Nėra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąVis dar šviežiena, Kautros Setra S516HD į Štutgartą.
Atvaizdas
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Visiškai atsitiktinai pavyko pagauti ekspresinį Talinas-Odesa, pasirodo juo veža ne tik estų, bet ir Ukrainos vežėjai.
Iš Kauno atvyksta Kautros Temsa Safari vyksiantis į Romą
Naujosios Setros.
TOKS'o naujas maršrutas Talinas-Varšuva, greičiausiai dėl reklamos trūkumo, keleivių nedaug.
TOKS, Vilnius-Talinas
Grįžęs iš Rygos.
TOKS Vilnius-Kijevas, dviaukštis autobusas ne be reikalo, praktiškai visas buvo užpildytas.
Keleivių persėdimas iš Ecolines Varšuva-Vilnius į Vilnius-Talinas. Nors maršrutas į Varšuvą atidarytas visai neseniai, keleivių tikrai netrūksta.
Simpleexpress į Berlyną, Taliną.
Ir Ecolines Ryga-Berlynas
Comment
-
Paleičikas (TOKS) paskelbė parduodantis autobusų stotį. Kaip manote, kokie galimi scenarijai. Kadangi jis atvirai ciniškai paskelbė, kad nori tik kuo daugiau iš to uždirbti, nėra jokios garantijos, kad pardavus tą Vilniaus autobusų stotį ir toliau liks stotis. Kas gali daugiausiai sumokėt už tą vietą ? Nekilnojamo turto vystytojai , tipo Haner ir pan. Taip , kad toje vietoje vietoj stoties gali atsirasti bet kas,- naujas prekybos centras ar naujas viešbutis. O autobusų stotis bus iškelta kur nors į Pašilaičius
Comment
-
Nesu statybų ekspertas, bet manau, kad "Autobusų stotis" turi kokią nors specialią paskirtį.
Ją galima pakeisti, bet tokiu atveju reikia gauti savivaldybės tarybos leidimą. Mažuose rajonuose tai būdavo paprasta, bet čia manau neprasisuks. Stotys turėdavo dideles keleivių išleidimo aiškštes ir dar autobusų poilsio aikšteles - o juk maršrutų sumažėję kelis kartus, todėl tai tapdavo geidžiama vieta.
Vilniaus autobusų stotis yra nelabai patogioje (Vilniaus plėtra santykinai nuėjo į Šiaurę), bet logiškoje vietoje ir nieko nepadarysi. Linksma, bet prekybos centras stotyhe jau yra ir šis interesas dingsta
Apibendrinant, pats sklypas ir jo dydis yra labai patrauklus, bet greičiausiai Vilniaus valdžia neleis keisti paskirties, o pati nesiims žygių rasti analogiško dydžio sklypo centre.
PS
Atkreičiau dėmesį, kad Vilniaus rajono autobusų parkas daug maršrutų pradeda ne iš stoties. Stotis lieka svarbi tarpmiestiniam (90km ir toliau) ir tarptautiniam susisiekimui (kuris yra visiškai netvarkingai organizuotas su stotelėmis prie "Panoramos" ir pan.).Paskutinis taisė Fulgur; 2015.07.20, 10:58.
Comment
-
Stoties iškėlimas į užkampį būtų visiškas š. Bet tikriausiai viskas liks savo vietoje. Pastatą galima nušluoti, pastatyti naują jo vietoje kartu su stoties patalpomis. Sumažinti autobusų stovėjimo aikštelę. Neaišku, kam priklauso žemė po paviljonais prie stoties. Aišku, blogai, kad stotį prichvatizavo, ji turėjo likti miesto rankose. Zuoko afera. Deja, bet tik po to buvo priimtas įstatymas, uždraudęs stočių privatizaciją. Ar jis galioja dabar, neaišku. Bet kokiu atveju, jis Vilniui nieko nepakeistų. Be savivaldybės sutikimo, žinoma, kad joks kitos paskirties objektas ten neatsiras.Paskutinis taisė Al1; 2015.07.22, 21:56.
Comment
-
Nuo liepos 31 d. PolskiBus prideda dar vieną išvykimą maršrutu Vilnius-Balstogė-Varšuva. Taigi išvykimų skaičius per dieną didėja iki trijų. Nauju reisu autobusai iš Vilniaus išvyks 8:05 val. (konkurencija naujiems Lux Express ir Ecolines maršrutams), iš Varšuvos - 21 val. Be abejo, vienas paklausiausių laikų- vakarinis. Jau dabar vakare maždaug trijų valandų bėgyje iš Varšuvos į Vilnių išvyksta, be PB, net 4 autobusai į Vilnių- TOKS, Ecolines ir Simple Express net du kartus.
O bendras išvykimų skaičius per dieną, įskaitant visus vežėjus, išauga iki 11.
