Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keistoki tie Kautros maršrutai į Vokietiją. Važiuoja palyginus su kitom kompanijom ilgiausiai, o kainą nustato didžiausią. O kai dar Temsos važiuoja, tai išvis patylėsiu… Bent kas nors važiuoja su jais? Nes neapsimoka išvis jų paslaugomis šiose trasose naudotis.

    Comment


      Kas nusamdė skleisti dezinformaciją? :/
      Kaip pavyzdį paėmiau maršrutą Kaunas-Berlynas.
      Kautra Eurolines - 29 eur. 14h 25 min.
      Ecolines - 34 eur. 13h 55 min.
      Simple express - 34 eur. 14h 30 min.

      Temsa tame maršrute važiuoja tik, kada negali išvažiuoti viena iš Setrų, o tai nebūna dažnai. Beje, toji Temsa yra naujesnė už visus Ecolines Neoplan, ar Simple Irizarus...
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Kas nusamdė skleisti dezinformaciją? :/
        Kaip pavyzdį paėmiau maršrutą Kaunas-Berlynas.
        Kautra Eurolines - 29 eur. 14h 25 min.
        Ecolines - 34 eur. 13h 55 min.
        Simple express - 34 eur. 14h 30 min.

        Temsa tame maršrute važiuoja tik, kada negali išvažiuoti viena iš Setrų, o tai nebūna dažnai. Beje, toji Temsa yra naujesnė už visus Ecolines Neoplan, ar Simple Irizarus.
        Hm, nemanau, kad tai dezinformacija. Kautros kainos dažnai svyruoja tarp 30 ir 45 eurų. 29 yra pigiausias variantas, kuris nedažnai pasitaiko. Tuo tarpu Simple vos ne kas dvi savaitės padaro akcijas už pusę kainos.
        Jeigu Temsa yra naujesnė, tai nereiškia, kad komfortiškesnė. Daugelis senųjų 3 ar net 2 serijos Setrų pagal komfortą prilygsta šiai Temsai.
        Aš gal suprantu maršrutą iki Berlyno, bet iki Köln'o ar Stuttgart'o man nėra suprantama. Vokietijoje Kautra važiuoja lėčiau už kitus vežėjus, o kaina siūlo palyginus didesnę. Smagiau persėsti Berlyne ir naudotis MeinFernBus, Megabus, DeinBus, OneBus paslaugomis. Jie nuveža ir greičiau ir dažniausiai pigiau.

        Comment


          Kiek žiūrėjau Eurolines kainas, daugiausia svyruoja tarp 29 ir 33 eurų. Kaip standartinei kainai, tai visai normalu. Žinoma, lyginant su PolskiBus, Ecolines ar Lux Express akcijų kiekis ir apskritai marketingas Eurolin`uose dar nėra tokiame aukštame lygyje, bet smagu, kad apskritai šiemet kažkas pradėta daryti šioje srityje.

          Kas dėl maršrutų toliau Berlyno- na, juk ne visų Vokietijos link vykstančių keleivių tikslas yra Berlynas, kai kurie važiuoja į Kitus miestus. Tikrai tai yra patogu, kad tiesiogiai iš Lietuvos Eurolines ir Ecolines dėka galima pasiekti ir kitus Vokietijos didmiesčius. Persėdimas juk nėra labai patogus dalykas, tuo labiau kad persėdama į visai kito vežėjo autobusą. O tai jau reiškia, kad iškyla rizika nespėti į antrąjį autobusą, jei pirmasis vėluoja.

          Ir nemanau, kad vietinių Vokietijos vežėjų autobusai yra kažkuo geresni už Ecolines 4-ąsias ir Kautros 5-ąsias Setras. O Temsos maršrute į Vokietiją, kaip ir minėta, yra labiau išimtis nei taisyklė. Jos siunčiamos nebent pakeisti sugedusių Setrų, nes pastarųjų nėra tiek daug, kad laikyti bent dalį jų rezerve.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Keliaudami su Eurolines Business Class nenustebkite ir nesulaukę penkos serijos Setros. TOKS'as vienoje iš ketvirtų Setrų įtaisė elektros lizdus ir siunčia ją tarptautiniais maršrutais. Šiaip, elektros lizdus turi ir daugiau TOKS'o ketvirtų Setrų, taip pat naujausi Kautros Temsa Safari.
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Tai čia manau normalu- juk penktųjų Setrų yra tik dešimt, be to, kažkokia jų dalis (4 autobusai berods?) naudojama tarpmiestiniams maršrutams (TOKS Neo).
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Tiesa, pektųjų Setrų yra tik tiek kiek jų ir reikia, 0 rezerve. 4 Varšuva-Talinas, 4 TOKS Neo, 2 Vilnius-Ryga.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Lenkijoje
                  Varšuvoje

