Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    A, na tuomet tai viskas aišku. Ta firma, kuri veža mikrobais (gal ne tik mikrobais) maršrutu Varšuva-Kišiniovas, turbūt priklauso "Eurolines Moldova" grupei. Dėl to jie ir parduoda bilietus jungiamosioms kelionėms į tuos miestus, į kuriuos važiuoja Eurolines autobusai (nesvarbu, kokios šalies, svarbu Eurolines). Iki Varšuvos- moldavų autobusu, toliau persėdama į Eurolines autobusą, vežantį iki Rygos. Kadangi čia Eurolines, tai iki Rygos keleivis, įsigijęs bilietą, būtų vežamas Kautros arba TOKS autobusu.

    Jei jau per Eurolines.md galima įsigyti bilietą Kišiniovas-Ryga, vadinasi, įmanomas ir Kišiniovas-Vilnius variantas (žinoma, už kosminę sumą)

    O štai ir atsakymas į mano klausimą:

    http://www.eurolines.md/Book/Tab/Litva/Litva-ru.html
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.08.19, 19:28.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Gal kam yra tekę važiuoti TOKS ar ukrainiečių vežėjų maršrutu Vilnius-Kijevas? Kokia ten važiavimo per Baltarusiją tvarka? Tranzitinę vizą turi „pats autobusas“ ir keleiviams nereikia sukti galvos? Beje, apskritai bilieto kaina į vieną pusę šiame reise yra 40 eurų – rodosi, nedidelė. Ar iš tiesų Vilnius-Kijevas (ar Vilnius-Lvovas) yra vienas pigiausių tarptautinių maršrutų iš Lietuvos? Tiesiog smalsu.

      Comment


        Viza yra žmogui, o ne technikai. Kiekvienas turi pats pasirūpinti viza iš anksto. Tranzitinė, ar kitokia - jo reikalas ir galimybės. Neturinčių vizos net neįleis į autobusą, nes vežėjui nereikia papildomų problemų ant sienos. Dėl kainos. O pagal ką lyginti? Jei tik pagal sumą, tai yra ir pigesnių. Pavyzdžiui, Zarasai - Daugpilis, apie 1,5 euro.

        Comment


          Žadėta nuotrauka iš Varšuvos. Maršrutas Varšuva-Kišiniovas per Krokuvą, Žešuvą, Belcus. Tokiu "itin komfortišku autobusu" tenka grūstis apie parą. Išvykstama kartą per savaitę- ketvirtadieniais.

          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Turėjau galvoje kainą kilometrui.

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Žadėta nuotrauka iš Varšuvos. Maršrutas Varšuva-Kišiniovas per Krokuvą, Žešuvą, Belcus. Tokiu "itin komfortišku autobusu" tenka grūstis apie parą. Išvykstama kartą per savaitę- ketvirtadieniais.

              Atvaizdas
              Nėra ko stebėtis. Moldovos tarpmiesčio pervežimuose 99 procentai - mikrobai. Autobusai kursuoja vos keliais maršrutais. Bene daugiausiai jų yra maršrute Kišiniovas - Tiraspolis, kuris, Moldovos požiūriu nėra tarptautinis. Daugiau autobusų važiuoja taip pat į Rumunijos miestus (tiesa, ne visus), taip pat maršrutai į Rusijos miestus irgi autobusais atliekami, nes jų keleiviai - uždarbiautojai, kurie važiuoja su dideliu kiekiu bagažo. O ir kelionė trunka ilgai. Į Ukrainą irgi daugiausiai mikrobai, nors yra ir autobusų.

              Comment


                Susitikimas dėl tiesioginio autobusų maršruto Biržai-Ryga

                Rugpjūčio 12 d. Biržų rajono savivaldybės meras Valdemaras Valkiūnas susitiko su Latvijos keleivių pervežimų ir autobusų kompanijos „Nordeka“ valdybos pirmininku Sergejumi Zabavnikovu bei šios kompanijos valdybos nariu Sergejumi Konopijevu. Susitikime dalyvavo UAB „Biržų autobusų parkas“ Egidijus Brazdžiūnas.

                Susitikimas su keleivių pervežimo įmonės vadovais įvyko Savivaldybės mero V. Valkiūno iniciatyva. 28 proc. Latvijos keleivių pervežimo rinkos turinti ir per metus 2,5 mln. keleivių pervežanti įmonė „Nordeka“ po pokalbių Biržų rajono savivaldybėje numato atidaryti nuolatinį autobusų maršrutą Biržai – Ryga.

