Nežinau, ar negalima ne iš stočių, jei jos mieste yra. Šiaip tai reikia į labiau tinkančią temą iškelti šią diskusiją.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Kad reisas atsipirktų užtenka maždaug 10 keleivių važiuojančių "nuo pradžios iki galo", tokių dažnai būna ir daugiau. Kodėl visi rajoniai parkai laikosi savo tarpmiestinių maršrutų - tik dėl to, kad iš jų gaunamas pelnas dengia vietinių maršrutų nuostolius. Tolimasis susisiekimas Lietuvoje nėra sužlugdytas ir čia tikrai įmanoma kažką išspausti.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąStotims kainos nustatytos valstybės ir jos imti daugiau negali. Be to visokie lowcostai gali vežti iš pakampių. Kas šiaip jau yra blogai. Jokių papildomų sąlygų niekas neuždės nes tokių nėra, t.y. jos vienodos visiems.
Comment
-
10 keleivių, mokančių pilną kainą, o ne akcijinį 1 eurą ar 3. Ne visų rajonų tarpmiestis pelningas. Maršrutai laikomi dėl to, kad paprasčiausiai nebūtų kitų. Dažniausiai tai rytiniai reisai į artimiausius didmiesčius. Vėliau jau atvažiuoja didžiųjų vežėju autobusai.
O ar tą Kaliningradas - Kelmė maršrutą aptarnauja du vairuotojai? Kai mačiau Joniškyje, kuriame irgi stoja, berods tik vienas. Todėl pagal darbo ir poilsio grafiką privalu. Nors Šiauliai arti, keista.
Comment
-
Fotoreportažas iš Vilniaus
Polskibus su Plaxton į Varšuvą, greitu metu turėtų būti Varšuva-Talinas
Simple Express Irizar Vilnius-Berlynas, kaip visada vasarą 100 proc. užpildymas
Vienas iš Ecolines autobusų į Štutgartą
Simple Express parvažiavęs iš Talino važiuoja į parką
Tradiciškai vėluojantis Kaliningradas-Minskas net į aikštelę nevažiavo. Šįkart rusų Ecolines autobusas.
Vilniaus filialo Kautros Safaris atvežęs keleivius Minskas-Vilnius, grįžta į parką, keleivius paėmė Kauno Kautra.
Beabejo kaip be Vilnius-Roma, na ne su penkiais keleiviais kaip žiemą, bet užpildymas ne daugiau 30-40 proc.
Tradiciškai vėluojantis Pinskas-Vilnius, šįkart - valandą, paprastai vėluojama be mažiau 20-30 min.
Bus dar.
Comment
-
Vėlai leidžiantis saulei galima pagauti ir tarptautinius autobusus kurie išvyksta gana vėlai. Gana nustebino keleivių srautai TOKS'o maršrutuose, jie akyvaizdžiai padidėję. Kad į Varšuvą važiuotų dviejų aukštų autobusas išvis realiai nesu matęs (nors žinoma anskčiau taip tikrai būdavo). Autobusas iš Vilniaus išvyko maždaug 70 proc. užpildytas, o dar bus stojama Kaune ir Marijampolėje. TOKS'o kaina vykstant į Varšuvą realiai nesiskiria nuo kitų šiuo laiku važiuojančių vežėjų.
Sekančią dieną išvyko jau Setra S415Gt-HD, kažkur 60 proc. užpildyta. Įdomu, kad šis autobusas 20:35 grįžo iš Rygos, o į Varšuvą išvykimas 21:00. Per tą nepilną pusvalandį reikėjo autobusą paruošti kitam maršrutui, sutvarkyti dokumentaciją, užpilti kuro - dėl to iš Vilniaus išvykti vėluota apie pusvalandį. Tai nėra įprastas TOKS'o autobusų paskirstymas (paprastai atvysta autobusas iš parko), galbūt kažkas sugedo arba užsakymuose daug autobusų.
Vilnius-Gdanskas. Ko gero vienas mažiausiai populiarių TOKS'o tarptautinių maršrutų, užpildymas maždaug 20-30 proc. Galbūt dėl to, kad važiuojama kasdien, o būdavo tik kas antrą. Beje, iticket.lt sistemoje rašoma kad važiuoja tik TOKS. Nejaugi nesikeičiama su PKS Gdansk?
Kitą dieną. Minimum trys TOKS Setra S415GT-HD autobusai pasipuošė Eurolines simbolika (du buvę balti, vienas su GOBaltic), sunku spėlioti ar tai susiję su Eurolines noru atgauti pozicijas Lietuvoje (penktos Setros, Štutgartas/Kelnas-Ryga maršrutai) ar naujais TOKS'o akcininkai ar dar kažkuo, bet atrodo tikrai neblogai, tikėkimės ir važinės į užsienį, o ne Troškūnus
Grįžę iš Rygos TOKS'o autobusai.
Vilnius-Talinas. TOKS'o autobusas išvyko maždaug 80 proc. užpildytas.
Vilnius-Kijevas. Nors TOKS ir taiko akcijas šiam maršrutui, keleivių daug nesulaukiama. Maždaug 30-40 proc. užpildymas. Ši Setra pastoviai važinėja į Kijevą.
Į Kijevą važiuojama kasdien, tačiau keičiantis su Ecolines, Ukrainos linijomis. Po nakvynės dieną Vilniuje, laukia išvykimo.