                  Ivano Frankivskas-Varšuva


                  Varšuva-Luckas, už jo iš Gardino atvykęs MAZ


                  Taip pat į Lucką


                  Eurobus - šis vežėjas keleivius į užsienį veža kooperavimo su kitais autobusais (arba ne autobusais principu). Šis Volvo Varšuvos stotyje stovėjo kokį pusvalandį, per tą laiką keleivius jam atvežė dar vienas autobusas, mikroautobusas ir minivenas su Eurobus simbolika.


                  Gerai pažystamų Simple Express prasilenkimas Varšuvos centrinėje stotyje - Vilnius-Berlynas ir Berlynas-Vilnius


                  Varšuva-Kišiniovas, nebe Sprinterius siunčia Moldovos Eurolines


                  Liubline,
                  Radomas-Kovelis


                  Odesa-Varšuva


                  Charkovas-Varšuva


                  Luckas-Radomas


                  Radome
                  Lvovas-Varšuva


                  Eurobus


                  Sindbad į Vakarų Europą


                  Lodzėje, Lodzė-Dolyna
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    „Lux Express“ planuoja naują maršrutą Talinas – Viena per Vilnių


                    „Lux Express“ prašo leidimo maršrutui Talinas – Pernu – Ryga – Vilnius -Varšuva – Kelcai – Krokuva – Bratislava – Viena.

                    Pagal prašymą, kuris pateiktas Ekonomikos reikalų ir susisiekimo ministerijai, autobusas iš Talino išvyktų 12 val. 45 min. vietos laiku, o į Vieną atvyktų kitą dieną 20 val. 40 min.“, – BNS sakė „Lux Express“ marketingo vadovė Kristina Mehik.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Superbus/Polskibus maršrutuose Talinas-Vilnius dabar galima išvysti ne tik Plaxton, tačiau ir dviejų aukštų Van Hool, tiesa, pagal keleivių skaičių, net ir vežant mikroautobusu ne visos vietos būtų užpildytos...

                      Rygoje


                      Nuėmus vieną išvykimą Vilnius-Roma maršrute, Kautra lieka viena laisva "penketa" Eurolines Setra, pastarąją galima pamatyti ir Rygoje. Bilietų pardavimo sistemoje Kaunas-Ryga maršrutas neįvardintas kaip aptarnaujamas Eurolines Business Class.

                      Atstova Rygos oro uoste


                      Jau įparastas vaizdas Ryga-Štutgartas maršrute.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Siaubas

                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        (...) Persėdimas juk nėra labai patogus dalykas, tuo labiau kad persėdama į visai kito vežėjo autobusą. O tai jau reiškia, kad iškyla rizika nespėti į antrąjį autobusą, jei pirmasis vėluoja. (...)
                        Viena kartą man autobusu reikėjo nusigauti iš Panevėžio į Romą.
                        Panevėžys-Kaunas 19:15-21:25
                        Kaunas-Roma 22:00-11:50 (+2d.)
                        Į Kauno aikštelę atvažiavo 19:20,o išvažiavo 19:30. Dar buvo remontas Šilagalys-Ramygala laukėme 20 min. Į Kauną atvažiavome 21:58. Spėkit ar suspėjau į autobusą? NE ,o kieno kaltė? "Kautros" autobuso vairuotojo. Dar sako: "Kautra" geriausia ir greitai atveža,jo tikrai...



                        Turiu klausima:
                        Riga - Kaunas - Berlin - Stuttgart
                        14:15 Panevėžys
                        14:30 Vilnius
                        16:15 Kaunas
                        Kai Tallinn - Riga - Vilnius-Warszawa
                        19:00 Panevėžys
                        20:30 Vilnius (Fabijoniškės)
                        20:45 Vilnius
                        22:30 Kaunas
                        Kaip įmanomą į Vilnių nuvykti per 15 min.?
                        Paskutinis taisė Kaunietis Aidas; 2015.11.21, 14:13. Priežastis: Nėra klausimo,dydis.

