Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei miestas turi daugiau nei vieną geležinkelio stotelę - kodėl neturėtų skaitytis kaip bėginis miesto transportas?

    Skirtumas yra techninės detalės, kurios nekeičia esmės. Jei iš miegamojo rajono (Trakų/Lentvario/Naujos vilnios) gali atvažiuoti į kitą miesto dalį - kuo tai ne miesto transportas?
    Pirma, Trakai ir Lentvaris jau nėra miestas. Tokiu atveju galima būtų priskaičiuoti dar šimtus miestų ir gyvenviečių Europoje per kuriuos praeina keleivinis geležinkelis.
    Antra, tema yra apie miesto tramvajų
    Trečia, miestas jau dvidešimt metų "tariasi" su LTG, kad integruoti geležinkelį į miesto VT tinklą, kol kas nelabai pavyko.

    Comment


      Parašė Autokratas Rodyti pranešimą
      Specialiai nuėjau į UrbanRail.Net atidžiau patikrtinti kas ten sužymėta. Toli už Paryžiaus ribų važinėjantys RER, kurio pvz. nuotrauką pridedu, yra įtraukti į sąrašus ir žemėlapius. Lietuvoje važinėjantys analogiški traukiniai neįtraukti.
      Paryžiaus RER važinėja ir pačiame metro kur stoja normaliai stotelėse taigi jų įtraukimas teisingas. Lietuvoje nėra analogiškų (metro neturim).

      Comment


        Parašė Autokratas Rodyti pranešimą

        Jeigu nejuokaujant, tai Kaune taip pat mieste veikia geležinkelis, kuriuo galima nuvažiuoti kad ir į Amalius ar Palemoną. Kuris turėtų būti įtrauktas į tą žemėlapį jei jo rengėjai gebėtų apsibrėžti aiškius standartus ir lyginti obuolius su obuoliais.

        Specialiai nuėjau į UrbanRail.Net atidžiau patikrtinti kas ten sužymėta. Toli už Paryžiaus ribų važinėjantys RER, kurio pvz. nuotrauką pridedu, yra įtraukti į sąrašus ir žemėlapius. Lietuvoje važinėjantys analogiški traukiniai neįtraukti.
        1. Tai kad tame konkrečiame žemėlapyje pažymėti tik metropolitenas ir tramvajai. Jokie S-Bahnai ir panašios električkos nežymimos, todėl ir Lietuvos miestų tame žemėlapyje neturi būti.

        2. Jeigu norite pažymėti visus miestus, kurių administracinėse ribose be pagrindinės geležinkelio stoties yra bent viena stotelė, tai būtų absurdas: žemėlapis būtų perpildytas miestais ir tuo pačiu nieko neparodytų. Tada Lietuvoje bėginiu transportu galėtų „pasigirti“ Kaunas, Klaipėda ir prieš keletą metų net Šiauliai (nes Zoknių stotelė dar veikė). Ir ką tas žemėlapis pasakytų? Ar galima Klaipėdos Rimkų stotelėje keturis reisus viena kryptimi per dieną lyginti su Panerių stotele (~20+ reisų)? O ar su Kijevu galima lyginti – reisų panašiai, tačiau stotelės patogiau prijungtos prie miesto transporto, o patys traukiniai bent turi savo „prekinį ženklą“? O ar Vilnių ir Kijevą galima lyginti su kokiu lenkišku trimiesčio SKM ar vokišku S-Bahnu, kursuojančiu kas 10-20 minučių, turinčius savo prekinius ženklus, taktinius tvarkaraščius, puikią infrastruktūrą?
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Parašė Autokratas Rodyti pranešimą

          Ne. Atleiskite kas guviau suvokėte ką rašau, bet paskutinį kartą pasikartosiu.

          Atsidarykite UrbanRail.NET, svetainę, kurios net pats pavadinimas suponuoja, kad jie yra miesto bėginio VT resursas. Pamatysite šį žemėlapį. Paspauskite ant Paryžiaus. Pamatysite tai ką jie laiko miesto bėginiu VT ir kas į tą žemėlapį įeina. Neskaitant metro, tramvajaus, tokiu laikomas ir RER. Kuriuo važinėja iš principo tokie patys traukiniai kaip Naujoji Vilnia - Trakai. Kurio žemėlapyje nėra.

