Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Reiktų prisiminti jog 2024 pensininkai nėra tie patys 2000 metų pensininkai kurie vos spausdinimo mašinėle moka rašyti. Jeigu jau nudurninti juos visus, tai kaip tas tavo stereotipinis senjoras įsigis bilietą iš automato? Ar čia jau bus jam įkandama užduotis? Pas mus net dėl sustojimo su mygtuku buvo klausimų „ar susigaudys pensininkai“, o čia jau visas aparatas!
    Esmė ne tame, kad nesusigaudys, esmė, kad fiziškai sunku naudotis. Todėl ir gaminami iki šiol mobilūs mygtukiniai telefonai. Ir taip, pajėgs iš automato nusipirkti, nes ten tereikia vieną stambų mygtuką nuspausti, kaip sugeba naudotis savitarnos kasomis.
    Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.01.02, 16:12.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą

    Pirmasis žingsnis turbūt LTG žadami bilietų automatai, tai gal ir kai kurie miestai pagalvos apie tokią galimybę.
    Manau, kad tai prieštarauja Lietuvos žmonių tradicijoms ir vertybėms.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Tokių niekada čia nebuvo ir mes tam nepasiruošę.
    Pirmasis žingsnis turbūt LTG žadami bilietų automatai, tai gal ir kai kurie miestai pagalvos apie tokią galimybę.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Parodyk kaip tai padaryti senjorui naudojančiam mygtukinį telefoną ir važiuijančiam į klinikas nes dėl senatvės išmzniajame jau nepajėgia įžiūrėti ką spausti. Beje tamsta turistaudamas pavyzdžiui užsienyje kiek appsų esi parsisiuntes ar visus turistus Kaune siūlote į carsheringą su taksi susodinti?
    Reiktų prisiminti jog 2024 pensininkai nėra tie patys 2000 metų pensininkai kurie vos spausdinimo mašinėle moka rašyti. Jeigu jau nudurninti juos visus, tai kaip tas tavo stereotipinis senjoras įsigis bilietą iš automato? Ar čia jau bus jam įkandama užduotis? Pas mus net dėl sustojimo su mygtuku buvo klausimų „ar susigaudys pensininkai“, o čia jau visas aparatas!

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Kodėl Lietuva neperima bilietų automatų patirties va čia tai klausimas.
    Tokių niekada čia nebuvo ir mes tam nepasiruošę.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Kaip pavyzdį galima palyginti su Varšuva : mieste yra 6 programėlės susimokėti už važiavimą viešuoju transportu , Bilietų automatų visur pilna ir po kelis , be to bilietų automatai visuose autobusuose ir tramvajuose .
    Bilietų platinimas turi būti kuo įvairesnis ir kuo patogesnis ne vien tiems kurie naudoja telefonus ar korteles bet ir kurie moka grynaisais . Tas didina patraukluma nes nėra problemų susimokėti už važiavimą . Tuo tarpu Kaune šiandien e.bilieto kortelę pasipildyti misija neįmanoma

