Anksčiau tarp Kauno/Vilniaus ir Varšuvos nestodavo niekur.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Dėl tiesioginių reisų nebuvimo aišku negerai, bet pamenu su PolskiBus esu keliavęs iš Varšuvos į Prahą, Vieną, Krokuvą ir Gdanską ir poros valandų išlipimas Varšuvoje man labai patikdavo, nes daugiau nei 10 valandų autobuse (ypač ne naktį) asmeniškai man jau sukelia daug didesnį nuovargį.
Dėl Budapešto reiso tai prapuola jungimas iš dieninio reiso, po naktinio Budapešto reiso galima grįžti po 3 valandų buvimo Varšuvoje.
Tik žinoma gaudant akcijinius bilietus niekada už 2 bilietus nemokėsi mažiau nei už vieną.
Comment
-
Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimąDėl Budapešto reiso tai prapuola jungimas iš dieninio reiso, po naktinio Budapešto reiso galima grįžti po 3 valandų buvimo Varšuvoje.
Na persėdimas nėra problema, jeigu jis užtrunka ne daugiau nei 2-3 val. ir vyksta vienoje vietoje. Važiuojant su PolskiBus, kartais persėdant reikia dar važiuoti iš vieno miesto galo į kitą.
Comment
-
Ar gali būti čia geltonas Ecoline?
http://www.delfi.lt/video/aktualijos....d?id=70393720
apie 02:50-03:06 "įrodymai"
Comment
-
Va ir išryškėjo, kuo blogai, kad Varšuvoje PolskiBus, Simple Express (Lux Express) veža ne iš pagrindinės autobusų stoties - Zachodnios. Keleiviai turėtų normalaus persėdimo galimybę, jei visi vežtų iš vienos stoties. Dabar gi arba yra pririškti prie konkretaus vežėjo, arba turi belstis iš vieno miesto galo į kitą.
Comment
-
Vietos ten pakankamai daug. Galiausiai, manau, kad PolskiBus Lenkijoje apsilaužė ragus. Kas matyti pagal maršrutų susitraukimą. Žodžiu, jei norės išlikti, turės vežti iš pagrindinių stočių, o ne pakampių ir šiek tiek kelti kainas. Pigumas keleiviams patinka, bet pigūs bilietai matyti nepadengia išlaidų, dėl ko gan smarkiai susitraukė jų maršrutų skaičius.
Simple Express (Lux Express) Lenkijos ir Vakarų Europos kryptis irgi, matomai, nukentėjo dėl to, kad nebestoja Zachodnioje. Tranzitu per Varšuvą vykstantys keleiviai nenori bastytis po miestą su bagažu, mokėti už VT (pigiausiais bilietas (20 min. neskaitau, nes per tokį laiką iš vienos stoties į kitą nenuvažiuoti, išskyrus tarp centrinės ir Zachodnios) apie eurą kainuoja).Paskutinis taisė Al1; 2016.02.18, 07:24.
Comment
-
Lux Express pastaruoju metu kaip tik atidarė nemažai naujų maršrutų Lenkijoje ir ne tik (paskutinė plėtra- maršrutas į Vieną nuo kovo mėnesio). Tai nematau požymių, kad jiems ten labai jau nesisektų. Pastarajojo pokyčio- maršruto Vilnius-Praha išskaidymas į du maršrutus- optimizavimu tikrai nepavadinsi, nes du atskiri maršrutai reikalauja dvigubai daugiau autobusų ir vairuotojų. Be to, šiuo metu į Prahą važiuojama trumpiausiu keliu per Vroclavą, o nuo balandžio bus daromas lankstas per Krokuvą ir Brno. Taigi dar ir degalų sąnaudos padidės.
Aš matau visai kitą šių pakeitimų tikslą- geresnės keliavimo sąlygos keleiviams iš Lenkijos, nes jie ir sudaro didžiąją keleivių dalį maršrutuose į Vakarus. Turbūt nuspręsta orientuotis labiau į juos, o ne į keleivius iš Baltijos šalių.
