Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kol kas paskelbti tik vietiniai maršrutai:

    SuperBus will provide express intercity bus services on 3 routes:

    Tallinn – Tartu – Tallinn (8 departures per day, travel time: 2 hours 40 minutes)
    Tallinn – Pärnu – Tallinn (5 departures per day, travel time: 2 hours 10 minutes)
    Tallinn – Narva – Tallinn (4 departures per day, travel time: 3 hours 20 minutes)



    Dėl tarptautinių reikia palaukti, bet neabejoju, kad atsirado rimtas konkurentas LuxExpress ir Ecolines firmoms. TOKS spėjo laiku parsiduoti. Jei Superbus ateis į Lietuvą su vietiniais maršrutais, tai bus karšta ne tik Kautrai

    Comment


      O kam TOKS'as parsidavė?

      Comment


        Niekam.
        Neateis tas superbusas į Lietuvos vidinę rinką, nes Lietuva, skirtingai nuo Estijos ir Latvijos yra VT outsaiderė, viešasis transportas sunaikintas iki tiek, kad mikrobai pustuščiai važinėja, priemiestinis sunaikintas totaliai (iš esmės moksleivių vežiotoju tapo), išskyrus aplink didžiuosius miestus, kur ir tai mikrobai vos ne pusę rinkos užima. Dauguma persėdo į automobilius ir iš ten jų neiškrapštys niekas, išskyrus valstybę. Bet tam politinės valios nėra. Todėl jokie superbusai nieko nepadarys net ir veždami už eurą. Už tokią kainą keleivių būtų, bet juk tai ir pelno neduos. Vadinasi, neveš.
        Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 19:43.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          O kam TOKS'as parsidavė?
          Vienam iš KAUTROS akcininkų. Neoficialiai teigiama, kad nuo šių metų liepos mėnesio „Kautra“ per susijusią įmonę galimai įsigis TOKS ir jau pradėti paruošiamieji darbai.
          Paskutinis taisė vilnews; 2015.06.24, 19:40.

          Comment


            Parduoda Tolimojo keleivinio transporto kompaniją
            http://vz.lt/article/2015/6/1/parduo...orto-kompanija

            Verslininkas Andriejus Paleičikas parduoda 100% savo turimų keleivių vežimo UAB Tolimojo keleivinio transporto kompanijos (TOKS) akcijų.
            Bendrovę planuoja įsigyti vienas iš buvusių „Kautros“ akcininkų, praėjus pusmečiui po to, kai pati „Kautra“ atsisakė minties pirkti TOKS.

            Apie tai, kad akcijas siekia įsigyti UAB „Keina“, pirmadienį pranešta Konkurencijos tarybos tinklapyje. Šią bendrovę, Registrų centro duomenimis, šių metų sausio 30 d. valdė UAB „Nordic Minds“.

            Pastarajai vadovauja Nemunas Dagilis, o jos vienintelė akcininkė – Agnė Dagilė. „Nordic Minds“ anksčiau valdė 20% „Kautros“ akcijų, tačiau vasario mėnesį registruotas jų perleidimas pačiai „Kautrai“.

            VŽ rašė, kad praėjusių metų praždioje TOKS ketino įsigyti jos pagrindinė konkurentė UAB „Kautra“. Tačiau rudenį skelbta, kad „Kautros“ akcininkų nuomonės apie įsigijimą išsiskyrė. Be to, Konkurencijos taryba greičiausiai nebūtų išdavusi leidimo.

            Comment


              Nu tai ne "Kautrai" parduodama.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Nu tai ne "Kautrai" parduodama.
                Na tai ir rašo, kad „Kautra“ per susijusią įmonę galimai įsigis TOKS. Galimai. Bus matyt, kokie čia žaidimai.

                Comment


                  Taigi rašo, kad ta įmonė jau nebeturi "Kautros" akcijų. Ta "Nordic Minds" kažkokia investicinė kompanija, kuriai nelabai rūpi, "Kautra" ar TOKS, svarbu kad mato galima pelną iš įmonės akcijų įsigijimo.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Taigi rašo, kad ta įmonė jau nebeturi "Kautros" akcijų. Ta "Nordic Minds" kažkokia investicinė kompanija, kuriai nelabai rūpi, "Kautra" ar TOKS, svarbu kad mato galima pelną iš įmonės akcijų įsigijimo.
                    Koks skirtumas turi ar neturi, už akcijų visada stovi žmonės. Gali imonę pirkti per savo įmonę, gali pirkti per visiškai skirtingą įmonę, gali pirkti išvis kaip privatus ir taip toliau. Jei techniškai neturi vienų ar kitų akcijų tai nebūtinai reiškia, kad ne tie patys žmonės perka.

                    Comment


                      Ir kas kad stovi? Gal jiems taip jau rūpi keleivių vežimo autobusais verslas, kad būtent dėl to jie parduoda ir perka akcijas? Kažkaip nelabai tikiu tokių VT-fanų investuotojų buvimu.

                      Comment


                        Aš sakau, kad jei neturi akcijų tai dar nereiškia, kad ne tie patys kautros žmonės perka, kurie ir planavo iš pradžių per kautros įmonę pirkti.
                        Visaip čia techniškai galima įsigyt, o gal dar ir konkurencijos tarybos leidimo nedavimo pabijojo.