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Parsisiunti žiogo appsą ir nereikia žaisti jokiomis kortelėmis.
    Parodyk kaip tai padaryti senjorui naudojančiam mygtukinį telefoną ir važiuijančiam į klinikas nes dėl senatvės išmzniajame jau nepajėgia įžiūrėti ką spausti. Beje tamsta turistaudamas pavyzdžiui užsienyje kiek appsų esi parsisiuntes ar visus turistus Kaune siūlote į carsheringą su taksi susodinti?
    Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.01.01, 13:37.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parsisiunti žiogo appsą ir nereikia žaisti jokiomis kortelėmis.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    As uz tai, kad kaina perkant is vairuotojo butu 5 eurai. Kodel? maziau butu perkanciuju bilietu is vairuotojo, netrukdoma vairuotojui dirbti tiesioginio darbo, + pasirupintu turimomis korteliu papildymais is anksto.
    Ir kam ta kortelė jeigu į Kauną atvažiuoji vieną kartą per du metus, nes viską sucentralizavo į Kauno klinikas pvz? Kodėl Lietuva neperima bilietų automatų patirties va čia tai klausimas.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    As uz tai, kad kaina perkant is vairuotojo butu 5 eurai. Kodel? maziau butu perkanciuju bilietu is vairuotojo, netrukdoma vairuotojui dirbti tiesioginio darbo, + pasirupintu turimomis korteliu papildymais is anksto.
    tokiu atveju dar mažėtų vairuotojo atlyginimas kuris ir šiuo metu yra ne didžiausias.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Geriau pas vairuotoją bilietai būtų be nuolaidų 1.50€ , nors išvis reikia atsisakyti bilietų prekybos iš vairuotojo kaip yra daugumoje Europos šalių ir statyti bilietų automatus stotelėse arba autobusuose/troleibusuose
    As uz tai, kad kaina perkant is vairuotojo butu 5 eurai. Kodel? maziau butu perkanciuju bilietu is vairuotojo, netrukdoma vairuotojui dirbti tiesioginio darbo, + pasirupintu turimomis korteliu papildymais is anksto.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    pernai irgi taip pat palikta buvo. Norima jau branginti VT, bet kadangi ukrikam nemokamai, tai kazkiap ir nelabai grazu gaunasi. Bet norieta tai labai, ir kuo greiciau. 0,8/ 1,2e
    Geriau pas vairuotoją bilietai būtų be nuolaidų 1.50€ , nors išvis reikia atsisakyti bilietų prekybos iš vairuotojo kaip yra daugumoje Europos šalių ir statyti bilietų automatus stotelėse arba autobusuose/troleibusuose

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kaip suprasti perkelta? Čia kalba, kad Kęstučio g. daugiau žmonių nei Naglio g yra, tai kodėl uždaryt didesnio srauto kioskus?
    Nekalbant apie girstupį kur srautas buvo palankamas net 2 kioskam.
    Čia gal savivaldybė neišduoda leidimo kioskui?
    Nes jei srautas buvo geras 2 kioskam, tai kažkuriam vienam likus jau aukso gysla būtų. Neįmanom, kad nenorėtų ten dirbti.
    Klauskite Kauno spaudos. Dirbusi darbuotoja darbo vieta issaugojo, ir dirba Naglio g kioske. Prie Viljampoles turgaus link Kliniku uzsidare KS kioskas . Lietuvos spaudos senieji kioskai panaikinti, liko keletas prekybos vietu tokiu kaip Hyperis Savas

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Na Klinikų stotelėj irgi buvo maisto/užkandžių kioskeliai, panaikino.
    Maisto kioskeliai viena, o spaudos kioskai su VT bilietais visai kas kita.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Na Klinikų stotelėj irgi buvo maisto/užkandžių kioskeliai, panaikino.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    kauno spaudos darbuootja perkelta dirbti i Kaustos ( Naglio g) sustojimo kioska. o narvesen Lt spauda atsisake lauko paviljonu.
    Kaip suprasti perkelta? Čia kalba, kad Kęstučio g. daugiau žmonių nei Naglio g yra, tai kodėl uždaryt didesnio srauto kioskus?
    Nekalbant apie girstupį kur srautas buvo palankamas net 2 kioskam.
    Čia gal savivaldybė neišduoda leidimo kioskui?
    Nes jei srautas buvo geras 2 kioskam, tai kažkuriam vienam likus jau aukso gysla būtų. Neįmanom, kad nenorėtų ten dirbti.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    nuoroda i realu judejima su garaziniu ir eismo laiku googlemap.kvt.lt nebepalaikoma.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Kęstučio g. Irgi neliko
    kauno spaudos darbuootja perkelta dirbti i Kaustos ( Naglio g) sustojimo kioska. o narvesen Lt spauda atsisake lauko paviljonu.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Važiuojam žemyn toliau?
    Šiemet po ilgos pertraukos nebebus naktinių autobusų ir troleibusų žmonėms grįžti naujųjų metų naktį.
    pernai irgi taip pat palikta buvo. Norima jau branginti VT, bet kadangi ukrikam nemokamai, tai kazkiap ir nelabai grazu gaunasi. Bet norieta tai labai, ir kuo greiciau. 0,8/ 1,2e

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Važiuojam žemyn toliau?
    Šiemet po ilgos pertraukos nebebus naktinių autobusų ir troleibusų žmonėms grįžti naujųjų metų naktį.

    Komentuoti:

Working...
X