          Viskas, daugiau nesikartosiu. Jei žemėlapis vis dar atrodo geras, ką gi, aš nebepadėsiu.
          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Jei miestas turi daugiau nei vieną geležinkelio stotelę - kodėl neturėtų skaitytis kaip bėginis miesto transportas?

          Skirtumas yra techninės detalės, kurios nekeičia esmės. Jei iš miegamojo rajono (Trakų/Lentvario/Naujos vilnios) gali atvažiuoti į kitą miesto dalį - kuo tai ne miesto transportas?
          Su žemėlapiu viskas ok, nes jis ir nerodo visų miestų, kurie turi bėgius (kitaip jų būtų tūkstančiai o ir Lietuvoje dešimtys). Paskaitytkite žemėlapio legendą prieš kritikuodami, jei jau taip neskiriate bėginio transporto rūšių.
          Flickr

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Pirma, Trakai ir Lentvaris jau nėra miestas. Tokiu atveju galima būtų priskaičiuoti dar šimtus miestų ir gyvenviečių Europoje per kuriuos praeina keleivinis geležinkelis.
            Antra, tema yra apie miesto tramvajų
            Trečia, miestas jau dvidešimt metų "tariasi" su LTG, kad integruoti geležinkelį į miesto VT tinklą, kol kas nelabai pavyko.
            Nauja Vilnia, Paneriai ir Vokė - miestas Ir Trakai su Lentvariu ne miestas tik teisiškai.

            Comment


              Parašė Autokratas Rodyti pranešimą

              Viskas, daugiau nesikartosiu. Jei žemėlapis vis dar atrodo geras, ką gi, aš nebepadėsiu.
              Atleiskite mums visiems, nusidėjėliams, šv. Jėzau!

              Comment


                Parašė taccido Rodyti pranešimą

                Jokie S-Bahnai ir panašios električkos nežymimos.
                Norėčiau jau baigti su šia diskusija, bet esu skaitęs Jūsų pranešimų, kai kas tikrai patiko, todėl iš pagarbos atsakau.

                Tai ką rašote yra netiesa. Yra žymimi S-Bahnai ir panašios električkos. Jei konkrečiai, tai pasigilinus į tai ką jie pasirinkę laikyti miesto transportu ir žymėti žemėlapyje, galima rasti net ne išimtimai mieste važinėjančius S-Bahn, bet ir "S-Bahn wihth predominantly regional service".

                Comment


                  Parašė Autokratas Rodyti pranešimą

                  Ne. Atleiskite kas guviau suvokėte ką rašau, bet paskutinį kartą pasikartosiu.

                  Atsidarykite UrbanRail.NET, svetainę, kurios net pats pavadinimas suponuoja, kad jie yra miesto bėginio VT resursas. Pamatysite šį žemėlapį. Paspauskite ant Paryžiaus. Pamatysite tai ką jie laiko miesto bėginiu VT ir kas į tą žemėlapį įeina. Neskaitant metro, tramvajaus, tokiu laikomas ir RER. Kuriuo važinėja tokie iš principo tokie patys traukiniai kaip Naujoji Vilnia - Trakai. Kurio žemėlapyje nėra.

                  Viskas, daugiau nesikartosiu. Jei žemėlapis vis dar atrodo geras, ką gi, aš nebepadėsiu.
                  Su tuo vienu pritemtu argumentu nieko čia neįrodysi. RER yra commuter rail sistema. Kas yra šiek tiek kita rūšis nei heavy rail. Dar gali vadinti metropolitan rail arba suburban rail. Taip, tai yra labai panašu, bet ne tas pats. Čia jau galima lysti į idealogines kovas dėl terminologijos, bet ŽEMĖLAPIO ESMĖS TAI NEKEIČIA.
                  Paspaudus ant miesto, ten gali nors ir autobusus aprašyti, bet ŽEMĖLAPYJE PAŽYMĖTA KURIE MIESTAI TURI METRO AR TRAMVAJŲ. IR SUŽIMĖTA YRA TEISINGAI.

