Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš manau, kad Superbus Lietuvoje kaip tik turėtų daugiau galimybių nei Estijoje, kur jau ir taip kokybiški vežėjai yra - Lux Express ir Simple Express. Be to Lietuvoje daugiau didesnių miestų ir didesnis srautas. Kaunas - Vilnius, Klaipėda - Vilnius, Šiauliai - Vilnius ir t.t. Apie tarptautinius - manau tikrai paleis Tallinn-Riga-Vilnius-Warsaw. Bet manau, kad gali paleisti ir toliau, arba bent su persėdimu Varšuvoje, kad galima būtų naudotis visu PolskiBus tinklu. Vienu žodžiu, manau rimti reikalai nusimato. O įdomiausia, kad paims visus Tallinn-Warsaw kelevius dar prieš pradedant Rail Baltic statybą.

    Comment


      Apie kokius keleivių srautus kalbi? Lietuvos vidaus rinkoje keleivių srautai gerokai mažesnis nei Estijoje tiek autobusų, tiek ir geležinkelių segmente, esami autobusai važinėja pustuščiai, nes, kaip jau kelintą kartą minėjau, dauguma važinėja su mašinomis. Estijoje ir Lietuvoje pernai padaryta 2,6 ir 2,9 mlrd. keleivio kilometrų, atitinkamai. Vidaus maršrutuose. Čia visų rūšių (miesto (autobusų, troleibusų ir tramvajų) priemiesčio, tarpmiesčio) autokelių VT. O dabar palygink gyventojų skaičių ir šalies teritorijos dydį. Tai kur srautai didesni ir kiek? Be to Estijoje yra potencialas nugraibyti ir geležinkelių keleivius, nes ten jų kur kas daugiau lyginant su Lietuva.
      Dabar paskaičiuokime konkrečiai tarpmiestį. Estijoje 4,4 mln. keleivių pernai. Lietuvoje 9,1 mln. Tačiau reikia turėti omenyje, kad Lietuvoje priemiestinis VT sužlugdytas ir didelė dalis tarpmiesčiui priskiriamų keleivių važiuoja iš esmės priemiestyje. T.y. jie naudojasi tarpmiestiniais autobusais nuvažiuoti kelis ar keliasdešimt km iš miesto į kaimą ir atvirkščiai, taip pat ir tarp kaimų, miestelių. Kiek tokių keleivių yra statistikos nėra, tačiau važinėjant autobusais matosi, kad jų ne tiek jau ir mažai. Drįsčiau teigti, kad nuo ketvirčio iki trečdalio. O dabar palyginam su gyventojų skaičiumi ir šalies dydžiu. Vėl ne Lietuvos naudai.
      Duomenys iš Lietuvos Statistikos departamento ir Estijos atitinkamos institucijos.
      Paskutinis taisė Al1; 2015.06.25, 09:07.

      Comment


        Puiku. Ateis Superbus ir pamatysim kaip visus persodins iš automobilių į savo autobusus. Kaina ir kokybė viską padarys. Todėl ir sakau, kad Lietuvoj potencialas didžiausias. Ir statistika bus pakeista greitai.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Sunku pasakyt dėl konkurencijos. POLSKI BUS nors ir pigus, bet patogumu nusileidžia konkurentam
          Gal kažkiek ir nusileidžia, bet iš esmės autobusai pakankamai patogūs, teikiamos visos bazinės tolimojo susisiekimo autobusams būdingos paslaugos (atsilenkia sėdynės, tualetas, WI-FI, elektra ir tt.). Iš Lietuvoje vidaus pervežimus vykdančių įmonių net ir Kautra ir TOKS ne visada tinkamai vykdo visas paslaugas. Be to, yra dar vienas aspektas- kaina. Bent jau jaunimui maža kaina yra prioritetas renkantis paslaugą.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
            Puiku. Ateis Superbus ir pamatysim kaip visus persodins iš automobilių į savo autobusus. Kaina ir kokybė viską padarys. Todėl ir sakau, kad Lietuvoj potencialas didžiausias. Ir statistika bus pakeista greitai.
            Tam, kad žmonės persėstų iš automobilio į VT reikia visos VT sistemos pertvarkymo, kad iš beveik kiekvieno taško A į beveik bet kurį tašką B būtų galima nuvykti autobusu, traukiniu. Bet tai gali padaryti tik valstybė, o ne kažkokia firmelė. Ji tokio tikslo sau net nekelia ir iš viso net apie tai nemąsto.