PolskiBus tai reisų pamažinimo tai buvo galima tikėtis, dabar žiema, keleivių mažiau, tai tikrai neapsimoka iš Varšuvos į kitus didmiesčius važiuoti kas valandą, kaip kad buvo visai neseniai. Nors, priežastis gali slypėti ir kituose dalykuose. Pingant degalams, ir Lenkijoje turbūt vyksta ne ką mažesnė automobilizacija negu Lietuvoje.
Man tik įdomu, ar dar įmanoma, kad jie dar grįš į Baltijos šalis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSimple Express (Lux Express) Lenkijos ir Vakarų Europos kryptis irgi, matomai, nukentėjo dėl to, kad nebestoja Zachodnioje. Tranzitu per Varšuvą vykstantys keleiviai nenori bastytis po miestą su bagažu, mokėti už VT (pigiausiais bilietas (20 min. neskaitau, nes per tokį laiką iš vienos stoties į kitą nenuvažiuoti, išskyrus tarp centrinės ir Zachodnios) apie eurą kainuoja).
Apibendrinant Zachodnia stotyje autobusai gali nestoti ne vien dėl taupymo (kas jiems tikrai svarbiausia, nes jie privatūs), bet ir dėl pačios stoties trūkumų (kas vėlgi neleidžia padengti laiko ir finansinių išlaidų).
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVietos ten pakankamai daug. Galiausiai, manau, kad PolskiBus Lenkijoje apsilaužė ragus. Kas matyti pagal maršrutų susitraukimą. Žodžiu, jei norės išlikti, turės vežti iš pagrindinių stočių, o ne pakampių ir šiek tiek kelti kainas. Pigumas keleiviams patinka, bet pigūs bilietai matyti nepadengia išlaidų, dėl ko gan smarkiai susitraukė jų maršrutų skaičius.
Be Varšuvos, kiek žinau, jie stoja pagrindinėse miestų stotyse (bent Gdanske, Krokuvoje, Vroclave, Poznanėje), tad jei manytų, kad verta kelis maršrutus paleistų ir iš Zachodnia.Paskutinis taisė pedumetytojas; 2016.02.18, 17:31.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąLux Express pastaruoju metu kaip tik atidarė nemažai naujų maršrutų Lenkijoje ir ne tik (paskutinė plėtra- maršrutas į Vieną nuo kovo mėnesio). Tai nematau požymių, kad jiems ten labai jau nesisektų. Pastarajojo pokyčio- maršruto Vilnius-Praha išskaidymas į du maršrutus- optimizavimu tikrai nepavadinsi, nes du atskiri maršrutai reikalauja dvigubai daugiau autobusų ir vairuotojų. Be to, šiuo metu į Prahą važiuojama trumpiausiu keliu per Vroclavą, o nuo balandžio bus daromas lankstas per Krokuvą ir Brno. Taigi dar ir degalų sąnaudos padidės.
Aš matau visai kitą šių pakeitimų tikslą- geresnės keliavimo sąlygos keleiviams iš Lenkijos, nes jie ir sudaro didžiąją keleivių dalį maršrutuose į Vakarus. Turbūt nuspręsta orientuotis labiau į juos, o ne į keleivius iš Baltijos šalių.
PolskiBus tai reisų pamažinimo tai buvo galima tikėtis, dabar žiema, keleivių mažiau, tai tikrai neapsimoka iš Varšuvos į kitus didmiesčius važiuoti kas valandą, kaip kad buvo visai neseniai. Nors, priežastis gali slypėti ir kituose dalykuose. Pingant degalams, ir Lenkijoje turbūt vyksta ne ką mažesnė automobilizacija negu Lietuvoje.
Man tik įdomu, ar dar įmanoma, kad jie dar grįš į Baltijos šalis.