Palyginimui, į Rygą bent jau vasaros sezonu yra 20 išvykimų per dieną.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.07.23, 13:21.
Comment
-
Nu nežinau, nežinau, ką jie galvoja. Bet dieninis reisas iš Varšuvos (15 val.) ir naktinis iš Vilniaus 0.50, o tai tas pats autobusas, tik kita vairuotojų komanda, yra pravalas. Keleivių dauguma tik iki ir nuo Bialystoko iki Varšuvos. Iki Vilniaus važiuoja ~10 keleivių, iš irgi ne daugiau 15.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNu nežinau, nežinau, ką jie galvoja. Bet dieninis reisas iš Varšuvos (15 val.) ir naktinis iš Vilniaus 0.50, o tai tas pats autobusas, tik kita vairuotojų komanda, yra pravalas. Keleivių dauguma tik iki ir nuo Bialystoko iki Varšuvos. Iki Vilniaus važiuoja ~10 keleivių, iš irgi ne daugiau 15.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNu nežinau, nežinau, ką jie galvoja. Bet dieninis reisas iš Varšuvos (15 val.) ir naktinis iš Vilniaus 0.50, o tai tas pats autobusas, tik kita vairuotojų komanda, yra pravalas. Keleivių dauguma tik iki ir nuo Bialystoko iki Varšuvos. Iki Vilniaus važiuoja ~10 keleivių, iš irgi ne daugiau 15.
---------------------------------------------------------------------------------------
Nuo rugpjūčio 1 d. Lux Express atidaro naują maršrutą- Varšuva-Krokuva-Budapeštas! Autobusai iš Varšuvos "Marymont" metro stoties (savotiškas Lux Express HUB`as Varšuvoje) išvyks kiekvieną dieną, 23:35 val. Naujiena aktuali ir keleiviams iš Lietuvos- šis maršrutas bus suderintas su Simple Express maršrutu Vilnius-Praha, pastarojo maršruto autobusai nuo rugpjūčio 1 d. užsuks į Metro Marymont stotį, tad keleiviai iš Vilniaus galės patogiai su vienu persėdimu pasiekti tiek Vengrijos sostinę, tiek Krokuvą. Iki šiol susisiekimas su šiais miestais buvo pakankamai komplikuotas.
Kelionės trukmė ir kaina iš Vilniaus į Budapeštą yra panašūs, kaip ir į Berlyną ar Prahą.
Plačiau skaitykite ČIAPaskutinis taisė Vilnietizz; 2015.07.23, 17:14.
Comment
-
Tas 15 val iš Varšuvos dar visai nieko. Atvykstama 12 val nakties. Taip, VT nėra, bet dar nėra taip blogai. Keleiviai nevažiuoja, nes išvykstama iš nepatogios vietos Varšuvoje - Mlocinų, kai konkurentai veža nuo Zachodnios ir Centrinės stočių. Dar vienas minusas - važiavimas pro Kauną ir nesustojimas jame. Vis prisidėtų kažkiek keleivių. Bet iš Vilniaus 0.50, aišku, nesąmonė.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTas 15 val iš Varšuvos dar visai nieko. Atvykstama 12 val nakties. Taip, VT nėra, bet dar nėra taip blogai. Keleiviai nevažiuoja, nes išvykstama iš nepatogios vietos Varšuvoje - Mlocinų, kai konkurentai veža nuo Zachodnios ir Centrinės stočių. Dar vienas minusas - važiavimas pro Kauną ir nesustojimas jame. Vis prisidėtų kažkiek keleivių. Bet iš Vilniaus 0.50, aišku, nesąmonė.
Comment
-
Nu va, blogosios prognozės dėl Vilniaus Autobusų stoties pildosi:
"Jau kitais metais bus pradėti statyti komercinis centras vietoj autobusų stoties, 2 tūkstančių vietų aikštelė ir apžvalgos ratas."
http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...monems.htm?p=5
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąReikia tikėtis, savivaldybė to neleis. Nes autobusų stoties iškėlimas iš miesto centro (o nauja tikrai būtų ne centre, nes tam laisvo ploto neatsirastų), gal ir būtų naudingas ekologijos atžvilgiu, bet VT patrauklumo atžvilgiu būtų vienareikšmiškai neigiamas žingsnis.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Kažkokio neaiškaus vežėjo autobusas Stokholme. Galbūt žinote, koks vežėjas vykdo keleivių pervežimus tokiais autobusais? Iki šiol Švedijoje teko matyti tik bendrovės "Ollex" autobusų.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮmonė UAB "Keliauk" užsiima užsakomaisiais pervežimais, tad šis autobusas į Švediją greičiausiai atvyko pagal užsakymąKaip, beje, ir Stokholme pastebėti Ollex autobusai.
Comment
Comment