Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vietos ten pakankamai daug. Galiausiai, manau, kad PolskiBus Lenkijoje apsilaužė ragus. Kas matyti pagal maršrutų susitraukimą. Žodžiu, jei norės išlikti, turės vežti iš pagrindinių stočių, o ne pakampių ir šiek tiek kelti kainas. Pigumas keleiviams patinka, bet pigūs bilietai matyti nepadengia išlaidų, dėl ko gan smarkiai susitraukė jų maršrutų skaičius.
    Simple Express (Lux Express) Lenkijos ir Vakarų Europos kryptis irgi, matomai, nukentėjo dėl to, kad nebestoja Zachodnioje. Tranzitu per Varšuvą vykstantys keleiviai nenori bastytis po miestą su bagažu, mokėti už VT (pigiausiais bilietas (20 min. neskaitau, nes per tokį laiką iš vienos stoties į kitą nenuvažiuoti, išskyrus tarp centrinės ir Zachodnios) apie eurą kainuoja).
    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.18, 07:24.

    Comment


      Lux Express pastaruoju metu kaip tik atidarė nemažai naujų maršrutų Lenkijoje ir ne tik (paskutinė plėtra- maršrutas į Vieną nuo kovo mėnesio). Tai nematau požymių, kad jiems ten labai jau nesisektų. Pastarajojo pokyčio- maršruto Vilnius-Praha išskaidymas į du maršrutus- optimizavimu tikrai nepavadinsi, nes du atskiri maršrutai reikalauja dvigubai daugiau autobusų ir vairuotojų. Be to, šiuo metu į Prahą važiuojama trumpiausiu keliu per Vroclavą, o nuo balandžio bus daromas lankstas per Krokuvą ir Brno. Taigi dar ir degalų sąnaudos padidės.

      Aš matau visai kitą šių pakeitimų tikslą- geresnės keliavimo sąlygos keleiviams iš Lenkijos, nes jie ir sudaro didžiąją keleivių dalį maršrutuose į Vakarus. Turbūt nuspręsta orientuotis labiau į juos, o ne į keleivius iš Baltijos šalių.

      PolskiBus tai reisų pamažinimo tai buvo galima tikėtis, dabar žiema, keleivių mažiau, tai tikrai neapsimoka iš Varšuvos į kitus didmiesčius važiuoti kas valandą, kaip kad buvo visai neseniai. Nors, priežastis gali slypėti ir kituose dalykuose. Pingant degalams, ir Lenkijoje turbūt vyksta ne ką mažesnė automobilizacija negu Lietuvoje.

      Man tik įdomu, ar dar įmanoma, kad jie dar grįš į Baltijos šalis.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Simple Express (Lux Express) Lenkijos ir Vakarų Europos kryptis irgi, matomai, nukentėjo dėl to, kad nebestoja Zachodnioje. Tranzitu per Varšuvą vykstantys keleiviai nenori bastytis po miestą su bagažu, mokėti už VT (pigiausiais bilietas (20 min. neskaitau, nes per tokį laiką iš vienos stoties į kitą nenuvažiuoti, išskyrus tarp centrinės ir Zachodnios) apie eurą kainuoja).
        Dėl sustojimo Zachodnia tai kiek esu važiavęs tai didžioji dalis žmonių (sakyčiau nemažiau 80%) įlipdavo ir išlipdavo dw. Centralny stotelėje, kuri yra miesto centre ir keli šimtai metrų iki Centrum metro (nuo ten iki PolskiBus stotelių 9min ir 19min kelio). Pati Zachodnia stotis ir jos požeminiai praėjimai nėra labai malonūs skirtingai nei centrinė stotis, beto ir susiekimas Varšuvos gyventojams, mano manymu, yra prastesnis nei prie metro linijos. Oro uostus irgi patogiau pasiekti nuo centrinės stoties (į Šopeno yra ir autobusai, o į Modliną ModlinBus). Tad gal jiems ir neapsimoka ten stoti dėl kelių papildomų keleivių, kurie ten persėstų į kitą autobusą ar įsėstų laukdami pakeleivingo transporto (nepirkę bilietų internetu).
        Apibendrinant Zachodnia stotyje autobusai gali nestoti ne vien dėl taupymo (kas jiems tikrai svarbiausia, nes jie privatūs), bet ir dėl pačios stoties trūkumų (kas vėlgi neleidžia padengti laiko ir finansinių išlaidų).