                        Comment


                          Autobusas į Štutgartą nevažiuoja per Vilnių, iš Panevėžio važiuoja iškart į Kauną. Keleiviai iš Vilniaus iki Kauno (kur ir persėda į Štutgarto autobusą) privežami kitu autobusu. Tas autobusas iš Vilniaus AS ir išvyksta 14.30.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
                            Dar buvo remontas Šilagalys-Ramygala laukėme 20 min. Į Kauną atvažiavome 21:58. Spėkit ar suspėjau į autobusą? NE ,o kieno kaltė? "Kautros" autobuso vairuotojo. Dar sako: "Kautra" geriausia ir greitai atveža,jo tikrai...
                            Kautros vairuotojas kaltas dėl to, kad vyksta kelio remontas. Jo tikrai...
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
                              Viena kartą man autobusu reikėjo nusigauti iš Panevėžio į Romą.
                              Panevėžys-Kaunas 19:15-21:25
                              Kaunas-Roma 22:00-11:50 (+2d.)
                              Į Kauno aikštelę atvažiavo 19:20,o išvažiavo 19:30. Dar buvo remontas Šilagalys-Ramygala laukėme 20 min. Į Kauną atvažiavome 21:58. Spėkit ar suspėjau į autobusą? NE ,o kieno kaltė? "Kautros" autobuso vairuotojo. Dar sako: "Kautra" geriausia ir greitai atveža,jo tikrai...



                              Turiu klausima:
                              Riga - Kaunas - Berlin - Stuttgart
                              14:15 Panevėžys
                              14:30 Vilnius
                              16:15 Kaunas
                              Kai Tallinn - Riga - Vilnius-Warszawa
                              19:00 Panevėžys
                              20:30 Vilnius (Fabijoniškės)
                              20:45 Vilnius
                              22:30 Kaunas
                              Kaip įmanomą į Vilnių nuvykti per 15 min.?
                              Šiuo atveju pats ir kaltas keleivis. Išvažiavai tarpmiestiniu maršrutu neįvertinęs remonto. Prieš vykstant į tolymesnę kelionę buk protingas ir atvyk i pirmą stotį anksčiau o ne paskutiniu autobusu. Yra geras posakis "Traukinys š....... nelaukia". Ir prie ko kaltas vairuotojas jei keleivis as..as?

                              Comment


                                Parašė mandan Rodyti pranešimą
                                Šiuo atveju pats ir kaltas keleivis. Išvažiavai tarpmiestiniu maršrutu neįvertinęs remonto. Prieš vykstant į tolymesnę kelionę buk protingas ir atvyk i pirmą stotį anksčiau o ne paskutiniu autobusu. Yra geras posakis "Traukinys š....... nelaukia". Ir prie ko kaltas vairuotojas jei keleivis as..as?
                                Perskaičiau ir iškart padvelkė tokiu "tarybinio raugo" vairuotoju, kuriam visi blogi, visi as..ai, tik jis vienas visagalis teisuolis. Deja, bet dar ir šiandien ne retai tokių egzempliorių tenka sutikti.

                                Jeigu analizuojant aprašytą situaciją, tai yra ir keleivio kaltės (per mažas laiko rezervas pasiliktas), bet ne maža kaltės dalis tenka Kautrai ar jos vairuotojui (priklausomai dėl kurios grandies autobusas vėlavo). Žiūrim kaip čia yra:

                                Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
                                Viena kartą man autobusu reikėjo nusigauti iš Panevėžio į Romą.
                                Panevėžys-Kaunas 19:15-21:25
                                Kaunas-Roma 22:00-11:50 (+2d.)
                                Į Kauno aikštelę atvažiavo 19:20,o išvažiavo 19:30.
                                Vairuotojas ir vežėjas tikrai turi žinoti, kad jo maršrute yra remontuojamų kelio ruožų. Juk kelio remontas neprasideda netikėtai ir trunka ne vieną dieną, o vežėjas tuo maršrutu tikriausiai važiuoja kiekvieną dieną. Keleivis gali to nežinoti ir jam nėra jokios būtinybės žinoti, nes vežėjas deklaruoja, kad jis išvažiavęs 19:15 į Kauną bus nuvežtas 21:25.
                                Taigi žinant, kad kelyje bus užtrunkama ilgiau nei numatyta pagal tvarkaraštį, tikrai yra netoleruotinas vėlavimas į maršruto pradžios tašką ir 15 min pavėluotas išvykimas iš jo. Čia vienareikšmiškai vežėjo kaltė, nes visada galima parduodant bilietą pareikšti pastabą, kad galimas 15-20 min. vėlavimas dėl remonto darbų kelyje.

