Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Esame ES ir tai skatina judėjimą.

    Jei reikia skristi, iš Rygos arčiau nei Vilniaus. Biržų gyventojams. Klaipėdos atveju-tiesiog atsirado skrydžių iš Palangos.

    Traukinys iš Daugpilio turėtų daugiau keleivių nei iš Turmanto. Deja, bet pas mus sienos dar reiškia daug.

    Comment


      Parašė DArnas Rodyti pranešimą
      Gal kam yra tekę važiuoti TOKS ar ukrainiečių vežėjų maršrutu Vilnius-Kijevas? Kokia ten važiavimo per Baltarusiją tvarka? Tranzitinę vizą turi „pats autobusas“ ir keleiviams nereikia sukti galvos? Beje, apskritai bilieto kaina į vieną pusę šiame reise yra 40 eurų – rodosi, nedidelė. Ar iš tiesų Vilnius-Kijevas (ar Vilnius-Lvovas) yra vienas pigiausių tarptautinių maršrutų iš Lietuvos? Tiesiog smalsu.
      Teko važiuoti prieš porą metų. Galiu trumpai papasakoti.

      Taip, viza per Baltarusiją yra privaloma, tranzitinė kainuoja nedaug, daugiau kainuoja laikas ją pasidaryti. Kelionės kaina, rodos, tuo metu buvo dar žemesnė, apie ~120LT, autobusas pilnas (bent gerai, kad ne mikriukas), ir iš Vilniaus, ir iš Kijevo išvažiuoja vakare, todėl pro langą kažko pamatyti tikėtis nėra verta (patiko tik naktinis Minskas ir lygūs Baltarusijos užmiesčio keliai). Tikrai nerekomenduoju šio maršruto, jau geriau nusipirkti lėktuvo bilietą už 20EUR iš Wizzair ir nereikės nei darytis vizos, nei važiuoti 11 valandų, nei stovėti pasieniuose dar kokias kaip minimum tris-keturias.
      P.S. Įvažiuojant į Ukrainos teritoriją iš baltarusijos, kelias tampa tiesiog nenormalus; įdomiai nustebino milicija, susistabdžiusi ir išrašiusi už kažką baudą tų pačių Ukrainos autobusų linijų vairuotojui.

      Comment


        Už greičio viršijimą tikriausiai nubaudė. Autobusai net ir išmaltais Ukrainos keliais važinėja tikrai greitai.

        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Esame ES ir tai skatina judėjimą.

        Jei reikia skristi, iš Rygos arčiau nei Vilniaus. Biržų gyventojams. Klaipėdos atveju-tiesiog atsirado skrydžių iš Palangos.

        Traukinys iš Daugpilio turėtų daugiau keleivių nei iš Turmanto. Deja, bet pas mus sienos dar reiškia daug.
        Biržai - didmiestis . Generuoja srautus... Variantas - paleisti autobusą Vilnius - Panevėžys - Biržai - Ryga. Dar prieš kelis metus toks važinėjo. Tačiau dėl papildomos maždaug poros valandų jis nebus konkurencingas kitiems maršrutams. Todėl greičiausiai maršrutas Biržai - Ryga, jei bus paleistas, greitai nusibaigs. Arba kaip variantas - Biržų AP susitaria su Nordeka dėl sudetintinio maršruto. Biržų AP veža iki Skaistkalnės, kur keleiviai persėda į jau esamą maršrutą į Rygą. Tik bėda - pirmasis autobusas į Ryga išvyksta 5.50, kas gali būti per anksti, nes iš Biržų reikės išvažiuoti 5.00. Nors gal ir nieko.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nėra ko stebėtis. Moldovos tarpmiesčio pervežimuose 99 procentai - mikrobai. Autobusai kursuoja vos keliais maršrutais. Bene daugiausiai jų yra maršrute Kišiniovas - Tiraspolis, kuris, Moldovos požiūriu nėra tarptautinis. Daugiau autobusų važiuoja taip pat į Rumunijos miestus (tiesa, ne visus), taip pat maršrutai į Rusijos miestus irgi autobusais atliekami, nes jų keleiviai - uždarbiautojai, kurie važiuoja su dideliu kiekiu bagažo. O ir kelionė trunka ilgai. Į Ukrainą irgi daugiausiai mikrobai, nors yra ir autobusų.
          Į Prahą, pats mačiau, dideliais autobusais veža. O ten važiuojama kur kas dažniau nei į Varšuvą, kasdien bent po reisą. Maršrutu į Vokietiją turbūt irgi ne mikrobas važiuoja.