        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Vietos ten pakankamai daug. Galiausiai, manau, kad PolskiBus Lenkijoje apsilaužė ragus. Kas matyti pagal maršrutų susitraukimą. Žodžiu, jei norės išlikti, turės vežti iš pagrindinių stočių, o ne pakampių ir šiek tiek kelti kainas. Pigumas keleiviams patinka, bet pigūs bilietai matyti nepadengia išlaidų, dėl ko gan smarkiai susitraukė jų maršrutų skaičius.
        Jie apmažino maršrutų dažnį tarp didžiųjų miestų, ypač tarp Varšuvos ir Gdansko, bet vasarą manau vėl patankins. Kitas dalykas, kad jie labai išplėtė kelionių geografiją (http://www.polskibus.com/en/bus-stop.htm) važiuodami į daugiau mažų miestų.
        Be Varšuvos, kiek žinau, jie stoja pagrindinėse miestų stotyse (bent Gdanske, Krokuvoje, Vroclave, Poznanėje), tad jei manytų, kad verta kelis maršrutus paleistų ir iš Zachodnia.
        Paskutinis taisė pedumetytojas; 2016.02.18, 17:31.

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Lux Express pastaruoju metu kaip tik atidarė nemažai naujų maršrutų Lenkijoje ir ne tik (paskutinė plėtra- maršrutas į Vieną nuo kovo mėnesio). Tai nematau požymių, kad jiems ten labai jau nesisektų. Pastarajojo pokyčio- maršruto Vilnius-Praha išskaidymas į du maršrutus- optimizavimu tikrai nepavadinsi, nes du atskiri maršrutai reikalauja dvigubai daugiau autobusų ir vairuotojų. Be to, šiuo metu į Prahą važiuojama trumpiausiu keliu per Vroclavą, o nuo balandžio bus daromas lankstas per Krokuvą ir Brno. Taigi dar ir degalų sąnaudos padidės.

          Aš matau visai kitą šių pakeitimų tikslą- geresnės keliavimo sąlygos keleiviams iš Lenkijos, nes jie ir sudaro didžiąją keleivių dalį maršrutuose į Vakarus. Turbūt nuspręsta orientuotis labiau į juos, o ne į keleivius iš Baltijos šalių.

          PolskiBus tai reisų pamažinimo tai buvo galima tikėtis, dabar žiema, keleivių mažiau, tai tikrai neapsimoka iš Varšuvos į kitus didmiesčius važiuoti kas valandą, kaip kad buvo visai neseniai. Nors, priežastis gali slypėti ir kituose dalykuose. Pingant degalams, ir Lenkijoje turbūt vyksta ne ką mažesnė automobilizacija negu Lietuvoje.

          Man tik įdomu, ar dar įmanoma, kad jie dar grįš į Baltijos šalis.
          Lux Express žengia į Lenkiją, o kaip jiems ten seksis, tai bus aišku tik po metų. Bet kokiu atveju, konkurencija didelė. Kiti vežėjai veža iš autobusų stočių ar aikštelių prie jų, o ne iš kito miesto galo. Jei orientuotis į vidinę Lenkijos rinką, būtent tą ir reikia daryti (vežti iš stočių). Tam stotys ir yra, kad iš jų vyktų autobusai ir keleiviams nereikėtų ieškoti iš kur koks vežėjas veža. Persėdimui belstis į kitą miesto pusę ir gaišti laiką. Varšuva yra mazgas ir didelei daliai Lenkijos vidaus maršrutų. Ne per Varšuvą keliauti neišeina, kaip Lietuvoje ne per Kauną didelei daliai maršrutų.
          Nemanau, kad Polski Bus reisų sumažėjimas yra sezoninis. Taip, kai kuriomis kryptimis sezoniškumas jaučiasi, pavyzdžiui, pajūrio. Bet, sakyčiau, sezoniškumas lėmė nedaug. Praėjusią žiemą to nebuvo. Naujų maršrutų į mažesnius miestus atidarymas būtent ir rodo, kad jiems sunkiai sekasi. Tarp didžiųjų miestų, Varšuvos veža daug vežėjų. Susisiekimui su mažesniais miestais rinka kol kas dar nėra užpildyta. Todėl Polski Bus ten ir bando lįsti.

