Parašė Shernas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Perėja būtų prieš stoteles (tiek autobuso, tiek tramvajaus), tai vt važiuotu lėtai. Atrodytų kažkas panšaus kaip nuotraukoje. Tikrai nebaisu kirsti tokią gatvę. Turint daug vietos (O Konstitucijos pr. žinom kiek daug jos yra) galima dar būtų padaryti salelę tarp automobilių ir tramvajaus juostų. Tai kirstum tiesiog A+1 kelią per paprastą perėją. O paskui galėtų būti perėjimas per bėgius kur tramvajui pirmenybė prieš žmones.
-
O kodėl Tamsta manote kad žmogus, nesugebantis išrūšiuoti šiukšlių į 3 talpyklas bei nesugebantis kirsti gatvės nežiūrėdamas į tapšnoklio ekraną, sugebės atsiminti kad pirmenybės prieš bėginį transportą neturi?Parašė rPn Rodyti pranešimą
... O paskui galėtų būti perėjimas per bėgius kur tramvajui pirmenybė prieš žmones.
Comment
-
Rato is naujo isradinet nereikia. Per daug aisku kad Lietuviai tiesiog nuli nusimanimo turi vskame kas susije su beginiu viesuoju transportu, tad neraikia jokiu derybu del greiciu, gatves konfiguraciju ar nauju vairavimo taisykliu. Modeli galim nusipirkt is begales europos miestu, kur tramvajai jau sekmingai rieda simtus metu.Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Kokiu greičiu turės važinėti VT ir tramvajus, kad pėsčiasis saugiai kirstų ir A, ir paprastą juostą, ir tramvajaus bėgius ?
- 9 patinka
Comment
-
Tramvajaus vapas išrastas jau senai. O jeigu jau nieko šiam pasaulyje nemoki, tai tau turėtų galioti Darvino teorija - natūrali atranka.Parašė Shernas Rodyti pranešimą
O kodėl Tamsta manote kad žmogus, nesugebantis išrūšiuoti šiukšlių į 3 talpyklas bei nesugebantis kirsti gatvės nežiūrėdamas į tapšnoklio ekraną, sugebės atsiminti kad pirmenybės prieš bėginį transportą neturi?
Čia lyg ir sutariame, kad taip elgtis reiks pradėti ne nuo rytojaus ar kitų metų, bet dar tik po kelių dešimtmečių. Gal iki to laiko jau išmoksim kaip reikia elgtis mieste? Blogiausiu atvėju atsiras technologija kuri praneša žmogui apie artėjančią kliūtį tame pačiame tapšnoklio ekrane į kurį jis žiūri eidamas per bėgius.
Comment
-
Dėl paskutinio tiesos yra. Vilniuje yra vienas didelis, storas dramblys kambaryje: viešasis transportas. Ir ne autobusai/troleibusai, bet tramvajus arba panašus light rail sprendimas. Kuo ilgiau tempsim ir apsimetinėsim, kad be to išsisuksim, tuo labiau rizikuosim prisižaisti ir pradėti pralaiminėti kitiems regiono miestams dėl krentančio konkurencingumo.Parašė luknas Rodyti pranešimąVMS nesugeba normaliai iškomunikuoti savo sprendimų visuomenei ir pagrįsti jų ekonominę bei praktinę naudą jeigu tokia tikrai yra. Viskas tik su siejama su darniu judrumo. Vilnius nėra kompaktiškas miestas, kad dviračių ir paspirtukų darnų judrumą visame mieste būtų galima pasiekti. Apie 40 km nuo vieno iki kito pakraščio.
- 3 patinka
Comment
-
Šiaip labai keista, kad VMS palaidojo tramvajaus projektą, nors administracijoje ne vienas jaunas, išsilavinęs ir Europos miestų urbanistines struktūras puikiai žinantis žmogus, juolab vakarietišką dviračių takų tinklą pradėti plėsti pavyko. Gal viskas dėl Zuoko komplekso ir bijoma net užsiminti apie tramvajaus perspektyvas, nes iš kart bus zuokiniais išvadinti?Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl paskutinio tiesos yra. Vilniuje yra vienas didelis, storas dramblys kambaryje: viešasis transportas. Ir ne autobusai/troleibusai, bet tramvajus arba panašus light rail sprendimas. Kuo ilgiau tempsim ir apsimetinėsim, kad be to išsisuksim, tuo labiau rizikuosim prisižaisti ir pradėti pralaiminėti kitiems regiono miestams dėl krentančio konkurencingumo.