                Pasak kompanijos „Nordeka“ valdybos pirmininko S. Zabavnikovo, autobusai maršrutu Biržai-Ryga kursuotų kiekvieną dieną. Iš Biržų autobusas išvažiuotų 5.30 val., Rygoje būtų 7.35 val. Iš Rygos autobusas išvažiuotų 18.20 val., o Biržuose būtų 20.30 val. Po susitikimų ir pokalbių Biržuose Latvijos kompanijos atstovai jau planuoja ir antrąjį autobuso reisą: jis iš Biržų išvažiuotų 9.45 val., Rygoje būtų 12 val.

                „Nordeka“ vadovai sakė, kad maršrutas Biržai – Ryga turėtų būti paklausus: biržiečiai vyksta į Rygos aerouostą, plaukia iš Rygos keltu į Stokholmą, daugelis vyksta į Rygą apsipirkti, važiuoja į koncertus, stebėti sporto varžybų ar kitų Latvijos sostinėje nuolat vykstančių renginių. Vasarą biržiečius vilioja visiškai netoli esantis ir nesunkiai pasiekiamas Jūrmalos ar Saulkrastės pajūris, o žiemą būsimuosius keleivius vilios galimybė autobusu nuvykti į Baldonės slidinėjimo trasas. Latviai taip pat mielai važiuoja į Lietuvą: Biržai juos vilioja gausiai lankomais istorijos ir gamtos paminklais, geros kokybės maisto ir žemės ūkio produkcija.

                Savivaldybės meras V. Valkiūnas sakė, jog susitiks su Pasvalio, Kupiškio, Rokiškio ir kitų Aukštaitijos rajonų merais ir siūlys papildyti arba koreguoti autobusų maršrutus į Biržus taip, kad ir tų rajonų gyventojai turėtų galimybę iš Biržų tiesiai nuvažiuoti į Rygą.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Puiku. Dar 5 metai ir tikrai atsiras daugiau panašių krypčių "per sieną".

                  Comment


                    Nemanau. Esami merdėja. Liepoja - Skuodas seniau buvo du kartus per dieną, kasdien (išskyrus, berods sekmadienį) dabar tik du kartus per savaitę. Mikrobas. Daugpilis - Zarasai seniau važinėjo autobusas, dabar tik midibusas. Klaipėda- Ryga buvo autobusai, dabar beliko tik mikrobai. Tas pats ir su Šiauliai - Ryga. Todėl nemanau, kad tas maršrutas ilgai išsilaikys. Per visus buvimo ES metus susisiekimas su kaimyninėmis ES valstybėmis ne tarp sostinių tik blogėjo, o pasienio - beveik išnyko. Nes lietuviai per daug apsiriję - per daug ratuotų.

                    Comment


                      Šiauliai-Ryga prastas pavyzdys, nes ten reisų skaičius vasarą gerokai išaugo. O apskritai, tai toks reisas kaip Biržai-Ryga turėtų perspektyvą tik jei būtu vežama ne kabotažo sąlygomos, t.y. tiek Nordeka, tiek Biržų AP galėtų keleivius paiimti Latvijos ir Lietuvos teritorijose.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Latviai ir taip galės vežti Latvijos teritorijoje. O tarp Biržų ir sienos ir taip pakanka priemiesčio VT.

                        Comment


                          Na, be tarpvalstybinių susitarimų kabotažiniai pervežimai neleidžiami, tai latviai negalėtų vežti Latvijos teritorijoje.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            Savo teritorijoje gali, tam nereikia jokių susitarimų.

                            Comment


                              Esame ES ir tai skatina judėjimą.

                              Jei reikia skristi, iš Rygos arčiau nei Vilniaus. Biržų gyventojams. Klaipėdos atveju-tiesiog atsirado skrydžių iš Palangos.

                              Traukinys iš Daugpilio turėtų daugiau keleivių nei iš Turmanto. Deja, bet pas mus sienos dar reiškia daug.