            Comment


              Koks yra Superbus pasirodymo Estijoje poveikis ? Toks pat kaip Lietuvoje Lidl tinklo atėjimas. Lidl dar neatidarytas, o prekybos tinklai mažina kainas ruošdamiesi dideliam kainų karui su Lidl. Taip ir SimpleExpress, net nepradėjus Superbus vežti keleivių, skelbia 1 Eur akcijas ir per savaitę parduoda 1600 bilietų ir, kaip patys sako, matyt vairuotojai nusprendė persėsti iš savo automobilių į autobusus. Tas pats potencialas yra ir bus ir Lietuvoje, tik dar didesnis -

              Компания Simple Express продала за неделю более 1600 билетов по одному евро
              http://rus.postimees.ee/3233473/komp...po-odnomu-evro



              Первая в Эстонии бюджетная автобусная компания Simple Express, которая вышла на рынок с автобусными билетами стоимостью в один евро, продала за первую неделю 1633 билета, что равняется почти 30 полным автобусам.

              Ханнес Саарпуу, председатель правления автобусной фирмы Lux Express, которая оперирует бюджетные маршруты под именем Simple Express, рассказал, что интерес пассажиров к дешевым билетам превзошёл ожидания автобусной компании. "Вероятно, некоторые автомобилисты сделали выбор в пользу путешествия на автобусе, что является очень положительным моментом, так как именно личный транспорт - главный конкурент автобусных фирм", - сказал Саарпуу.

              Comment


                Tai piarinis straipsnis. Nei PC Lietuvoje kainas mažina, nei bijo Lidl. Iš tiesų tai aš galiu pasakyti, kad tai, ką matau Lidl Lenkijoje, yra žemas lygis. Ne kainų požiūriu. Kainos irgi tokios pat, kaip kituose PC. Nemanau, kad jie kažką kito pasiūlys ir Lietuvoje. Labiausiai nerimauti turi Rimi ir IKI. Maximai ir Norfai Lidl mažiausiai turės įtakos.
                Grįžtant prie autobusų. Ir kas, kad parduoda? Ar ilgai pratemps, pardavinėdami po eurą? 30 autobusų per savaitę? 5 per dieną. Tai juokingai mažai. Įdomu, ilgai jie pratemps parduodami po eurą? Kainas reikės didinti, o tada ir keleivių sumažės.
                Aš tau dar kartą kartoju, kad vairuotojai nepersės iš automobilio, nors ir už dyką vežtų. Tai psichologinis dalykas. Konkurencija vyksta tik dėl jau esamų keleivių. Lietuvoje potencialas dar mažesnis, nes dar didesnis procentas automobilistų, sunaikinta VT sistema, kai negalima ir bet kurio taško A į bet kurį tašką B nuvažiuoti autobusu. Tu bent nuvažiuok į Daugpilį, pažiūrėk, koks ten priemiestinis susisiekimas ir koks Vilniuje. Daugpilis lenkia Vilnių. Kiekvienas maršrutas kursuoja kasdien po 4-6 ar net daugiau kartų nuo ryto iki vėlyvo vakaro. Važiuoja normalūs autobusai, mikrobų mažuma.

                Comment


                  Konkurentai čia labiau ne esami vežėjai, o FB grupės vežančios nuo taško A į B.