          Comment


            Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
            Dėl sustojimo Zachodnia tai kiek esu važiavęs tai didžioji dalis žmonių (sakyčiau nemažiau 80%) įlipdavo ir išlipdavo dw. Centralny stotelėje, kuri yra miesto centre ir keli šimtai metrų iki Centrum metro (nuo ten iki PolskiBus stotelių 9min ir 19min kelio). Pati Zachodnia stotis ir jos požeminiai praėjimai nėra labai malonūs skirtingai nei centrinė stotis, beto ir susiekimas Varšuvos gyventojams, mano manymu, yra prastesnis nei prie metro linijos. Oro uostus irgi patogiau pasiekti nuo centrinės stoties (į Šopeno yra ir autobusai, o į Modliną ModlinBus). Tad gal jiems ir neapsimoka ten stoti dėl kelių papildomų keleivių, kurie ten persėstų į kitą autobusą ar įsėstų laukdami pakeleivingo transporto (nepirkę bilietų internetu).
            Apibendrinant Zachodnia stotyje autobusai gali nestoti ne vien dėl taupymo (kas jiems tikrai svarbiausia, nes jie privatūs), bet ir dėl pačios stoties trūkumų (kas vėlgi neleidžia padengti laiko ir finansinių išlaidų).


            Jie apmažino maršrutų dažnį tarp didžiųjų miestų, ypač tarp Varšuvos ir Gdansko, bet vasarą manau vėl patankins. Kitas dalykas, kad jie labai išplėtė kelionių geografiją (http://www.polskibus.com/en/bus-stop.htm) važiuodami į daugiau mažų miestų.
            Be Varšuvos, kiek žinau, jie stoja pagrindinėse miestų stotyse (bent Gdanske, Krokuvoje, Vroclave, Poznanėje), tad jei manytų, kad verta kelis maršrutus paleistų ir iš Zachodnia.
            Daug važiuoja ir iki Zachodnios. Tiems, kam reikia pačios Varšuvos ar oro uosto, aišku, geriau išlipti prie centrinės stoties. Bet kam reikia persėdimo tolimesnei kelionei, tam geriausiai tinka Zachodnia - ten stoja visi traukiniai (pernai pastatytas ir naujas Zachodnios geležinkelio stoties pastatas), ir pagrindinė autobusų stotis, iš kurios veža visi likę vežėjai, išskyrus porą išsišokėlių, kaip PolskiBus ir Lux Express.
            Stotis kaip stotis. Aišku, kaip sostinei, reikėtų jos rekonstrukcijos, nes vis dar nerekonstruota nuo kokių 70-ųjų, kai buvo pastatyta. Autobusų dydis irgi ne kliūtis, nes ir kiti vežėjai važiuoja su dviaukščiais. Vietos atstovai pakankamai. Be to PolskiBus politika tokia, kad atstova ilgai netrunka. Keičiasi vairuotojai ir autobusai vėl vyksta.

            Comment


              Lux Express jau paskelbė naujieną apie pokyčius nuo pavasario.

              Taigi iš Vilniaus iki Prahos visgi važiuos vienas autobusas (gal tik vairuotojai Varšuvoje keisis, nes 22 valandų trukmės maršrutas atrodo per ilgas dviejų žmonių ekipažui?). Grįžtant iš Prahos, autobusas prie Varšuvos centrinės stoties, kaip suprantu, išleis visus keleivius, ir važiuojantys į Lietuvą bus persodinti į autobusą Berlynas-Vilnius. Tas pats Prahos autobusas pajudės į Vilnių jau kitu laiku - 9:40h - po 4 valandų atstovos Varšuvoje.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Manau į temą.

                Ryga tampa vis sunkiau pasiekiama

                Į „Šiau­lių kraš­to“ re­dak­ci­ją krei­pė­si jo­niš­kie­tis, įstri­gęs Lat­vi­jo­je, kai paaiš­kė­jo, kad įpras­tai kas­dien vy­kęs bend­ro­vės „Bus­tu­ras“ au­to­bu­sas „Šiauliai–Ryga–Šiauliai“ nuo va­sa­rio 1-osios ne­be­kur­suo­ja. Taip jo­niš­kie­čiai ta­po be­veik at­skir­ti nuo kai­my­ni­nės, už ke­lio­li­kos ki­lo­met­rų esan­čios Lat­vi­jos, nes ki­ti pri­va­tūs ve­žė­jai Jo­niš­ky­je ne­sus­to­ja.