                              Comment


                                Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                                Gal kam yra tekę važiuoti TOKS ar ukrainiečių vežėjų maršrutu Vilnius-Kijevas? Kokia ten važiavimo per Baltarusiją tvarka? Tranzitinę vizą turi „pats autobusas“ ir keleiviams nereikia sukti galvos? Beje, apskritai bilieto kaina į vieną pusę šiame reise yra 40 eurų – rodosi, nedidelė. Ar iš tiesų Vilnius-Kijevas (ar Vilnius-Lvovas) yra vienas pigiausių tarptautinių maršrutų iš Lietuvos? Tiesiog smalsu.
                                Teko važiuoti prieš porą metų. Galiu trumpai papasakoti.

                                Taip, viza per Baltarusiją yra privaloma, tranzitinė kainuoja nedaug, daugiau kainuoja laikas ją pasidaryti. Kelionės kaina, rodos, tuo metu buvo dar žemesnė, apie ~120LT, autobusas pilnas (bent gerai, kad ne mikriukas), ir iš Vilniaus, ir iš Kijevo išvažiuoja vakare, todėl pro langą kažko pamatyti tikėtis nėra verta (patiko tik naktinis Minskas ir lygūs Baltarusijos užmiesčio keliai). Tikrai nerekomenduoju šio maršruto, jau geriau nusipirkti lėktuvo bilietą už 20EUR iš Wizzair ir nereikės nei darytis vizos, nei važiuoti 11 valandų, nei stovėti pasieniuose dar kokias kaip minimum tris-keturias.
                                P.S. Įvažiuojant į Ukrainos teritoriją iš baltarusijos, kelias tampa tiesiog nenormalus; įdomiai nustebino milicija, susistabdžiusi ir išrašiusi už kažką baudą tų pačių Ukrainos autobusų linijų vairuotojui.

                                Comment


                                  Už greičio viršijimą tikriausiai nubaudė. Autobusai net ir išmaltais Ukrainos keliais važinėja tikrai greitai.

                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Esame ES ir tai skatina judėjimą.

                                  Jei reikia skristi, iš Rygos arčiau nei Vilniaus. Biržų gyventojams. Klaipėdos atveju-tiesiog atsirado skrydžių iš Palangos.

                                  Traukinys iš Daugpilio turėtų daugiau keleivių nei iš Turmanto. Deja, bet pas mus sienos dar reiškia daug.
                                  Biržai - didmiestis . Generuoja srautus... Variantas - paleisti autobusą Vilnius - Panevėžys - Biržai - Ryga. Dar prieš kelis metus toks važinėjo. Tačiau dėl papildomos maždaug poros valandų jis nebus konkurencingas kitiems maršrutams. Todėl greičiausiai maršrutas Biržai - Ryga, jei bus paleistas, greitai nusibaigs. Arba kaip variantas - Biržų AP susitaria su Nordeka dėl sudetintinio maršruto. Biržų AP veža iki Skaistkalnės, kur keleiviai persėda į jau esamą maršrutą į Rygą. Tik bėda - pirmasis autobusas į Ryga išvyksta 5.50, kas gali būti per anksti, nes iš Biržų reikės išvažiuoti 5.00. Nors gal ir nieko.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Nėra ko stebėtis. Moldovos tarpmiesčio pervežimuose 99 procentai - mikrobai. Autobusai kursuoja vos keliais maršrutais. Bene daugiausiai jų yra maršrute Kišiniovas - Tiraspolis, kuris, Moldovos požiūriu nėra tarptautinis. Daugiau autobusų važiuoja taip pat į Rumunijos miestus (tiesa, ne visus), taip pat maršrutai į Rusijos miestus irgi autobusais atliekami, nes jų keleiviai - uždarbiautojai, kurie važiuoja su dideliu kiekiu bagažo. O ir kelionė trunka ilgai. Į Ukrainą irgi daugiausiai mikrobai, nors yra ir autobusų.
                                    Į Prahą, pats mačiau, dideliais autobusais veža. O ten važiuojama kur kas dažniau nei į Varšuvą, kasdien bent po reisą. Maršrutu į Vokietiją turbūt irgi ne mikrobas važiuoja.

                                    O kas dėl į Ukrainą, vežančių mikrobų, tai nenuostabu. Populiariausias ruožas turbūt yra Kišiniovas-Odesa. Ten turbūt išvykstama kas valandą, jei ne dažniau?

                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Esame ES ir tai skatina judėjimą.

                                    Jei reikia skristi, iš Rygos arčiau nei Vilniaus. Biržų gyventojams. Klaipėdos atveju-tiesiog atsirado skrydžių iš Palangos.