- 3 patinka
Comment
-
Aš manau, kad jie tiesiog mato, kad miestas neturi tam pinigų (jei nėra už ką net atnaujinti troleibusų). Todėl puikiai tą suprasdami, nebando net pirstelėti ta tema ir vaidina, kad viskas gerai. Kiek kainuotų įsirengti pirmą liniją nuo nulio? 150 mln. eur? (sugalvojau pats, neteiskit jei labai nepataikiau) Tiek kiek vienas nacionalinis stadionas su stadionaičiais.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip labai keista, kad VMS palaidojo tramvajaus projektą, nors administracijoje ne vienas jaunas, išsilavinęs ir Europos miestų urbanistines struktūras puikiai žinantis žmogus, juolab vakarietišką dviračių takų tinklą pradėti plėsti pavyko. Gal viskas dėl Zuoko komplekso ir bijoma net užsiminti apie tramvajaus perspektyvas, nes iš kart bus zuokiniais išvadinti?
O šiaip tramvajus kaip ir turėtų naturaliai pirštis pagal darnaus judumo planą. Jeigu norima pasiekti 30% kelionių viešuoju transportu - vien autobusų neužteks.
- 3 patinka
Comment
-
Ne, nu come on.Parašė rPn Rodyti pranešimą
Aš manau, kad jie tiesiog mato, kad miestas neturi tam pinigų (jei nėra už ką net atnaujinti troleibusų). Todėl puikiai tą suprasdami, nebando net pirstelėti ta tema ir vaidina, kad viskas gerai. Kiek kainuotų įsirengti pirmą liniją nuo nulio? 150 mln. eur? (sugalvojau pats, neteiskit jei labai nepataikiau) Tiek kiek vienas nacionalinis stadionas su stadionaičiais.
O šiaip tramvajus kaip ir turėtų naturaliai pirštis pagal darnaus judumo planą. Jeigu norima pasiekti 30% kelionių viešuoju transportu - vien autobusų neužteks.
Tiesiog tramvajus jiems per daug pigu, ka jau kalbeti apie troleibusus. Va metro tai butu ideali juodoji skyle. Palaukit, kai baigsis reikalai su stadionu (o kada nors baigsis), as esu beveik tikras ims rutuliuoti metro ideja "ant rimtuju". Cia juk kvepes milijardais ir nuolatinemis injekcijomis is biudzeto, o ne kazkokiais grasiais uz troleibusus.
Comment
-
Palaukite tramvajaus bent kol Konstitucijos prospekte pasodinti medžiai pabėgiams tiksParašė rPn Rodyti pranešimą
...
O šiaip tramvajus kaip ir turėtų naturaliai pirštis pagal darnaus judumo planą. Jeigu norima pasiekti 30% kelionių viešuoju transportu - vien autobusų neužteks.
Comment
-
Na tada manau reikai keisti planus kad taip nebūtų.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Idėjos gal ir nereikia užmiršti, bet tramvajų - taip, keliems dešimtmečiams.
Šimašiui reikėtu tai paaiškinti.Parašė Sula Rodyti pranešimąTai Vilniaus miestas praktiškai yra priemiesčių miestas savo viduje (N.Vilnia, Pavilnys, Grigiškės, Salininkai ir t.t.)
Bet miestas TURI pinigų. Giriasi surinkdamas rekordinius mokesčių kiekius vos ne kasmet. Tik va tie pinigai kažkaip nukeliauja privačių vežėjų dotacijoms ir visokioms "meniškoms" metalinėms dėžėms ant žaliojo tilto. Kažkas lyg ir lygino su Švedija, jei atsimenu ten liniją įrengė už 40 mln.Parašė rPn Rodyti pranešimą
Aš manau, kad jie tiesiog mato, kad miestas neturi tam pinigų (jei nėra už ką net atnaujinti troleibusų). Todėl puikiai tą suprasdami, nebando net pirstelėti ta tema ir vaidina, kad viskas gerai. Kiek kainuotų įsirengti pirmą liniją nuo nulio? 150 mln. eur? (sugalvojau pats, neteiskit jei labai nepataikiau) Tiek kiek vienas nacionalinis stadionas su stadionaičiais.
