Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai piarinis straipsnis. Nei PC Lietuvoje kainas mažina, nei bijo Lidl. Iš tiesų tai aš galiu pasakyti, kad tai, ką matau Lidl Lenkijoje, yra žemas lygis. Ne kainų požiūriu. Kainos irgi tokios pat, kaip kituose PC. Nemanau, kad jie kažką kito pasiūlys ir Lietuvoje. Labiausiai nerimauti turi Rimi ir IKI. Maximai ir Norfai Lidl mažiausiai turės įtakos.
    Grįžtant prie autobusų. Ir kas, kad parduoda? Ar ilgai pratemps, pardavinėdami po eurą? 30 autobusų per savaitę? 5 per dieną. Tai juokingai mažai. Įdomu, ilgai jie pratemps parduodami po eurą? Kainas reikės didinti, o tada ir keleivių sumažės.
    Aš tau dar kartą kartoju, kad vairuotojai nepersės iš automobilio, nors ir už dyką vežtų. Tai psichologinis dalykas. Konkurencija vyksta tik dėl jau esamų keleivių. Lietuvoje potencialas dar mažesnis, nes dar didesnis procentas automobilistų, sunaikinta VT sistema, kai negalima ir bet kurio taško A į bet kurį tašką B nuvažiuoti autobusu. Tu bent nuvažiuok į Daugpilį, pažiūrėk, koks ten priemiestinis susisiekimas ir koks Vilniuje. Daugpilis lenkia Vilnių. Kiekvienas maršrutas kursuoja kasdien po 4-6 ar net daugiau kartų nuo ryto iki vėlyvo vakaro. Važiuoja normalūs autobusai, mikrobų mažuma.

    Comment


      Konkurentai čia labiau ne esami vežėjai, o FB grupės vežančios nuo taško A į B.

      Comment


        Dėl pastebėjimo, kad tarpmiestiniai autobusai daugiausiai veža keleivius trumpais atstumais tarpinėse stotelėse, tai yra visiška tiesa. Negaliu imti kitų miestų pavyzdžio gyvendamas Šiauliuose, bet kiek teko susidurti su tokiomis situacijomis važiuojant į Vilnių, Kauną, tai jausmas lygiai tas pats, kaip sėdeti miesto VT, tik tiek kad tarpmiestiniai autobusai stoja ne kas pusę kilometro, o kas penkis ar dešimt.
        Paprastas pavyzdys – reisas Šiauliai-Vilnius. Pirmas normalus autobusas (ekspresas) važiuoja 5.15 ryte, vėliau taip pat veža Busturas dar kelis kartus. Bent jau rytinis reisas tai būna taip sakant fully-booked. Daugiau lieka keli TOKS reisai, keli tie pačio Busturo reisai, trunkantys po tris su puse valandos ir vežantys jau daugiau atkarpomis. Teko važiuoti su Mažeikių AP autobusu į Vilnių. Buvau vienintelis keleivis, važiavęs visą kelią nuo Šiaulių. O daugiau minėti visus reisus po beveik 5 valandas, būtent ir skirtus vežti kaimų gyventojus iš miestelio į miestelį, manau, neverta. Aišku, su Šiauliais yra dar ir kitas faktas – važiuoja traukiniai, bet susisiekimas su Kaunu, kur traukinių nėra, ne ką geresnis. Vakarinis Kautros reisas, kuriuo teko važiuoti, lygiai toks pat, kaip ir beveik visi kiti: vos ne trys valandos, įskaitant kratymąsi po 144 kelio kaimus.
        Su priemiestiniu susisiekimu irgi visiška tiesa: tokie miesteliai, kaip Kuršėnai, vežiojasi keleivius mažom geldom trumpais intervalais, na, o jei reikia toliau pavažiuoti, imkime kad ir Akmenę, tai day trip galimybių nerasta, nebent priešingomis kryptimis. O kur tolimieji miesteliai – kad ir Tauragė-Šiauliai vykdomas priemiestinio tipo autobusu ir t.t., ir t.t.
        Beje, kone kasdien matau ir KLAP Klaipėda-Ryga mikriuką. Vakar Aukštelkės plente link Kryžkalnio juo važiavo, berods, vienas žmogus.
        Apie kokį Lietuvos VT efektyvumą gali būti kalbama.
        O kad mažomis kainomis tarpmiestinis VT negali išsilaikyti, tai išsimąstymas. Aišku, aš nekalbu apie 1 euro kainas, o imu, tarkim, Airijos pavyzdį, kur nuolatos tokiais maršrutais kaip Dublinas-Korkas galima važinėti už 24 eurus į abu galus (atstumas 240 km, autobuse WiFi, WC, trukmė 3h). O kur dar akcijos po 9 eurus į vieną pusę. Ir kur dar didieji Dublinas-Londonas maršrutai, kuriais tas pats Eurolines veža nuo 53 eurų į abu galus. Aišku, ten visai kiti srautai, bet esmė nesikeičia, jog įmanoma sureguliuoti judėjimą taip, kad šis būtų ir patogus, ir pelningas.
        Gal ir per daug aš prikritikavau čia, bet tikrai nesvetimas įspūdis, kai važiuoji VT ir jautiesi taip, lyg tokį nepatogumą sukelčiau vežėjams, tarsi už dyką prigriebę būtų.