                "Da­bar be­li­ko vie­nin­te­lis au­to­bu­sas į Ry­gą, vyks­tan­tis ke­lio­mis va­lan­do­mis vė­liau, tad net ne­be­lie­ka lai­ko Lat­vi­jos sos­ti­nė­je pa­bū­ti, pa­si­vaikš­čio­ti“, – aiš­ki­no daž­nai į kai­my­ni­nę ša­lį va­žiuo­jan­tis jo­niš­kie­tis. Pa­sak jo, jo­niš­kie­čiai nuo Lat­vi­jos, o ir lat­viai nuo Jo­niš­kio, va­ži­nė­jan­tys vie­šuo­ju trans­por­tu, lie­ka vi­siš­kai at­skir­ti, nors yra daug žmo­nių, vyks­tan­čių į už­sie­nį per Ry­gos oro uos­tą. Kai­my­ni­nė ša­lis už ke­lio­li­kos ki­lo­met­rų ne­tu­rint au­to­mo­bi­lio lie­ka pra­ktiš­kai ne­pa­sie­kia­ma. Nors yra pri­va­čios fir­mos iš Klai­pė­dos per Šiau­lius į Ry­gą kur­suo­jan­čių au­to­bu­siu­kų, bet jie ne­sto­ja Jo­niš­ky­je.

                „Ab­sur­diš­ka si­tua­ci­ja: jei­gu no­ri su jais va­žiuo­ti, iš Jo­niš­kio pir­miau­sia tu­ri nu­vyk­ti į Šiau­lius ir ta­da at­gal pro Jo­niš­kį va­žiuo­ti į Lat­vi­ją“, – dės­tė vy­ras.

                Už­da­ro­sios ak­ci­nės bend­ro­vės „Bus­tu­ras"ge­ne­ra­li­nis di­rek­to­rius To­mas Bie­lins­kas „Šiau­lių kraš­tą“ in­for­ma­vo, kad marš­ru­tas „Šiauliai–Ryga–Šiauliai“ šal­tuo­ju se­zo­nu nu­trauk­tas su­ma­žė­jus ke­lei­vių skai­čiui. Marš­ru­tą vėl at­nau­jin­ti pla­nuo­ja­ma va­sa­rą, nuo bir­že­lio 1 die­nos.

                Apie su­stab­dy­tą marš­ru­tą in­for­ma­vęs jo­niš­kie­tis ne­ma­no, kad tai nor­ma­lu: „To­kiu bū­du mes tols­ta­me nuo kai­my­nų, tam­pa­me dar di­des­ne pro­vin­ci­ja.“
                http://skrastas.lt/?data=2016-02-19&...&id=1455815524

                Comment


                  Tai normalu, kai VT yra tik verslas. Ir nėra ko verkti - kapitalizmas.

                  Comment


                    Na, jeigu miesto, priemiesčio VT ar dalį tarpmiestinių maršrutų dar galima laikyti socialine, būtina paslauga, tai jau tarptautiniai maršrutai tikrai yra tik verslas. Kadangi juos paprastai aptarnauja privačios įmonės, logiška, kad jos važiuoja tik tais maršrutais, kurie yra pelningi. Kelionės į užsienį tikrai nėra pirmo būtinumo, tad valstybė ir neprivalo jų dotuoti.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      http://ebus.lt/is-vienos-i-bratislava-uz-viena-eura/

                      Tik klausimas:Kudel pvz musu vienas is didziuju vezeju negali pasiulyt tokio varianto,kad tarkim ir tarp sostines,kad nors jau tebune uz 2Eur.Manau tai butu puikus variantas ir keleiviu daugiau atsirastu ir galbut daug kas paliktu masinas

                      Comment


                        Parašė A330 Rodyti pranešimą
                        http://ebus.lt/is-vienos-i-bratislava-uz-viena-eura/