                        Comment


                          Tai jei tas žmogus neturi "Kautros" akcijų ir ten nedirba, tai jis su "Kautra" ir nesusijęs. Buvo susijęs, bet dabar nėra. Ir dar neaišku, koks jo tas interesas "Kautroje" buvo. Gal jam rūpėjo tik daugiau pelno gauti ir turimų akcijų ir viskas. Žodžiu, įmanomi visokie variantai.

                          Comment


                            Lietuva turbūt išvis neįsileis tokio vežėjo - juk "nesąžininga" konkurencija bus su savais vežėjais.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Niekam.
                              Neateis tas superbusas į Lietuvos vidinę rinką, nes Lietuva, skirtingai nuo Estijos ir Latvijos yra VT outsaiderė, viešasis transportas sunaikintas iki tiek, kad mikrobai pustuščiai važinėja, priemiestinis sunaikintas totaliai (iš esmės moksleivių vežiotoju tapo), išskyrus aplink didžiuosius miestus, kur ir tai mikrobai vos ne pusę rinkos užima. Dauguma persėdo į automobilius ir iš ten jų neiškrapštys niekas, išskyrus valstybę. Bet tam politinės valios nėra. Todėl jokie superbusai nieko nepadarys net ir veždami už eurą. Už tokią kainą keleivių būtų, bet juk tai ir pelno neduos. Vadinasi, neveš.
                              Kodėl neateis? Kaip tik Lietuvoj prasčiausia situacija su VT, puiki proga konkuruot su visokiais Busturo, Panevežio AP, Transrevio laužais, midbusais ir mikrobais.

                              Comment


                                Nėra dėl ko konkuruoti. Štai kame esmė. Keleivių srautų nėra ir nebus, nes dauguma persėdo į automobilius. Pagrinde liko tik lenvatininkai. Latvijoje ir Estijoje situacija kita. Ten yra srautai, jų dalį ir bando atsiriekti tas Superbusas. Tas pats Lenkijoje. Ten situacija kiek kita. PoskiBus labiau graibo geležinkelių, kurie masiškai praranda sulig kiekvienais metais po kelis milijonus keleivių. Taigi, tokiame sraute, tarkim Lenkijoje, tarp didžiųjų miestų keli reisai kasdien pilnai gali surinkti keleivių pilną autobusą. Bet tai vis tiek bus nedidelė dalis nuo bendro srauto.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tai jei tas žmogus neturi "Kautros" akcijų ir ten nedirba, tai jis su "Kautra" ir nesusijęs. Buvo susijęs, bet dabar nėra. Ir dar neaišku, koks jo tas interesas "Kautroje" buvo. Gal jam rūpėjo tik daugiau pelno gauti ir turimų akcijų ir viskas. Žodžiu, įmanomi visokie variantai.
                                  Įsivaizduok, kad aš turiu kautros akcijų ir sugalvoju, kad gerai būtų man per kautrą įsigyt toks įmonę. Po to apsigalvoju ir nusprendžiu, kad toks įmonę pirksiu per kitą savo UAB, taip pat, kad nesukelt konkurencijos tarybai įtarimų, perleisiu savo kautros akcijas.

                                  Na ir koks rezulatats? Toks pats - aš perku Toks, tik ne per kautrą, o per kitą UAB. Niekas nepasisekitė, tas pats žmogus konktroliuoja toksą tik per kitas įmones.

                                  Niekas nepasikeitė apart formalumų.

                                  Comment


                                    Tai ir taip aišku. Bet gi sakau, koks to akcininko tikslas įsigijant akcijas, yra neaišku. Tiesiog gauti pelną. Natūralu. Įmonių sujungti, kaip norėta vis tiek negalima. Sužlugdyti. Taip, galima. Bet koks tikslas tada? Sužlugdžius leis sujungti su "Kautra"? Mažai tikėtina. Perimti maršrutus? Galbūt. Kas už tą visą spektaklį sumokės? "Kautra"?

                                    Comment


                                      O kaip dėl maršrutų nuomos? Kauno priemestiniai juk kažkada irgi buvo išnuomoti. Bet kokiu atveju reikia manyti, kad pasikeis viskas į gerą, TOKS'as buvo užstrigęs laike

                                      Comment


                                        Taigi neaišku, kokiu tikslu tos akcijos perkamos. Ar mato kažkokia perspektyvas gauti pelną iš TOKSo kaip atskiros įmonės, ar tai tik jo suvirškinimo plano dalis. Būtų blogai, nes "Kautros" dominavimas dar labiau pasistūmėtų monopolijos link. Po to žiūrėk, dar ir kokį "Busturą" suskaidytų į miesto ir tarpmiesčio (apie ką jau prieš kelis metus buvo kalbėta), o pastarąjį parduotų tai pačiai "Kautrai"...

                                        Comment


                                          Kiek esu girdėjęs, planuojamas tiesioginis maršrutas Talinas-Ryga-Vilnius-Varšuva (pratęsus esamą Vilnius-Varšuva). O tai bus dar rimtesnė konkurencija jau įsitvirtinusiems rinkoje vežėjams.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X