          O kas dėl į Ukrainą, vežančių mikrobų, tai nenuostabu. Populiariausias ruožas turbūt yra Kišiniovas-Odesa. Ten turbūt išvykstama kas valandą, jei ne dažniau?

          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Esame ES ir tai skatina judėjimą.

          Jei reikia skristi, iš Rygos arčiau nei Vilniaus. Biržų gyventojams. Klaipėdos atveju-tiesiog atsirado skrydžių iš Palangos.

          Traukinys iš Daugpilio turėtų daugiau keleivių nei iš Turmanto. Deja, bet pas mus sienos dar reiškia daug.
          Maršrutas pasiteisintų, jeigu Rygoje prasuktų per oro uostą ir jūrų uostą. Be to, maršrutas būtų rentabilesnis, jei aptarnautų ne vieną miestą Lietuvoje, o daugiau. Pvz: Rokiškis-Biržai-Ryga.
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.08.21, 14:20.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Nuo rugsėjo 1 d. Lux Express didina išvykimų skaičių į Budapeštą iki dviejų per dieną. Abiem reisais išvykstama bus iš Varšuvos, bilietus galima pirkti ir iš Vilniaus ir važiuoti su persėdimu Metro Marymont stotelėje.

            Bus naujovių ir visuose Lux ir Simple Express maršrutuose, kurie vyksta į/per Varšuvą. Nuo rugsėjo 1 d., siekiant užtikrinti geresnę persėdimo galimybę iš vietinių į tarptautinius maršrutus, visi Lux Express/Simple Express autobusai nebestos Zachodnia stotyje, vietoje to, stos Metro Marymont stotelėje, iš kurios išvyksta ir tarpmiestiniai Lux Express autobusai.
            Be abejo, prie Centrinės gel. stoties bus stojama ir toliau.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Nuo rugsėjo 1 d. Lux Express didina išvykimų skaičių į Budapeštą iki dviejų per dieną. Abiem reisais išvykstama bus iš Varšuvos, bilietus galima pirkti ir iš Vilniaus ir važiuoti su persėdimu Metro Marymont stotelėje.

              Bus naujovių ir visuose Lux ir Simple Express maršrutuose, kurie vyksta į/per Varšuvą. Nuo rugsėjo 1 d., siekiant užtikrinti geresnę persėdimo galimybę iš vietinių į tarptautinius maršrutus, visi Lux Express/Simple Express autobusai nebestos Zachodnia stotyje, vietoje to, stos Metro Marymont stotelėje, iš kurios išvyksta ir tarpmiestiniai Lux Express autobusai.
              Be abejo, prie Centrinės gel. stoties bus stojama ir toliau.
              Jie yra visiški mulkiai. Varšuvos tolimojo susisiekimo VT centras yra Zachodnia, o ne kokia skylė prie metro stoties. Aišku, jei orientuotis tik į persėdimą iš savų maršrutų, tai galima sustoti bet kur.

              Comment


                Dėl tarpmiestinių maršrutų, tai ne tik Lux Express, bet ir PolskiBus iš Zachodnia stoties reisų nevykdo. Priežastys gali būti įvairios- gal stoties šeimininkas PKS Polonus nenori įsileisti, gal dideli mokesčiai už įvažiavimą, nežinau. Lenkijoje pervežimus reglamentuojantys įstatymai greičiausiai yra ne tokie griežti kaip Lietuvoje, ten tarpmiestiniai maršrutai neprivalo išvykti tik iš autobusų stoties.

                Kas dėl tarptautinių Lux Express maršrutų, tai logiška, kad anksčiau ar vėliau juos visus turėjo paleisti per Metro Marymont stotį, kad užtikrinti galimybę keleiviams persėsti į vidinius Lenkijos maršrutus bei į naują maršrutą į Budapeštą. Keleiviams irgi patogu, kad iš vienos vietos, kuri nesunkiai pasiekiama metro, galima išvykti visomis vežėjo siūlomomis kryptimis.