                  Comment


                    Dėl pastebėjimo, kad tarpmiestiniai autobusai daugiausiai veža keleivius trumpais atstumais tarpinėse stotelėse, tai yra visiška tiesa. Negaliu imti kitų miestų pavyzdžio gyvendamas Šiauliuose, bet kiek teko susidurti su tokiomis situacijomis važiuojant į Vilnių, Kauną, tai jausmas lygiai tas pats, kaip sėdeti miesto VT, tik tiek kad tarpmiestiniai autobusai stoja ne kas pusę kilometro, o kas penkis ar dešimt.
                    Paprastas pavyzdys – reisas Šiauliai-Vilnius. Pirmas normalus autobusas (ekspresas) važiuoja 5.15 ryte, vėliau taip pat veža Busturas dar kelis kartus. Bent jau rytinis reisas tai būna taip sakant fully-booked. Daugiau lieka keli TOKS reisai, keli tie pačio Busturo reisai, trunkantys po tris su puse valandos ir vežantys jau daugiau atkarpomis. Teko važiuoti su Mažeikių AP autobusu į Vilnių. Buvau vienintelis keleivis, važiavęs visą kelią nuo Šiaulių. O daugiau minėti visus reisus po beveik 5 valandas, būtent ir skirtus vežti kaimų gyventojus iš miestelio į miestelį, manau, neverta. Aišku, su Šiauliais yra dar ir kitas faktas – važiuoja traukiniai, bet susisiekimas su Kaunu, kur traukinių nėra, ne ką geresnis. Vakarinis Kautros reisas, kuriuo teko važiuoti, lygiai toks pat, kaip ir beveik visi kiti: vos ne trys valandos, įskaitant kratymąsi po 144 kelio kaimus.
                    Su priemiestiniu susisiekimu irgi visiška tiesa: tokie miesteliai, kaip Kuršėnai, vežiojasi keleivius mažom geldom trumpais intervalais, na, o jei reikia toliau pavažiuoti, imkime kad ir Akmenę, tai day trip galimybių nerasta, nebent priešingomis kryptimis. O kur tolimieji miesteliai – kad ir Tauragė-Šiauliai vykdomas priemiestinio tipo autobusu ir t.t., ir t.t.
                    Beje, kone kasdien matau ir KLAP Klaipėda-Ryga mikriuką. Vakar Aukštelkės plente link Kryžkalnio juo važiavo, berods, vienas žmogus.
                    Apie kokį Lietuvos VT efektyvumą gali būti kalbama.
                    O kad mažomis kainomis tarpmiestinis VT negali išsilaikyti, tai išsimąstymas. Aišku, aš nekalbu apie 1 euro kainas, o imu, tarkim, Airijos pavyzdį, kur nuolatos tokiais maršrutais kaip Dublinas-Korkas galima važinėti už 24 eurus į abu galus (atstumas 240 km, autobuse WiFi, WC, trukmė 3h). O kur dar akcijos po 9 eurus į vieną pusę. Ir kur dar didieji Dublinas-Londonas maršrutai, kuriais tas pats Eurolines veža nuo 53 eurų į abu galus. Aišku, ten visai kiti srautai, bet esmė nesikeičia, jog įmanoma sureguliuoti judėjimą taip, kad šis būtų ir patogus, ir pelningas.
                    Gal ir per daug aš prikritikavau čia, bet tikrai nesvetimas įspūdis, kai važiuoji VT ir jautiesi taip, lyg tokį nepatogumą sukelčiau vežėjams, tarsi už dyką prigriebę būtų.

                    Comment


                      Mažesnės kainos gali būti tik esant pilnai užpildytiems autobusams. Po ar po 3 galima užpildyti autobusus, bet už tokią kainą neatsipirks maršrutas. Todėl su kainomis nieko čia labai nesužaisi. Buvo prieš porą berods metų Vilniaus - Kauno ruože tiek "Kautros", tiek TOKS nuolaidos - keliais litais mažesnės kainos. Pasiteisino? Ne. Nes daugiau jų nebedaro. Gal kažkiek keleivių ir padaugėjo, bet tik kitų vežėjų sąskaita - atėmė iš "Transrevio", rajoninių AP, važiuojančių į (iš) Vilnių. O juk "Kautra" ir TOKS minėtame maršrute tikrai daug kartų per dieną važiuoja. Tai ką ten koks vežėjas už 5 eurus su 5 reisais per dieną galės atsigriebti? Nieko. Tuo labiau, kad tarp Vilniaus ir Kauno ir taip kas 10-15 minučių važiuoja.
                      Arba kitas pavyzdys - Visaginas - Vilnius. Prieš maždaug dešimtmetį atsirado privatininkai tame maršrute: Meteoritturas, Seknija ir Kometa. Pastaroji greitai nunyko. Pirmi du dirba ir dabar. Pradžioje vežė tik autobusais. Vėliau atsirado mikrobų. Dabar praktiškai visi reisai tik mikrobais, autobusais vežama tik du kartus per dieną ir kai daugiau keleivių (prieš šventes ir pan.). Seniau nestodavo Švenčionyse, dabar visi stoja. VT nyksta, keleivių mažėja, o čia kai kas svaigsta apie potencialą. Nėra jo.
                      Paskutinis taisė Al1; 2015.06.25, 11:31.