O šiaip tramvajus kaip ir turėtų naturaliai pirštis pagal darnaus judumo planą. Jeigu norima pasiekti 30% kelionių viešuoju transportu - vien autobusų neužteks.
Comment
-
Atsimenu tą diskusiją dėl kainų. Reiktų susirasti ir pasižiūrėti kokia ten išvada buvo prieita. Nes lyg ir buvo paminėta, kad tos pigios tramvajaus linijos yra esamos sistemos extensionai (buvo pavyzdys iš Lenkijos). O kur stato nuo nulio ten gaunasi daug brangiau.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąBet miestas TURI pinigų. Giriasi surinkdamas rekordinius mokesčių kiekius vos ne kasmet. Tik va tie pinigai kažkaip nukeliauja privačių vežėjų dotacijoms ir visokioms "meniškoms" metalinėms dėžėms ant žaliojo tilto. Kažkas lyg ir lygino su Švedija, jei atsimenu ten liniją įrengė už 40 mln.
Įvedžiau į google "Sweden tram line 40 million" ir pirma nuoroda buvo į straipsnį, kad Lundo miestas pasistatė savo pirmą modernų tramvajų už 148 mln. eurų. Atidaryta 2020m., ilgis - 5.5 km., 9 stotelės.
https://www.railtech.com/infrastruct...e/?gdpr=accept
Tai mes nepasidarysim pigiau. Bijau, kad mano iš lempos sugalvotas skaičius (150mln.) yra dar per mažas.
Tarkim paimkim kokią trumpą liniją Pilaitė - Europos aikštė.
Tai vien depą reiktų statyti kažkur laukuose už pilaitės, išpirkinėti žemę. Dar ten tų laukų ir ne tiek daug likę, visur namai dygsta.
Tai sąmata labai greit išsiplėstų:
Depas: 20mln.
Tiltas per aplinkkelį: 10mln.
Tiltas per pedagoginio žiedą: 15mln.
6 tramvajai po 3mln: 18 mln.
(Vėl gi paminiu, kad skaičiai ant greičio sugalvoti tai natūralu, kad bus kažkiek neteisingi)
O kas liečia biudžetą ir pinigus. Tai vakar specialiai pavarčiau savivaldybės biudžeto planus, nes buvo diskusija dėl A juostų tiesimo.
Tai įmetu kiek pinigų planuojama skirti tik JUDUMUI ir iš kur tie pinigai ateina.
Comment
-
Būtent ! Šimašius politika yra tokia, kad principingai nebeplėtojamos jokios Zuoko idėjos. Būtų Zuokas tiesęs kokius nors dviračių takus, tai dabar tikrai apie jokią plėtrą nekalbėtumėmParašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip labai keista, kad VMS palaidojo tramvajaus projektą, nors administracijoje ne vienas jaunas, išsilavinęs ir Europos miestų urbanistines struktūras puikiai žinantis žmogus, juolab vakarietišką dviračių takų tinklą pradėti plėsti pavyko. Gal viskas dėl Zuoko komplekso ir bijoma net užsiminti apie tramvajaus perspektyvas, nes iš kart bus zuokiniais išvadinti?
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip jau Zuokas bandė tiesti dviračių takus ir net kelis normalius nutiesėParašė 10.000 Rodyti pranešimą
Būtent ! Šimašius politika yra tokia, kad principingai nebeplėtojamos jokios Zuoko idėjos. Būtų Zuokas tiesęs kokius nors dviračių takus, tai dabar tikrai apie jokią plėtrą nekalbėtumėm
Priežastis manau su Zuoku neturi nieko bendro, Šimašius tiesiog niekad nebuvo viešojo transporto fanas (panašiai kaip Zuokas, tik prie vieno buvo iš reikalo nupirkta daug naujų autobusų, o prie kito atsirado A juostų kaip fix idėja., tik nei to nei to neužskaitau kaip pakankamo dėmesio viešajam transportui), bent jau tokio kuris maišytųsi automobiliams gatvėje ar dar blogiau - važiuotų nuo laidų. Yra kažkuriam interviu minėjęs, jog metro gal kada nors, bet tramvajus būtų netinkamas Vilniuje (argumentų nepateikė).