                Na, o Zachodnia sustojimas Lux Express atveju nėra labai aktualus ir populiarus, todėl nuspręsta jame nebestoti. Didžiausi keleivių srautai yra sustojime prie Centrinės geležinkelio stoties (Centralna stotelė). Kas yra logiška - visai šalia miesto centras, yra metro, patogesnis pasiekiamumas iš visų miesto rajonų. Šis sustojimas yra populiariausias tiek tarp vietinių, tiek tarp keleivių iš Baltijos šalių. Beje, ten stoja ir TOKS bei kai kuriais reisais Ecolines.

                Zachodnia stotis strategine prasme yra kur kas svarbesnė Ecolines, nes tai yra pagrindinis persėdimo punktas vykstantiems iš Baltarusijos, Ukrainos, Rusijos į Vakarų Europą.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Ir matosi, kaip PoksiBus sekasi su Vilniaus maršrutu. Nieko nelogiška, nes Luxexpress iš vidinių Lenkijos maršrutų aptarnaują tik lašą jūroje. Jei keleiviams reikia toliau vykti ne jų autobusų, tai dar reikia trenktis iki Zachodnios ar centrinės. Žodžiu, vežama iš pakampių, žmonėms nesudaromos normalios sąlygos persėsti į kitų vežėjų autobusus ir traukinius. Šiaip tai Lenkijoje iš tiesų bardakas - turėtų visi išvykti ne iš ten, kur pigiau vežėjui, o iš ten, kur patogiau keleiviui. O keleiviui patogiau ten, kur VT mazgas, o ne kažkokios vienos kompanijos hub'as.

                  Comment


                    Fotoreportažas iš Marijampolės

                    Nuotraukos darytos prieš tris metus, galite palyginti kas pasikeitė
                    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=118

                    Pagrindiniai skirtumai tokie, kad bent kol kas Ecolines Maskva-Marijampolė važiuoja tik iki Kauno ir į Marijampolę neužsuka. Sumažinta Kaliningradas-Gardinas reisų, todėl dėja šio autobuso nepavyko nufotografuoti. Kiek pasikeitęs Ecolines tinklas Vokietijos kryptimi. Į Marijampolę ansti ryte ir vėlai naktį jokie Ecolines autobusai, matyt nusprendė, kad nebeapsimoka.

                    Dedu nuotraukas tokia tvarka kokia autobusai ir važiavo.

                    Pirmiausiai Marijampolėje nakvojęs Amron Neoplan, po pietų išvažiavo į Sankt Peterburgą.


                    Visiškas netikėtumas, Truskavecas (Ukraina)-Ryga. Šis autobusas Lietuvą pravažiuoja nestodamas niekur, tačiau matyt turėjo reikalų Ecolines ofise Marijampolėje.


                    Gerą pusvalandį vėlavęs Minskas-Kaliningradas


                    Vėliau turėjo atvykti Kautros Štutgartas/Kelnas-Ryga. Deja, šio autobuso nesulaukiau nes arba nusprendė neužsukti į Marijampolę arba atvažiavo daugiau nei valandą vėluodamas.

                    Pradėjo rinktis iš Vakarų Europos į Rygą grįžtantys autobusai. Šiokia tokia naujiena, kad Ecolines pradėjo šalia maršruto lentelių rašyti maršruto numerį, na tikrai paprasčiau keileiviams susiorientuoti, nes biliete jis taip pat nurodytas.

                    Praha-Ryga


                    Freiburgas-Ryga


                    Bona-Ryga


                    Ulmas-Ryga


                    Surinkęs keleivius iš visų šių autobusų išvažiavo ir Marijampolė-Liepoja


                    Visiems šiems autobusams susirinkus stotyje vaizdas atrodo maždaug taip


                    Kelių valandų pertrauka ir atvyksta Paryžius-Ryga


                    Dar po kelių valandų prasideda vakarinis pikas iš Rygos.
                    Kautros Eurolines, Ryga-Štutgartas


                    Ryga-Freiburgas


                    Ryga-Roterdamas


                    Ryga-Praha


                    Liepoja-Marijampolė taip ir nesulaukiau atvykstant, galbūt jis keleivius perdavė ne Marijampolėje.

