Keistoki tie Kautros maršrutai į Vokietiją. Važiuoja palyginus su kitom kompanijom ilgiausiai, o kainą nustato didžiausią. O kai dar Temsos važiuoja, tai išvis patylėsiu… Bent kas nors važiuoja su jais? Nes neapsimoka išvis jų paslaugomis šiose trasose naudotis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Kas nusamdė skleisti dezinformaciją? :/
Kaip pavyzdį paėmiau maršrutą Kaunas-Berlynas.
Kautra Eurolines - 29 eur. 14h 25 min.
Ecolines - 34 eur. 13h 55 min.
Simple express - 34 eur. 14h 30 min.
Temsa tame maršrute važiuoja tik, kada negali išvažiuoti viena iš Setrų, o tai nebūna dažnai. Beje, toji Temsa yra naujesnė už visus Ecolines Neoplan, ar Simple Irizarus...
Comment
-
Kas nusamdė skleisti dezinformaciją? :/
Kaip pavyzdį paėmiau maršrutą Kaunas-Berlynas.
Kautra Eurolines - 29 eur. 14h 25 min.
Ecolines - 34 eur. 13h 55 min.
Simple express - 34 eur. 14h 30 min.
Temsa tame maršrute važiuoja tik, kada negali išvažiuoti viena iš Setrų, o tai nebūna dažnai. Beje, toji Temsa yra naujesnė už visus Ecolines Neoplan, ar Simple Irizarus.
Jeigu Temsa yra naujesnė, tai nereiškia, kad komfortiškesnė. Daugelis senųjų 3 ar net 2 serijos Setrų pagal komfortą prilygsta šiai Temsai.
Aš gal suprantu maršrutą iki Berlyno, bet iki Köln'o ar Stuttgart'o man nėra suprantama. Vokietijoje Kautra važiuoja lėčiau už kitus vežėjus, o kaina siūlo palyginus didesnę. Smagiau persėsti Berlyne ir naudotis MeinFernBus, Megabus, DeinBus, OneBus paslaugomis. Jie nuveža ir greičiau ir dažniausiai pigiau.
Comment
-
Kiek žiūrėjau Eurolines kainas, daugiausia svyruoja tarp 29 ir 33 eurų. Kaip standartinei kainai, tai visai normalu. Žinoma, lyginant su PolskiBus, Ecolines ar Lux Express akcijų kiekis ir apskritai marketingas Eurolin`uose dar nėra tokiame aukštame lygyje, bet smagu, kad apskritai šiemet kažkas pradėta daryti šioje srityje.
Kas dėl maršrutų toliau Berlyno- na, juk ne visų Vokietijos link vykstančių keleivių tikslas yra Berlynas, kai kurie važiuoja į Kitus miestus. Tikrai tai yra patogu, kad tiesiogiai iš Lietuvos Eurolines ir Ecolines dėka galima pasiekti ir kitus Vokietijos didmiesčius. Persėdimas juk nėra labai patogus dalykas, tuo labiau kad persėdama į visai kito vežėjo autobusą. O tai jau reiškia, kad iškyla rizika nespėti į antrąjį autobusą, jei pirmasis vėluoja.
Ir nemanau, kad vietinių Vokietijos vežėjų autobusai yra kažkuo geresni už Ecolines 4-ąsias ir Kautros 5-ąsias Setras.O Temsos maršrute į Vokietiją, kaip ir minėta, yra labiau išimtis nei taisyklė. Jos siunčiamos nebent pakeisti sugedusių Setrų, nes pastarųjų nėra tiek daug, kad laikyti bent dalį jų rezerve.
Comment
-
Lenkijoje
Varšuvoje
Ivano Frankivskas-Varšuva
Varšuva-Luckas, už jo iš Gardino atvykęs MAZ
Taip pat į Lucką
Eurobus - šis vežėjas keleivius į užsienį veža kooperavimo su kitais autobusais (arba ne autobusais principu). Šis Volvo Varšuvos stotyje stovėjo kokį pusvalandį, per tą laiką keleivius jam atvežė dar vienas autobusas, mikroautobusas ir minivenas su Eurobus simbolika.