                        Tik klausimas:Kudel pvz musu vienas is didziuju vezeju negali pasiulyt tokio varianto,kad tarkim ir tarp sostines,kad nors jau tebune uz 2Eur.Manau tai butu puikus variantas ir keleiviu daugiau atsirastu ir galbut daug kas paliktu masinas
                        Trukdo respublikinės Keleivių ir bagažo vežimo taisyklės ir Kelių transporto kodeksas. Ten reikia korekcijas daryti.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Na, jeigu miesto, priemiesčio VT ar dalį tarpmiestinių maršrutų dar galima laikyti socialine, būtina paslauga, tai jau tarptautiniai maršrutai tikrai yra tik verslas. Kadangi juos paprastai aptarnauja privačios įmonės, logiška, kad jos važiuoja tik tais maršrutais, kurie yra pelningi. Kelionės į užsienį tikrai nėra pirmo būtinumo, tad valstybė ir neprivalo jų dotuoti.
                          Yra valstybės (ir ES) interesas, kad valstybių sienos neskirtų žmonių ir būtų daugiau (o tai reiškia - pigiau) per jas keliaujama. Daugiau pažinimo - daugiau tarpusavio supratimo, bendravimo, tolerancijos, o kartu saugesnis ir kokybiškesnis gyvenimas.

                          Comment


                            Pinigus skaičiuoja kiekvienas savo. Deja. Todėl nunykęs ir susisiekimas geležinkeliais, ir autobusais vežama tik ten, kur yra pelno. Kadangi "elitas" skraido, tai todėl remiama aviacija. Kai važinėjo traukiniais, tai buvo remiami geležinkeliai. Eilinių žmonių interesai mažai kam rūpi - gi aiškiai deklaruojamas liberalizmas ekonomikoje, o tie, kurie neįsipaišo, tai jų problemos. Ypač tai ryšku Rytų Europoje, o ES į tai nusipjauti, nes jei rūpėtų, tai seniai būtų tuo klausimu užsiimta.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Pinigus skaičiuoja kiekvienas savo. Deja. Todėl nunykęs ir susisiekimas geležinkeliais, ir autobusais vežama tik ten, kur yra pelno. Kadangi "elitas" skraido, tai todėl remiama aviacija. Kai važinėjo traukiniais, tai buvo remiami geležinkeliai. Eilinių žmonių interesai mažai kam rūpi - gi aiškiai deklaruojamas liberalizmas ekonomikoje, o tie, kurie neįsipaišo, tai jų problemos. Ypač tai ryšku Rytų Europoje, o ES į tai nusipjauti, nes jei rūpėtų, tai seniai būtų tuo klausimu užsiimta.
                              Pastaruoju metu ES skiria labai daug dėmesio geležinkeliams (vienas svarbiausių argumentų - ekologiškumas). Todėl ir Rail Baktica pajudėjo, ir liberalizavimas bus neišvengiamas (nors ir laipsniškas). Jau yra atitinkamų ES teisės aktų projektai.

                              Comment


                                Deja, deja, nepaisant to, kad ES "skiria" dėmesį geležinkeliams, jie vis tiek nyksta. Skiriamas dėmesys tik toms linijoms, kurios komerciškai apsimoka. Vakarų Europoje irgi buvo uždaryta daug linijų, kurios "neapsimokėjo". Bet nėra ko lyginti Vokietiją su Lietuva. Leituvoje koks tinklas ir koks Vokietijoje. Net ir uždarius dalį linijų, tinklas liko solidus. O Lietuvoje ar ten kokioje Latvijoje ir pan. po liberalizacijos prasiėjimo lieka vos kelios palaikės linijos. Prie ko privedė liberalizmas VT srityje puikiai matome Lietuvoje - VT pats prasčiausias iš visos ES, daugiausiai automobilių ir kelionių jais. Taigi, kas tinka Vakarų Europai, netinka Rytų Europai. Bet nuo gyvenimo atitrūkusiems politikams, egzpertams ir kitokiems veikėjams tai nerūpi. Jie geriau "žino".