                                    Traukinys iš Daugpilio turėtų daugiau keleivių nei iš Turmanto. Deja, bet pas mus sienos dar reiškia daug.
                                    Maršrutas pasiteisintų, jeigu Rygoje prasuktų per oro uostą ir jūrų uostą. Be to, maršrutas būtų rentabilesnis, jei aptarnautų ne vieną miestą Lietuvoje, o daugiau. Pvz: Rokiškis-Biržai-Ryga.
                                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.08.21, 14:20.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Nuo rugsėjo 1 d. Lux Express didina išvykimų skaičių į Budapeštą iki dviejų per dieną. Abiem reisais išvykstama bus iš Varšuvos, bilietus galima pirkti ir iš Vilniaus ir važiuoti su persėdimu Metro Marymont stotelėje.

                                      Bus naujovių ir visuose Lux ir Simple Express maršrutuose, kurie vyksta į/per Varšuvą. Nuo rugsėjo 1 d., siekiant užtikrinti geresnę persėdimo galimybę iš vietinių į tarptautinius maršrutus, visi Lux Express/Simple Express autobusai nebestos Zachodnia stotyje, vietoje to, stos Metro Marymont stotelėje, iš kurios išvyksta ir tarpmiestiniai Lux Express autobusai.
                                      Be abejo, prie Centrinės gel. stoties bus stojama ir toliau.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Nuo rugsėjo 1 d. Lux Express didina išvykimų skaičių į Budapeštą iki dviejų per dieną. Abiem reisais išvykstama bus iš Varšuvos, bilietus galima pirkti ir iš Vilniaus ir važiuoti su persėdimu Metro Marymont stotelėje.

                                        Bus naujovių ir visuose Lux ir Simple Express maršrutuose, kurie vyksta į/per Varšuvą. Nuo rugsėjo 1 d., siekiant užtikrinti geresnę persėdimo galimybę iš vietinių į tarptautinius maršrutus, visi Lux Express/Simple Express autobusai nebestos Zachodnia stotyje, vietoje to, stos Metro Marymont stotelėje, iš kurios išvyksta ir tarpmiestiniai Lux Express autobusai.
                                        Be abejo, prie Centrinės gel. stoties bus stojama ir toliau.
                                        Jie yra visiški mulkiai. Varšuvos tolimojo susisiekimo VT centras yra Zachodnia, o ne kokia skylė prie metro stoties. Aišku, jei orientuotis tik į persėdimą iš savų maršrutų, tai galima sustoti bet kur.

                                        Comment


                                          Dėl tarpmiestinių maršrutų, tai ne tik Lux Express, bet ir PolskiBus iš Zachodnia stoties reisų nevykdo. Priežastys gali būti įvairios- gal stoties šeimininkas PKS Polonus nenori įsileisti, gal dideli mokesčiai už įvažiavimą, nežinau. Lenkijoje pervežimus reglamentuojantys įstatymai greičiausiai yra ne tokie griežti kaip Lietuvoje, ten tarpmiestiniai maršrutai neprivalo išvykti tik iš autobusų stoties.

                                          Kas dėl tarptautinių Lux Express maršrutų, tai logiška, kad anksčiau ar vėliau juos visus turėjo paleisti per Metro Marymont stotį, kad užtikrinti galimybę keleiviams persėsti į vidinius Lenkijos maršrutus bei į naują maršrutą į Budapeštą. Keleiviams irgi patogu, kad iš vienos vietos, kuri nesunkiai pasiekiama metro, galima išvykti visomis vežėjo siūlomomis kryptimis.

                                          Na, o Zachodnia sustojimas Lux Express atveju nėra labai aktualus ir populiarus, todėl nuspręsta jame nebestoti. Didžiausi keleivių srautai yra sustojime prie Centrinės geležinkelio stoties (Centralna stotelė). Kas yra logiška - visai šalia miesto centras, yra metro, patogesnis pasiekiamumas iš visų miesto rajonų. Šis sustojimas yra populiariausias tiek tarp vietinių, tiek tarp keleivių iš Baltijos šalių. Beje, ten stoja ir TOKS bei kai kuriais reisais Ecolines.

                                          Zachodnia stotis strategine prasme yra kur kas svarbesnė Ecolines, nes tai yra pagrindinis persėdimo punktas vykstantiems iš Baltarusijos, Ukrainos, Rusijos į Vakarų Europą.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X