                                Comment


                                  Bet prie ko cia vairuotojas? Jis važiuoja pagal nustatytą maršruta ir tiek. Jei remontas vyksta vistiek vairuotojas kaltas, jei autobusas nepatogus irgi vairuotojas kaltas ir t.t.
                                  O man perskaičius komentarus tik vienintelis įspūdis susidaro kad tokiam keleiviui viskas yra blogai. Sėskit pats į vairuotojo kėde padirbėkit ir suprasit ką tai reiškia. "Tarybinio raugo"

                                  Comment


                                    Parašė mandan Rodyti pranešimą
                                    Bet prie ko cia vairuotojas? Jis važiuoja pagal nustatytą maršruta ir tiek. Jei remontas vyksta vistiek vairuotojas kaltas, jei autobusas nepatogus irgi vairuotojas kaltas ir t.t.
                                    O man perskaičius komentarus tik vienintelis įspūdis susidaro kad tokiam keleiviui viskas yra blogai. Sėskit pats į vairuotojo kėde padirbėkit ir suprasit ką tai reiškia. "Tarybinio raugo"
                                    Vairuotojas prie to, kad jis yra vienintelis tiesioginis savo įmonės atstovas, kuris kontaktuoja su keleiviais. Juo labiau buvo paminėta įmonė, o ne vairuotojas su vardu ir pavarde kaip fizinis asmuo.
                                    Aišku keleivis juk kaltas, kad kažkodėl iš pirmosios maršruto stoties autobusas išvažiavo 15 min. vėliau, nei buvo numatyta, o ir atvyko tik tada, kai jau turėjo būti išvažiavęs.
                                    O jau istorijų koks neįtikėtinai sunkus vairuotojo darbas ir kokias neįmanomas misijas jie atlieka vairuodami - girdėjome dešimtimis. Galiu tik pasiūlyti pasiieškoti kitokio darbo ir suprasti, kad joks darbas nėra paprastas. Tačiau kitose srityse kažkaip sugebama tinkamai atlikti pareigas, o ne siųsti savo klientus ant trijų raidžių.

                                    Comment


                                      Šiuo atveju reikėjo prieiti prie vairuotojo pasakyti .kad vėluoju į kitą ''Kautros''autobusą jis savo ruožtu būtu susisiekęs su dispečeriu ir problemos manau nebebūtu.

                                      Comment


                                        Cia sakyciau yra kazkiek ir keleivio ir vezejo kalte:

                                        Keleivis turejo zinot jog vyks poto tarptautiniu marsrutu,tai manau galejo atvykti i kauno autobusu stoti nebutinai paskutiniu marsrutu,o pasirinkti ankstesni autubusa reisa.(Nes as kaip vaziavau is Kauno i Stutgarta(dar tasi laikais veze kautra su Neoplanais N116 baltais su eurolines sena simbolika)Tai man agenturoj pasake jog i tarptautini marsruta rekomenduojama atvykti valanda pries)

                                        Vezejas isipareigoja ir privalo:
                                        Reguliarių reisų metu transporto priemonė privalo atvykti į autobusų stotis ir stoteles eismo tvarkaraštyje nurodytu laiku.(Kaip rase turejo atvykti 19:15(o ne 19:20))Nes kaip supratau tai autobuso paskutinis reisas is Panevezio ir jis neisniekur kitur neatvyko)

                                        O ten kas raso jog del keliu remonto kaltas vezejas tai nevisai teisus esat,nes:
                                        Įmonė/vezejas neatsako dėl galimų nukrypimų nuo oficialių eismo tvarkaraščių, susijusių su valstybinių sienų kirtimo procedūromis, gamtinėmis, kelio ar kitomis sąlygomis, kurių įmonė nekontroliuoja.
                                        Paskutinis taisė A330; 2015.11.22, 12:31.

                                        Comment


                                          Šiuo atveju reikėjo prieiti prie vairuotojo pasakyti .kad vėluoju į kitą ''Kautros''autobusą jis savo ruožtu būtu susisiekęs su dispečeriu ir problemos manau nebebūtu.
                                          Būtent.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X