmeniskai siulytum tiesti tramvajaus linijas? Kur randi tiek laisvos vietos siam malonumui?
Miesto transporto probelmomis ir gairėmis kur ką tiesti - rūpinasi Vilniaus miesto savivaldybė, ne aš.
Būtų mano valia - susisiekimas Lietuvos didmiesčiuose būtų kaip Vakarų Europoje - apie tai jau rašiau. Mašinomis ir autobusais tikrai nebūtų prikimšta. Beje, išmetami teršalai kenkia architektūros paminklams, ne tik žmonių sveikatai.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.22, 14:22.
Comment
-
"Vilniaus mero pavaduotojas, socialdemokratas Romas Adomavičius už savivaldybės pinigus išvyko į Prancūziją apžiūrėti tramvajų." Plačiau: http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...hp?id=23236936
Comment
-
Užtat rentinys kaip žviegia dėl to, savo asilų puslapyje mero pavaduotoją lengvatikiu vadinaParašė railman Rodyti pranešimą"Vilniaus mero pavaduotojas, socialdemokratas Romas Adomavičius už savivaldybės pinigus išvyko į Prancūziją apžiūrėti tramvajų." Plačiau: http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...hp?id=23236936Paskutinis taisė Kosovo; 2009.07.23, 11:23."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Visai nieko prieš kad Vilniuje toks atsirastu:Parašė railman Rodyti pranešimą.. išvyko į Prancūziją apžiūrėti tramvajų...
fotkinau pernai.
Comment
-
/\ Ir aš nieko prieš, jeigu atsiras be "otkato".I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Galvas kiemsargiai nuimtų....
Comment