Būtų smagu jog kitas meras būtų viešojo transporto megėjas ir bent jau įrengtų pagaliau tas žadamas A juostas, nupirktų naujus troleibusus ir atnaujintų kontaktinį tinklą, nes šitie dalykai dabar jau dega, o laikas svajoti apie tramvajų praėjo dėl visų be išimties Vilniaus merų apsileidimo viešojo transporto požiūriu, bet gal dar ateis vėl
Paskutinis taisė themanual; 2021.10.20, 18:05.
- 5 patinka
Comment
-
Man tai atrodo, kad niekados (nebent tam interviu kurį tu mini, bet aš jo neatsimenu) Šimašius neatsisakė tramvajaus idėjos, kaip ir niekados neplėtojo jos. Ir tam net gi turėjo stiprų argumentą: tramvajaus (ar metro) linijai nėra pakankamai žmonių srautų.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Yra kažkuriam interviu minėjęs, jog metro gal kada nors, bet tramvajus būtų netinkamas Vilniuje (argumentų nepateikė).
Būtų smagu jog kitas meras būtų viešojo transporto megėjas ir bent jau įrengtų pagaliau tas žadamas A juostas, nupirktų naujus troleibusus ir atnaujintų kontaktinį tinklą, nes šitie dalykai dabar jau dega, o laikas svajoti apie tramvajų praėjo dėl visų be išimties Vilniaus merų apsileidimo viešojo transporto požiūriu, bet gal dar ateis vėl
Su šituo argumentu aš žinoma nesutinku. Nes manau, kad čia yra vištos ir kiaušinio paradoksas. O būsimus žmonių srautus labai nesunkiai galima pagrįsti skaičiais.
Įtariu, kad kitas meras bent jau per rinkimus tikrai turės pažadėti tramvajų. Bet jo turbūt per pirmą kadensiją nutiesti net nespės, įstrigs planavimuose ir geriausiu atveju tik pradės statybas. Taip, kad optimistiškiausia data pirmai tramvajaus linijai Vilniuje turėtų būti 2027 m.
- 1 patinka
Comment
-
Prisideda turbūt ir nelabai gera visuomenės nuomonė apie tramvajų. Dažnas, net normalus, žmogus paklaustas apie tramvajų sakys, kad "nesąmonė" ir kad "nereikia". Paklautas, kodėl, nesugebės suregzti rišlaus paaiškinimo. Geriausiu atveju pasakys "brangu". Paklaustas, ar nebrangu kasdien po valandą ar daugiau praleisti kamštyje Pilaitė-Centras, atsakys "ai nežinau" ir pridės, kad "vistiek nesąmonė".Parašė themanual Rodyti pranešimą
Šiaip jau Zuokas bandė tiesti dviračių takus ir net kelis normalius nutiesė
Priežastis manau su Zuoku neturi nieko bendro, Šimašius tiesiog niekad nebuvo viešojo transporto fanas (panašiai kaip Zuokas, tik prie vieno buvo iš reikalo nupirkta daug naujų autobusų, o prie kito atsirado A juostų kaip fix idėja., tik nei to nei to neužskaitau kaip pakankamo dėmesio viešajam transportui), bent jau tokio kuris maišytųsi automobiliams gatvėje ar dar blogiau - važiuotų nuo laidų. Yra kažkuriam interviu minėjęs, jog metro gal kada nors, bet tramvajus būtų netinkamas Vilniuje (argumentų nepateikė).