Nemanau, kad Polski Bus reisų sumažėjimas yra sezoninis. Taip, kai kuriomis kryptimis sezoniškumas jaučiasi, pavyzdžiui, pajūrio. Bet, sakyčiau, sezoniškumas lėmė nedaug. Praėjusią žiemą to nebuvo. Naujų maršrutų į mažesnius miestus atidarymas būtent ir rodo, kad jiems sunkiai sekasi. Tarp didžiųjų miestų, Varšuvos veža daug vežėjų. Susisiekimui su mažesniais miestais rinka kol kas dar nėra užpildyta. Todėl Polski Bus ten ir bando lįsti.
Comment
-
Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimąDėl sustojimo Zachodnia tai kiek esu važiavęs tai didžioji dalis žmonių (sakyčiau nemažiau 80%) įlipdavo ir išlipdavo dw. Centralny stotelėje, kuri yra miesto centre ir keli šimtai metrų iki Centrum metro (nuo ten iki PolskiBus stotelių 9min ir 19min kelio). Pati Zachodnia stotis ir jos požeminiai praėjimai nėra labai malonūs skirtingai nei centrinė stotis, beto ir susiekimas Varšuvos gyventojams, mano manymu, yra prastesnis nei prie metro linijos. Oro uostus irgi patogiau pasiekti nuo centrinės stoties (į Šopeno yra ir autobusai, o į Modliną ModlinBus). Tad gal jiems ir neapsimoka ten stoti dėl kelių papildomų keleivių, kurie ten persėstų į kitą autobusą ar įsėstų laukdami pakeleivingo transporto (nepirkę bilietų internetu).
Apibendrinant Zachodnia stotyje autobusai gali nestoti ne vien dėl taupymo (kas jiems tikrai svarbiausia, nes jie privatūs), bet ir dėl pačios stoties trūkumų (kas vėlgi neleidžia padengti laiko ir finansinių išlaidų).
Jie apmažino maršrutų dažnį tarp didžiųjų miestų, ypač tarp Varšuvos ir Gdansko, bet vasarą manau vėl patankins. Kitas dalykas, kad jie labai išplėtė kelionių geografiją (http://www.polskibus.com/en/bus-stop.htm) važiuodami į daugiau mažų miestų.
Be Varšuvos, kiek žinau, jie stoja pagrindinėse miestų stotyse (bent Gdanske, Krokuvoje, Vroclave, Poznanėje), tad jei manytų, kad verta kelis maršrutus paleistų ir iš Zachodnia.
Stotis kaip stotis. Aišku, kaip sostinei, reikėtų jos rekonstrukcijos, nes vis dar nerekonstruota nuo kokių 70-ųjų, kai buvo pastatyta. Autobusų dydis irgi ne kliūtis, nes ir kiti vežėjai važiuoja su dviaukščiais. Vietos atstovai pakankamai. Be to PolskiBus politika tokia, kad atstova ilgai netrunka. Keičiasi vairuotojai ir autobusai vėl vyksta.
Comment
-
Lux Express jau paskelbė naujieną apie pokyčius nuo pavasario.
Taigi iš Vilniaus iki Prahos visgi važiuos vienas autobusas (gal tik vairuotojai Varšuvoje keisis, nes 22 valandų trukmės maršrutas atrodo per ilgas dviejų žmonių ekipažui?). Grįžtant iš Prahos, autobusas prie Varšuvos centrinės stoties, kaip suprantu, išleis visus keleivius, ir važiuojantys į Lietuvą bus persodinti į autobusą Berlynas-Vilnius. Tas pats Prahos autobusas pajudės į Vilnių jau kitu laiku - 9:40h - po 4 valandų atstovos Varšuvoje.
Comment
-
Manau į temą.
Ryga tampa vis sunkiau pasiekiama
Į „Šiaulių krašto“ redakciją kreipėsi joniškietis, įstrigęs Latvijoje, kai paaiškėjo, kad įprastai kasdien vykęs bendrovės „Busturas“ autobusas „Šiauliai–Ryga–Šiauliai“ nuo vasario 1-osios nebekursuoja. Taip joniškiečiai tapo beveik atskirti nuo kaimyninės, už keliolikos kilometrų esančios Latvijos, nes kiti privatūs vežėjai Joniškyje nesustoja.