Gerai pažystamų Simple Express prasilenkimas Varšuvos centrinėje stotyje - Vilnius-Berlynas ir Berlynas-Vilnius
Varšuva-Kišiniovas, nebe Sprinterius siunčia Moldovos Eurolines
Liubline,
Radomas-Kovelis
Odesa-Varšuva
Charkovas-Varšuva
Luckas-Radomas
Radome
Lvovas-Varšuva
Eurobus
Sindbad į Vakarų Europą
Lodzėje, Lodzė-Dolyna
Comment
-
„Lux Express“ planuoja naują maršrutą Talinas – Viena per Vilnių
„Lux Express“ prašo leidimo maršrutui Talinas – Pernu – Ryga – Vilnius -Varšuva – Kelcai – Krokuva – Bratislava – Viena.
Pagal prašymą, kuris pateiktas Ekonomikos reikalų ir susisiekimo ministerijai, autobusas iš Talino išvyktų 12 val. 45 min. vietos laiku, o į Vieną atvyktų kitą dieną 20 val. 40 min.“, – BNS sakė „Lux Express“ marketingo vadovė Kristina Mehik.
Comment
-
Superbus/Polskibus maršrutuose Talinas-Vilnius dabar galima išvysti ne tik Plaxton, tačiau ir dviejų aukštų Van Hool, tiesa, pagal keleivių skaičių, net ir vežant mikroautobusu ne visos vietos būtų užpildytos...
Rygoje
Nuėmus vieną išvykimą Vilnius-Roma maršrute, Kautra lieka viena laisva "penketa" Eurolines Setra, pastarąją galima pamatyti ir Rygoje. Bilietų pardavimo sistemoje Kaunas-Ryga maršrutas neįvardintas kaip aptarnaujamas Eurolines Business Class.
Atstova Rygos oro uoste
Jau įparastas vaizdas Ryga-Štutgartas maršrute.
Comment
-
Siaubas
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą(...) Persėdimas juk nėra labai patogus dalykas, tuo labiau kad persėdama į visai kito vežėjo autobusą. O tai jau reiškia, kad iškyla rizika nespėti į antrąjį autobusą, jei pirmasis vėluoja. (...)
Panevėžys-Kaunas 19:15-21:25
Kaunas-Roma 22:00-11:50 (+2d.)
Į Kauno aikštelę atvažiavo 19:20,o išvažiavo 19:30. Dar buvo remontas Šilagalys-Ramygala laukėme 20 min. Į Kauną atvažiavome 21:58. Spėkit ar suspėjau į autobusą? NE ,o kieno kaltė? "Kautros" autobuso vairuotojo. Dar sako: "Kautra" geriausia ir greitai atveža,jo tikrai...
Turiu klausima:
Riga - Kaunas - Berlin - Stuttgart
14:15 Panevėžys
14:30 Vilnius
16:15 Kaunas
Kai Tallinn - Riga - Vilnius-Warszawa
19:00 Panevėžys
20:30 Vilnius (Fabijoniškės)
20:45 Vilnius
22:30 Kaunas
Kaip įmanomą į Vilnių nuvykti per 15 min.?
Comment
-
Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimąDar buvo remontas Šilagalys-Ramygala laukėme 20 min. Į Kauną atvažiavome 21:58. Spėkit ar suspėjau į autobusą? NE ,o kieno kaltė? "Kautros" autobuso vairuotojo. Dar sako: "Kautra" geriausia ir greitai atveža,jo tikrai...
Comment
-
Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimąViena kartą man autobusu reikėjo nusigauti iš Panevėžio į Romą.
Panevėžys-Kaunas 19:15-21:25
Kaunas-Roma 22:00-11:50 (+2d.)
Į Kauno aikštelę atvažiavo 19:20,o išvažiavo 19:30. Dar buvo remontas Šilagalys-Ramygala laukėme 20 min. Į Kauną atvažiavome 21:58. Spėkit ar suspėjau į autobusą? NE ,o kieno kaltė? "Kautros" autobuso vairuotojo. Dar sako: "Kautra" geriausia ir greitai atveža,jo tikrai...
Turiu klausima:
Riga - Kaunas - Berlin - Stuttgart
14:15 Panevėžys
14:30 Vilnius
16:15 Kaunas
Kai Tallinn - Riga - Vilnius-Warszawa
19:00 Panevėžys
20:30 Vilnius (Fabijoniškės)
20:45 Vilnius
22:30 Kaunas
Kaip įmanomą į Vilnių nuvykti per 15 min.?
Comment
-
Parašė mandan Rodyti pranešimąŠiuo atveju pats ir kaltas keleivis. Išvažiavai tarpmiestiniu maršrutu neįvertinęs remonto. Prieš vykstant į tolymesnę kelionę buk protingas ir atvyk i pirmą stotį anksčiau o ne paskutiniu autobusu. Yra geras posakis "Traukinys š....... nelaukia". Ir prie ko kaltas vairuotojas jei keleivis as..as?