                      Comment


                        Netruks užbaigti TOKS įsigijimo sandorį
                        http://vz.lt/article/2015/6/25/netru...gijimo-sandori

                        UAB „Keina“, trečiadienį gavusi Konkurencijos tarybos leidimą įsigyti UAB Tolimojo keleivinio transporto kompaniją (TOKS), artimiausiu metu baigs sandorį ir jau dėlioja investicijas į transporto priemonių parką, dairysis kitų potencialių įsigijimų. Investicijas planuoja ir TOKS pardavėjai.

                        Ponas Paleičikas nurodo, kad pardavus TOKS, nekilnojamasis turtas – tiek Vilniaus autobusų stotis, tiek Žvalgų g. esančios remonto dirbtuvės, ir toliau išliks jo nuosavybėje. „Noriu gauti daugiau naudos ir iš šių objektų“, – sako p. Paleičikas.

                        Comment


                          Kad škotų milijonierius žengia į Estijos rinką, tai nieko nuostabaus Savotiškas atsakas į Lux Express veiklos pradžią Lenkijoje. Iki jų atėjimo, neskaitant traukinių, PolskiBus Lenkijoje neturėjo jokio rimtesnio konkurento, kuris vežtų dažnai, patogiai ir už nedidelę kainą. Na, nebent Varšuvos PKS Polonus, bet visgi lygis ten jau ne tas. Dabar konkurentas Lenkijoje jau yra- Lux Express, ir dabartiniai jų trys maršrutai dar tikrai ne viskas. Ir, panašu, kad komfortiškesniais autobusais vežantys estai PolskiBusą gali ir nukonkuruoti, turint omeny, kiek populiarūs Lenkijoje yra Simple Express reisai į Vilnių, Prahą ir Berlyną.

                          Lietuvoje PolskiBus analogas tikrai būtų populiarus, tik, kad su dabartiniu mūsų valdžios mąstymų nė už ką nepatikėčiau, kad toks vežėjas būtų įleistas į Lietuvos rinką.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Lietuvoje PolskiBus analogas tikrai būtų populiarus, tik, kad su dabartiniu mūsų valdžios mąstymų nė už ką nepatikėčiau, kad toks vežėjas būtų įleistas į Lietuvos rinką.
                            O kaip valdžia galėtų neįleisti ? Yra kokios teisinės galimybės ? Dėl tarptautinių reisų į Lietuvą, manau, tikrai nėra problemų. O dėl reisų vidaus rinkoje gal ir yra dar kol kas galiojantys kokie tai suvaržymai. Bet ir čia tikriausiai tik laiko klausimas. Galų gale gali irgi įsiregistruoti Lietuvoje ir tada visai veiklai atviri keliai

                            Comment


                              Aš jums dar kartą kartoju, kad Lietuva yra visiška duobė. Priemiestinis sužlugdytas, dalis rajonų centrų neturi susisiekimo su gretimų rajonų centrais... Apie ką kalbėti? Lenkijos ir Estijos pavyzdžiai ne prie ko, nes ten tikrai potencialas yra. Jei kur ir eis tas Superbusas, tai į Latviją.

