Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Kaip ir Lietuvoje, taip ir Latvijoje daugiausiai keleivių tarptautiniais maršrutais perveža Ecolines. Į Vokietiją važiuojantys autobusai labai jau įprasti, tad dalinuosi tik rečiau matomais autobusais ir jų aptarnaujamais maršrutais.
Ryga-Odesa
Iš Maskvos grįžęs autobusas
Ryga-Sankt Peterburkas
Ukrainiečių, Ryga-Kijevas
Ryga-Dniepropetrovskas
Kaliningradiečių, Ryga-Kaliningradas
Lux Express į Sankt Peterburgą
Latvių vežėjo Impro aptarnaujas Ryga-Kijevas
Baltrusų MAZ iš Gomelio
Ryga-Minskas
Nors autobusai su latviškais numeriai, tai baltarusų įmonė vežanti į Pskovą
Latvių įmonės Alma autobusas į Vilnių. Autobusas važiuoja keltą dienų per savaitę, išvyksta vėlai vakare ir Vilniuje būna anksti ryte (naktį), vežama į Gariūnus, o ne stotį.
Comment
-
Man atrodo, maršrutas Ryga-Kišiniovas jau senokai panaikintas. Tokio maršruto nėra nei autoosta.lv (Rygos AS tinklapis), nei 1188.lv. Prieš 6 ar 7 metus, berods, Ecolines turėjo maršrutą Kijevas-Kišiniovas, kuris buvo suderintas su Ryga-Kijevas. Bet dabar Ecolines į Moldovą nebevažinėja.
Žinau, kad į Kišiniovą tikrai yra maršrutai iš Prahos ir Varšuvos. Pastarojo maršruto mikrobą (!!!) pagavau pavasarį Zachodnia stotyje, reiks paieškoti.
Comment
-
Yra, bet su persėdimu Varšuvoje. Eurolines.md bent jau taip rašo. Kaina žvėriška - nuo 110 Eurų. Aš už mažesnė sumą šiemet suvažinėjau į abi puses. Galima buvo dar pigiau, jei nebūčiau važiavęs TOKSu į Lvovą. Aišku, viskas ilgiau užtruko, komfortas ne toks. Nors koks ten gali būti komfortas važiuoti mikrobu išdaužytais Ukrainos keliais (Moldovoje jie bent jau neduobėti)...
Comment
-
A, na tuomet tai viskas aišku. Ta firma, kuri veža mikrobais (gal ne tik mikrobais) maršrutu Varšuva-Kišiniovas, turbūt priklauso "Eurolines Moldova" grupei. Dėl to jie ir parduoda bilietus jungiamosioms kelionėms į tuos miestus, į kuriuos važiuoja Eurolines autobusai (nesvarbu, kokios šalies, svarbu Eurolines). Iki Varšuvos- moldavų autobusu, toliau persėdama į Eurolines autobusą, vežantį iki Rygos. Kadangi čia Eurolines, tai iki Rygos keleivis, įsigijęs bilietą, būtų vežamas Kautros arba TOKS autobusu.
Jei jau per Eurolines.md galima įsigyti bilietą Kišiniovas-Ryga, vadinasi, įmanomas ir Kišiniovas-Vilnius variantas (žinoma, už kosminę sumą)
O štai ir atsakymas į mano klausimą:
http://www.eurolines.md/Book/Tab/Litva/Litva-ru.htmlPaskutinis taisė Vilnietizz; 2015.08.19, 19:28.
Comment
-
Gal kam yra tekę važiuoti TOKS ar ukrainiečių vežėjų maršrutu Vilnius-Kijevas? Kokia ten važiavimo per Baltarusiją tvarka? Tranzitinę vizą turi „pats autobusas“ ir keleiviams nereikia sukti galvos? Beje, apskritai bilieto kaina į vieną pusę šiame reise yra 40 eurų – rodosi, nedidelė. Ar iš tiesų Vilnius-Kijevas (ar Vilnius-Lvovas) yra vienas pigiausių tarptautinių maršrutų iš Lietuvos? Tiesiog smalsu.
