Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nėra.
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
      Vis dar šviežiena, Kautros Setra S516HD į Štutgartą.
      Atvaizdas
      Šis vakar autobusas buvo aikštelėje tarp Rumšiškių ir Neveronių ,apie 9.20h , tiksliau jau išvažinėjo iš jos link Kauno , bet buvo tuščias.
      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        Vakarop Šv. Stepono g.

        Comment


          Visiškai atsitiktinai pavyko pagauti ekspresinį Talinas-Odesa, pasirodo juo veža ne tik estų, bet ir Ukrainos vežėjai.


          Iš Kauno atvyksta Kautros Temsa Safari vyksiantis į Romą


          Naujosios Setros.
          TOKS'o naujas maršrutas Talinas-Varšuva, greičiausiai dėl reklamos trūkumo, keleivių nedaug.


          TOKS, Vilnius-Talinas


          Grįžęs iš Rygos.


          TOKS Vilnius-Kijevas, dviaukštis autobusas ne be reikalo, praktiškai visas buvo užpildytas.


          Keleivių persėdimas iš Ecolines Varšuva-Vilnius į Vilnius-Talinas. Nors maršrutas į Varšuvą atidarytas visai neseniai, keleivių tikrai netrūksta.


          Simpleexpress į Berlyną, Taliną.


          Ir Ecolines Ryga-Berlynas
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Paleičikas (TOKS) paskelbė parduodantis autobusų stotį. Kaip manote, kokie galimi scenarijai. Kadangi jis atvirai ciniškai paskelbė, kad nori tik kuo daugiau iš to uždirbti, nėra jokios garantijos, kad pardavus tą Vilniaus autobusų stotį ir toliau liks stotis. Kas gali daugiausiai sumokėt už tą vietą ? Nekilnojamo turto vystytojai , tipo Haner ir pan. Taip , kad toje vietoje vietoj stoties gali atsirasti bet kas,- naujas prekybos centras ar naujas viešbutis. O autobusų stotis bus iškelta kur nors į Pašilaičius

            Comment


              Nesu statybų ekspertas, bet manau, kad "Autobusų stotis" turi kokią nors specialią paskirtį.

              Ją galima pakeisti, bet tokiu atveju reikia gauti savivaldybės tarybos leidimą. Mažuose rajonuose tai būdavo paprasta, bet čia manau neprasisuks. Stotys turėdavo dideles keleivių išleidimo aiškštes ir dar autobusų poilsio aikšteles - o juk maršrutų sumažėję kelis kartus, todėl tai tapdavo geidžiama vieta.

              Vilniaus autobusų stotis yra nelabai patogioje (Vilniaus plėtra santykinai nuėjo į Šiaurę), bet logiškoje vietoje ir nieko nepadarysi. Linksma, bet prekybos centras stotyhe jau yra ir šis interesas dingsta

              Apibendrinant, pats sklypas ir jo dydis yra labai patrauklus, bet greičiausiai Vilniaus valdžia neleis keisti paskirties, o pati nesiims žygių rasti analogiško dydžio sklypo centre.

              PS
              Atkreičiau dėmesį, kad Vilniaus rajono autobusų parkas daug maršrutų pradeda ne iš stoties. Stotis lieka svarbi tarpmiestiniam (90km ir toliau) ir tarptautiniam susisiekimui (kuris yra visiškai netvarkingai organizuotas su stotelėmis prie "Panoramos" ir pan.).
              Paskutinis taisė Fulgur; 2015.07.20, 10:58.

              Comment


                Stoties iškėlimas į užkampį būtų visiškas š. Bet tikriausiai viskas liks savo vietoje. Pastatą galima nušluoti, pastatyti naują jo vietoje kartu su stoties patalpomis. Sumažinti autobusų stovėjimo aikštelę. Neaišku, kam priklauso žemė po paviljonais prie stoties. Aišku, blogai, kad stotį prichvatizavo, ji turėjo likti miesto rankose. Zuoko afera. Deja, bet tik po to buvo priimtas įstatymas, uždraudęs stočių privatizaciją. Ar jis galioja dabar, neaišku. Bet kokiu atveju, jis Vilniui nieko nepakeistų. Be savivaldybės sutikimo, žinoma, kad joks kitos paskirties objektas ten neatsiras.
                Paskutinis taisė Al1; 2015.07.22, 21:56.