"Dabar beliko vienintelis autobusas į Rygą, vykstantis keliomis valandomis vėliau, tad net nebelieka laiko Latvijos sostinėje pabūti, pasivaikščioti“, – aiškino dažnai į kaimyninę šalį važiuojantis joniškietis. Pasak jo, joniškiečiai nuo Latvijos, o ir latviai nuo Joniškio, važinėjantys viešuoju transportu, lieka visiškai atskirti, nors yra daug žmonių, vykstančių į užsienį per Rygos oro uostą. Kaimyninė šalis už keliolikos kilometrų neturint automobilio lieka praktiškai nepasiekiama. Nors yra privačios firmos iš Klaipėdos per Šiaulius į Rygą kursuojančių autobusiukų, bet jie nestoja Joniškyje.
„Absurdiška situacija: jeigu nori su jais važiuoti, iš Joniškio pirmiausia turi nuvykti į Šiaulius ir tada atgal pro Joniškį važiuoti į Latviją“, – dėstė vyras.
Uždarosios akcinės bendrovės „Busturas"generalinis direktorius Tomas Bielinskas „Šiaulių kraštą“ informavo, kad maršrutas „Šiauliai–Ryga–Šiauliai“ šaltuoju sezonu nutrauktas sumažėjus keleivių skaičiui. Maršrutą vėl atnaujinti planuojama vasarą, nuo birželio 1 dienos.
Apie sustabdytą maršrutą informavęs joniškietis nemano, kad tai normalu: „Tokiu būdu mes tolstame nuo kaimynų, tampame dar didesne provincija.“
Comment
-
Na, jeigu miesto, priemiesčio VT ar dalį tarpmiestinių maršrutų dar galima laikyti socialine, būtina paslauga, tai jau tarptautiniai maršrutai tikrai yra tik verslas. Kadangi juos paprastai aptarnauja privačios įmonės, logiška, kad jos važiuoja tik tais maršrutais, kurie yra pelningi. Kelionės į užsienį tikrai nėra pirmo būtinumo, tad valstybė ir neprivalo jų dotuoti.
Comment
-
http://ebus.lt/is-vienos-i-bratislava-uz-viena-eura/
Tik klausimas:Kudel pvz musu vienas is didziuju vezeju negali pasiulyt tokio varianto,kad tarkim ir tarp sostines,kad nors jau tebune uz 2Eur.Manau tai butu puikus variantas ir keleiviu daugiau atsirastu ir galbut daug kas paliktu masinas
Comment
-
Parašė A330 Rodyti pranešimąhttp://ebus.lt/is-vienos-i-bratislava-uz-viena-eura/
Tik klausimas:Kudel pvz musu vienas is didziuju vezeju negali pasiulyt tokio varianto,kad tarkim ir tarp sostines,kad nors jau tebune uz 2Eur.Manau tai butu puikus variantas ir keleiviu daugiau atsirastu ir galbut daug kas paliktu masinaswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, jeigu miesto, priemiesčio VT ar dalį tarpmiestinių maršrutų dar galima laikyti socialine, būtina paslauga, tai jau tarptautiniai maršrutai tikrai yra tik verslas. Kadangi juos paprastai aptarnauja privačios įmonės, logiška, kad jos važiuoja tik tais maršrutais, kurie yra pelningi. Kelionės į užsienį tikrai nėra pirmo būtinumo, tad valstybė ir neprivalo jų dotuoti.
Comment
-
Pinigus skaičiuoja kiekvienas savo. Deja. Todėl nunykęs ir susisiekimas geležinkeliais, ir autobusais vežama tik ten, kur yra pelno. Kadangi "elitas" skraido, tai todėl remiama aviacija. Kai važinėjo traukiniais, tai buvo remiami geležinkeliai. Eilinių žmonių interesai mažai kam rūpi - gi aiškiai deklaruojamas liberalizmas ekonomikoje, o tie, kurie neįsipaišo, tai jų problemos. Ypač tai ryšku Rytų Europoje, o ES į tai nusipjauti, nes jei rūpėtų, tai seniai būtų tuo klausimu užsiimta.
Comment
Comment