                              Comment


                                Na tiek Ecolines, tiek Lux Express, kaip suprantu savo veiklą Lietuvoje įregistravę, tai gal bent jau teoriškai jokių kliūčių būti neturėtų. Bet praktiškai kliūčių gali būti krūva- pradedant tuo, kad gali tiesiog nesuteikti leidimo maršrutui be motyvuotų priežasčių (maža kokie žmonės ten sėdi ir kokie jų ryšiai su Kautros ar TOKS vadovais), baigiant tuo, kad gali tiesiog pasiūlyti tokias sąlygas ir uždėti tokius mokesčius už įvažiavimą į AS, kad vežėjas pats pagalvos, ar verta lysti į šią rinką. Galų gale, patys konkurentai gali neleisti ramiai miegoti- pamenate, kokiomis priemonėmis Lux Express buvo išvytas iš Klaipėdos? Ir taip atsirado puiki galimybė išplisti Ollexo mikrobams.
                                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.06.25, 13:44.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Aš jums dar kartą kartoju, kad Lietuva yra visiška duobė. Priemiestinis sužlugdytas, dalis rajonų centrų neturi susisiekimo su gretimų rajonų centrais... Apie ką kalbėti? Lenkijos ir Estijos pavyzdžiai ne prie ko, nes ten tikrai potencialas yra. Jei kur ir eis tas Superbusas, tai į Latviją.
                                  Mažiau tu čia apie tą duobę kartok, matys perpektyvą ir ateis. Kokybišką paslaugą suteikti sugeba kolkas tik "Kautra", visus kitus parkus su sovietmečio tvaiku reikia šluoti nuo paviršiaus ir perleist tiems kas sugeba tvarkytis. Automobilių mokestis su laiku bus, pats laikas tam pasiruošti, pasiūlyt žmoniems normalią alternatyvą.

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Mažiau tu čia apie tą duobę kartok, matys perpektyvą ir ateis. Kokybišką paslaugą suteikti sugeba kolkas tik "Kautra", visus kitus parkus su sovietmečio tvaiku reikia šluoti nuo paviršiaus ir perleist tiems kas sugeba tvarkytis. Automobilių mokestis su laiku bus, pats laikas tam pasiruošti, pasiūlyt žmoniems normalią alternatyvą.
                                    Niekas nieko nešliuos, nes jei laisva rinka tai laisva. Kam perleisti? Monopolininkui ir užsieniečiams? Mažiau čia sovietmetį minėk. Tai, kas atsitiko su VT yra "laisvos rinkos" ir valstybės nusišalinimo pasekmė. Apie kokią alternatyvą rašai? Alternatyva tai būtų bent pusės tų maršrutų atstatymas, kurie buvo kokiais 1993-95 metais, po masinės pirmosios VT žlugimo bangos. VT reikia kiekviename rajono centre susisiekimui su kaimais, reikia ir miesto VT kiekviename rajono centre. O jei to nebus, tai ir tarpmiestis merdės, ir niekas labai iš automobilių nepersės.
                                    Dar iš viso neaišku, ar jie išsilaikys Estijoje. Gali būti, kad po kurio laiko pasitrauks. Bet kokiu atveju, jie nieko daug nepraras, pradėję vienoje šalyje. Tiesiog užsipirks naujų autobusų savo tarptautiniams maršrtutams, į tarpmiestį permes jau aptrintus iš tarptautinių ir tiek. Nepavyks su tarpmiesčiu, parduos padėvėtus tarpmiestyje autobusus iš viso.

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Na tiek Ecolines, tiek Lux Express, kaip suprantu savo veiklą Lietuvoje įregistravę, tai gal bent jau teoriškai jokių kliūčių būti neturėtų. Bet praktiškai kliūčių gali būti krūva- pradedant tuo, kad gali tiesiog nesuteikti leidimo maršrutui be motyvuotų priežasčių (maža kokie žmonės ten sėdi ir kokie jų ryšiai su Kautros ar TOKS vadovais), baigiant tuo, kad gali tiesiog pasiūlyti tokias sąlygas ir uždėti tokius mokesčius už įvažiavimą į AS, kad vežėjas pats pagalvos, ar verta lysti į šią rinką. Galų gale, patys konkurentai gali neleisti ramiai miegoti- pamenate, kokiomis priemonėmis Lux Express buvo išvytas iš Klaipėdos? Ir taip atsirado puiki galimybė išplisti Ollexo mikrobams.
                                      Stotims kainos nustatytos valstybės ir jos imti daugiau negali. Be to visokie lowcostai gali vežti iš pakampių. Kas šiaip jau yra blogai. Jokių papildomų sąlygų niekas neuždės nes tokių nėra, t.y. jos vienodos visiems.

                                      Comment


                                        Iš pakampių? O tarpmiestiniams maršrutams kartais nėra taikomas reikalavimas (kaip tarptautiniams), kad jie turi prasidėti autobusų stotyje? Jei netaikomas, tai tikrai gali būti piktnaudžiavimų.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Nežinau, ar negalima ne iš stočių, jei jos mieste yra. Šiaip tai reikia į labiau tinkančią temą iškelti šią diskusiją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X