                Comment


                  Nuo liepos 31 d. PolskiBus prideda dar vieną išvykimą maršrutu Vilnius-Balstogė-Varšuva. Taigi išvykimų skaičius per dieną didėja iki trijų. Nauju reisu autobusai iš Vilniaus išvyks 8:05 val. (konkurencija naujiems Lux Express ir Ecolines maršrutams), iš Varšuvos - 21 val. Be abejo, vienas paklausiausių laikų- vakarinis. Jau dabar vakare maždaug trijų valandų bėgyje iš Varšuvos į Vilnių išvyksta, be PB, net 4 autobusai į Vilnių- TOKS, Ecolines ir Simple Express net du kartus.

                  O bendras išvykimų skaičius per dieną, įskaitant visus vežėjus, išauga iki 11.
                  Palyginimui, į Rygą bent jau vasaros sezonu yra 20 išvykimų per dieną.
                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.07.23, 13:21.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Nu nežinau, nežinau, ką jie galvoja. Bet dieninis reisas iš Varšuvos (15 val.) ir naktinis iš Vilniaus 0.50, o tai tas pats autobusas, tik kita vairuotojų komanda, yra pravalas. Keleivių dauguma tik iki ir nuo Bialystoko iki Varšuvos. Iki Vilniaus važiuoja ~10 keleivių, iš irgi ne daugiau 15.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nu nežinau, nežinau, ką jie galvoja. Bet dieninis reisas iš Varšuvos (15 val.) ir naktinis iš Vilniaus 0.50, o tai tas pats autobusas, tik kita vairuotojų komanda, yra pravalas. Keleivių dauguma tik iki ir nuo Bialystoko iki Varšuvos. Iki Vilniaus važiuoja ~10 keleivių, iš irgi ne daugiau 15.
                      Įdomu kiek reikia, kad reisas būtų "ant savikainos" ?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Nu nežinau, nežinau, ką jie galvoja. Bet dieninis reisas iš Varšuvos (15 val.) ir naktinis iš Vilniaus 0.50, o tai tas pats autobusas, tik kita vairuotojų komanda, yra pravalas. Keleivių dauguma tik iki ir nuo Bialystoko iki Varšuvos. Iki Vilniaus važiuoja ~10 keleivių, iš irgi ne daugiau 15.
                        Tas reisas yra pravalas dėl to, kad nepatogūs atvykimo į Vilnių ir išvykimo iš Vilniaus laikai. Atvykstama tada, kai jau joks VT nebevažiuoja. Dėl to keleiviai ir renkasi kitus vežėjus, pavyzdžiui, Ecolines nauju reisu į Vilnių atvyksta 22 val. Dėl išvykimo iš Vilniaus tai išvykstama apie pirmą nakties, kai konkurentai išvyksta patogesniu laiku- 21:00, 22:15 ir 22:30 val. Jei PolskiBus atvyktų į Vilnių bent pusantros valandos anksčiau, keleivių būtų daugiau.
                        ---------------------------------------------------------------------------------------

