Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • zanaz
    replied
    Edinburgo tramvajus sėkmingai išbandytas pilnu greičiu, 2,8 km pabaigtoj atkarpoj.
    http://www.edinburgh.gov.uk/news/art...uccessful_2012

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Sukurtos naujos temos:

    Tramvajai buvusios SSRS šalyse

    [LV, EE] Tramvajai Latvijoje ir Estijoje

    [PL] Tramvajai Lenkijoje

    [UA] Tramvajai Ukrainoje

    [SE] Tramvajai Švedijoje

    [CZ] Tramvajai Čekijoje

    [DE] Tramvajai Vokietijoje

    [NL, BE, LU] Tramvajai Beniliukse

    [PT] Tramvajai Portugalijoj

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Va čia tai gražuolis!

    Atvaizdas
    Kur tai?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Edinburgą tramvajaus šalininkai pavertė statybų aikštele
    Škotijos sostinė Edinburgas turistus pasitinka centrinėmis gatvėmis, apjuostomis statybinėmis tvorelėmis – dar kelerius metus čia šeimininkaus tramvajaus liniją statantys darbininkai.

    Tramvajaus linija beveik pusę milijonų gyventojų turinčiame Edinburge – viena karščiausių temų Škotijoje. Centrinės miesto gatvės keleriems metams paverstos statybviete – šimtai darbininkų nuo ankstyvo ryto iki pat sutemų dirba prie būsimo tramvajaus bėgių.

    Ambicingas projektas per kelerius metus pabrango beveik tris kartus, o jo pabaigos vis nematyti. Vietinė žiniasklaida vis pasišaipo – kiek dar brangs svajonė sugrąžinti Škotijos sostinei tramvajų, kurio atsakyta praėjusio amžiaus viduryje.

    Vietiniai gyventojai tikino pripratę ir susitaikę su nesklandumais. Nepatogumus kantriai stebi ir mažosios suvenyrų parduotuvėlės, tarsi įkalintos statybinių tvorų. „Nežinia, ar to reikėjo vietiniams – ir dabar viešojo transporto sistema puikiai funkcionuoja. Panašu, kad tramvajus, vešiantis žmones nuo oro uosto, labiau reikalingas turistams“, - tikino Edinburge gyvenantys ir dirbantys lietuviai.

    Projektas ambicingas, įspūdinga ir jo kaina. 2003-iais skaičiuota, kad tramvajaus linija miestui kainuos apie 375 milijonus svarų sterlingų (beveik 1,6 mlrd. Lt), netrukus projektas stipriai pabrango.

    2011-aisiais, skaičiuota, kad jau išleista daugiau nei planuota – apie 440 mln. svarų sterlingų (beveik 1,9 mlrd.Lt). Dabar ekspertai skaičiuoja, kad šis projektas kainuos apie 1 mlrd. svarų sterlingų (4,3 mlrd. Lt).

    Pirmoji tramvajaus linija Edinburge buvo nutiesta 1871-aisiais. Pirmieji tramvajai buvo tempiami arklių. Tai buvo gana problematiška dėl kalvoto miesto reljefo. Arkliai nuvargdavo, susisiekimas ypač strigdavo prastu oru. Elektra varomi tramvajai atsirado tik 1881 m.

    1952-aisiais Edinburgo taryba priėmė sprendimą išardyti tramvajus. Paskutinis tramvajus minios išlydėtas 1956 m. lapkričio 16 d.

    Tačiau 2002 m. miesto taryba įsteigė darbo grupę, kuriai pavesta peržiūrėti visą Edinburgo transporto tinklą. Siūlyta miestui vėl susigrąžinti tramvajų – ekologiška, greitą ir itin patogią susisiekimo priemonę. Po kelerių metų skaičiavimų ir dvejonių nuspręsta – tramvajus Edinburgui reikalingas. 2010-aisiais prasidėjo statybos.

    Pirmiausia tiesiama linija nuo oro uosto iki šv. Andriaus aikštės. Šią liniją norima atverti eismui 2014-aisiais.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Sarajevas

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Va čia tai gražuolis!