        Comment


          Mažesnės kainos gali būti tik esant pilnai užpildytiems autobusams. Po ar po 3 galima užpildyti autobusus, bet už tokią kainą neatsipirks maršrutas. Todėl su kainomis nieko čia labai nesužaisi. Buvo prieš porą berods metų Vilniaus - Kauno ruože tiek "Kautros", tiek TOKS nuolaidos - keliais litais mažesnės kainos. Pasiteisino? Ne. Nes daugiau jų nebedaro. Gal kažkiek keleivių ir padaugėjo, bet tik kitų vežėjų sąskaita - atėmė iš "Transrevio", rajoninių AP, važiuojančių į (iš) Vilnių. O juk "Kautra" ir TOKS minėtame maršrute tikrai daug kartų per dieną važiuoja. Tai ką ten koks vežėjas už 5 eurus su 5 reisais per dieną galės atsigriebti? Nieko. Tuo labiau, kad tarp Vilniaus ir Kauno ir taip kas 10-15 minučių važiuoja.
          Arba kitas pavyzdys - Visaginas - Vilnius. Prieš maždaug dešimtmetį atsirado privatininkai tame maršrute: Meteoritturas, Seknija ir Kometa. Pastaroji greitai nunyko. Pirmi du dirba ir dabar. Pradžioje vežė tik autobusais. Vėliau atsirado mikrobų. Dabar praktiškai visi reisai tik mikrobais, autobusais vežama tik du kartus per dieną ir kai daugiau keleivių (prieš šventes ir pan.). Seniau nestodavo Švenčionyse, dabar visi stoja. VT nyksta, keleivių mažėja, o čia kai kas svaigsta apie potencialą. Nėra jo.
          Paskutinis taisė Al1; 2015.06.25, 11:31.

          Comment


            Netruks užbaigti TOKS įsigijimo sandorį
            http://vz.lt/article/2015/6/25/netru...gijimo-sandori

            UAB „Keina“, trečiadienį gavusi Konkurencijos tarybos leidimą įsigyti UAB Tolimojo keleivinio transporto kompaniją (TOKS), artimiausiu metu baigs sandorį ir jau dėlioja investicijas į transporto priemonių parką, dairysis kitų potencialių įsigijimų. Investicijas planuoja ir TOKS pardavėjai.

            Ponas Paleičikas nurodo, kad pardavus TOKS, nekilnojamasis turtas – tiek Vilniaus autobusų stotis, tiek Žvalgų g. esančios remonto dirbtuvės, ir toliau išliks jo nuosavybėje. „Noriu gauti daugiau naudos ir iš šių objektų“, – sako p. Paleičikas.