                  Kokia tu spalva norėtum, kad būtų pažymėtas Vilnius šitame žemėlapyje, kad jis būtų teisingas? Ar manai, kad ir Paryžiaus nereikia žymėti kaip Vilniaus?

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Nauja Vilnia, Paneriai ir Vokė - miestas Ir Trakai su Lentvariu ne miestas tik teisiškai.
                    Na ir kas? Tai tokių miestų yra šimtai. Juolab kad vien plotu Vilnius gana stambus, tai į jį daug patenka.

                    Jei taip, tai kodėl nėra stotelių Salinikuose (to prašė bendruomenė), Ž.Paneriuose, Markučiuose, Trakų Vokėje, Kirtimų g., Baltojoje Vokėje (nors ten keleivinis dabar nevažiuoja lygtais)?

                    Comment


                      Parašė rPn Rodyti pranešimą
                      ŽEMĖLAPIO ESMĖS TAI NEKEIČIA.
                      Paspaudus ant miesto, ten gali nors ir autobusus aprašyti, bet ŽEMĖLAPYJE PAŽYMĖTA KURIE MIESTAI TURI METRO AR TRAMVAJŲ. IR SUŽIMĖTA YRA TEISINGAI.
                      Dar rekomenduočiau underline ir spalvoto teksto funkcijas. Suteikia papildomo svorio teiginiams ir pabrėžia argumentuotojo sofistiškumą.

                      Comment


                        Parašė Autokratas Rodyti pranešimą

                        Norėčiau jau baigti su šia diskusija, bet esu skaitęs Jūsų pranešimų, kai kas tikrai patiko, todėl iš pagarbos atsakau.

                        Tai ką rašote yra netiesa. Yra žymimi S-Bahnai ir panašios električkos. Jei konkrečiai, tai pasigilinus į tai ką jie pasirinkę laikyti miesto transportu ir žymėti žemėlapyje, galima rasti net ne išimtimai mieste važinėjančius S-Bahn, bet ir "S-Bahn wihth predominantly regional service".
                        Pirmiausia, ačiū už įvertinimą ir atsakymą Atsakau.
                        Arba mes žiūrime į skirtingus žemėlapius, arba klystate. S-Bahnai tame žemėlapyje nežymimi. Vien Vokietijoje yra 16 S-Bahnų ( https://de.wikipedia.org/wiki/S-Bahn...eutschland.svg ). Tačiau nė vienas žemėlapyje nežymimas – ir net nėra atskiros spalvos S-Bahnams žymėti. Nekalbant jau apie kitas šalis – ten irgi nepažymėti trimiesčio, Lodzės, Varšuvos SKM, Kijevo električka, Maskvos električka.
                        Štai, pvz., kitame žemėlapyje yra atskiras žymėjimas vien S-Bahnui: http://www.urbanrail.net/eu/de/germany.htm
                        Tuo tarpu aptariamame žemėlapyje yra tik Metro, Light rail ir Tram – priemiestiniai nepatenka į nė vieną iš šitų kategorijų.
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Na matai, koks turėtu būti koeficientas, ir ką daro savivaldybė gali būti skirtingi dalykai. Savivladybė užsibrėžė tikslą sumažinti automobilių keliones per puse ir tai daro naikindama parkavimo vietas prie namų (jo, čia dar taip sugalvoti reikia) ir apsimesdama kad nieko daugiau nereikia daryti. Aj dar kelis dviračių takus veluodama nutiesė kad pensininkas galėtu dviračiu į ligoninę važinėti. Nes tokia VMS eismo planavimo logika.
                          jeigu nebus RADIKALIU investiciju i viesaja transporta (nauja viesojo transporto rusis turi atsirasti su dideliu tankiu, vilnius vienintele es sostine be beginio viesojo transporto), tieisog laiko klausimas kada privatus sektorius isspres sia problema, tiesiog pastatydamas mokamas aiksteles, kuriu daug yra tankiuose Pietu Europos miestuose.