Comment
-
Viza yra žmogui, o ne technikai. Kiekvienas turi pats pasirūpinti viza iš anksto. Tranzitinė, ar kitokia - jo reikalas ir galimybės. Neturinčių vizos net neįleis į autobusą, nes vežėjui nereikia papildomų problemų ant sienos. Dėl kainos. O pagal ką lyginti? Jei tik pagal sumą, tai yra ir pigesnių. Pavyzdžiui, Zarasai - Daugpilis, apie 1,5 euro.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŽadėta nuotrauka iš Varšuvos. Maršrutas Varšuva-Kišiniovas per Krokuvą, Žešuvą, Belcus. Tokiu "itin komfortišku autobusu" tenka grūstis apie parą. Išvykstama kartą per savaitę- ketvirtadieniais.
Atvaizdas
Comment
-
Susitikimas dėl tiesioginio autobusų maršruto Biržai-Ryga
Rugpjūčio 12 d. Biržų rajono savivaldybės meras Valdemaras Valkiūnas susitiko su Latvijos keleivių pervežimų ir autobusų kompanijos „Nordeka“ valdybos pirmininku Sergejumi Zabavnikovu bei šios kompanijos valdybos nariu Sergejumi Konopijevu. Susitikime dalyvavo UAB „Biržų autobusų parkas“ Egidijus Brazdžiūnas.
Susitikimas su keleivių pervežimo įmonės vadovais įvyko Savivaldybės mero V. Valkiūno iniciatyva. 28 proc. Latvijos keleivių pervežimo rinkos turinti ir per metus 2,5 mln. keleivių pervežanti įmonė „Nordeka“ po pokalbių Biržų rajono savivaldybėje numato atidaryti nuolatinį autobusų maršrutą Biržai – Ryga.
Pasak kompanijos „Nordeka“ valdybos pirmininko S. Zabavnikovo, autobusai maršrutu Biržai-Ryga kursuotų kiekvieną dieną. Iš Biržų autobusas išvažiuotų 5.30 val., Rygoje būtų 7.35 val. Iš Rygos autobusas išvažiuotų 18.20 val., o Biržuose būtų 20.30 val. Po susitikimų ir pokalbių Biržuose Latvijos kompanijos atstovai jau planuoja ir antrąjį autobuso reisą: jis iš Biržų išvažiuotų 9.45 val., Rygoje būtų 12 val.
„Nordeka“ vadovai sakė, kad maršrutas Biržai – Ryga turėtų būti paklausus: biržiečiai vyksta į Rygos aerouostą, plaukia iš Rygos keltu į Stokholmą, daugelis vyksta į Rygą apsipirkti, važiuoja į koncertus, stebėti sporto varžybų ar kitų Latvijos sostinėje nuolat vykstančių renginių. Vasarą biržiečius vilioja visiškai netoli esantis ir nesunkiai pasiekiamas Jūrmalos ar Saulkrastės pajūris, o žiemą būsimuosius keleivius vilios galimybė autobusu nuvykti į Baldonės slidinėjimo trasas. Latviai taip pat mielai važiuoja į Lietuvą: Biržai juos vilioja gausiai lankomais istorijos ir gamtos paminklais, geros kokybės maisto ir žemės ūkio produkcija.
Savivaldybės meras V. Valkiūnas sakė, jog susitiks su Pasvalio, Kupiškio, Rokiškio ir kitų Aukštaitijos rajonų merais ir siūlys papildyti arba koreguoti autobusų maršrutus į Biržus taip, kad ir tų rajonų gyventojai turėtų galimybę iš Biržų tiesiai nuvažiuoti į Rygą.
Comment
-
Nemanau. Esami merdėja. Liepoja - Skuodas seniau buvo du kartus per dieną, kasdien (išskyrus, berods sekmadienį) dabar tik du kartus per savaitę. Mikrobas. Daugpilis - Zarasai seniau važinėjo autobusas, dabar tik midibusas. Klaipėda- Ryga buvo autobusai, dabar beliko tik mikrobai. Tas pats ir su Šiauliai - Ryga. Todėl nemanau, kad tas maršrutas ilgai išsilaikys. Per visus buvimo ES metus susisiekimas su kaimyninėmis ES valstybėmis ne tarp sostinių tik blogėjo, o pasienio - beveik išnyko. Nes lietuviai per daug apsiriję - per daug ratuotų.
Comment
Comment