            Comment


              Kad škotų milijonierius žengia į Estijos rinką, tai nieko nuostabaus Savotiškas atsakas į Lux Express veiklos pradžią Lenkijoje. Iki jų atėjimo, neskaitant traukinių, PolskiBus Lenkijoje neturėjo jokio rimtesnio konkurento, kuris vežtų dažnai, patogiai ir už nedidelę kainą. Na, nebent Varšuvos PKS Polonus, bet visgi lygis ten jau ne tas. Dabar konkurentas Lenkijoje jau yra- Lux Express, ir dabartiniai jų trys maršrutai dar tikrai ne viskas. Ir, panašu, kad komfortiškesniais autobusais vežantys estai PolskiBusą gali ir nukonkuruoti, turint omeny, kiek populiarūs Lenkijoje yra Simple Express reisai į Vilnių, Prahą ir Berlyną.

              Lietuvoje PolskiBus analogas tikrai būtų populiarus, tik, kad su dabartiniu mūsų valdžios mąstymų nė už ką nepatikėčiau, kad toks vežėjas būtų įleistas į Lietuvos rinką.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Lietuvoje PolskiBus analogas tikrai būtų populiarus, tik, kad su dabartiniu mūsų valdžios mąstymų nė už ką nepatikėčiau, kad toks vežėjas būtų įleistas į Lietuvos rinką.
                O kaip valdžia galėtų neįleisti ? Yra kokios teisinės galimybės ? Dėl tarptautinių reisų į Lietuvą, manau, tikrai nėra problemų. O dėl reisų vidaus rinkoje gal ir yra dar kol kas galiojantys kokie tai suvaržymai. Bet ir čia tikriausiai tik laiko klausimas. Galų gale gali irgi įsiregistruoti Lietuvoje ir tada visai veiklai atviri keliai

                Comment


                  Aš jums dar kartą kartoju, kad Lietuva yra visiška duobė. Priemiestinis sužlugdytas, dalis rajonų centrų neturi susisiekimo su gretimų rajonų centrais... Apie ką kalbėti? Lenkijos ir Estijos pavyzdžiai ne prie ko, nes ten tikrai potencialas yra. Jei kur ir eis tas Superbusas, tai į Latviją.

                  Comment


                    Na tiek Ecolines, tiek Lux Express, kaip suprantu savo veiklą Lietuvoje įregistravę, tai gal bent jau teoriškai jokių kliūčių būti neturėtų. Bet praktiškai kliūčių gali būti krūva- pradedant tuo, kad gali tiesiog nesuteikti leidimo maršrutui be motyvuotų priežasčių (maža kokie žmonės ten sėdi ir kokie jų ryšiai su Kautros ar TOKS vadovais), baigiant tuo, kad gali tiesiog pasiūlyti tokias sąlygas ir uždėti tokius mokesčius už įvažiavimą į AS, kad vežėjas pats pagalvos, ar verta lysti į šią rinką. Galų gale, patys konkurentai gali neleisti ramiai miegoti- pamenate, kokiomis priemonėmis Lux Express buvo išvytas iš Klaipėdos? Ir taip atsirado puiki galimybė išplisti Ollexo mikrobams.
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.06.25, 13:44.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Aš jums dar kartą kartoju, kad Lietuva yra visiška duobė. Priemiestinis sužlugdytas, dalis rajonų centrų neturi susisiekimo su gretimų rajonų centrais... Apie ką kalbėti? Lenkijos ir Estijos pavyzdžiai ne prie ko, nes ten tikrai potencialas yra. Jei kur ir eis tas Superbusas, tai į Latviją.
                      Mažiau tu čia apie tą duobę kartok, matys perpektyvą ir ateis. Kokybišką paslaugą suteikti sugeba kolkas tik "Kautra", visus kitus parkus su sovietmečio tvaiku reikia šluoti nuo paviršiaus ir perleist tiems kas sugeba tvarkytis. Automobilių mokestis su laiku bus, pats laikas tam pasiruošti, pasiūlyt žmoniems normalią alternatyvą.