                          Cia nera kazkoks raketu mokslas, visa patirtis parode, kad automobilio atsisakyt privercia ne tokie nepatogumai (siuo atveju zmones tiesiog daugiau laiko kamsciuose praleis/ daugiau ratu aplink namus suks ieskodami kur pasiparkuot). Vilniaus viesas transportas ne tik labai letas, neisvystytais marsrutais, bet dar ir pergrustas. Neitiektinai menkas malonumas grustis 2 trulike prie duru ir islipt kiekvienoje stotelej, isleidziant kitus zmones, ypac kai lija ar salta lauke, kas LT buna 8 men per metus. Beginis viesasis trasnportas issprestu ne tik greicio problema, patogumo, bet ir sia problema - jis tiesiog talpina daugiau zmoniu.

                          Deja, bet VMS eina lengvesniu keliu - metro ar tramvajaus pletra yra ilgas ir brangus procesas, kurio dar negali prichvatizuot draugeliams is LLRI, nes tokiu atveju jis pasidarytu per brangus ir neskatintu zmones persest is asmeniniu automobiliu.

                          Labai gerai ironija sia irodo, nauji statistiniai duomenys - per pastaruosius du metus, kuomet agresyviausiai buvo siaurinamos gatves, mazinamos parkavimo vietos, tankinamas Perkunkiemis 2 -Shanghai, keliones automobiliu issaugo nuo 37proc iki 51proc - zmones geriau rinkosi sedet kamsciuose, nei grustis prikimstuose trulikuose, ypac per pandemija

                          Comment


                            Parašė TIME Rodyti pranešimą

                            jeigu nebus RADIKALIU investiciju i viesaja transporta (nauja viesojo transporto rusis turi atsirasti su dideliu tankiu, vilnius vienintele es sostine be beginio viesojo transporto), tieisog laiko klausimas kada privatus sektorius isspres sia problema, tiesiog pastatydamas mokamas aiksteles, kuriu daug yra tankiuose Pietu Europos miestuose.

                            Cia nera kazkoks raketu mokslas, visa patirtis parode, kad automobilio atsisakyt privercia ne tokie nepatogumai (siuo atveju zmones tiesiog daugiau laiko kamsciuose praleis/ daugiau ratu aplink namus suks ieskodami kur pasiparkuot). Vilniaus viesas transportas ne tik labai letas, neisvystytais marsrutais, bet dar ir pergrustas. Neitiektinai menkas malonumas grustis 2 trulike prie duru ir islipt kiekvienoje stotelej, isleidziant kitus zmones, ypac kai lija ar salta lauke, kas LT buna 8 men per metus. Beginis viesasis trasnportas issprestu ne tik greicio problema, patogumo, bet ir sia problema - jis tiesiog talpina daugiau zmoniu.

                            Deja, bet VMS eina lengvesniu keliu - metro ar tramvajaus pletra yra ilgas ir brangus procesas, kurio dar negali prichvatizuot draugeliams is LLRI, nes tokiu atveju jis pasidarytu per brangus ir neskatintu zmones persest is asmeniniu automobiliu.

                            Labai gerai ironija sia irodo, nauji statistiniai duomenys - per pastaruosius du metus, kuomet agresyviausiai buvo siaurinamos gatves, mazinamos parkavimo vietos, tankinamas Perkunkiemis 2 -Shanghai, keliones automobiliu issaugo nuo 37proc iki 51proc - zmones geriau rinkosi sedet kamsciuose, nei grustis prikimstuose trulikuose, ypac per pandemija
                            100proc. Vilniuje turi buti labai rimtai pradetas kelti naujos viesojo transporto rusies igyvendinimo klausimas. Uztenka atsidaryti Citify ir paziureti ta visa margalyne planuojamu ir statomu projektu, ypac centrineje dalyje. Vilnius bus sutankintas iki europiniu standartu, dar Rail Baltica ir oro uosto pletra. 5iu metu begyje Vilnius po viso statybu is esmes pakeis veida, naujai realybei susiformavus, koks bus atsakas i problemu sprendima? A juostos, dvirakiai ir paspirtukai? Vieninteles A juostos (apie ka ir sneka Simasius) yra kazkoks realesnis sprendimas, bet, mano isitikinimu, i autobusus uzkieteje automobilistai neperlips. Is principo del to, kad masina is esmes liaudyje yra auksciau autobuso. Zmones ir dirba tam, kad perlipti is autobuso i nuosava automobili ir tai yra dalis eilinio lietuvio svajones. Autobusai asocijuojasi su grustimis, piktais kontrolieriais ir Ikarusais.