                    Ir tradiciškai vėluodamas Kaliningradas-Minskas.


                    Tiek iš Marijampolės.
                    Paskutinis taisė Raikkonen; 2015.08.22, 21:33.
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ir matosi, kaip PoksiBus sekasi su Vilniaus maršrutu. Nieko nelogiška, nes Luxexpress iš vidinių Lenkijos maršrutų aptarnaują tik lašą jūroje. Jei keleiviams reikia toliau vykti ne jų autobusų, tai dar reikia trenktis iki Zachodnios ar centrinės. Žodžiu, vežama iš pakampių, žmonėms nesudaromos normalios sąlygos persėsti į kitų vežėjų autobusus ir traukinius. Šiaip tai Lenkijoje iš tiesų bardakas - turėtų visi išvykti ne iš ten, kur pigiau vežėjui, o iš ten, kur patogiau keleiviui. O keleiviui patogiau ten, kur VT mazgas, o ne kažkokios vienos kompanijos hub'as.
                      Bet Metro Mlociny ir yra VT mazgas, kaip ir Metro Marymont ar Metro Wilanowska (kitas PolskiBus Hub'as Varšuvoje). Ir nematau, kuo tai yra nepatogu keleiviui: 1) Nereikia sėdėti autobuse, kol jis įvažiuos į Varšuvos centrą per kamščius ir visus šviesoforus 2) Iš visų paminėtų metro stočių centras, ar bet kuris kitas mano paminėtas persėdimo taškas yra pasiekiamas su metro per max keliolika minučių. Zachodnia nuo metro Centrum stotelės irgi lengvai pasiekiamas. Dėl gerai išvystytos Varšuvos VT sistemos, kraštinės stotys tikrai nėra autobusų trūkumas (o kai kam net ir atvirkščiai).

                      Dėl PolskiBus sėkmės/nesėkmės, tai manau ją reikia plačiau vertinti. Pavyzdžiui, daug kas kalba apie labai nesėkmingq 0:50 išvykimą iš Vilniaus. Bet tas maršrutas tarnauja patogiam vakariniam maršrutui iš Varšuvos į Vilnių, ir paima didžiulį rytinį srautą žmonių iš Balstogės į Varšuvą. Ir 0.50 Vilnius-Balstogė yra geriau nei teorinis 02:00 Varšuva-Balstogė ar iš vis autobuso nakvojimas Balstogėje. Kur jie galėtų labiau padirbti - tai su komunikacija Lietuvoje, nes jie neskaitant entuziastų, yra ganėtinai nežinomi lyginant su visais kitais. Ir deja, nes produktas labai geras - taip, yra mažai legroom'o ir nėra multimedijos, bet Wi-Fi veikia visoje Lenkijoje, bilietai žymiai pigesni negu artimiausių konkurentų, ir dar galima daryti neribotą kiekį keitimų, grąžinimų, (5zl mokestis vienam veiksmui), bilietai be vardų. Pvz. nusipirkus bilietą už 40 zl, po savaitės radus akciją už 20 zl, galima pasikeisti bilietą internetu ir grąžins atgal 15zl.

                      Comment


                        O jeigu keleiviui reikia būtent į centrą ar į stotį, kad persėsti į kitą VT? Tolimojo susisiekimo autobusas priveš greičiau nei miesto VT. Jei keleiviui Varšuva yra galinis kelionės tikslas, tai jau gal ir ne visada nepatogu. Bet Varšuva yra persėdimo centras, jei vykstama iš vieno šalies krašto į kitą bet kuria kryptimi. Praktiškai mažai vidaus maršrutų, kurie vyktų per Varšuvą iš vieno šalies galo į kitą. Ar kurie pravažiuotų ją aplenkdami. Net ir traukinių maršrutai dabar taip oganizuojami, tiesioginių iš vieno šalies galo į kitą ne per Varšuvą labai nedaug belikę.
                        Tie VT mazgai prie metro stičių yra skirti priemiesčio ir miesto VT, o ne tarpmiestiniams autobusams.