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Mažiau tu čia apie tą duobę kartok, matys perpektyvą ir ateis. Kokybišką paslaugą suteikti sugeba kolkas tik "Kautra", visus kitus parkus su sovietmečio tvaiku reikia šluoti nuo paviršiaus ir perleist tiems kas sugeba tvarkytis. Automobilių mokestis su laiku bus, pats laikas tam pasiruošti, pasiūlyt žmoniems normalią alternatyvą.
                        Niekas nieko nešliuos, nes jei laisva rinka tai laisva. Kam perleisti? Monopolininkui ir užsieniečiams? Mažiau čia sovietmetį minėk. Tai, kas atsitiko su VT yra "laisvos rinkos" ir valstybės nusišalinimo pasekmė. Apie kokią alternatyvą rašai? Alternatyva tai būtų bent pusės tų maršrutų atstatymas, kurie buvo kokiais 1993-95 metais, po masinės pirmosios VT žlugimo bangos. VT reikia kiekviename rajono centre susisiekimui su kaimais, reikia ir miesto VT kiekviename rajono centre. O jei to nebus, tai ir tarpmiestis merdės, ir niekas labai iš automobilių nepersės.
                        Dar iš viso neaišku, ar jie išsilaikys Estijoje. Gali būti, kad po kurio laiko pasitrauks. Bet kokiu atveju, jie nieko daug nepraras, pradėję vienoje šalyje. Tiesiog užsipirks naujų autobusų savo tarptautiniams maršrtutams, į tarpmiestį permes jau aptrintus iš tarptautinių ir tiek. Nepavyks su tarpmiesčiu, parduos padėvėtus tarpmiestyje autobusus iš viso.

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Na tiek Ecolines, tiek Lux Express, kaip suprantu savo veiklą Lietuvoje įregistravę, tai gal bent jau teoriškai jokių kliūčių būti neturėtų. Bet praktiškai kliūčių gali būti krūva- pradedant tuo, kad gali tiesiog nesuteikti leidimo maršrutui be motyvuotų priežasčių (maža kokie žmonės ten sėdi ir kokie jų ryšiai su Kautros ar TOKS vadovais), baigiant tuo, kad gali tiesiog pasiūlyti tokias sąlygas ir uždėti tokius mokesčius už įvažiavimą į AS, kad vežėjas pats pagalvos, ar verta lysti į šią rinką. Galų gale, patys konkurentai gali neleisti ramiai miegoti- pamenate, kokiomis priemonėmis Lux Express buvo išvytas iš Klaipėdos? Ir taip atsirado puiki galimybė išplisti Ollexo mikrobams.
                          Stotims kainos nustatytos valstybės ir jos imti daugiau negali. Be to visokie lowcostai gali vežti iš pakampių. Kas šiaip jau yra blogai. Jokių papildomų sąlygų niekas neuždės nes tokių nėra, t.y. jos vienodos visiems.

                          Comment


                            Iš pakampių? O tarpmiestiniams maršrutams kartais nėra taikomas reikalavimas (kaip tarptautiniams), kad jie turi prasidėti autobusų stotyje? Jei netaikomas, tai tikrai gali būti piktnaudžiavimų.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Nežinau, ar negalima ne iš stočių, jei jos mieste yra. Šiaip tai reikia į labiau tinkančią temą iškelti šią diskusiją.

                              Comment


                                Kad reisas atsipirktų užtenka maždaug 10 keleivių važiuojančių "nuo pradžios iki galo", tokių dažnai būna ir daugiau. Kodėl visi rajoniai parkai laikosi savo tarpmiestinių maršrutų - tik dėl to, kad iš jų gaunamas pelnas dengia vietinių maršrutų nuostolius. Tolimasis susisiekimas Lietuvoje nėra sužlugdytas ir čia tikrai įmanoma kažką išspausti.