Iš Rygos grįžęs Lux Express, nemažai keleivių išlipa prie Panoramos, todėl apie srautus sunku kažką pasakyti.
Ecolines Vilnius-Talinas, maždaug 50-60 proc. užpildymas. Įdomu, kad vakare į Taliną važinėja vienas ir tas pas autobusas su kelių valandų pertrauka Vilniuje, jei sugestų Vilniuje kaip ir nebūtų kuo pakeisti.
Iš Rygos atvykęs Ryga-Berlynas. Didžioji dalis autobuso buvo užpildyta jau nuo Rygos.
Na ir Simple Vilnius-Talinas, netrukus analogiškas Irizar išvyko ir į Berlyną.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTradiciškai vėluojantis Pinskas-Vilnius, šįkart - valandą, paprastai vėluojama be mažiau 20-30 min.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąFotoreportažas iš Vilniaus
Polskibus su Plaxton į Varšuvą, greitu metu turėtų būti Varšuva-Talinas
Atvaizdas
Simple Express Vilnius-Praha visada per Alytų važiuoja.
Beabejo kaip be Vilnius-Roma, na ne su penkiais keleiviais kaip žiemą, bet užpildymas ne daugiau 30-40 proc.
Atvaizdas
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąEcolines Vilnius-Talinas, maždaug 50-60 proc. užpildymas. Įdomu, kad vakare į Taliną važinėja vienas ir tas pas autobusas su kelių valandų pertrauka Vilniuje, jei sugestų Vilniuje kaip ir nebūtų kuo pakeisti.
Atvaizdas
Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.06.27, 14:35.
Comment
-
iš facebook :
Eurolines Karavanui pasiruošėm, ryt traukiam į Klaipėdą, Palangą ir Šventąją, padovanosim net 30 nemokamų kelionių į Europą!
Laukiam Klaipėdoje Teatro aikštėje ryt 11:30, ateik ir keliauk nemokamai https://www.facebook.com/EurolinesLT...type=1&theater
Comment
-
Na tai ką, pradėjo jausti PolskiBus ir SuperBus kvėpavimą į nugarą ? Ir jėgas buria kartuKas čia aiškino, kad jos nesusijusios ?
„Kautra“ ir TOKS buria pajėgas tarptautiniam vežimui
http://vz.lt/article/2015/6/30/kautr...tiniam-vezimui
Bendrovės “Kautra” ir Tolimojo keleivinio transporto kompanija (“Toks”) didėjant konkurencijai, kurią stiprina veržli pasaulinio vežėjo “PolskiBus” veikla bei plėtra Lenkijoje ir Baltijos šalyse, kartu investuoja 3,2 mln. eurų į tarptautinio keleivių vežimo transporto parko atnaujinimą, rašo vz.lt.
“Kautra” ir “Toks” daugelį metų yra “Eurolines” organizacijos narės, bet dabar labiau vienijamės, norime išlaikyti lietuviškas pozicijas, nes konkurencija stiprėja, be latvių ir estų, į Lietuvos rinką jau atkeliavo “PolskiBus”, – pasakoja “Kautros” rinkodaros direktorius Gintautas Pakusas.
Pasak jo, įmonės lygiomis dalimis investuoja į 11 naujų autobusų “Setra” ir atnaujina infrastruktūrą.
Comment
-
Tai nereiškia, kad tiesiogiai susijusios. Norint neįsileisti konkurentų, kartais tenka vienytis. Ne jungtis, o vienytis. Be to šiuo atveju Eurolines yra vienijantis veiksnys. Eurolines kažkaip per pastaruosius kelis metus apnyko, dabar matyt gavo naują impulsą, priešingu atveju praras pozicijas tarptautinių pervežimų rinkoje, nes tokie vežėjai kaip Simple Express, Ecolines, LuxExpress turi apibrėžta prekės ženką. Tuo tarpu Eurolines išplaukusį, nes tai tik franšizė, vienijanti skirtingus vežėjus, kurie, priedo, dar ir nelabai investuoja į identitetą. Veža su prastesniais autobusais, nevienodo dažymo ant kurių nėra net Eurolines logotipo, ar jis mažytis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai visgi stoties rekonstrukcija nuo liepos 1 d. neprasidės?
http://www.miestai.net/forumas/showt...t=10365&page=7
Comment
-
Tarptautinių maršrutų keleiviams – bilietai po vieną eurą
http://www.delfi.lt/auto/autonaujien....d?id=68375294
Keleivių vežimo autobusais tinklui „Eurolines Lietuva“ priklausančios įmonės nuo liepos 1-osios keliaujantiems tarptautiniais maršrutais žada esminių permainų.
„Įsigijome vienuolika naujutėlių moderniausių penktos klasės „Setra“ autobusų. Be to, jau nuo liepos mėnesio pateiksime savo klientams visai naują kokybės sistemą. Tikimės, jog tai iš esmės pakeis kelionių autobusais sampratą“, – teigia E. Pavlovas. Keliaujantiems „Eurolines Lietuva“ autobusais bus pasiūlyti trys nauji kelionės standartai: „Eurolines“, „Eurolines Business Class“ ir „Eurolines Business Class VIP“.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąrytoj kauno autobusų stotyje bus šitų autobusų pristaymas bei papasakos apie stoties rekonstrukciją.
Comment
-
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąKauno autobusų stotis pasikeis neatpažįstamai
http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...pazistamai.htm
Comment
Comment