Jeigu analizuojant aprašytą situaciją, tai yra ir keleivio kaltės (per mažas laiko rezervas pasiliktas), bet ne maža kaltės dalis tenka Kautrai ar jos vairuotojui (priklausomai dėl kurios grandies autobusas vėlavo). Žiūrim kaip čia yra:
Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimąViena kartą man autobusu reikėjo nusigauti iš Panevėžio į Romą.
Panevėžys-Kaunas 19:15-21:25
Kaunas-Roma 22:00-11:50 (+2d.)
Į Kauno aikštelę atvažiavo 19:20,o išvažiavo 19:30.
Taigi žinant, kad kelyje bus užtrunkama ilgiau nei numatyta pagal tvarkaraštį, tikrai yra netoleruotinas vėlavimas į maršruto pradžios tašką ir 15 min pavėluotas išvykimas iš jo. Čia vienareikšmiškai vežėjo kaltė, nes visada galima parduodant bilietą pareikšti pastabą, kad galimas 15-20 min. vėlavimas dėl remonto darbų kelyje.
Comment
-
Bet prie ko cia vairuotojas? Jis važiuoja pagal nustatytą maršruta ir tiek. Jei remontas vyksta vistiek vairuotojas kaltas, jei autobusas nepatogus irgi vairuotojas kaltas ir t.t.
O man perskaičius komentarus tik vienintelis įspūdis susidaro kad tokiam keleiviui viskas yra blogai. Sėskit pats į vairuotojo kėde padirbėkit ir suprasit ką tai reiškia. "Tarybinio raugo"
Comment
-
Parašė mandan Rodyti pranešimąBet prie ko cia vairuotojas? Jis važiuoja pagal nustatytą maršruta ir tiek. Jei remontas vyksta vistiek vairuotojas kaltas, jei autobusas nepatogus irgi vairuotojas kaltas ir t.t.
O man perskaičius komentarus tik vienintelis įspūdis susidaro kad tokiam keleiviui viskas yra blogai. Sėskit pats į vairuotojo kėde padirbėkit ir suprasit ką tai reiškia. "Tarybinio raugo"
Aišku keleivis juk kaltas, kad kažkodėl iš pirmosios maršruto stoties autobusas išvažiavo 15 min. vėliau, nei buvo numatyta, o ir atvyko tik tada, kai jau turėjo būti išvažiavęs.
O jau istorijų koks neįtikėtinai sunkus vairuotojo darbas ir kokias neįmanomas misijas jie atlieka vairuodami - girdėjome dešimtimis. Galiu tik pasiūlyti pasiieškoti kitokio darbo ir suprasti, kad joks darbas nėra paprastas. Tačiau kitose srityse kažkaip sugebama tinkamai atlikti pareigas, o ne siųsti savo klientus ant trijų raidžių.
Comment
-
Cia sakyciau yra kazkiek ir keleivio ir vezejo kalte:
Keleivis turejo zinot jog vyks poto tarptautiniu marsrutu,tai manau galejo atvykti i kauno autobusu stoti nebutinai paskutiniu marsrutu,o pasirinkti ankstesni autubusa reisa.(Nes as kaip vaziavau is Kauno i Stutgarta(dar tasi laikais veze kautra su Neoplanais N116 baltais su eurolines sena simbolika)Tai man agenturoj pasake jog i tarptautini marsruta rekomenduojama atvykti valanda pries)
Vezejas isipareigoja ir privalo:
Reguliarių reisų metu transporto priemonė privalo atvykti į autobusų stotis ir stoteles eismo tvarkaraštyje nurodytu laiku.(Kaip rase turejo atvykti 19:15(o ne 19:20))Nes kaip supratau tai autobuso paskutinis reisas is Panevezio ir jis neisniekur kitur neatvyko)
O ten kas raso jog del keliu remonto kaltas vezejas tai nevisai teisus esat,nes:
Įmonė/vezejas neatsako dėl galimų nukrypimų nuo oficialių eismo tvarkaraščių, susijusių su valstybinių sienų kirtimo procedūromis, gamtinėmis, kelio ar kitomis sąlygomis, kurių įmonė nekontroliuoja.Paskutinis taisė A330; 2015.11.22, 12:31.
Comment
Comment