                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Stotims kainos nustatytos valstybės ir jos imti daugiau negali. Be to visokie lowcostai gali vežti iš pakampių. Kas šiaip jau yra blogai. Jokių papildomų sąlygų niekas neuždės nes tokių nėra, t.y. jos vienodos visiems.
                                Kaina nustatoma pagal stoties kategoriją. Tarptautiniams maršrutams kainos gerokai didesnės, anksčiau bene vienas įvažiavimas į Vilnių 20 Lt kainavo, tai neįsivaizduoju kam kokiam Kaliningradas-Ryga sukti į Kelmės stotį kur keleivių niekada nebūna.
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  10 keleivių, mokančių pilną kainą, o ne akcijinį 1 eurą ar 3. Ne visų rajonų tarpmiestis pelningas. Maršrutai laikomi dėl to, kad paprasčiausiai nebūtų kitų. Dažniausiai tai rytiniai reisai į artimiausius didmiesčius. Vėliau jau atvažiuoja didžiųjų vežėju autobusai.

                                  O ar tą Kaliningradas - Kelmė maršrutą aptarnauja du vairuotojai? Kai mačiau Joniškyje, kuriame irgi stoja, berods tik vienas. Todėl pagal darbo ir poilsio grafiką privalu. Nors Šiauliai arti, keista.

                                  Comment


                                    Fotoreportažas iš Vilniaus
                                    Polskibus su Plaxton į Varšuvą, greitu metu turėtų būti Varšuva-Talinas


                                    Simple Express Irizar Vilnius-Berlynas, kaip visada vasarą 100 proc. užpildymas


                                    Vienas iš Ecolines autobusų į Štutgartą


                                    Simple Express parvažiavęs iš Talino važiuoja į parką


                                    Tradiciškai vėluojantis Kaliningradas-Minskas net į aikštelę nevažiavo. Šįkart rusų Ecolines autobusas.


                                    Vilniaus filialo Kautros Safaris atvežęs keleivius Minskas-Vilnius, grįžta į parką, keleivius paėmė Kauno Kautra.


                                    Beabejo kaip be Vilnius-Roma, na ne su penkiais keleiviais kaip žiemą, bet užpildymas ne daugiau 30-40 proc.


                                    Tradiciškai vėluojantis Pinskas-Vilnius, šįkart - valandą, paprastai vėluojama be mažiau 20-30 min.


                                    Bus dar.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Vėlai leidžiantis saulei galima pagauti ir tarptautinius autobusus kurie išvyksta gana vėlai. Gana nustebino keleivių srautai TOKS'o maršrutuose, jie akyvaizdžiai padidėję. Kad į Varšuvą važiuotų dviejų aukštų autobusas išvis realiai nesu matęs (nors žinoma anskčiau taip tikrai būdavo). Autobusas iš Vilniaus išvyko maždaug 70 proc. užpildytas, o dar bus stojama Kaune ir Marijampolėje. TOKS'o kaina vykstant į Varšuvą realiai nesiskiria nuo kitų šiuo laiku važiuojančių vežėjų.


                                      Sekančią dieną išvyko jau Setra S415Gt-HD, kažkur 60 proc. užpildyta. Įdomu, kad šis autobusas 20:35 grįžo iš Rygos, o į Varšuvą išvykimas 21:00. Per tą nepilną pusvalandį reikėjo autobusą paruošti kitam maršrutui, sutvarkyti dokumentaciją, užpilti kuro - dėl to iš Vilniaus išvykti vėluota apie pusvalandį. Tai nėra įprastas TOKS'o autobusų paskirstymas (paprastai atvysta autobusas iš parko), galbūt kažkas sugedo arba užsakymuose daug autobusų.


                                      Vilnius-Gdanskas. Ko gero vienas mažiausiai populiarių TOKS'o tarptautinių maršrutų, užpildymas maždaug 20-30 proc. Galbūt dėl to, kad važiuojama kasdien, o būdavo tik kas antrą. Beje, iticket.lt sistemoje rašoma kad važiuoja tik TOKS. Nejaugi nesikeičiama su PKS Gdansk?


                                      Kitą dieną. Minimum trys TOKS Setra S415GT-HD autobusai pasipuošė Eurolines simbolika (du buvę balti, vienas su GOBaltic), sunku spėlioti ar tai susiję su Eurolines noru atgauti pozicijas Lietuvoje (penktos Setros, Štutgartas/Kelnas-Ryga maršrutai) ar naujais TOKS'o akcininkai ar dar kažkuo, bet atrodo tikrai neblogai, tikėkimės ir važinės į užsienį, o ne Troškūnus


                                      Grįžę iš Rygos TOKS'o autobusai.