Būtų smagu jog kitas meras būtų viešojo transporto megėjas ir bent jau įrengtų pagaliau tas žadamas A juostas, nupirktų naujus troleibusus ir atnaujintų kontaktinį tinklą, nes šitie dalykai dabar jau dega, o laikas svajoti apie tramvajų praėjo dėl visų be išimties Vilniaus merų apsileidimo viešojo transporto požiūriu, bet gal dar ateis vėl
- 4 patinka
Comment
-
Tai tas argumentas jog nėra srautų ir yra didžiausias absurdas, kuris parodė jo ir Pakalanio požiūrį ir supratimą apie VT. Niekas tiltų nestato pagal tai kiek toje vietoje žmonių ryžtasis plaukti per upę.Parašė rPn Rodyti pranešimą
Man tai atrodo, kad niekados (nebent tam interviu kurį tu mini, bet aš jo neatsimenu) Šimašius neatsisakė tramvajaus idėjos, kaip ir niekados neplėtojo jos. Ir tam net gi turėjo stiprų argumentą: tramvajaus (ar metro) linijai nėra pakankamai žmonių srautų.
Su šituo argumentu aš žinoma nesutinku. Nes manau, kad čia yra vištos ir kiaušinio paradoksas. O būsimus žmonių srautus labai nesunkiai galima pagrįsti skaičiais.
Įtariu, kad kitas meras bent jau per rinkimus tikrai turės pažadėti tramvajų. Bet jo turbūt per pirmą kadensiją nutiesti net nespės, įstrigs planavimuose ir geriausiu atveju tik pradės statybas. Taip, kad optimistiškiausia data pirmai tramvajaus linijai Vilniuje turėtų būti 2027 m.
Aš esu iš tų kurie pripažįsta Šimašiaus ir Pakalnio nuopelnus įvairiose sirtyse, kurie nebūtinai visada materializuojasi vaizde (nors daug kas tikrai materilizavosi, tik kažkodėl dalis nurašoma kaip savaime suprantama, nors tas savaime suprantama niekam iki tol nerūpėjo), bet yra svarbūs vien keičiant mąstymą savivaldybėje ir visam mieste, įskaitant vis daugiau vystytojų.
Ir nepaisant to man akivaizdu jog VT yra ir jų prioritetų gale. Nauji autobusai buvo tikrai big deal, bet ten jau reikėjo kažką daryti. Gal dar blogesnis VT požiūriu meras būtų sugebėjas dar šiek tiek atidėti jų pirkimą, bet būtų buvę jau labai blogai, kad tikriausiai beliktų tik privatizuoti VT.
Dabar gi A juostas vilkina nes jas sukergė su gatvių rekonstrukcija, kai galėjo pirma tiesiog nupirkti dažų ir jas sužymėti, o rekonstrukcijas daryti kaip jau gausis. Karantinas buvo gera galimybė tai padaryti be šoko, vietoje to greičiausiai karantinu buvo pasinaudota kaip priežastimi nieko nekeisti, nes sumažėjo srautai...
Vilniui, kai jau įsivažiavo visokie investicijų pritraukimai ir verslo skaitnimai, dabar būtų gerai socialdemokratiškas meras, gaila pas mus socialdemokratai netikri ir didelė rizika užsirauti ant gatvių platintojo, kuris gerėjantį gyvenimą paprastam žmogui supras kaip teisę ir toliau paralyžuoti eismą mieste.
- 5 patinka
Comment
-
Pamąsčius, visai patiktų metrotramvajaus linija Žirmūnai-Konstitucijos-Pilaitė. Linija eitų palei Žirmūnų g., Šeimyniškių g., Konstitucijos pr., Narbuto g. ir baigtųsi linija už Pilaitės.
Depas būtų Verkių g., kur dabar autobusų parkas.
Vėliau ateityje, anksčiausiai 2035 m. galėtų atsirasti "istorinių planų" linija Stotis-Santariškės, atkartojanti 1G maršrutą.
Galbūt kažkada ateityje visus G maršrutus pakeis tramvajaus linijos.
Comment
-
Nebent pats Zuokas vėl taptų meru.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąViena politinė jėga per praeitus rinkimus labai agresyviai stūmė tramvajaus idėją, bet ji turbūt tiek įdomi, kiek pats kandidatas, todėl greitai idėja buvo užmiršta. Turbūt Zuokas taip sugadino tą idėją, kad dabar bus sunku ją reabilituoti.
Comment
Comment