                        Nuo rugpjūčio 1 d. Lux Express atidaro naują maršrutą- Varšuva-Krokuva-Budapeštas! Autobusai iš Varšuvos "Marymont" metro stoties (savotiškas Lux Express HUB`as Varšuvoje) išvyks kiekvieną dieną, 23:35 val. Naujiena aktuali ir keleiviams iš Lietuvos- šis maršrutas bus suderintas su Simple Express maršrutu Vilnius-Praha, pastarojo maršruto autobusai nuo rugpjūčio 1 d. užsuks į Metro Marymont stotį, tad keleiviai iš Vilniaus galės patogiai su vienu persėdimu pasiekti tiek Vengrijos sostinę, tiek Krokuvą. Iki šiol susisiekimas su šiais miestais buvo pakankamai komplikuotas.
                        Kelionės trukmė ir kaina iš Vilniaus į Budapeštą yra panašūs, kaip ir į Berlyną ar Prahą.
                        Plačiau skaitykite ČIA
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.07.23, 17:14.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Tas 15 val iš Varšuvos dar visai nieko. Atvykstama 12 val nakties. Taip, VT nėra, bet dar nėra taip blogai. Keleiviai nevažiuoja, nes išvykstama iš nepatogios vietos Varšuvoje - Mlocinų, kai konkurentai veža nuo Zachodnios ir Centrinės stočių. Dar vienas minusas - važiavimas pro Kauną ir nesustojimas jame. Vis prisidėtų kažkiek keleivių. Bet iš Vilniaus 0.50, aišku, nesąmonė.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tas 15 val iš Varšuvos dar visai nieko. Atvykstama 12 val nakties. Taip, VT nėra, bet dar nėra taip blogai. Keleiviai nevažiuoja, nes išvykstama iš nepatogios vietos Varšuvoje - Mlocinų, kai konkurentai veža nuo Zachodnios ir Centrinės stočių. Dar vienas minusas - važiavimas pro Kauną ir nesustojimas jame. Vis prisidėtų kažkiek keleivių. Bet iš Vilniaus 0.50, aišku, nesąmonė.
                            Būtent. Bent pro Centralna (Centrinę gel. stotį) tikrai galėtų prasukti. Ten juk net ne autobusų stotis, o paprasčiausias sustojimas šalia miesto ir priemiesčio autobusų stotelės. Manau, tas sustojimas jiems net nekainuotų.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Nu va, blogosios prognozės dėl Vilniaus Autobusų stoties pildosi:

                              "Jau kitais metais bus pradėti statyti komercinis centras vietoj autobusų stoties, 2 tūkstančių vietų aikštelė ir apžvalgos ratas."
                              http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...monems.htm?p=5

                              Comment


                                Reikia tikėtis, savivaldybė to neleis. Nes autobusų stoties iškėlimas iš miesto centro (o nauja tikrai būtų ne centre, nes tam laisvo ploto neatsirastų), gal ir būtų naudingas ekologijos atžvilgiu, bet VT patrauklumo atžvilgiu būtų vienareikšmiškai neigiamas žingsnis.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Reikia tikėtis, savivaldybė to neleis. Nes autobusų stoties iškėlimas iš miesto centro (o nauja tikrai būtų ne centre, nes tam laisvo ploto neatsirastų), gal ir būtų naudingas ekologijos atžvilgiu, bet VT patrauklumo atžvilgiu būtų vienareikšmiškai neigiamas žingsnis.
                                  Niekur tos autobusų stoties neiškels, o vietoje dabar esančių kioskų šalia autobusų stoties statys komercinius pastatus, o ten kur dabar yra Macdonalds šalia jo bus viešojo transporto žiedas, ten kur dabar yra išlaipinami keleiviai, jie ten pat bus ir įlaipinami, o atstovos bus kitose vietose.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Kažkokio neaiškaus vežėjo autobusas Stokholme. Galbūt žinote, koks vežėjas vykdo keleivių pervežimus tokiais autobusais? Iki šiol Švedijoje teko matyti tik bendrovės "Ollex" autobusų.

                                    Comment


                                      Įmonė UAB "Keliauk" užsiima užsakomaisiais pervežimais, tad šis autobusas į Švediją greičiausiai atvyko pagal užsakymą Kaip, beje, ir Stokholme pastebėti Ollex autobusai.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Įmonė UAB "Keliauk" užsiima užsakomaisiais pervežimais, tad šis autobusas į Švediją greičiausiai atvyko pagal užsakymą Kaip, beje, ir Stokholme pastebėti Ollex autobusai.
                                        Supratau. Ačiū už atsakymą.

                                        Comment


                                          Kaip suprasti tai, kad tuo pat metu tuo pačiu grafiku vyksta Eurolines TOKS paprastas ir VIP autobusai maršrutu Varšuva - Vilnius - Talinas? Tai du skirtingi autobusai ar vienas, tik su skirtingom klasėm?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X