                                      Vilnius-Talinas. TOKS'o autobusas išvyko maždaug 80 proc. užpildytas.


                                      Vilnius-Kijevas. Nors TOKS ir taiko akcijas šiam maršrutui, keleivių daug nesulaukiama. Maždaug 30-40 proc. užpildymas. Ši Setra pastoviai važinėja į Kijevą.


                                      Į Kijevą važiuojama kasdien, tačiau keičiantis su Ecolines, Ukrainos linijomis. Po nakvynės dieną Vilniuje, laukia išvykimo.


                                      Iš Rygos grįžęs Lux Express, nemažai keleivių išlipa prie Panoramos, todėl apie srautus sunku kažką pasakyti.


                                      Ecolines Vilnius-Talinas, maždaug 50-60 proc. užpildymas. Įdomu, kad vakare į Taliną važinėja vienas ir tas pas autobusas su kelių valandų pertrauka Vilniuje, jei sugestų Vilniuje kaip ir nebūtų kuo pakeisti.


                                      Iš Rygos atvykęs Ryga-Berlynas. Didžioji dalis autobuso buvo užpildyta jau nuo Rygos.


                                      Na ir Simple Vilnius-Talinas, netrukus analogiškas Irizar išvyko ir į Berlyną.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                        Tradiciškai vėluojantis Pinskas-Vilnius, šįkart - valandą, paprastai vėluojama be mažiau 20-30 min.
                                        Kodėl grafiko nepakoreguoja pagal realų maršruto įveikimo laiką?

                                        Comment


                                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                          Fotoreportažas iš Vilniaus
                                          Polskibus su Plaxton į Varšuvą, greitu metu turėtų būti Varšuva-Talinas
                                          Atvaizdas
                                          Iki šiol negaliu suprasti, dėl ko jie važiuoja per Kauną (nors tarp Vilniaus ir Balstogės niekur nestoja), o ne kur kas greitesniu keliu per Alytų, Lazdijus. Be to, kad didesnis kilometražas, tai ir laiko nė kiek nesutaupoma- nors iki Kauno ir važiuojama autostrada, vėliau jau tenka grūstis su fūromis ViaBalticoje Simple Express Vilnius-Praha visada per Alytų važiuoja.

                                          Beabejo kaip be Vilnius-Roma, na ne su penkiais keleiviais kaip žiemą, bet užpildymas ne daugiau 30-40 proc.
                                          Atvaizdas
                                          Merdi tas maršrutas. O prieš kelis metus, berods, vasarą ir tris kartus per savaitę važiavo. Šią vasarą, anot autobusubilietai.lt, važiuoja du kartus per savaitę- ketvirtadienį ir šeštadienį.

                                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                          Ecolines Vilnius-Talinas, maždaug 50-60 proc. užpildymas. Įdomu, kad vakare į Taliną važinėja vienas ir tas pas autobusas su kelių valandų pertrauka Vilniuje, jei sugestų Vilniuje kaip ir nebūtų kuo pakeisti.
                                          Atvaizdas
                                          O, čia jau kažkas įdomesnio. Paprastai į Taliną, pagal mano pastebėjimus, važinėja šie du autobusai estiškais valstybiniais numeriais - gar. nr. 317 ir 318. Kadangi išvykstama du kartus per dieną, tai abu šie autobusai dirba pakankamai intensyviai- tiek Vilniuje, tiek Taline tarp reisų stovi tik po 3 valandas. Tad šis autobusas su lietuviškais numeriais- kažkas naujo. Nemanau, jog vienas iš aukščiau minėtų "estų" galėjo pakeisti numerius į lietuviškus. Tad čia arba koks rezervinis iš Vilniaus, o gal tai naujas MAN`as, įsigytas nuo liepos 1 d. atidaromam naujam maršrutui Vilnius-Varšuva?
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.06.27, 14:35.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X