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Keletas vaizdų iš vasaros atostogų.
    Nica


    Bordo


    o va čia grindinyje garsusis trečiasis bėgis

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Taline dabar NEMOKAMAS
    Tik asmenims, vyresniems kaip 65 metai. Kitiem tik planuoja nuo 2013 padaryti nemokamu. Ir ne visiems, o tik Talino gyventojams.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Taline dabar NEMOKAMAS, Rygoje mokiniams ir pensininkams NEMOKAMAS.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Obanėje (Aubagne), Prancūzijoje, mieste, kuriame gyvena apie 46 tūkst. gyventojų, tiesiama tramvajaus linija, pradėsianti veikti 2016 m. ir važiavimas kuria bus NEMOKAMAS. Iki 2019 m. žadama nutiesti antrąją liniją.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nepastebėjau...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Paskutinėje tai kaltas tramvajaus vairuotojas. Važiavo per draudžiantį signalą... Na bet tai neįrodymas, kad tramvajus yra pavojingas ir dėl to jo neturi būti (Vilniuje jo dabar nereikia, nes paprasčiausiai nėra tam pinigų). Lygiai tas pats būtų ir su troleibusu ar autobusu...
    O antrame klipe tūpa boba.
    Paskutiniame klipe tramvajui nesuveikė stabdžiai, todėl dar iki sankryžos jis į šoną numetė autobusą. Antrame kaltas vyras, sedėjęs už vairo, nes mašina buvo ne normali, o su vairu dešinėje pusėje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paskutinėje tai kaltas tramvajaus vairuotojas. Važiavo per draudžiantį signalą... Na bet tai neįrodymas, kad tramvajus yra pavojingas ir dėl to jo neturi būti (Vilniuje jo dabar nereikia, nes paprasčiausiai nėra tam pinigų). Lygiai tas pats būtų ir su troleibusu ar autobusu...
    O antrame klipe tūpa boba.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.08.10, 10:14.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nematau nei vienos vietos, kur tokiu būdu būtinai reikėtų pravesti tramvajaus liniją.

    Komentuoti:


  • Andrys
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Uzvakar Briuselyje:


    Begiai per paminklo teritorija:

    kaži, ar Lietuvoje panašiai pavyktų ?.....

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Na, kaip sakant pirmas blynas dažniausiai būna prisviles, su tramvajais tiek problemų gal ir nebūtu, juk jų trajektorija visada yra lygiai tokia pati bei pantografas platus tai del kontakto su laidu problemų daug nebūtu, dar jeigu apžvelgti kas su Amberiu buvo ne taip, gal gal kas nors ir išėitu.
    Kiek žinau, tokių tramvajų su akumuliatoriais negamina, gal masė per didelė pačio tramvajaus ir todėl reiktų atskiro vagono akumuliatoriaus .

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Marselis?
    Bingo

    Komentuoti:


  • mnis
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Bordo oro temperatura zemiau nulio nekrenta, kas yra sniegas/ledas/pliurze jie nezino... Vilniuje toks tramvajus ziema sustotu be elektros...
    Aš gyvenau metus Bordo. Tiesą sakant, žiemą kartais būdavo tos pliurzės, žinoma, retai pakankamai. Kita vetus palyginus su mūsų žiemom, tai ten nesiskaito
    Kai 2010 žiemą Europą prieš Kalėdas užklupo šaltis ir sniegas, tai dauguma tramvajų sustojo ir pradėjo važiuoti tik tada, kai prieš juos važiavo tokios mašinėlės ir valė kelią (kalbu apie tą kelio dalį, kur maitinimas per trečiąjį bėgį ateina).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aš nemanau, kad Amberis nevažiavo dėl akumuliatoriaus gedimo. Tiesiog tikriausiai visas tas reikalas nėra sutvarkytas biurokratiškai ir vairuotojas neprivalo važiuoti.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Ne, ačiū. Amberis ko gero pirmą ir paskutinį kartą be laidų važiavo per prezentaciją, o vėliau mažų mažiausiai 3 kartus klusniai stovėjo eilėje su kitais negalinčiais pravažiuoti troleibusais.
    Na, kaip sakant pirmas blynas dažniausiai būna prisviles, su tramvajais tiek problemų gal ir nebūtu, juk jų trajektorija visada yra lygiai tokia pati bei pantografas platus tai del kontakto su laidu problemų daug nebūtu, dar jeigu apžvelgti kas su Amberiu buvo ne taip, gal gal kas nors ir išėitu.

    Komentuoti:

Working...
X