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Deja, deja, nepaisant to, kad ES "skiria" dėmesį geležinkeliams, jie vis tiek nyksta. Skiriamas dėmesys tik toms linijoms, kurios komerciškai apsimoka. Vakarų Europoje irgi buvo uždaryta daug linijų, kurios "neapsimokėjo". Bet nėra ko lyginti Vokietiją su Lietuva. Leituvoje koks tinklas ir koks Vokietijoje. Net ir uždarius dalį linijų, tinklas liko solidus. O Lietuvoje ar ten kokioje Latvijoje ir pan. po liberalizacijos prasiėjimo lieka vos kelios palaikės linijos. Prie ko privedė liberalizmas VT srityje puikiai matome Lietuvoje - VT pats prasčiausias iš visos ES, daugiausiai automobilių ir kelionių jais. Taigi, kas tinka Vakarų Europai, netinka Rytų Europai. Bet nuo gyvenimo atitrūkusiems politikams, egzpertams ir kitokiems veikėjams tai nerūpi. Jie geriau "žino".
                                  Na nesutikčiau su jūsų apibendrinimais. Tarkime, UK regionuose traukinys yra prabangos elementas. Daug žmonių naudojasi autobusais arba pigiomis oro linijomis. Nes atstumą įveikia pigiau. Mašinų irgi daug.

                                  Dėl ateities - Vilniuje gel. tinklas apima tik nedidelę dalį miesto ir Londono ar Stokholmo sistemos čia nesukursi. Šiaurinis Vilnius neturi bėgių ir tiek. Širvintų, Ukmergės, Molėtų, Nemenčinės neprijungsi. Galų gale jei jungti, reikia dabar. Nes daugiau užsistatys ir kainuos išpirkimai.

                                  Kokia Klaipėda su Gargždais, Priekule, Kretinga, Palanga(p), Palangos o.u. (p) (PLQ) Šilute, Skuodu, Plunge yra tikrai sujungiama. Reikia tik stotelių tinklą sutankinti ir kur (p) raidė nutiesti bėgius.

                                  Comment


                                    Taigi, liberalizmas prie to ir priveda - UK traukinių kainos nesveikos, apie ką visi ten ir ne tik ten kalba. Bet gi svarbiau "laisva rinka". Aš nekalbu apie tai, kad Lietuvoje reikia drastiškai išplėsti geležinkelių tinką, nors Vilniuje, jei tai būtų kokios Vakarų Europos šalies sostinė, pravarytų po miestu geležinkelio tunelį. Grįžtant prie temos - tarptautiniai autobusų pervežimai - nėra socialinė paslauga ir todėl veža tik tais maršrutais, kurie pelningi.

                                    Comment


                                      Taigi, maršruto Biržai-Ryga nebus.

                                      Biržų mero fantazijai – vėl smūgis

                                      Latvių autobusai biržiečių pas braliukus į Rygą nevežios – taip nurodoma Biržų rajono savivaldybės merui Valdemarui Valkiūnui Latvijos įmonės „Nordeka“ atsiųstame rašte.

                                      Biržiečiai buvo siūlę latviams maršrutą Ryga–Skaistkalnė pratęsti iki Biržų. Bet įmonė apskaičiavo, kad tai jiems būtų nuostolinga.

                                      Rašte teigiama, kad vairuotojo nakvynė ir komandiruotė, kuras, autobuso stovėjimas per naktį, mokesčiai ir kitos išlaidos dviem reisams Biržai–Ryga sudarytų apie 120 eurų.

                                      „Norint kompensuoti išlaidas, šių dviejų papildomų reisų metu autobusu turėtų važiuoti ne mažiau kaip 60 keleivių, jei bilietas kainuotų po 2 eurus, arba ne mažiau kaip 40 keleivių, jei bilietas kainuotų po 3 eurus“, – aiškinama rašte.

                                      Latvių įmonės skaičiavimais, surinkti tiek keleivių tikrai nepavyks.

                                      Biržų rajono valdžia vis viena rankų nenuleidžia – svarsto galimybę įsteigti autobusų maršrutą iki Skaistkalnės, kad pageidaujantys vykti į Rygą biržiečiai galėtų persėsti į maršrutu Skaistkalnė–Ryga vykstantį autobusą.
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.02.24, 22:29.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Taigi, maršruto Biržai-Ryga nebus..

                                        Biržų mero fantazijai – vėl smūgis
                                        Va Nordekos monopolis pradeda lįsti per gerklę. Kad tik pas mus tas pats su Kautra neatsitiktų.

                                        Matai Skaistkalnėje nakvynė apsimoka. O 20 km iki Biržų pabrangsta iki kosmoso.

                                        Comment


                                          Prie ko čia monopolis? Kiek realiai biržiečių važiuotų kasdien į Rygą? Tik nereikia išsigalvoti, kad cielas autobusas, jei net į Vilnių ryte jo nesusirenka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X