                        Comment


                          Tarptautiniai Panevėžyje.
                          Kautros Setra S516HD, Rīga - Köln.



                          Transinestos Neoplan N1122/3L Skyliner, Rīga - Praha.



                          Transinestos Neoplan N1122/3L Skyliner, Rīga - Bern.



                          Latvių Norma-A Neoplan N1122/3L Skyliner, Rīga - Stuttgart.

                          Comment


                            „atlikome keletą pakeitimų ir jau nuo rugsėjo 1 d. keleivius maršrutu Vilnius-Varšuva-Vroclavas-Praha vešime dar didesnę kelionės kokybę užtikrinančiais „Lux Express“ autobusais. Iki šiol naudotus naujus „Simple Express“ autobusus keičiame<...>[,kad] pritraukti daugiau verslo reikalais keliaujančiųjų. Ypač toks poreikis jaučiamas vykstantiems iš Vilniaus į Varšuvą ir atgal“, – teigia „Lux Express“ grupės direktorius Hannes Saarpuu.

                            Bilietas Vilnius-Praha be nuolaidos kainuoja 39 eurus, Vilnius-Varšuva – 19 eurų, o Vilnius-Vroclavas – 27 eurus.
                            http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...ais-637-525153

                            Sunku įsivaizduoti, kas važiuotų iki Prahos, bet gerai, kad tobulina. Juolab, kad kaina nedidelė.

                            Comment


                              Ryga-Minskas
                              [/url]
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Kaip tie Maz'ai autobusai, kas važiavo?

                                Comment


                                  Vaizdinis patvirtinimas – lenkiškas "Lux Express" autobusas išvyksta į Varšuvą - Prahą – šeštadienio popietę, Vilniuje, prie "Panoramos":


                                  Comment


                                    Tiesiog Lux Express tapo nelabai konkurencingas ruože Ryga - Vilnius, todėl savo geruosius autobusus permetė į tolimesnius maršrutus.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tiesiog Lux Express tapo nelabai konkurencingas ruože Ryga - Vilnius, todėl savo geruosius autobusus permetė į tolimesnius maršrutus.
                                      Jei šis komentaras buvo apie aukščiau matomas Vilnius - Praha maršruto nuotraukas, tai nesutikčiau, nes ruože Ryga - Vilnius tikrai nevažinėdavo Lux Express Lenkijos filialo autobusai.

                                      Pagal phototrans.pl duomenis priešingai – 5 iš 20-ties 2015-ų metų Irizar i6 perkelti iš Lenkijos į Estijos filialą.

                                      Comment


                                        O kas ten ruože Ryga-Vilnius? Nei reisų sumažėjo, nei blogesnius autobusus ten leidžia. Lux Express šiuo maršrutu turi beveik tiek pat reisų, kiek Ecolines ir TOKS kartu sudėjus.

                                        Autobusai, kurie dabar dirba Vilnius-Praha maršrutu, turbūt jau dabar perduoti Vilniaus filialui (t.y. autobusai su estiškais numeriais, kurie bazuojasi Vilniuje) bet dar nespėta juos perregistruoti.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Kad perkelti, nieko nereiškia. Tiesiog LuxExpress kaina nekonkurencinga su kitų vežėjų kaina. Todėl arba jie turi ją mažinti ir vežti tais pačiais autobusais, arba tiesiog atiduoti maršrutus savo dukteriniam Simple Express. Šiaip, lyginant su maršrutu į Vilnius - Varšuva, kainos į Rygą yra tokios pačios, nors atstumas gerokai maženis. Į Lenkiją dažniausiai važiuoja gerai užpildyti autobusai, ko nepasakysi apie Rygą. Taigi, yra susidariusi situacija, kai autobusų į Rygą iš Vilniaus jau tapo per daug ir dėl per mažo užpildymo, kainos yra išpūstos. Kad užpildymas tikrai per mažas (ne į visus reisus, aišku), tenka matyti gan dažnai.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2015.09.07, 11:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X