                            Reikia kazko naujo, patrauklaus, kvepiancio ir greito. Tai gali buti metro arba tramvajus. Greiciau tramvajus. Turim sena placiu sovietiniu gatviu tinkla, kuris turi daug minusu, bet galima ta isnaudoti ir nesunkiai sutalpinti tramvajaus begius.

                            Jei dabar bus pradeta rimtai planuoti, realaus igyvendinimo galima tiketis apie 2030 metus. Jei tai butu metro, dar veliau. Dabartinis statybu bumas, speju, baigsis apie 2026 metus. Teks gyventi dar bent puse desimtmecio su visokiais tarpiniais sprendimais arba, kaip teisingai sakot, bandant perauklet zmones nepatogumais.

                            Comment


                              Beginis transportas aisku gerai, bet pradet reikia nuo ilgu(18-24m)troleibusu pirkimo, o ne zulintis pergrustuose trumpuose (12m)

                              Comment


                                Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                bet, mano isitikinimu, i autobusus uzkieteje automobilistai neperlips. Is principo del to, kad masina is esmes liaudyje yra auksciau autobuso. Zmones ir dirba tam, kad perlipti is autobuso i nuosava automobili ir tai yra dalis eilinio lietuvio svajones.
                                Perlips. Tarkim mano nuomone VT yra aukščiau asmeninio automobilio, labai tikiuosi, kad ir daugiau su laiku taip manys.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Perlips. Tarkim mano nuomone VT yra aukščiau asmeninio automobilio, labai tikiuosi, kad ir daugiau su laiku taip manys.
                                  kad perliptu, tai net ir autobusu turi but radikali pertvarka kazkokia, kad pvz G autobusai kas minute dvi vaziuoja ir net vaziuoja nakti, o ne baigia vaziuot 23.30, nes kitaip problemos tos pacios, kur aprasiau anksciau, bet jie gali labai minimaliai issprest bet ka. Tiek is asmenines, tiek is kitu patirties galiu paskayt- miestuose,k ur vaziuoja ir autobusai ir metro panasiais marsrutais, z,ones ZYMIAI labiau renkasi metro - tai labiau patikima, mazesne tikimybe, kad kazkur istrigs, kad nebus kur atsisesti ir pan.

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Beginis transportas aisku gerai, bet pradet reikia nuo ilgu(18-24m)troleibusu pirkimo, o ne zulintis pergrustuose trumpuose (12m)
                                    Plius dar kai vairuotojų taip trūksta, tai ateitis tik ilgi troleibusai.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Beginis transportas aisku gerai, bet pradet reikia nuo ilgu(18-24m)troleibusu pirkimo, o ne zulintis pergrustuose trumpuose (12m)
                                      Tokiu budu bandoma spresti tik biedniausiuose pasaulio valstybese (BRT ilgi autobusai), bet net ir ten zmones tuo yra ypatingai nepatenkinti, pvz Bogotoje su vienu didziausiu tokiu autobusu tinklu pasaulyje zmones nuolatos iseina i gatves, reikalaudami investisiju i pazangesnes transporto rusis: https://thebogotapost.com/bogotas-tr...e-future/1177/

                                      Islamabade panasi sistema, nepaisant fizinio atskyrimo nuo masinu srauto taip pat kelia dideli nepasitenkinima

                                      Tad, protingiausia butu nekartoti kitu klaidu ir ziureti i geriausius pavyzdzius pasaulyje - kas yra beginis viesasis transportas

                                      Comment


                                        Vilniaus dydzio miestai: Edinburgas, Dublinas, Tel Avivas - visi turi begini viesaji transporta.

                                        Comment


                                          Nu aš visada nesuprantu kaip jūs žmonės galvojat, kad tos trys metro linijos būtų panacėja nuo visų Vilniaus transporto problemų. Ar čia dar kažkas naiviai tikisi, kad miestas bus apraizgytas ir išvarpytas geležinkeliais kaip koks Londonas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X